Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystävyys exien kanssa  (Luettu 42318 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 20.05.2007 13:51:56 »

No tunsi hän tunnontuskia tai ei; yksi asia on ainakin kait looginen; jokainen voimakaskin suhde loppuu, koska on tarkoitus kokea seuraava versio rakastamisesta.. ja edelliset pitää kenties putsata pois kokonaan. Pakko laittaa tää kun ne tekivät molemmat kattotöitä ne -67 tyypit, välillä.    Grin

(http://johnbokma.com/mexit/2004/04/17/roof-after-cleaning.jpg)

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:5RkR-lSq1Kp34M:http://www.bloomingbritain.com/images/pinkroses1.jpg)
« Viimeksi muokattu: 20.05.2007 14:14:32 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #61 : 20.05.2007 19:34:36 »

Tiiättäkö?!

Kehtaanko sanoa!

Joskus olen ajatellut, että haluaisin nähdä kaikki rakastajani joskus.  :Smiley

Vaikka aina yhden eri päivinä. Kaipaan heitä kaikkia. Kiss

Eniten häntä, joka teki niin kipeään... Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #62 : 20.05.2007 19:39:59 »

Minähän ajattelin että eka ja vika olisivat voineet tavata ja pohtia miksi olivat niin samanlaisia. Ja kanssani. Ystävyys exien välillä-2funny
« Viimeksi muokattu: 20.05.2007 19:41:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #63 : 20.05.2007 19:46:14 »

Tiiättäkö?!

Kehtaanko sanoa!

Joskus olen ajatellut, että haluaisin nähdä kaikki rakastajani joskus.  :Smiley

Vaikka aina yhden eri päivinä. Kaipaan heitä kaikkia. Kiss

Eniten häntä, joka teki niin kipeään... Huh

Tiiän tunteen  :Smiley

Mutta sitten, kun vuosien jälkeen heitä on kohdannut, on vain todennut, että ihan kivoja kavereita;
näen kyllä piirteet, joiden vuoksi olisin silloin joskus tehnyt melkein mitä tahansa,
muistan kipeyden, ymmärrän sen syyt -
mutta olen kiitollinen ettei niistä sittenkään tullut mitään -
heistä ei yksikään olisi matkassani näitä kehityksiä kestänyt. Smiley

Niin yhteen menemiset, kuin erotkin ovat osoittaneet tarkoituksenmukaisuutensa näin jälkeenpäin, ja
olen saanut niiden suhteen sielulleni rauhan.  smitten smitten smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 20.05.2007 20:44:33 »

Tiiättäkö?!

Kehtaanko sanoa!

Joskus olen ajatellut, että haluaisin nähdä kaikki rakastajani joskus.  :Smiley

Vaikka aina yhden eri päivinä. Kaipaan heitä kaikkia. Kiss

Eniten häntä, joka teki niin kipeään... Huh

Tiiän tunteen  :Smiley

Mutta sitten, kun vuosien jälkeen heitä on kohdannut, on vain todennut, että ihan kivoja kavereita;
näen kyllä piirteet, joiden vuoksi olisin silloin joskus tehnyt melkein mitä tahansa,
muistan kipeyden, ymmärrän sen syyt -
mutta olen kiitollinen ettei niistä sittenkään tullut mitään -
heistä ei yksikään olisi matkassani näitä kehityksiä kestänyt. Smiley

Niin yhteen menemiset, kuin erotkin ovat osoittaneet tarkoituksenmukaisuutensa näin jälkeenpäin, ja
olen saanut niiden suhteen sielulleni rauhan.  smitten smitten smitten

Mielenkiintoinen juttu tuo, että 'kuka olisi kestänyt'. Todellakin!!!
Ehkä hän josta eniten kärsin, olisi loppujen lopuksi ymmärtänyt minua eniten. Jännä huomio..
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ärrimurri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #65 : 21.05.2007 14:30:23 »

No on tullut oivallettua lisää tärkeitä asioita ja olo tuntuu nyt paljon vapautuneemmalta ja tajuan odottaneeni toiselta aivan liikaa, kun tiesin, etten ole se, jonka haluaa. Kyllä minä ainakin kykenen kaverinaan olemaan, kun ei ole ikinä valehdellut. Järkytti vain perusturvallisuuden tunnettani saaden reagoimaan todella voimakkaasti ja sen turvallisuuden pitäisi lähteä itsestään, ei muiden kautta. Takertuminen menneeseen ja itsensä syyttäminen kaikesta mihin ei ole aihettakaan ei vain ole järkevää. Elämä on tässä ja nyt. Se mitä joskus on tapahtunut on elettyä elämää. Menneisyys ei estä tulevaa, emmekä voi tietää, mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Voimme toki takertua ja lakata näkemästä muuta, mutta sitten tulevaisuuskin on sen näköinen.

Hymyilen ja olen pitkästä aikaa oikeasti onnellinen ja vapautunut. On helpompi elää, kun ymmärtää, miksi tuntee kuten tuntee ja osaa päästää irti. Tämän asian tajuaminen tekee elämästä muutenkin helpompaa, kun tajuaa elävänsä ja elämän olevan arvaamatonta hyvine ja huonoine hetkineen. Kaikesta siitä voi halutessaan oppia jotain ja nähdä itsessään asioita, joista ei ollut tietoinenkaan.

Tänään maailma on kauniimpi paikka ainakin minun osaltani.
tallennettu

Skorpioni, nouseva vaaka, kuu leijona, venus jousimies.

Tulilohikäärme
Hevoskastanja
Valkoinen itsevallitseva koira
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #66 : 21.05.2007 14:59:57 »

No on tullut oivallettua lisää tärkeitä asioita ja olo tuntuu nyt paljon vapautuneemmalta

Hymyilen ja olen pitkästä aikaa oikeasti onnellinen ja vapautunut. On helpompi elää, kun ymmärtää, miksi tuntee kuten tuntee ja osaa päästää irti. Tämän asian tajuaminen tekee elämästä muutenkin helpompaa, kun tajuaa elävänsä ja elämän olevan arvaamatonta hyvine ja huonoine hetkineen. Kaikesta siitä voi halutessaan oppia jotain ja nähdä itsessään asioita, joista ei ollut tietoinenkaan.

Tänään maailma on kauniimpi paikka ainakin minun osaltani.

....onnellinen olen kanssasi Ärrimurri  ja iloitsen "selkävoitostasi" Wink  .... smitten

Rohkenen kohdata pelkoni.
Huomaan, että ne ovatkin
kuin onttoja varjoja
kirkkaassa
auringonpaisteessa
« Viimeksi muokattu: 24.05.2007 21:15:49 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 21.05.2007 17:38:27 »

Takertuminen menneeseen ja itsensä syyttäminen kaikesta mihin ei ole aihettakaan ei vain ole järkevää.

*Hassua minäkin tänään tunsin antavani anteeksi, vaikka lapseni isän elämää on johtanut kovasti yksi ja sama teema (epäluottamus naisiin), niin anteeksi on paras antaa. Stoori ei jatku hänessä eikä muissa. Olen purkanut negaatiot..

Hyvä Ärri!

 Kiss Eikö ole muuten kumma ajatus, että mennyttä ei ole olemassa. Se olisi pelottavaa, ellei nyt hetki olisi parempi.


There is a much more lighthearted feeling in the air, thanks to the Sun's current transit.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2007 17:44:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 27.06.2007 10:39:37 »

Joo-o, exä soitti sanoen ettemme ole ystäviä, mutta hän oli myös aika sekavassa mielentilassa ja huusi korvaani. No niin, viranomaiset esiin ja paperit. Kun viranomaiset eivät kuitenkaan tee kaikkea puolestani, minun on itse pääteltävä onko hänen elämänsä (avioliittonsa?) kunnossa. Lontoossa vaikutti että kaikki on ok, olin oikein hämmästynyt. Mutta hänen ongelmatiikkansa kanssa, ei koskaan tiedä kauanko hyvää aikaa kestää.

En tosiaan ole hänen ystävänsä, vaikka koetin suhtautua henkisen kasvun kautta, hän kuulosti lähinnä liikaa alkoholia käyttäneeltä vihaiselta mieheltä, ei edes niin nuori. Minne meni hänen nuoruu-
tensa ja raikkautensa? Sääli. Ei oikein tee mieli antaa lasta hänen hoteisiinsa, siis tässä tilanteessa tavata muuta kuin kahvilassa. Minä autoin, se voidaan sanoa, vaikka läpi harmaan kiven. Miksi niin paljon vihaa? Enkö saa kysyä, miksi hän ei välittänyt? Taidan tietää.

Hänet viimeksi tavattuani tosiaan katkoin välit toisenkin exän kanssa.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 10:51:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #69 : 27.06.2007 15:56:41 »


ÖÖ, olen vähän pudonnut keskusteluista Embarrassed

Lapsen vuoksi tietysti jonkinlaiset välit(ei välttämättä ystävyyttä) olisi hyvä saada. Mutta jos se on vaikeaa, niin sitten on parempi katkaista välit kokonaan. Lapsi on herkkä ja vaistoaa kaiken vanhempien välillä. Lapsi on täysipainpoisempi yhden järkivanhemman kuin kahden riitaisan vanhemman kanssa.( lapsen haku ja palutustilanteet Lips Sealed)







tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #70 : 27.06.2007 16:20:48 »

En ole yhdenkään exäni kanssa ystävä. Mulle rakkaussuhde on kaikki tai ei mitään periaatteella, näin skorpparimaisesti...En tunne enää kiinnostusta ystävyyssuhteeseen, itse asiassa en voisi kuvitella olevani ystävä miehen kanssa. Kehitän aina jotain enemmän ainakin omassa mielessäni, jos en muuten.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #71 : 27.06.2007 18:51:59 »

Minä olen ihan hyvä kaveri ainokaisen exäni kanssa. Hän ei ota minua tälleen kaverina niin paljon aivoon kuin silloin kun seurusteltiin.  :Smiley ja hänellä on jo uusi tyttöystäväkin, eikä haittaa yhtään.
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #72 : 02.07.2007 14:27:22 »

.. no viranomaisista tuli mieleen toinen exä. Mutta en rakastunut heh heh..

kuivaaaaa--
Mitä ON rakkaus JOS ei ystävyyttä ja kunnioitusta Huh
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #73 : 02.07.2007 15:30:30 »

Joo-o, exä soitti sanoen ettemme ole ystäviä, mutta hän oli myös aika sekavassa mielentilassa ja huusi korvaani. No niin, viranomaiset esiin ja paperit. Kun viranomaiset eivät kuitenkaan tee kaikkea puolestani, minun on itse pääteltävä onko hänen elämänsä (avioliittonsa?) kunnossa. Lontoossa vaikutti että kaikki on ok, olin oikein hämmästynyt. Mutta hänen ongelmatiikkansa kanssa, ei koskaan tiedä kauanko hyvää aikaa kestää.

En tosiaan ole hänen ystävänsä, vaikka koetin suhtautua henkisen kasvun kautta, hän kuulosti lähinnä liikaa alkoholia käyttäneeltä vihaiselta mieheltä, ei edes niin nuori. Minne meni hänen nuoruu-
tensa ja raikkautensa? Sääli. Ei oikein tee mieli antaa lasta hänen hoteisiinsa, siis tässä tilanteessa tavata muuta kuin kahvilassa. Minä autoin, se voidaan sanoa, vaikka läpi harmaan kiven. Miksi niin paljon vihaa? Enkö saa kysyä, miksi hän ei välittänyt? Taidan tietää.

Hänet viimeksi tavattuani tosiaan katkoin välit toisenkin exän kanssa.


Yök..! buck2
Jossain topicissa ihmettelit, millaisia miehiä naiset kelpuuttavatkaan. buck2

 smitten

.. no viranomaisista tuli mieleen toinen exä. Mutta en rakastunut heh heh..

kuivaaaaa--
Mitä ON rakkaus JOS ei ystävyyttä ja kunnioitusta Huh
 smitten

Samaa ihmettelen minäkin.  Huh
Exien kanssa on helppo olla ystävä, jos pohjalla
oli rakkautta jo ensimäisessä paikassa.  Wink
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #74 : 02.07.2007 16:32:04 »



                          :Smiley

       EXXÄT eivät ole ongelmia, tuottavia oikkukimppuja!!

         Hän kysyi? Kuinka jaksan tätä kaikkea, nykyään!!

           Hyvä kysymys, ja täytyy kyllä jaksaa.  Undecided

                            smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: