Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 386749 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sparkles_lost
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #45 : 09.08.2012 23:28:09 »

Kiitos kun välität ja autat ihmisiä!

1. Minkä takia edellinen suhteeni oikeasti loppui?
2. Tulenko löytämään lähiaikoina elämäni rakkautta? Onko rakkaus edes minua varten..
3. Löydänkö vielä hyvän työpaikan?
tallennettu
tirlittar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #46 : 11.08.2012 13:11:00 »

Hei,

kysympä minäkin:

Tuleeko eläämäni muutoksia (työ-, asuinpaikka, ihmissuhde tai lapset).

kiitos
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #47 : 11.08.2012 14:04:56 »

HEI

kiitos ihanasta ketjustasi, saavun tänne hieman kyselemään selkeyttä elämääni...

1) Työ asiat , tulenko saamaan selvyyttä mitä työltäni haluan, tai mitä työtä haluan, vain lyönkö otsaa betoniin ikuisesti?
2) tulemmeko saamaan enempää perheenlisäystä, jos, niin meneekö siihen vielä aikaa?
3) saammeko taloudellisen tilanteen edes jonkinlaiseen kuntoon?


Kiitän jo valmiiksi  Smiley
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
enkuli_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #48 : 11.08.2012 21:45:39 »

Moi vexi63!

Voisitkohan vielä katsoa miten raha-asiat, saanko mistään ylimääräistä rahaa tai onnistuuko edes säästäminen?

Kiitos!  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #49 : 11.08.2012 23:22:48 »

Ensinnäkin kiitos jos voin kysyä!
Työelämä on ollut mielestäni kohtuutonta takkuamista vuosia. Joko se pian loppuisi? Mitä voisin tehdä asian eteen muuta kuin hakea uutta, vesiperä on tullut toistaiseksi.
Ihmissuhdeasiat kiinnostaa, mitä niihin tulee?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Piia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #50 : 14.08.2012 11:57:46 »

Hei,
ja ihanaa oli löytää tänne, ajankohtaista ja askarruttaavaa on;
1. sain ilmoituksen, että työni tässä paikassa loppuu...meiltä kaikilta. Suunnitelmat opiskelun suhteen minulla on, kesken jäänyt tutkinto loppuun ja paluu "omalle" alalle...? mitä ohjetta /neuvoa tämän suhtee?
2.ja juuri kun työni loppuu,ja tulot (väliaikaisesti) pienenee, olemme avopuolisoni kanssa ostelemassa erästä taloa.....vuokralla tällä hetkellä...kuinka edetä?
3. ja jatkumona suoraan edelliseen....olen miettinyt mahtaako tämä nykyinen kumppani edes olla Hän, jonka kanssa voisin elämäni onnellisena elää....?
Miljoonasti kiitoksia jo etukäteen !
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #51 : 14.08.2012 19:40:39 »

Kokeillaanpa jos saisi opastusta tähän sekamelskaan. Ihmissuhdeasiat mietityttää kovasti, onko niissä näkyvissä muutoksia?

Kiitos kaunis. Smiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #52 : 15.08.2012 15:10:02 »

Hei ihanaa kun tänne tullut tälläinenkin topikki,sillä aikaa kun olen itse vähän lomaillut.
1. Miten minun terveys kehittyy löydetäänkö syy tähän kränkkään.
2.saanko vielä sen kauan toivomani viidennen lapsen?
3. Mitä minun isälle kuuluu sinne henkienmaailmaan?
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #53 : 16.08.2012 02:47:06 »

Tuntuu vähän tyhmältä kysellä apua kun niin moni jo sinulle kirjoittelee, mutta jos tosiaan haluat tehdä tätä niin..

Lähinnä askarruttaa yksi asia,
tapasin lukiossa erään tytön johon ihastuin voimakkaasti, ehkä rakastuin. Kerran kun hän tuli ulkona viereeni kävelemään, koin jonkinlaisen universaalin, tai jonkun pyyteettömän rakkauden täyttävän kaikki soluni, hyvin voimakas tunne. Tuntui, että olisin kohonnut "korkeammalle ulottuvuudelle". Tuntui, että jos katsoisin häntä, näkisin hänen lävitseen, ikäänkuin tekstiä hänen ruumiinsa sisällä, joka kertoisi hänestä.. mutten tietenkään katsonut kun ujostelin tai olin jotenkin niin epäuskoinen kaikesta tuntemastani.
Olen miettinyt kaksoisliekki teoriaa, mutta en tiedä...
Haluaisin tietää, tapaammeko vielä, ja tutustummeko. Emme nimittäin koskaan tutustuneet, eikä hän halua olla tekemisissä kanssani. Haluaisiko joskus, muuttuvatko asiat? (ja nyt tuli sellainen, että onko sillä lopulta niin väliä, vaikka emme tapaisi.. hän on kuitenkin saanut aikaan muutosliikettä minussa ja olen oppinut paljon uutta... jne)
Minulla on muutenkin ollut epäonnea rakkaudessa, olen ihan jo sillä olettamuksella ettei tule onnistamaan (vaikka uskon että joskus vielä...).. tuleeko onnistamaan?
EI oikeastaan muita kovin painavia asioita ole, tai joihin en voisi jo sanoa itse, että ne tulevat järjestymään, niistä ei tarvitse kysellä... näistä nyt vielä tekee mieli kysyä.
Kiitos. <3
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #54 : 16.08.2012 08:35:46 »

Mahtavaa!

1. Saanko omalta alaltani työtä lähiaikoina? Eli helpottuuko rahatilanne?
2. Onko koti myytävä vai saanko maata myytyä?
3. Kerro jotain menneistä elämistä puolisoni kanssa!
4. Toteutuuko loma?

Kiitos!  Grin
tallennettu
Raputin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #55 : 16.08.2012 19:52:37 »

Haluisin tietää edellisestä elämästäni jos se olis mahollista?  Cheesy Itse uskon näihin uudelleen syntymis juttuihin  Smiley
tallennettu

You're never gonna be alone from this moment on
If you ever feel like letting go, I won't let you fall
When all hope is gone, I know that you can carry on
We're gonna see the world out, I'll hold you 'til the hurt is gone.
Inuiitti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Aries


Profiili
« Vastaus #56 : 17.08.2012 00:57:58 »

Hei!

Kyselisin seuraavia :

1. Miten työkuvioni muuttuvat mahdollisesti seuraavien kuukausien aikana, jos muuttuvat?

2. Millainen tulevien lasteni isä on?

3. Miksi koen niin voimakkaita (hyviä) tunteita Turkua kohtaan? Pitäisikö minun muuttaa sinne?

Kiitos, kiitos, kiitos  smitten
tallennettu
Ann-Mari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #57 : 17.08.2012 12:24:39 »

Haluaisin kysyä sinulta seuraavaa:

Järjestyvätkö työasiani, eli saanko koulutustani vastaavaa, tyydyttävää työtä?
Jatkuuko avioliittoni?  Mieheni lähipiirissä on henkilöitä, jotka kertovat ikäviä "totuuksia" miehestäni (kuka siis on oikeassa, nämä läheiset vai minä? enkö tunne miestäni?)
Muutammeko pois paikkakunnalta?

Kiitos!
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #58 : 17.08.2012 14:24:49 »

KIITOS, VEXI!  Cheesy

Repeilin ihan totaalisesti menneen elämän kanavoinnillesi paimenhommista. Meillä on nimittäin makuuhuone sisustettu paimentolaistyyliin, seinillä egyptiläisten paimentolaisten valokuvatauluja  ja beduiinihuiveja, katossa paimentolaislamppu, vuohenjalkahelistin ja kiertolaisten koruja eri maista. Joko siis näit makkarimme tai makkarimme kertoo tosiaan menneestä elämästämme. Mitä todennäköisimmn tuo jälkimmäinen.

 smitten
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #59 : 17.08.2012 15:28:22 »

Liitympä vielä pitkän jonon jatkoksi jos jaksat tänne saakka

Kysyisin työelämän näkymiä? Olisiko opiskelemaan lähtö hyvä ratkaisu?

Mikä on minun tehtäväni/oppiläksyni lähitulevaisuudessa?

Kiitos!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: