Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensimmäisen parisuhteenne  (Luettu 18252 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #15 : 06.09.2012 20:58:49 »

Mehmet, itse olen myös pannut merkille, että nuo pluton yhtymät auringolle ja venukselle ainakin luo seillaista in your face-magneettisuutta, jonka tuntee heti kun joutuu/pääsee tekemisiin pluto-ihmisen kanssa.Riippuu varmasti ihmisestä, että miten sen kokee.Itse olen joutunut tekemisiin yhden tyypin kanssa, jonka pluto on melko tarkasti yhtymässä venukseeni, ja myös lähellä aurinkoani (venukseni ja aurinkoni välissä on 5 astetta).Itse koin sen lähinnä ahdistavana, mulla kun on sellanen "oma tila" johon en halua päästää ketään jota en tunne kunnolla, ja tää tyyppi ei oikein tunnu käsittävän sitä.Mutta tällänen kuujouskari yhdistettynä perääntyvään venukseen ja uranuksen neliössä nousuun nyt ahdistuu pienemmästäkin  Grin Siinä kai olis mulle työmaata sitten opetella siitä pois, toki eri asia on, että minkälainen ahdistuminen on sitten ihan suotavaa ja minkälainen yliampuvaa...
Sun kohdalla varmasti toi kuu Veskarissa tekee jo aika paljon, jos miehellä on sitä settiä Vesimiehessä.Oletko katsonut, että minkä huoneen kärjellä sulla on toi vesimies, eli mihin oman karttasi huoneeseen ne miehen vesimes-planeetat tulee?
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #16 : 08.09.2012 15:22:39 »

Joo, Pluto-kohtaamisia ei tosiaan voi ohittaa! Itselläni  pluto tärkeesti kartalla, olen myös  askendentti skorpioni ja  venus on  skorpioni:ssa, niin ei kyllä varsinaisesti haittaa tuo plutoilu. Eipähän tule koskaan suhteessa tylsää...

Miesten vesimies-planeetat osuu mun 3. ja 4.-huoneisiin. Osa hyvinkin lähelle IC:tä, että ehkä siksi näiden kahden kanssa olen kodin perustanut. Kuuni on 3.-huoneessa ja sille tekee vielä Uranus kolmiota, että hyvin sellainen riippumattomuuden kannattaja-kuu on kyseessä. IC:ni osuu myös veskariin. Ja täytyy myöntää, että se vesimiesmäinen ajatuksen lento ja omien polkujen tallaaminen viehättää mua. Vaikka välillä raivostuttaakin se uskomaton kyky tunnekylmyyteen ja se ikuinen coolius ja viileän älyllinen analyysi... siis myös itsessäni. Smiley Mulla ei ole mitään muita planeettoja ilma-merkeissä, kaikki pers. planeetat on neitsyessä ja skorpparissa, vain kuu hiihtelee omia outoja polkujaan veskarissa.

Isäni oli muuten aurinko vesimies, jos nyt siitä ensimmäisestä suhteesta puhutaan, niin isähän se tytön ensimmäinen tärkeä mies yleensä on. Hänellä myös persoonalliset planeetat melkein kaikki veskarissa siellä mun kuuni ympärillä. Että tässä sitä sitten ollaan! Vielä aikuisenakin isä-kompleksi työn alla. Wink
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #17 : 08.09.2012 19:24:13 »

Hauskaa, sillä minunkin isäni on  aurinko jousimies ja mulla sitten on  kuu jousimies. Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #18 : 10.09.2012 10:22:25 »

1. parisuhde

 aurinko rapu ,  kuu vesimies ,  venus rapu ,  mars kaksoset ,  merkurius leijona ,  askendentti vaaka
Tämän miehen kanssa en osannut puhua mistään. Hän oli erittäin painostava ja mustasukkainen. Tällä hetkellä kyseinen mies on aviossa  oinas -naisen kanssa, kaksi lasta.

2. parisuhde

 aurinko jousimies ,  kuu  harka ,  venus skorpioni ,  mars kaksoset ,  merkurius kauris ,  askendentti vesimies
Tällä miehellä oli tarve dissata mua joka käänteessä. Äiti teki suurinpiirtein kaiken puolesta, eikä hän päässyt elämässään eteenpäin. Elätettävä nr. 1. Parisuhteessa  kauris -naisen kanssa, ei lapsia, nainen elättää.

3. parisuhde

 aurinko skorpioni ,  kuu vesimies ,  venus jousimies ,  mars oinas ,  merkurius skorpioni ,  askendentti jousimies
Vahva seksuaalinen vetovoima molemmin puolin, kolmen lapsen yh-isä. Yhdistävä tekijä oli seksi. Tällä hetkellä hän on aviossa  leijona -naisen kanssa, pettää säännöllisen epäsäännöllisesti.

4. Parisuhde

 aurinko kaksoset ,  kuu  vesimies ,  venus rapu ,  mars leijona ,  merkurius harka ,  askendentti vaaka ,  juno vesimies
Lasteni isä, kiinnostuin hänen huumorintajunsa vuoksi. Hän tarvitsi äitihahmoa elämäänsä. Tällä hetkellä aviossa itseään vanhemman  vesimies -naisen kanssa, jonka kanssa hänellä on yhteinen lapsi.

5. suhde

 aurinko rapu ,  kuu jousimies ,  venus rapu ,  mars kaksoset ,  merkurius leijona ,  askendentti vaaka ,  juno kaksoset
On-off-suhde, kesto 5v. Tämän tyypin kanssa opin puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Seksuaalinen vetovoima erittäin vahva. Karmallinen suhde.
Minä:
 aurinko kauris ,  kuu vaaka ,  venus jousimies ,  mars kauris ,  merkurius kauris ,  askendentti leijona ,  juno kalat

Nuo oli ne tärkeimmät parisuhteet, mitään parin kuukauden viritelmiä en laske kunnolliseksi parisuhteeksi. Huomaan, että tietyt kuviot toistuvat.  Wink

Edit. Ja ensimmäistä suhdettahan vaan kysyttiin, mutta ensimmäinen suhteeni oli niin fiasko kuin vaan voi olla.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2012 10:24:06 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #19 : 10.09.2012 18:57:55 »

SanctAstra, olen pannut merkille, että aika usein tuntemieni kauris-auringon omaavien tyyppien ensimmäinen/useat/jotkin suhteet ovan olleen rapu-auringon omaavien kanssa.Mielestäni tämä vastamerkkipari toistuu useammin kuin muut, en tiedä onko näin yleisesti, vai onko vain omalle kohdalleni sattunut näitä paljon.Muistan kyllä, että olisin jostain lukenut, että rapu/kauris olis vastamerkkipareista se useimmiten toistuva, tiedä sitten, miksi juuri tämä kombinaatio on niin yleinen.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #20 : 10.09.2012 19:59:22 »

Mun kohdalle on sattunut niinkin, että kehen olen kiinnostunut vuonna x, on sen vuoden AP-kartan DC ollut sama kuin henkilön x aurinkomerkki... Hämmätyttävä huomio omalta kohdalta, jonka päätin jakaa tähän yhteyteen  Cheesy
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #21 : 11.09.2012 16:29:33 »

Trius, tsekkasin iteltäni AP:t merkittävimpien ihastusten/kiinnostuksenkohteitten ajoilta, ja perhana, kyllähän ne täsmäs!Itellä oli AP:n nousumerkki tuolloin Härässä, kun olin kiinnostunut härkämiehestä, ja Kalojen loppuasteilla kun oli juttua Kalamiehen kanssa.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Indium
Vieras
« Vastaus #22 : 11.09.2012 16:59:49 »

Mulla huiteli AP:n ac-dc-akselit ihan muualla kuin poikakavereiden auringoilla. 
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #23 : 11.09.2012 19:19:18 »

Niin, yritäpä löytää astrologiasta jotain, joka olisi täysin yleispätevää.. Grin Tsekkasitko Idium, että olisiko esim.Dc:n hallitsijaplaneetta tai jokin muu merkittävä planeetta kuten vaikka venus, ollut poikakaverien aurinkomerkissä tapaamisaikoina?Tai jos ei aurinkomerkissä, niin nousumerkissä?
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Indium
Vieras
« Vastaus #24 : 16.09.2012 14:56:56 »

Niin, yritäpä löytää astrologiasta jotain, joka olisi täysin yleispätevää.. Grin Tsekkasitko Idium, että olisiko esim.Dc:n hallitsijaplaneetta tai jokin muu merkittävä planeetta kuten vaikka venus, ollut poikakaverien aurinkomerkissä tapaamisaikoina?Tai jos ei aurinkomerkissä, niin nousumerkissä?

No, noin katsottuna niitä yhteyksiä sitten oli kyllä havaittavissa.  Smiley
Ja katsoin aiemmin pikkuisen väärin, oli siellä yksi tapaus että minun AP:ni AC oli silloisen kumppanin aurinkomerkissä tapaamisaikoina. Hupshei.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #25 : 16.09.2012 15:30:29 »

Innostuinpas minäkin kattomaan AP:t,
ja nykyisen mieheni tavatessani siellähän on AP-ASCini hänen aurinkomerkissään,
ja silloin kun suhde alotettiin, oli taas AP-DESCini hänen aurinkomerkissään.  Grin
Mutta samana vuonna kun tapasin mieheni, niin tapasin myös exäni, ja hänen aurinkomerkissään ei tuossa AP:lla ole kyllä mitään.
tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #26 : 17.09.2012 21:08:55 »

Nykyisen miehen tavatessani ap-karttani ac-dc-akseli osuu pilkulleen miehen kuu-venus-opposition kanssa päällekäin. Eli mun ap-ac  aspect_con hänen kuu ja ap-dc  aspect_con hänen  venus

Myös ekan miehen tavatessani ap-dc:ni osuu tarkkaan yhtymään miehen  venus kanssa.  laugh
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #27 : 07.10.2012 19:59:29 »

Itse olen ymmärtänyt, että toisen solmuille tulevien aspektien voimakkuus riippuu siitä, minkä luontoinen aspekti on.Yleensä olen nähnyt, että yhtymät ja neliöt vain "lasketaan", mutta eiköhän kolmiollakin oma vaikutuksensa ole  :Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
ghede
Vieras
« Vastaus #28 : 11.10.2012 20:43:35 »

Itselläni ei ole ollut vielä kokemusta parisuhteista, mutta tarkastakaapa huviksenne kuinka Aurinko/Kuu -keskipiste on sijoittunut parisuhdekartoillanne. Monesti tuo kyseinen keskipiste on hyvinkin aktivoitunut läheisissä ihmissuhteissa esimerkiksi sillä tavoin, että toisen ihmisen Aurinko, Kuu tai jokin muu planeetta on joko yhtymässä, oppositiossa tai neliössä toisen henkilön Aurinko/Kuu -keskipisteeseen. Tässä tapauksessa yleensä vain yhtymä, oppositio ja ns. haasteelliset neliöaspektit huomioidaan.

Oman Aurinko/Kuu -keskipisteen ja muiden planeettojen väliset keskipisteet voitte käydä tarkistamassa astro.comissa tätä reittiä pitkin:
Astro.com -> Free Horoscopes -> Extended Chart Selection -> valitse "Method" kohdasta Pullen/Astrolog -> valitse karttatyypiksi "Aspect/midpoint grid chart" -> näin saatte esille "ristikko" -tyyppisen karttavaihtoehdon, josta toivon mukaan näette auringon ja kuun symbolin ja niiden välisen keskipisteen merkin sekä asteluvun.

Ai niin ja sallittu orbi on max. 2 astetta kaikkien aspektien kohdalla.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2012 20:56:49 kirjoittanut ghede » tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #29 : 20.10.2012 13:53:15 »

Itse en ainakaan enää ala mihinkään suhteisiin ihmisen kanssa, joka on tunteelliseti liian herkkä tai omaa huonon itsetunnon. Tai on laiska ja saamaton eikä omaa kunnianhimoa. Ei enää mielellään  kuu  mars kalat-henkilöä. Kaikkea sai varoa, mitä sanoi, loukkaantuuko toinen tai ottaako itseensä. Myös jos kritisoi/haukkui ihmisiä tai ryhmiä, joihin toinen ei edes kuulunut, loukkaantui siitä. Väittelyt  merkurius skorpioni-ihmisen kanssa ovat suoraan helvetistä. Ja negatiivinen  jupiter-vaikutus on rasittavaa, liioittelee, ei huomaa käyttäytyvänsä loukkaavasti tai ärsyttävästi, ja heti jos joku uskaltautuu kritisoimaan, ei myönnä asiaa vaan puolustautuu hyökkäämällä kritisoijaa vastaan. Ei kovin rakentavaa... semmoista ekassa ja toistaiseksi ainoassa ex-parisuhteessani. Ei vaan sovittu toisillemme, ollenkaan. Olihan sitten myös rakentavia keskusteluja ja ihan hauskaa läppää, juu, mutta pidemmän päälle... ei. Ihan eri elämäntavoitteetkin. Tarvitsen kyllä jonkun ilmavamman tyypin, vaikka silti käytännönläheisen.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2012 13:55:56 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: