Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensimmäisen parisuhteenne  (Luettu 18262 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 05.08.2012 23:56:07 »

Eli nyt olisin kiinnostunut kuulemaan, minkälaisia kuvioita ensimmäisen vakavan parisuhteenne synastriakartalta löytyy, ja jos sen jälkeen on tullut uusia suhteita, ovatko aspektit eronneet jotenkin merkittävästi tuosta ensimmäisestä suhteestanne?  Smiley Olen kiinnostunut aiheesta, koska haluaisin tutkia, miten esimerkiksi deskendenttimerkin merkitys muuttuu iän kanssa, vai muuttuuko ollenkaan.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.08.2012 08:18:53 »

Hei hieno aihe! Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan.  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2012 09:53:07 »

missäs sen voi tehä? astro.comissa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #3 : 06.08.2012 10:01:39 »

Entä onko progressiivisella kartalla jotain merkitystä siihen, kun DC vaihtuu, vaihtuuko kohde?

Astro.comista saa näppärästä kaikenlaisia karttoja kun tietäisi mitä kaikkea kikkailla niiden kanssa  angel
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 06.08.2012 12:07:16 »

Ensirakkauteni oli Au-Vesimies, Kuu-Leijona, mutta kun syntymäkellonaikaa en tiedä ja päiväkin on vain melkein oikein, niin epävarmuustekijöitä on. Hänellä myös Mars ja Saturnus Vesimiehessä, Venus Kaloissa. Minä olen siis Au-Kaksoset, Kuu-Härkä, AC-Rapu, Mars-Vaaka, Venus-Rapu.

Tarkahko Aurinko-Mars kolmio löytyy sekä hänen Aurinkonsa ja minun Kuuni neliö. Todennäköisesti myös hänen Kuunsa on tarkahkossa neliössä omaan Kuuhun, mutta toisaalta taas kolmiossa Aurinkooni. Aurinkojemme välillä on niin ikään kolmio. Lienee mainitsemisen arvoista, että äitini on Au-Vesimies ja isäni Au-Leijona, joten vanhempien vaikutus on varmasti näkynyt paljon tämän miehen kohdalla.

Tätä lavstooria kesti pari vuotta. Sen jälkeen olen seurustellut enimmäkseen ilma- ja tulimerkkien kanssa. Kaksi avoliittoa Oinaiden kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 06.08.2012 17:21:35 »

mä en löytänyt kuin yhden saman kuvion, ensimmäinen liitto joka kesti 20 v, Pluto oli 90 asc:iin (mun).....toinen liitto joka kestänyt nyt 12 v, plu teki 45 asc:iin (mun) kun tavattiin....
jos katon progekarttaa niin ekan liiton aikana mun asc oli kaloissa ja mies on nousu neitsyt, aurinko jousimiehessä mies kaksonen, kuu skorpparissa miehellä myös.....toinen liitto asc härässä, mies on nousu skorppari, kuu leijonassa mies aurinko vesimies, aurinko jousimiehessä ei vastaavuutta miehen kartalla....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #6 : 08.08.2012 17:39:17 »

Lilli, olisikohan myös mahdollista, että tuon miehen aurinko ja/tai kuu olisi ollut yhtymässä mc-ic akselillesi, tai miksei samassa mekissä oleminenkin tee tehtävänsä.
Oman ensirakkauteni aurinko on seiskahuoneessani, oppositiossa venukseeni.Muita merkittäviä aspekteja meillä ei sitten olekaan, mutta tuo aurinko seiskassa on näemmä melko voimakas.Emme koskaan päätyneet yhteen, koska olemme mielestäni liian erilaisia.Silti tiedän, että tulen loppuelämäni rakastamaan tuota miestä, vaikka välissämme olisi kuinka monta vuotta ja ihmistä.Jotenkin karun kaunis asetelma... :Smiley Ja ironia, astro.comissa sen saa kyllä tehtyä, extended chart selectionista löytyy, pitäisi onnistua jos osaat englantia vähäsen  Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 08.08.2012 18:25:29 »

Lilli, olisikohan myös mahdollista, että tuon miehen aurinko ja/tai kuu olisi ollut yhtymässä mc-ic akselillesi, tai miksei samassa mekissä oleminenkin tee tehtävänsä.


Aurinko ei ainakaan ole yhtymän puitteissa MC:hen, Kuu sen sijaan saattaa olla löysästi IC:llä. Todennäköisemmin kuitenkaan ei. MC-IC-akseli osuu minulla Vesimiehen ja Leijonan loppuun.

Minulla meni 10 vuotta toipua tästä miehestä. Välissä oli tietysti pitkähkö avoliittokin, mutta seuraava suuri rakkaus tuli tosiaankin vasta noin pitkän ajan jälkeen. Rakkaus nro 2 oli Au-Leijona, Kuu-Jousimies ja tässä oli rakkaus nro 1:seen se yhteinen tekijä, että hänen Aurinkonsa (Leijona) ja minun Kuuni (Härkä) olivat tarkassa neliössä toisiinsa. Ei tämäkään tarina kauan kestänyt ja elämäni kauheimmat sydänsurut siitä sain. Toisaalta en olisi se mikä nyt olen ilman tätä ihmistä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #8 : 08.08.2012 19:54:00 »

Mistään en mitään tiedä, mutta stelliumin poikasia näyttäis olevan liikkeellä.

Jos teen synastriakartat niin olisiko joku halukas mulkaisemaan niitä vaikka yksärin välityksellä?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #9 : 08.08.2012 22:07:15 »

m.magia, kyllä minä voin ainakin vilkaista Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 09.08.2012 07:47:05 »

Niin, mikä sitten on ensimmäinen. Onhan mulla useita ihastuksia ollut, ja jokainen niistä aikanaan hyvinkin suuresti tuntunut, sillä mulla on tunteet aika herkässä. Mutta koska olen  venus kauris , niin jotta voisin sanoa suhdetta vakavaksi, sen todellakin pitää olla vakavaa, turvallista, luotettavaa, avointa jne., joten jos minulta kysyttäisiin ensimmäistä vakavaa parisuhdettani, sanoisin että se on nykyinen mieheni.

Kuitenkin kun astrologisesti katsoo, tuolla rakkauden rasteissa mainitaan, että ensimmäinen kumppani löytyy seiskahuoneesta, toinen yhdeksännestä, kolmas yhdennestätoista jne. Tämä sopisi varsin konkreettisestikin, sillä  askendentti neitsyt mies oli minulle jollain tapaa kyllä merkittävä, se oli todella ihanaa ja todella kamalaa, tarpeeksi draamaa kiintiööni pitkiksi ajoiksi. Seiskahuoneeni alkaa siis neitsyestä ja yhdeksäs huoneeni jousimiehestä. Nykyinen mieheni on  askendentti aurinko jousimies. Mielenkiintoista on, että itse asiassa olen ystäväpohjalla tutustunut nykyiseen mieheeni ennen kuin tapasin tuon nousuneitsytmiehen. Ehkä hänen oli tarkoitus tässä välissä olla.

Mielenkiintoista on myös, kun ajattelen teiniajan ihastuksia, niin merkittävällä paikalla ei ole ensimmäinen poikaystäväni, joka jätti minut tekstiviestillä, eikä hänkään, jonka kanssa ensimmäistä kertaa kokeilin seksiä, vaan eräs jonka kanssa ei koskaan muodostunut suhdetta, mutta kavereita oltiin, hänellä on jonkinlainen oma paikkansa sydämessäni. Mistäköhän sekin muodostunut. Syntymäpäiväänsä en muista, mutta  aurinko jousimies herra oli.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2012 07:48:36 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #11 : 15.08.2012 18:53:31 »

Sori m. Magia, en ole vieläkään ehtinyt perehtymään noihin karttoihin, kiirettä pukkaa.Yritän tässä pian katsoa niitä, kun vaan jaksan ja kerkeän Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #12 : 15.08.2012 19:13:45 »

Sori m. Magia, en ole vieläkään ehtinyt perehtymään noihin karttoihin, kiirettä pukkaa.Yritän tässä pian katsoa niitä, kun vaan jaksan ja kerkeän Smiley

Juu ei kiirettä.  Smiley Kuvapalvelu oli ilmeisesti poistanut kaksi kartoista, ehditkö ottaa talteen vai laitanko uudestaan?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #13 : 16.08.2012 21:14:43 »

En ole tallentanut, että jos viitsit laittaa uudelleen Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #14 : 04.09.2012 13:10:37 »

Ensimmäinen mies: meidän Auringot vastamerkeissä, minä  aurinko neitsyt hän  aurinko kalat, ei kuitenkaan tarkka oppositio synastriassa. Hänen  pluto  aspect_con minun  aurinko. Paljon kivoja aspekteja hänen kanssaan, kumminkin pitkä ja tuskaisa suhde oli se. Akseleista minun ac-dc osuu täsmälleen hänen mc-ic -akselille.

Nykyinen mieheni on samoin  aurinko kalat ja Aurinkomme ovat tällä kertaa tarkassa oppositiossa (petrasin!). Jälleen hänen  pluto   aspect_con minun  aurinko. (tykkään Pluto-miehistä  Wink) Jollain tapaa samankaltainen kartta kuin ensimmäisellä miehelläni, molemmilla paljon tavaraa vesimiehessä. (itselläni kuu veskarissa). Mutta muuten tosi "tyhjä" synastria suhtessa mies nro 1:een.

Näiden kahden miehen välissä oli elämäni ravistelevin suhde. Siinä meillä Auringot kolmiossa, kummankin omalla kartalla venus aspect_con jupiter ja yhtymät oppositiossa keskenään. Minun  aurinko hänen  ac:lla ja hänen venus minun dc:llä. Kuut oppositiossa, myös  venus  aspect_squ  kuu molempiin suuntiin. Hurja kartta oli se, hurja oli suhde ja hurja päättyminen. Smiley
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: