Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 383609 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #60 : 18.08.2012 21:16:56 »

Kiitoksia Vexi!

jos mahdollisuutta voisitko katsoa minulle vielä uudemman kerran Smiley?
Mieltäni jäivät askarruttamaan parisuhde asiat...
1. mielessäni on pyörinyt yksi mies, tuleeko hänen kanssaan mitään vakavempaa?
2. mistä löytyy seuraava kumppanini, millainen hän on?
tallennettu
Sirumuru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #61 : 18.08.2012 21:39:06 »

Moi Vexi63!

Mieltäni askarruttavat nämä kolme kysymystä:

1) miten näet poikani tulevaisuuden, kun hänellä ollut ongelmia ihan riittämiin. Tiedän, että hänellä ei monta maaelämää täällä ja siksi vaikea sopeutua. Olen ollut hänen kanssa orpona monissa elämissä ja siksi kai tunnen niin voimakkaasti hänen ahdistuksen vielä nykyäänkin.

2) miten näet minun työnympäristöni ja mahdollisuuteni siellä

3) miten näet mieheni terveyden, kun sen kanssa ollut huolia viime aikoina.

Olisin tosi kiitollinen näistä vastauksista.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2012 22:50:45 kirjoittanut Sirumuru » tallennettu

Tänään ole kuin kotka ja lennä sinne missä unelmasi ovat.
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #62 : 19.08.2012 23:23:19 »

Hei Vexi63!

Olisin todella kiinnostunut edellisistä elämistäni, etenkin jos olisi jokin tietty elämä joka vaikuttaa erityisen vahvasti nykyisessä elämässäni? 

Rakkauselämä kiinnostaa, löytyykö sitä oikeaa lähiaikoina vai pitääkö vielä odottaa? Hellyydenkipeys vaivaa ja olisi ihanaa jos olisi joku jonka kanssa jakaa elämää vähän tiiviimmin.  smitten

Tahtoisin tietää tämän nykyisen elämäni tehtävästä/tarkoituksesta. Onko minulla jokin tietty tehtävä hoidettavana/ jokin alue, johon minun pitäisi keskittyä tässä elämässä?

Kiitos jo etukäteen kovasti  Smiley!
tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #63 : 20.08.2012 12:27:19 »

Vastasit jo minulle, kiitos kovasti siitä ja itse ajattelen samoin tilanteestani kun mietin intuitiollani. Myös muut selvännäkijät ovat nähneet samoin, joille olen soittanut.
Jos vielä ehdit, minua kiinnostaisi edelliset elämäni. Jos ehdit ja viitsit vastata, kiitos kovasti!

 smitten
tallennettu
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #64 : 20.08.2012 17:43:48 »

Hei!


1. Haluaisin tietää tulenko päätymään parisuhteeseen jomman kumman miehen kanssa joista pidän?

2. Jos en, tulenko lähitulevaisuudessa tapaamaan miehen jonka kanssa päädyn parisuhteesen?

2. Tulenko pysymään tulevaisuudessa samassa ammatissa missä olen tällä hetkellä?

Kiitos jos ehdit vastaamaan. Smiley
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #65 : 20.08.2012 18:18:10 »

Hei Vexi,

Päätin nyt sitten minäkin kääntyä puoleesi, josko asioihini tulisi tolkkua.. suuntimat hieman hukassa nääs  Wink

1. Mitä odotettavissa työrintamalla.. vakinaistetaanko minut, vai jatkanko edelleen kausityöntekijänä samassa paikassa, vai onko tulossa jotain ihan uutta? (Esimiehistä ei saa selvää.. inhottavaa kiemurtelua vain kun kysyn asiasta)
2. Rakkausrintamalla rimpuilen jo menetetyssä suhteessa (uskoisin), mahdanko löytää rinnalleni "arvoiseni" miehen?
3. Onko tulossa taloudellista helpotusta?

Kiitos kaunis etukäteen  smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Beola
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #66 : 21.08.2012 10:16:04 »

1. Kerrotko jostakin menneestä elämästäni.
2. Pysyykö taloudellinen tilanne seuraavan vuoden ajan hyvänä?
3. Löydänkö poikaystävän lähiaikoina?

Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #67 : 22.08.2012 11:45:04 »

Hei, minäkin olisin tiedonhaluinen tulevastani ... Cheesy
1. onko tulevassa vielä minulle "varattuna" joku muu mies, joka on ns. sielunkumppanini ja jonka kanssa ns. kolahtaa kropassa ?
2. mikä olisi se suunta/ala työssä, mihin kannattaa suunnata, vai tuleeko se tarkoituksellisesti joka tapauksessa vielä eteeni mahdollisuutena  ?
3. terveyteni: onko jotakin leikkauksia, vakavaa sairautta tmv. edessäpäin?

Kiitos paljon etukäteen  smitten
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #68 : 22.08.2012 13:17:01 »

Hei,

Jonon jatkoksi minäkin.

1. Onko minua tarkoitettu äidiksi, saanko omia lapsia?
2. Miten työelämä ja ura etenee?
3. Haluaisin yhteyden viime talvena menehtyneeseen työkaveriin. Olen pahoillani siitä, etten tiennyt hänen olevan vakavasti sairas.

Kiitos paljon!
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #69 : 22.08.2012 17:17:43 »

Näin yleisesti, epäselvyyksien välttämiseksi, minulta voitte kysyä tulkintoja useammin kuin yhden kerran, mutta yhdellä kerralla ehdin vastata vain 3 kysymykseen, suuren kysynnän vuoksi. Tulkinta pyyntöjä on niin paljon että vastaan sitä mukaa kun ehdin.
vexi.
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #70 : 22.08.2012 17:31:31 »

Hahaa Cheesy Grin, just tässä päivällä mietin "uskaltaisinko" vielä pyytää katsomaan meidän talon myynti tilannetta?
Otan siis "riskin"  Wink

Tilanne on nyt siis seisahtanut ainakin meidän osalta...ostotarjouksia tuli, mutta ne oli niin kaukana pyynnistä ettei niihin voinut kuin kuin antaa kiitoksen. Eli siis muuttuuko tilanne, että päästää tekemään kunnon kauppaa tänä syksynä, joka vielä johtaa myös kauppoihin? Sitten vielä sellainen kysymys, saadaanko me se toinen tontti jota haemme?

Ja sitten vielä sellaine kysymys, miten pystyn auttamaan ystävääni,joka on nyt niin suurten kysymysten äärellä?
Nöyrin kiitos taas ajastasi  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 22.08.2012 17:34:36 kirjoittanut annel » tallennettu
Deltaco
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #71 : 22.08.2012 18:28:20 »

Terve!

1. Miten näet facebookin? Kannattaako minun pitää siellä profiiliani vai ei? Siitä on paljon iloa, mutta paljon myös harmia.

2. Teen tällähetkellä työtä josta en erityisemmin pidä, mutta työpaikka on loistava. Kannattaako minun pysyä työpaikassani vai etsiä jotakin muuta?

3. Soittaminen on minulle intohimoinen harrastus. Nautin itsekseni soittelusta, mutta haluaisin musiikkiani myös esille muiden ihmisten kuultavaksi. Koen kuitenkin "esilläolon" ahdistavana ja kärsin ajoittain rasitusvammoista. Kannattaisiko minun kuitenkin pyrkiä päättäväisesti eteenpäin vai pitää soittelu vain mukavana pikku harrastuksena?  

Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 22.08.2012 18:30:58 kirjoittanut Deltaco » tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #72 : 22.08.2012 19:58:06 »

Kiitos Veksi63, vastauksesi tuli nopeammin kuin osasin odottaa ... Kiitos paljon.  smitten

Luotan sinun kokemukseesi näkemisessä, ja  olisin kiinnostunut vielä tietämään, jos mahdollista, niin entisiin inkarnaatioihini liittyen, mitä oppia tmv. sieltä kulkeutunut minulle tähän elämään. Sekä äidistäni tietoa.

1. mitä entisillä /entisellä elämälläni on sellaista karmaa, jota minun tulisi yrittää huomioida/parantaa tai jättää tekemättä tässä inkarnaatiossa ?
2. minkalaisissa olosuhteissa olen elännyt, mikä niiden tarkoitus on ollut ?
3. saatko äidiltäni minkäänlaista viestiä minulle ?

Kiitos  smitten
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #73 : 22.08.2012 21:02:11 »

Uskaltaudun minäkin uudelleen. Olin hyvin vaikuttunut edellisestä vastauksesta  Cool

1. Saanko vielä lapsen?
2. Onko enkelilapseni syntynyt uudelleen vai mitä puuhailee?
3. Kuinka monta mennyttä elämää näet (tai näytetään) puolisoni kanssa?

Gracias, vexi!  Wink
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #74 : 23.08.2012 12:43:55 »

Rakas Vexi63, hei taas  smitten

En voi sanoa muuta kuin että olet enkeli ja uskomaton. Liikutuin valtavasti terveisistä henkimaailmasta, kiitos Cry smitten. Toivoisin  niin, että pystyisin  itsekin saamaan tietoa/viestiä edesmenneeltä rakkaaltani, mutta  ...

Pystyn täysin ymmärtämään tuon entisen elämäni josta kerroit ja millainen olen ollut. Kaikki se mitä silloin olen ollut, niin luulen, että olen karmaani oppinut ja siksi tämä elämäni juuri nyt, on vastakohta silloisille minälle ja elämälle. Lähellä sydäntäni tässä elämässä on juuri tuo, nuo silloiset halveksimani asiat ja hmiset, ja taloudellisuus on kaikkea muuta nyt, kuin mitä tuolloin satoja vuosia sitten  Smiley. Minulle myös ihmisten kanssa oleminen/työskentely on tässä elämässä sydämen asia, eli uskon myös vuorovaikutustaitojen karman opin siirtyneen   ...Uskomatonta Smiley .... Omaan terveyteeni toki voisin vielä tehdä paljon ja  parantamisen varaa olisi, se näköjään täytyy oppia vielä Wink .... 

Tuo "kaali" jää vielä nähtäväksi mitä sen tarkoituksella on  Smiley..  en osaa yhdistää sitä nyt mihinkään tämän hetkiseen asiayhteyteen ...

Tiedän, että olen nyt jo "röyhkeyden" rajamailla kun vielä haluaisin kysyä sinulta. Mutta tyttäreni on minulle rakas ja kallis ja hänen elämänsä hiukka huolestuttaa...
1. työllistyykö hän, suomessa tai ulkomailla vielä tämän vuoden aikana  ?
2. hänen terveytensä: meneekö se hänen tämän hetkinen "ongelmansa" ohitse tässä itsekseen ajan kanssa ?, että hän ymmärtäisi mitä oikeasti tulisi tehdä, ennen kuin on myöhäistä ..

ja viimeinen kysymys liittyisi minuun ja puolisooni..
3.  onko meillä puolisoni kanssa yhteisiä inkarnaatioita joista olisi jäänyt tähän elämään, jotakin mitä vielä pitäisi saattaa esim. loppuun tmv. ?

Kiitän taas sydämestäni ja ihanaa päivää Sinulle  smitten





tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: