Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 387814 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #75 : 23.08.2012 14:48:16 »

Hei,

Katsoisitko myös minulle

1. menenkö jossain vaiheessa nykyisen avopuolison kanssa naimisiin? (maistraatti lähinnä)
2. saammeko yhteisen lapsen (ehkä joskus)?
3.vuoden päästä minulla olisi tarkoitus laittaa oma toiminimi ja työllistää itseni.
Saank tulevasta ammatista ns.leivän pöytään?


Kiitos sinulle kovasti ja oikein mukavaa syksyn jatkoa  Smiley

aava1
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #76 : 23.08.2012 15:36:41 »

Kiitos sinulle  smitten
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #77 : 23.08.2012 20:40:08 »

Kiitos taas Rakas Vexi, vastauksista  Smiley

Voin sanoa, että tähän kysymysten valtaan jää kiikkiin  Wink, kaikkea tulee koko ajan mieleen, mitä tahtoisi tietävän, mutta hillitsen itseni nyt kysymysistä  Cheesy

Mutta sen verran tuosta vastauksestasi liittyen puolisooni ja minun inkarnaatiooni ja sen tehtävään tässä elämässä, niin tunnistan juuri sen asian, minkä näit liittyvän tähän kovaan ja kylmään maailmaan, että se onkin saattanut olla juuri meidän keskeiseen parisuhteeseen  liittyvä opittava asia .... tai sitten toisaalla ajattelen, että olemme sen ehkä jo oppineetkin tässä muutaman kymmenen vuoden yhteiselossa jo, ja kun ei ole enää "velvoitteita"  Wink, niin siksi parisuhdetilanne tuntuu siltä kuin se tuntuu ... Mutta uskomatonta taas  Smiley ... Jotenkin vain pystyn kauttasi ajattelemaan ja ymmärtämään asioita ... smitten

Kiitos sylillisen paljon taas Sinulle  smitten ja voimaa ja iloa elämääsi  Smiley
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #78 : 23.08.2012 23:27:54 »

Katsoisitko myös minulle?

Olen vuosien jälkeen löytänyt ihmisen, joka alkoi kiinnostamaan mutta nyt alkoi hälytyskellot soimaan.

1. Tuleeko tästä suhteesta mitään
2. Onko henkimaailmasta viestiä minulle

Etukäteen kiittäen
-kukkamaaria
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #79 : 24.08.2012 05:38:48 »

Hei,

minäkin uskaltaudun yrittämään.

1. On tässä exän kanssa alkanut ns. "vanha suola janottaa" puolin ja toisin, ja nyt mietitään mitä tehdään. Näetkö kannattaako meidän vielä palata yhteen vai onko peli jo täysin menetetty?

2. Raskaudunko seuraavan viiden vuoden sisällä?

3. Saatko minulle minkäänlaista viestiä mummoltani?


Kiitos smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
katja.t
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #80 : 24.08.2012 08:10:20 »

Kiitos Vexi!

 smitten
tallennettu
Iiris73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #81 : 24.08.2012 09:00:02 »

Hei! Kyselisin 1. Miltä näyttää näyttää parisuhde tilanteeni
                     2. Entäs työrintama
                     3. Koko loppuvuosi

T:Iiris kiitos etukäteen smitten
tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #82 : 24.08.2012 15:26:16 »

Hei Vexi!
Ihanaa, että viitsit ja jaksat auttaa ja vastaat aina henkilökohtaisesti. Kysyisin sinulta varmasti muitakin kiinnostavaa asiaa; eli miten näet asiat ja saat vastaukset? Oletko aina ollut selvännäkijä? Näetkö asioita myös itsellesi? Teetkö myös pidempiä tulkintoja maksua vastaan?
Voit vastata tähän yleisesti niin muutkin näkevät vastauksesi. Todella osuvasti olet minullekkin vastaillut, kiitos siitä!  smitten
Ihanaa syksyn jatkoa sinulle!
tallennettu
Dowie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #83 : 24.08.2012 15:57:51 »

Minulla olisi myös kysymyksiä, samoja asioita olen päässäni pyöritellyt ja tekeekin mielini taas kuulla jotain, mikä vahvistaisi tuntemuksiani tai pistäisi ajattelemaan uudestaan.

1. Mitä minun tulisi tehdä työpaikkani kanssa? Pelkään, etten löydä uutta mieleistäni työtä jos päätän lähteä sieltä.
2. Rahantulo ja pärjääminen myös huolettaa tulevaisuudessa.
2. Eräs mies on mielessäni koko ajan, niin tiukasti että ihmettelen. Tunteeko hän samaa?

Kiitos jo etukäteen.  smitten
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #84 : 24.08.2012 16:30:15 »

Moi Ninsku-1.
Saan ja näen vastaukset intuitioina, näkyinä ja tuntemuksina.
Olen saanut parantajan ja näkijän kyvyt kauan sitten, mutta vasta n 14-15v sitten olen alkanut käyttää niitä lahjoja. Olin silloin henkisesti tarpeeksi kypsä näihin asioihin.
En näe itselleni.
Toki teen pidempiä tulkintoja maksua vastaan. Yhteystietoni löytyvät Astron parantajalistalta parantajat osasta. Ottamalla yhteyttä puhelimitse tavoitatte minut.
vexi
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #85 : 24.08.2012 16:37:36 »

Tässä viestissä oleva sähköpostiosoite luukku.com ei toimi, älkää vastatko siihen. Auttajalistalla on oikeat yhteystietoni löydätte ne parantaja vexi63 hakusanalla.
vexi
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #86 : 24.08.2012 16:40:06 »

Kiitos Vexi! Etenkin kanavoimasi viesti kosketti mua niin paljon, ettei itkusta meinaa nyt tulla loppua. Jotenkin noin olen vaistonnutkin asioiden olevan, mutta oli silti ihanaa kuulla se vielä häneltä itseltäänkin. Voi että kun ikävä nousi taas pintaan kahta kauheampana Cry

 smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #87 : 24.08.2012 17:35:37 »

Hei! Minulla olisi myös pari kysymystä.
1. Aloitin uudessa oppilaitoksessa mutta en viihdy siellä. Olen harkinnut vaihtoa mutta pelkään etten sopeudu sinnekään. Kannattaisiko minun kuitenkin vaihtaa?
2. Kaikki suhteeni tuntuvat kaatuvan ennenkuin ne edes alkavat. Onko muutosta näkyvissä?

Kiitos etukäteen! angel
tallennettu
enkuli_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #88 : 24.08.2012 18:52:50 »

Moi vexi!
Näetkö minkälaista miestä tulevaksi elämääni seuraavaksi, missä hänet tapaan?

Kiitos! smitten
tallennettu
123hella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #89 : 24.08.2012 19:01:44 »

Hei Vexi! Haluaisin kysyä mitä näet 1) uuden asuinpaikan suhteen, 2) työn, 3) parisuhteen saralta. Kiitos! T:Hella
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: