Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 387804 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
zalim
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #90 : 24.08.2012 22:28:35 »

Hei Vexi!

Katsoisitko minullekin...?

1.Löydänkö pian miehen jonka kanssa syntyisi parisuhde ?
2.Missä olen ollut entisessä elämässäni ?
3.Onko entisistä elämistä jäänyt jotain "selviteltävää" joka vaikuttaisi tähän nykyelämään ?

Kiitos jo etukäteen Smiley
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #91 : 25.08.2012 01:15:55 »

Hei Vexi  Smiley

Tämä sinun kanavointisi ja selvänäkemisesi osui silmiini juuri oikealla hetkellä. Tarvitsen nyt kipeästi näkemystä asioihini.

1. Vuoden kestänyt suhteeni on nyt kriisissä ja tunnen hirvittävää syyllisyyttä siitä, että olen yleensä alkanut suhteeseen. Kuitenkin tunnen sielunkumppanuutta ja rakkautta tähän mieheen. Onko minun nyt lähdettävä pois tästä suhteesta vai onko meillä vielä mahdollisuutta jatkoon?

2. Onko meillä yhteisiä entisiä elämiä ja mitä läksyjä niistä on jäänyt, jos meillä on yhteisiä entisiä elämiä?

3. Työni päättyy juuri ja tällä hetkellä ei ole jatkomahdollisuutta. Palaanko vielä tähän työpaikkaan vai löydänkö muualta mielekästä työtä tai opiskelenko ehkä?

Kiitos ja kumarrus  smitten
tallennettu
Syksytär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #92 : 25.08.2012 22:53:33 »

Minullakin olisi kysymyksiä.
1. Rakkausasiat?
2. Millainen syksy minulle on tulossa?
3. Työt?

Kiitos etukäteen!
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #93 : 25.08.2012 23:10:27 »

Hey, täällähän on ruuhkaa rinteessä, mutta huvin ja innostuksen voimin kysäisen seuraavia, vastaa, jos mieli tekee. En mitenkään velvoita Tongue

1. Aika arka paikka - rakkausasiat - Löytyykö elämän rakkaus nurkan takaata vai jäänkö ikuiseksi seinäkomistukseksi?! >xD
2. Ammatti duuni - saanko karusellin pyörimään suht verkkaiseen tahtiin vai vajoanko taas masennuksen syövereihin, kuten laiskalla syöttiläällä on ollut valitettavana tapana :/ (Hyi minua!)
3. Frendit ja harrastustoiminta - Tuleeko meidän porukasta hyvä "crew" jossa paljon tapahtumia ja actionia, miksei kokemuksia ja lähtöjä, reissuja esim matkustelemaan tai laskuvarjo/benji hyppyä yms kiwaa....? Vai pysymmekö entisenlaisena hajanaisena vajavaisena painajaisena Cheesy

psss. Kiitos jo etukäteen tulin jo vastauksistasi hyvälle mielellelle Shocked
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #94 : 26.08.2012 21:35:12 »

Hei, Ihana Vexi  smitten  Smiley

Kiitos lämminenergisestä ja rohkaisevasta viestistä, luit ajatukseni  Wink ja vastasait siihen  Smiley,  ... olen miettinyt, että yritän keskittyä kuuntelemaan, mitkä asiat nousevat minulle kysymyksiksi mieleen ja palaan taas  Smiley ... Olet aivan ihmeellinen ja uskomaton. Tarjoudut täällä auttamaan kanssakulkijoita, - se on rakkautta, ja sitä me kaikki tarvitsemme  smitten

Ihanaa alkavaa viikkoa Sinulle  Smiley
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #95 : 28.08.2012 07:02:32 »

Haluan vielä sanoa teille kaikille, että voitte lähettää minulle kysymyksiänne useammin kuin yhden kerran, mutta toivon yhdellä kerralla max 3 kysymystä siksi, että minulle tulee niin paljon selvänäköpyyntöjä.
Olen huomannut että jotkut ihmiset ajattelevat niin, ettei minulle voi lähettää kysymyksiä kuin ainoastaan yhden kerran, kyllä voi ottaa yhteyttä aina kun on kysyttävää.
vexi
tallennettu
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #96 : 28.08.2012 07:11:29 »

 Smiley Minua askarruttaa seuraavat asiat:

- saanko töitä?
- onko muutto edessä?
- jatkuuko rakkaus?

Kiitos jos ehdit näihin paneutua  Smiley
tallennettu
Helinäneitonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #97 : 28.08.2012 09:06:22 »

Heippa vexi63!

Ihanaa kun jaksat vastailla näihin meille  smitten

Poistin kyssärit Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.08.2012 13:09:40 kirjoittanut helinäneito » tallennettu

Sininen Sähköinen Yö
Helinäneitonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #98 : 28.08.2012 12:41:58 »

Kiitos Vexi63! Ihana viesti ja todella nopsaan   smitten Sulattelen näitä ja saatan kysellää myöhemmin lisää  angel  smitten
tallennettu

Sininen Sähköinen Yö
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #99 : 28.08.2012 14:05:36 »

 Smiley
Kiitos vastauksista.
Ne vahvistavat omia tuntemuksiani Smiley smitten

Nyt heräsikin kysymys
--olenko omalla alallani ?
--voitko katsoa erittäin hyvälle ja läheiselle mies ystävälleni ; joko hän on valmis irrottautumaan entisestä ja onko uusi tuttavuus se oikea hänelle? En itse vielä saa mitään tunnetta uudesta tuttavasta ja olen vähän  Huh
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #100 : 28.08.2012 19:28:38 »

Mihin vexi niitä vastaat?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #101 : 29.08.2012 00:29:59 »

Hei taas Vexi Smiley

1. Löydänkö pian rinnalleni miehen, jonka kanssa muodostuisi kenties vähän vakavampikin parisuhde?
2. Minkälainen syksy minulle on tulossa?

Kiitos  smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
pisara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #102 : 29.08.2012 11:55:48 »

Hei!
Kysyisin seuraavaa:
1)mahdollisuuteni tiettyyn työpaikkaan?
2)nykyisten työtilanteiden näkymät, riittääkö talouden ylläpitämiseen?
3)mahdollisuuteni työmarkkinoilla?
Kiitoksin
tallennettu
pisara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #103 : 29.08.2012 13:17:18 »

Kiitoksin Sinulle Veksi Smiley
Elämäniloa Smiley
tallennettu
Toivo10
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #104 : 29.08.2012 14:54:29 »

Hei, uskaltaudumpa minäkin viimein kysymään, kun niin moni on näyttänyt saavan toivomaansa apua ja vastauksia.
Olen yrittäjä ja otin "aikalisän" kesän ajaksi miettiäkseni mitä jatkossa tekisin ja nyt on kaikki vaihtoehdot ja ovet avoinna, en vaan tiedä mihin päin lähteä vai lähteäkkö ollenkaan? Miltä työtilanteeni vaikuttaa syksyllä ja mihin päin kannattaisi talvella tai ensivuonna suunnata, jatkanko työntekoa lasten kanssa kotona vai olisiko syytä lähteä sinne missä ihmiset liikkuu? Ja jos näyttää siltä että olisi syytä lähteä niin mikä olisi se oikea paikka, tuote tai palvelu? Jatkanko toimintaa samankaltaisena kuin ennekin vai olisiko syytä miettiä jotain muutoksia?
Työtilannetta seuraava kysymys olisikin luonnollisesti, onko taloudelliseen tilanteeseen odotettavissa parannusta ja jos ei, niin näetkö menneestä syytä siihen ja onko mitään tehtävissä asian korjaamiseksi vai onko meidän perheen osaksi vaan edellisistä elämistä langenneet pienet tulot ja alipalkattu työ vai ollaanko tehty nämä valinnat vasta tässä elämässä?
Lämmin kiitos sinulle, kun autat meitä jotka emme näe metsää puilta Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: