Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensimmäisen parisuhteenne  (Luettu 18456 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #30 : 20.10.2012 18:39:36 »

Ja mulle ei mitään, jossa on liikaa leijonaa, kaksosta tai Neptunusta !!!!!
Manipuloivat kaksinaamaiset egohirviöt traumoilla ja kaikennäköisillä riippuvaisuuksilla, ei enää! Kaikki ovat olleet taiteellisia, että onko se sitten aina taiteellisuuden hinta tuo mielipuolisuus ja ties minkä riippuvaisuus? Ei kai, mutta mun sulhojen kohdalla on kyllä ollu.
Ja mitä tulee ekaan parisuhteeseen, niin se on kyllä presiis mun seiskahuoneessa.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #31 : 22.10.2012 19:41:17 »

Eka parisuhde oli miehen kanssa, joka oli  aurinko askendentti merkurius kaksoset , kuu harkavenus oinasmars vaaka (omat tiedot löytyvät tuolta allekirjoituksesta). Miehellä  aurinko kuu venus -katras löytyy 12. huoneesta - taustalla oli ainakin miehen puolelta salasuhde buck2  Salasuhdetta varmaan avitti vielä miehen  uranus DC:llä (salamarakkaudet, yllättävät käänteet suhteissa). Exän  venus oli hankalasti aspektoitunut mm.  saturnus uranus pluto -kolmikkoon ja tämä mies ei tosiaankaan ollut mikään tunneihminen, aika jäätävä tunteissaan... Lisäksi  saturnus :ksen hankala aspekti  kuu :lle, joo-o... Älykäs kyllä ( merkurius kaksoset 1. huoneessa, vielä kartan hallitsija - osasi hallita sanan säilällä, mitä korostaa  merkurius aspect_tri pluto ) ja aikaansaava työmaailmassa, minkä todistavat hyvinaspektoitunut  merkurius ja  mars , muttei tosiaan mikään tunteellinen. Hyvin vanhoillinen mies, jolla perinteinen perhekäsitys (mies perheen pää, nainen hoitaa kodin).

Oli alkuunsa hyvin kiehtova juuri tuon päämäärätietoisuutensa, tarmonsa, loistavan itseluottamuksensa sekä hyvän ulkonäkönsä ansiosta. Mutta... Tuo vanhoillinen perhekäsitys ei istu ainakaan multi- jousimies :lle, jolla vielä pläjäys planeettoja 11. huoneessa crazy2  Sosiaalinen elämä nousi suhteen aikana ihan uudelle tasolle (miehen  aurinko mun 3. huoneessa), tuli päästyä ties mihin piireihin. Mutta ei se pelkkä pintaliito pidemmän päälle kestä - loppupeleissä ei siis mitenkään voitu elää yhdessä, olimme niin erilaisia ja halusimme ihan eri asioita (mies perheen ja vaimon, itse tasavertaisen kumppanin ja seikkailukaverin elämän ajaksi).

Synastriassa huonesijainnit olivat varsin miellyttäviä ja aspektit ainakin persoonallisten planeettojen välillä miellyttäviä. Synastria näyttää meidän välillä varsin helpolta ja karttaa katsomalla voisi vain ihmetellä, miksi ei synkannut Huh  Haastavat aspektit olivat sitten, noh... Todella haastavia. Miehen  merkurius teki  aspect_opp mun  jousimies -stelliumille (ajatusmaailma ei vaan natsannut). Lisäksi tarkka  kuu aspect_squ kuu (HIRVEÄ!!!! buck2 ). Mun  uranus haastavassa kulmassa miehen persoonallisille planeetoille (mies yritti kesyttää mua ja muuttaa mut pikkuvaimokseen, onnistumatta). Lisäksi miehen  kuu aspect_inc mun  aurinko (en koskaan kokenut, että olisin saanut miehen tukea missään).

Nämä nyt äkkiseltään, katsotaan, jos josku pirteämpänä jaksan tutkia enemmän...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: