Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua poisjääneisiin kuukautisiin.  (Luettu 54951 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #75 : 05.08.2006 12:34:46 »

Hyvä, että sait Jinx asian selvitettyä. Kyllä se siitä...  Smiley

Minullakin on ollut hieman "ongelmia" kuukautis rintamalla nyt parin kuukauden ajan. Kuukautiset ovat tulleet normaalisti oikeaan aikaan, mutta ovat olleet aivan ihmeelliset.  Huh

Normaalisti minulla on ollut suht runsas vuoto ja kuukautiseni kestäneet n. viikon kerrallaan. Nyt minulla on kuitenkin ollut kuukautiset pari kertaa sellaiset, että aluksi ei verta tule juuri lainkaan, todella minimaalisesti ja tätä kestää n. viikon. Olen jo melkein onnesta hihkunut, että ihanan helpot kuukautiset, mutta...

Sitten tuon jälkeen onkin alkanut vasta ne varsinaiset ja runsaat vuodot.  buck2 Sitäkin kestää noin viikon. Eli kaiken kaikkiaan minulla on pari viimeisintä vuotoa kestänyt n. pari viikkoa. Ei kiva...  tickedoff

Mistähän mahtanee johtua? Apuja?

Aion nyt piakkoin varata ajan gynekologille ja selvittää asian, kun papa-näytekin pitäisi taas ottaa... Nolona tunnustan etten ole käynyt sitä otattamassa, vaikka olisi "pitänyt" heti puoli vuotta synnytyksen jälkeen. Nuorimmainen täyttää tässä kuussa jo vuoden.  Embarrassed

« Viimeksi muokattu: 05.08.2006 12:41:02 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #76 : 22.09.2006 18:39:54 »

APUA!

Mikä minulla mahtaa olla kun kuukautisia ei vaan kuulu? Ne olisi pitänyt alkaa 11 päivää sitten ja edelliset oli 40 päivää sitten.

Kävin jo lääkärissä. Lääkäri säikäytti minut pahan päiväisesti. Hän sanoi, oletko tehnyt raskaustestin. Sanon lääkärille, minulle on tehty sterilisaatio 1999 vuonna. Lääkäri vastasi, ettekö ole koskaan kuullut mikään ehkäisymenetelmä ei ole varma. Sterilisaation tehneet naiset voivat tulla raskaaksi n. 10.000sta 1-3 henkilöä. En todellakaan ole koskaan kuullut moista on aivan eka kerta. Olin aivan järkyttynyt. Lääkäri katsoi ultraäänilaitteella ja löysi kohdustani yhden sen näköisen rakkulan ja kehotti tekemään raskaustestin. Lääkäri oli kokoajan sen näköinen että olen raskaana. Kysyin aihion ikää, vastaus on noin 1-2 viikkoa. Olin aivan sekäisin ja kauhuissani.

Tein testin samana päivänä sekä seuraavana aamuna ja ne molemmat näyttivät miinusta. Soitin seuraavan päivänä lääkärille ja kerroin tuloksen. Minua kehotettiin odottamaan ensiviikon tiistaihin ja soittamaan uudestaan. Vieläkin lääkäri oli sitä mieltä, että olen raskaana. Pitää ottaa uusi testi.

Aivan kauheaa! Minulla on jo 4 poikaa (20-v, 18-v, 14-v & 12-v) ja jos todella olen raskaana, en tiedä mitä teen. Olen töissä määräaikaisena eli äitiysloman sijainen. Aivan kauheaa! Sitten vielä minulla ja meihelläni on avioeron harkinta-aika päällä. (Lapsi ei ole mieheni.) Aivan kauheaa! Miehelläni on toinen nainen ja minulla oli suhde miehen kanssa, joka loppui 2 kk jälkeen. Aivan kauheaa! (Olisin tuleva yksinhuoltaja 43 vuotiaana.)

Kesällä kävin selvännäkijällä. Hän näki minun saavan vielä lapsen jollain ihmeellisellä tavalla. Ajattelin tietysti, joku vanhemmista pojista tekee minusta mummon. No, täytyy odottaa ensi viikon tiistaihin (26.9.).

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #77 : 22.09.2006 22:52:29 »

APUA!

Mikä minulla mahtaa olla kun kuukautisia ei vaan kuulu? Ne olisi pitänyt alkaa 11 päivää sitten ja edelliset oli 40 päivää sitten.

Kävin jo lääkärissä. Lääkäri säikäytti minut pahan päiväisesti. Hän sanoi, oletko tehnyt raskaustestin. Sanon lääkärille, minulle on tehty sterilisaatio 1999 vuonna. Lääkäri vastasi, ettekö ole koskaan kuullut mikään ehkäisymenetelmä ei ole varma. Sterilisaation tehneet naiset voivat tulla raskaaksi n. 10.000sta 1-3 henkilöä. En todellakaan ole koskaan kuullut moista on aivan eka kerta. Olin aivan järkyttynyt. Lääkäri katsoi ultraäänilaitteella ja löysi kohdustani yhden sen näköisen rakkulan ja kehotti tekemään raskaustestin. Lääkäri oli kokoajan sen näköinen että olen raskaana. Kysyin aihion ikää, vastaus on noin 1-2 viikkoa. Olin aivan sekäisin ja kauhuissani.

Tein testin samana päivänä sekä seuraavana aamuna ja ne molemmat näyttivät miinusta. Soitin seuraavan päivänä lääkärille ja kerroin tuloksen. Minua kehotettiin odottamaan ensiviikon tiistaihin ja soittamaan uudestaan. Vieläkin lääkäri oli sitä mieltä, että olen raskaana. Pitää ottaa uusi testi.

Aivan kauheaa! Minulla on jo 4 poikaa (20-v, 18-v, 14-v & 12-v) ja jos todella olen raskaana, en tiedä mitä teen. Olen töissä määräaikaisena eli äitiysloman sijainen. Aivan kauheaa! Sitten vielä minulla ja meihelläni on avioeron harkinta-aika päällä. (Lapsi ei ole mieheni.) Aivan kauheaa! Miehelläni on toinen nainen ja minulla oli suhde miehen kanssa, joka loppui 2 kk jälkeen. Aivan kauheaa! (Olisin tuleva yksinhuoltaja 43 vuotiaana.)

Kesällä kävin selvännäkijällä. Hän näki minun saavan vielä lapsen jollain ihmeellisellä tavalla. Ajattelin tietysti, joku vanhemmista pojista tekee minusta mummon. No, täytyy odottaa ensi viikon tiistaihin (26.9.).

 smitten  smitten  smitten  smitten


No ei se niin kauheaa ole! Sulla on jo hyvää kokemusta. Menee vanhalla rutiinilla. Ja pojat auttaa varmasti. Heh.

ONNEA UUDELLE VAUVALLE!

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #78 : 23.09.2006 01:20:30 »

16.05.2006 oli näköjään siis se päivä (tämän ketjun mukaan) millon mulla oli menkat sen 8kk tauon jälkeen... No, eipä ole sen jälkeen taaskaan ollut. En ole jaksanut stressata asiasta, mutta nyt kun näin että tää topicci on lähtenyt elämään omaa elämäänsä, muistui vaan mieleen et ainiin joo, mä oon nainen... Naisilla kai pitäis olla menkat. Eli 4kk taas ollut taukoa. Kumma juttu, siskolla on sama...

Aika pimeetä että kirjottelen keskellä yötä täällä menkoistani.  crazy2

On kurkku vaan niin kipeä, etten saa unta. Jee, kuudelta pitää lähteä ajelemaan töihin eli herätys tuossa 3 ja puolen tunnin päästä.....

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #79 : 23.09.2006 01:44:23 »

Aika pimeetä että kirjottelen keskellä yötä täällä menkoistani.  crazy2

 Grin On täällä pimeempiäkin juttuja...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #80 : 23.09.2006 19:53:38 »

No sama mullakin on ollut 2kk poissa kuukautiset  Lips Sealed''ei raskaana'' ei stressiä nyt'' ja kaikki testit ja mahdolliset tutkimukset tehty ja kaikki kunnossa  Shocked no mie kipasin taas lääkäriin hakemaan 3kk:n terolud kuurin ja nyt sitten alkoi menkat tosin täyty verikokeella varmistaa, että ei ole raskaana :Smiley

Mikä IHME näiä menkkoja pitää poissa?  Huh kaikki on kunnossa henkisesti ja fyysisesti, ikuna ei ole aiemmin reistaillut ja nyt tuntuu, että kaikilla reistailee uglystupid2 HÖH sanon mie
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #81 : 23.09.2006 20:02:06 »

Kerronpa jotain vielä ihmeellisempääkin ihmeellisempää. Ne alkoivat tänään, kuin salama kirkkaalta taivaalta! En ole moneen kuukauteen huomannut niiden poissaoloa ennen eilistä... Cheesy Eikä ollut mitään PMS-oireita!

Hassua... idiot2 Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #82 : 24.09.2006 15:17:34 »

Muilla tuntuu olevan poissa ja minulla taaseen vuotaa sitten entistä enemmänkin.  idiot2 Kuten tuossa aikaisemmin mainitsin jonkun aikaa jatkuneista 2viikon mittaisista kuukautisista.  buck2

Kävin myös lääkärissä ja kaikki tutkimusten mukaan kunnossa. Epäili jonkinlaista hormonihäiriötä. Antoi keltarauhashormonireseptin, jos eivät tasaannu pikkuhiljaa itsestään. Odotan ja kuulostelen kunhan ne taas piakkoin alkavat...

En mielellään kyllä mitään "lääke"hormoneita itseeni tunge ja odotan ja toivon todellakin että luonto hoitaa itse itsensä...
Jos kuitenkin päädyn tuon hormonikuurin napsimaan ja sekään ei auta, niin sitten pitää vissiin vielä mennä johonkin kilpirauhas kokeisiin tms.  Huh

Jotain kummaa naiseuden muutosta ilmassa yhdellä jos toisella kyllä...  :Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #83 : 24.09.2006 16:38:12 »

Heips!
Miulla on nyt tullu menkat ihan normaalisti kun olen syönyt lääkkeitä.
Vielä olisi yksi ja viimoinen satsi jälellä...
Saa nähdä sitten auttoivatko(?!?  idiot2 ) Toivottavasti..

Vauvasta tuli mieleeni että lähden veljeni avovaimon mukaan lääkäriin maanantaina kun veljeni ei pääse mukaan...
Pääsen ihan katsomaan ultralla kummilastani Smiley Nyt on alkamassa hänen 38 raksausviikko jotenka vauvaa odotellaan täällä  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #84 : 24.09.2006 20:34:07 »

Pääsen ihan katsomaan ultralla kummilastani Smiley Nyt on alkamassa hänen 38 raksausviikko jotenka vauvaa odotellaan täällä  smitten


Ihanaa!  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 25.09.2006 15:35:00 »

En kuvitellut, että kirjoitan tähän topiciin mitään koskaan,
vaikka olen lukenut tätä.
Olen saanut tarkistaa kelloni menkkojeni mukaan..
-tähän asti.

Viimeiset menkat jäivät 2 tunnin mittaisiksi
ja sentin kokoiseksi läntiksi.
En tarvinnut edes yhtä tampoonia.
Vatsani on silti ollut sen tuntuinen, kuin menkat tulisivat normaalisti. idiot2

Kohtuni ja munasarjani ovat operoidut tähystysleikkauksissa
kaksi kertaa vuosia jo sitten
vaikean endometrioosin vuoksi ja lääkärini
sanoi, että en voi tulla raskaaksi ilman lääkärin apua
ja kolmatta operaatiota.

Mieheni on vitsaillut asiasta aina,
että hän on oikea Ihmemies MacGyver (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/evil1.gif)
ja nyt hän myhäilee itsetyytyväisenä, vaikka
kuukautiseni ovat varmasti jääneet pois stressin vuoksi.

Hän hinkuaa lapsia pelottavan paljon,
vaikka elämäntilanteemme ja tyylimme ei ole sopiva pikkulapsille. Shocked

Olen laihtunut 50 kg:ta 45 kg, koska kaikki nämä
muutot Itävaltaan ja uuden työn aloittaminen tuovat
kiireitä ja perhosia vatsaan!

Lapsi ei missään nimessä tule kysymykseen tälläisessä
elämäntilanteessa ja kuristan lääkärini, jos niikseen tulee. knuppel2

En halua lapsen kärsivän ja hän on tervetullut myöhemmin,
kun saamme asiat siihen malliin,
että lapsella on kaikki mahdollisuudet tasapainoiseen
ja rakkaudelliseen lapsuuteen ilman vanhempien
tiukkaa kiirettä työelämän kanssa. Smiley






tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #86 : 25.09.2006 20:30:04 »

hän on tervetullut myöhemmin,
kun saamme asiat siihen malliin,
että lapsella on kaikki mahdollisuudet tasapainoiseen
ja rakkaudelliseen lapsuuteen Smiley

"Rakkauden hedelmät" ne ei paljon kysele sopivia aikoja
jos ovat tullakseen...  smitten   Wink (paitsi jo ehkäisy on hoidettu)
Ihmeitähän tapahtuu jatkuvasti vaikka lääkärit sanoisivat mitä.. Smiley
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #87 : 25.09.2006 20:40:49 »

No tuo on jo paniikin aihe itselläni.

Muutamia kuukausia sitten menkkoja ei näkynyt ja aloin jo huolestua. Taisivat olla reilut kaksi viikkoa myöhässä. Luojan kiitos ne sitten ilmaantui. Pillerien pitäs pitää ne kurissa ja kivuttomina, mutta kaikkea muuta. Perhana tuntuu vain että sais mennä lääkäriin ja helpotusta hakemaan, kun tuskat on niin kovat. Toivottavasti ne pysyvät säännöllisinä... muuten voidaan kiljua ja kovaa.

Kyllä siinä muutamana iltana kun mietittiin niin sanottiin, että iso punainen paniikkinappula jos tulisi vaavi.

Vaavit on sulosia, mutta ne eivät miltään osin sopisi nyt meidän elämäntilanteeseen.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 25.09.2006 22:45:57 »


"Rakkauden hedelmät" ne ei paljon kysele sopivia aikoja
jos ovat tullakseen...  smitten   Wink (paitsi jo ehkäisy on hoidettu)
Ihmeitähän tapahtuu jatkuvasti vaikka lääkärit sanoisivat mitä.. Smiley

Kyllä minun masustani löytyy ainoastaan perhosia ja pieruja.. :Smiley

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/butterfly5animation.gif)
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #89 : 25.09.2006 22:54:29 »

Kyllä minun masustani löytyy ainoastaan perhosia ja pieruja.. :Smiley
(http://img.photobucket.com/albums/v281/notbush2/smiles/butterfliesJS.gif)  Ok (http://i6.tinypic.com/1216dxj.gif)
(mutku vauvat on nii suloisia...) coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: