Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 386798 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Arja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #105 : 29.08.2012 22:54:39 »

Hei Vexi,
kysyisin onko mitään uutta ihmissuhderintamalla tämän vuoden puolella? Lisäksi näistä parantamiseen liittyvistä kyvyistä - olisiko mahdollista siirtyä tälle polulle? Kiitos paljon etukäteen!
tallennettu
Toivo10
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #106 : 30.08.2012 23:20:20 »

Sydämellinen kiitos sinulle, yllättävän nopeasti ehdit vastaamaan  smitten Lämpöä, rakkautta ja paljon iloa elämääsi!
tallennettu
vesimies53
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #107 : 31.08.2012 10:16:24 »

Hei Vexi63. mitä näkyy lähitulevaisuudessa.paraneeko poikani,muuttaako tyttöni minun lähelleni, kiitos!
tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #108 : 31.08.2012 16:50:28 »

Muistutit, että sinulle saa lattaa useammankin kerran kysymyksiä jos on kysyttävää, kiitos siitä. Smiley
Laitan sinulle muutaman tarkentavan kysymyksen koskien asioitani joista jo kerroitkin. Jos näkisit vielä jotain. Smiley

1) Kerroit näkeväsi minut mahdollisesta palaavan yhteen ex mieheni kanssa. Näetkö suunnilleen ajankohtaa? (Pian vai myöhemmin?)
2) Mitä miehen mielessä liikkuu nyt? (tumma oinasmies)
3) Näetkö yhteisen tulevaisuuden ja perheen meille?

Kiitos kovasti vielä tästä. Hyppää yli jos on kiireitä Smiley  smitten
tallennettu
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #109 : 01.09.2012 00:15:58 »

 Smiley Kiitos vastauksistasi.

 :Smiley
tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #110 : 01.09.2012 11:21:55 »

Hei Vexi

Olen vellonut tämän ajan energioissa; päässä suhisee, olo on vähän irrallinen ja samalla on tunne,
että jotain on tapahtumassa. Osaisitko sinä auttaa kohdistamaan katsetta oikeaan suuntaan, erottamaan
tärkeät asiat ja kuulemaa paremmin sitä kuuluisaa sisäistä ääntä? Smiley

Entä millaisia asioita näet tapahtuvan työelämän saralla, millaisia asioita minun itseni kannattaisi huomioida?

Jos minulle tuodaan jotain muuta viestiä kanavoinnin kautta, niin otan sen ilolla vastaan Smiley

Kiitokset sinulle jo etukäteen!
Anne

------

Kiitos vastauksestasi! Kovasti sieltä välittyi läheisten huolenpitoon & omasta jaksamisesta huolehtimiseen liittyviä teemoja Smiley Kiitos Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.09.2012 11:46:10 kirjoittanut @nne » tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #111 : 01.09.2012 19:30:08 »

Hei Vexi  smitten

Kaaos on tällä hetkellä "melko mahtava" Embarrassed. Moneen asiaan pitäisi pystyä, mutta kun ei ole robotti niin osa jää vain tekemättä ja siitä seuraa sitten taas paineita ....
1. Mutta, miten näet valmistumiseni ajankohdan, tapahtuuko se ajallaan, suunnitelmien mukaisesti, ilman että asioita jää vielä myöhemmäksi suoritettavaksi ?
2. Kestääkö pääni tämän kaiken "hulabaluun" mitä tämäkin syksy (ja varmasti vielä myös ensi kevätkin) tuo tullessaan ? (en halua eritellä tähän niitä asioita, mitä kaikkia asioita edellä tarkoitan, sillä uskon että näet ne, ja tiedät mitä tarkoitan smitten)
3. onko rakkailla edesmenneillä mummillani ja kummitädilläni jotakin tärkeätä asiaa minulle, mikä voisi liittyä vaikka em. tai/ja sitten muuten tulevaan ja elämääni ?

Rakkaudella  smitten jeleh
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #112 : 01.09.2012 21:38:58 »

Kiitos Vexi  smitten smitten

... vielä kysyisin taloudelliseen tilanteeseeni, koska nyt on pakko tehdä myös kaiken ohella keikkaa, että riittääkö keikkatyötä siten että taloutemme pysyy edes jotenkin entisessä (ja lähinnä myös kestääkö fyysinen terveyteni; nivelet, niissä ongelmaa) ?.... 

 smitten jeleh
tallennettu
sannakatti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #113 : 02.09.2012 01:20:07 »

Iltaa! Tai yötä...
Haluaisin tietää onko minulle viestejä rakkailta edesmenneiltä ihmisiltä?
Saisinko tietää jotain edellisistä elämistäni?
Olenko herkkä ihminen vai onko minulla vaan vilkas mielikuvitus idiot2

Kiitos Sinulle!
tallennettu
pp64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #114 : 02.09.2012 01:41:55 »

Hei!

1. Tulenko menestymään suunnittelemallani sijoitustoiminnalla?
2. Tuleeko nykyinen parisuhde päättymään?
3. Pystynkö asumaan nykyisessä asunnossa, jos ero tulee?

Kiitos jo etukäteen.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #115 : 02.09.2012 13:53:05 »

Hei,

kaipaisin seuraaviin asioihin selvennystä:

1. Pitäisikö minun lähteä minun ja Jannen suhteesta vai onko luvassa käänne parempaan? Sitooko meitä joku karmallinen yhteys?
2. Onko tulevaisuudessa näkyvissä taloudellista turvaa?
3. Onko minulle luvassa omia lapsia?

Kiitos paljon!

Sydänpuu
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #116 : 02.09.2012 20:15:37 »

Moikka,

näetkö mikä minua ja entistä poikaystävääni yhdistää? Uskoakseni kaiken karman meidän väliltä pitäisi olla jo selvitetty, mutta silti me vaan vedetään toisiamme puoleemme kuin extravahvat magneetit. Eikö se karma olekaan vielä täysin selvää vai mikä juttu tää oikeen on? Kun jollain tasolla tiedän, että tässä on jotain erilaista kuin mitä muiden exien tai ylipäätään muiden miesten kanssa tulee olemaan, mutta en vaan osaa määritellä mitä Smiley

Muoks. Lisään tähän nyt toisenkin kysymyksen, eli kertoisitko jotain edellisestä elämästäni ennen tätä nykyistä? Kiitos smitten
« Viimeksi muokattu: 09.09.2012 22:29:10 kirjoittanut sherry » tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #117 : 04.09.2012 20:32:36 »

Hei Vexi

Päätin minäkin jotain kysyä

1. Edelliset elämät, näkyykö jotain mitä minun tulisi tietää. Miten/miksi olen tehnyt nämä valinnat?
2. Mitä olen tullut tänne oppimaan eli mihin pitäisi nyt suunnata, miten pääsen alkuun?
3. MIten autan lastani tässä elämässä?

Kiitos jo etukäteen

-siiliemo-
tallennettu
Vamisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #118 : 04.09.2012 22:15:04 »

Oi hurja kun nyt vasta huomasin tämän viestiketjun...eli yksi hukassa olija liittyy tähän.
1)kysyisin johdatusta jo tehtyihin suuriin elämänmuutoksiin,olenko oikealla polulla?
mielessä pyörii miljoona muutakin kysymystä,mutta taidan tyytyä tähän yhteen
kauniitten kiitosten kera  Smiley
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #119 : 05.09.2012 11:03:03 »

Kiitos taas Vexi  smitten

... "koitos" on todellakin oikea adjektiivi kuvaamaan tätä elämän vaihettani   Huh ... vastauksesi antaa taas voimaa ja tieto siitä, etten "kaadu" näiden alle, helpottaa jaksamaan  Smiley

Ihanaa päivää Sinulle ja paljon Iloa  Smiley  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: