Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystävyys exien kanssa  (Luettu 42317 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #45 : 03.09.2006 22:09:13 »



    Kiss

     Herää kysymys,( vilpittömästi ) onko tuo asia niin

      vaikea, ja juuri naisille, oletteko niin tunne,,

         sidoksissa kaikkeen tapahtuneeseen, jota

             kuitenkin elätte, sitten uudessa

                suhteessa kaikenaikaa!! ?

                       Cry  Kiss   angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #46 : 04.09.2006 10:58:22 »

Jos tuo kysymys oli minulle (?) voin sanoa nyt kun erosta on kulunut 8kk, en koe enää mitään tunnesidosta exääni, siis sellaista että olisi tarve märehtiä menneitä. Kyse on puhtaasta ystävyydestä, ei roikkumisesta. Ei se soitteleminen ole jokapäiväistä, oli tuossa jokin parin kuukauden taukokin yhteydenpidossa. Kun uusi suhde tulee joskus hamassa tulevaisuudessa, en minä aio exästäni tilittää uudelle miehelle yhtään mitään, en välttämättä edes esitellä häntä exänäni vaan kaverinani. Koska menneillä ei ole merkitystä.
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #47 : 18.10.2006 11:32:19 »



Aivan varmasti maailma on mahdollisuuksia täynnä ja kaikkea on tarjolla.

Itse olen eronnut kuusitoista vuotta sitten omasta tahdostani.
Ero tuntui ensin miehestäni kamalalle ja yritti kaikintavoin lyödä kapuloita rattaisiin esim.lapsen huoltajuus asiassa. Sain hänet kuitenkin puhumalla ymmärtämään, että lapsen on parempi olla minun luonani Suomessa kuin ulkomailla.
Eron tuska kesti aikansa, ehkä vuoden-kaksi, jonka jälkeen olemme olleet tosi hyvissä väleissä. Minä olen hänen paras ystävänsä ja lapsen kanssa hänen perillisensä. Siitä on kuusitoista vuotta aikaa kun erosimme. Olen tälläkin hetkellä hänen asunnollaan siivoamassa kun hän on lapsensa kanssa matkoilla, tulevat huomenna kotiin ja halusin yllättää heidät...Ja muutenkin tarvitsen nyt välimatkaa omaan kotiini.

Mutta...Mutta tämä nyt meneillään oleva ero tickedoff
Tiedän varmasti että emme tule koskaan olemaan ystäviä, elämämme tulee olemaan katkeruutta ja vihaa puolin ja toisin.
 knuppel2 knuppel2 knuppel2
Joidenkin kanssa vaan ei voi ajatellakkaan olevansa ystävä eron jälkeen...on joko rakkaus tai viha, niin suoraviivaista se on.

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #48 : 11.03.2007 20:45:25 »

Ex-kihlattuni (nousu-Jousimies, aurinko-Vaaka, kuu-Skorpioni - itsellä nousu-Vaaka, aurinko-Skorpioni, Jousimiehessä Merkurius) on vielä 4 vuotta eromme jälkeen paras ystäväni ja uskottuni. Myöskin hänen äitinsä on minulle läheinen, vaikka ex-anoppia pitäisi kai jo perinteestä vihata Cheesy

Ei ole asiaa jota en voisi ex-kihlatulleni kertoa, jopa uudet ihastukseni annan hänen arvioitavakseen. Kyselen häneltä neuvohaa ja mielipiteitä asioihin. Näemmä pari-kolme kertaa viikossa, käymme lounaalla tai vietämme aikaa jommankumman luona ruokaa laittaen tai elokuvia katsoen. Eilen kävin hänen kanssaan hänen vanhempiensa luona syömässä ja vaihtamassa kuulumiset.

Välillämme ei ole enää tippaakaan seksuaalista virettä, hän on minulle enemmän isoveli tai oikeastaan sukupuoleton olento. Suhteemme loppujen lopuksi kaatui siihen, että hän oli tietyissä asioissa hyvin ehdoton eikä halunnut seksiä lainkaan - meni 4 kuukautta ilman mitään läheisyyttä. Minua ennen hänellä ei ollut ketään, eikä minun jälkeenkään. Kaikki aina kyselevät koska palaamme takaisin yhteen, koska vietämme aikaa niin paljon yhdessä, mutta minä en kaipaa missään nimessä romanttista suhdetta hänen kanssaan.

Huomioita synastriakartaltamme - Merkurius tarkassa yhtymässä Askendanttiin molemminpäin, hänen Aurinkonsa ja noususolmunsa yhtymässä Askendanttiini, minun Noususolmuni yhtymässä hänen Deskendanttiinsa.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 28.03.2007 20:11:05 »

Olin toivonut tässä ketjussa, että unohtaisin täysin viimeisen exäni temppuineen ja nyt se on tapahtunut. Se on siis mahdollista kelle vain, jonka täytyy läpikäydä paljon ikäviä asioita jonkun kanssa. Hän on minulle täysin vieras, ja olen kuin se sama tyttönen 15-20 v sitten ennen heitä.

Tämmöiset todella kannattaa tarkistaa, ennen kuin antaa suhteen jyllätä sitten joskus.

- sinun Kuu (naiseus, tunteet) on ylipäänsä huonosti aspektoitu kumppanin taholta (neliöt miehen Saturnukselta, Uranukselta, Kheironilta ja Plutolta), jonka koet raskaana velvoitteena, jyräävänä ja kipeitäkin tunteita aiheuttavana, et tunne saavasi tunteillesi vastakaikua
- samoin sinun toinen nais-planeetta Venus on myös huonosti aspektoitu tuon kumppanin taholta - et saa vastakaikua romantiikankaipuuseesi, et tunne hänen vastaavan naiseuteesi
- sinun Mars on hyvin aspektoitu hänen taholtaan eli pystytte paremminkin toimimaan yhdessä kuin tuntemaan tunteita
- myös sinun Kheiron ottaa vastaan kipeitä kuvioita miehen kartalta
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 28.03.2007 21:03:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #50 : 17.05.2007 09:23:32 »

Mielenkiintoista! Katselin joukkariexän  jousimies Ap kartat ensin 90 luvun alusta ja kyllä ne tietyt aiheet siellä eri huoneissa näkyy. Samoin tuo 1997 vuoden loppu, ruuhkat oli nimenomaan ulkomaiden, työn, tuttavapiirien ja hankaluuksien huoneissa; kaikki nämä toteutuivat.

Hauska analysoida ilman tunnetta.

Nyt sitten kun odottelen yhteydenottoa, huomaan että hänellä on kotiin ja  rakkauteen liittyvät huoneet hyvät, MUTTA ! liiton huoneessa rakoilee eli Uranus seiskassa on neliössä Merkkari, Mars ja Juppari. Ilmeisesti koetellaan, kestääkö (se testihän tulee 7 v välein, tai ainakin joku testi). Samoin kahdessatoista on Saturnus neliössä Juppariin ja työn huoneessa Neppari oppositiossa Saturnukseen.   uranus aspect_squ merkurius  mars jupiter    saturnus aspect_squ jupiter     neptunus aspect_opp saturnus 

Huh huh. Siis, illuusioita työmenestyksestä, ongelmia ja liiton natinaa? Ilmankos ei ota yhteyttä ihan helpolla jos minä olen se paha ja uhka kun >evvk< jatkaa hänen kanssaan mitään.

Kiinnostavaa. Oletteko koskaan seuranneet miten niillä meni SEN JÄLKEEN?? Toisella exällänihän  kauris on vielä rakkausjutuissa suotuisaa, mutta annas olla kun vuosi pari menee.. tosin hänellä nytkin vitosessa Jupiter neliö Kuu, seiska suotuisa  aurinko venus. Työn huoneet ok, varojen huone ei.

Odotan todella mielenkiinnolla seuraavan oikean rakkaan karttojen tutkimista, AP kartat on niiin paljastavia.  angel
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 10:34:19 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 17.05.2007 09:46:34 »

Joopa joo.. skorppari  skorpioni joka sanoi sitoutuneensa jälkeeni, ja vaihtoi uskonsa, hänellä on todella rankka AP kartta rakkauden suhteen. Seiska tyhjä ja vitosessa vain Neptunus neliössä Aurinko, Merkkari, Venus, Juppari oppositiossa Sattariin. Taitaa olla illuusiot romahtaneet.  neptunus aspect_squ aurinko merkurius venus    jupiter aspect_opp saturnus .

Hyvähän se olisi jos nuo kaikki löytäisivät jonkun jonka kanssa pysyä, mutta jos heilläkin jatkuu nämä erot tai liittojen natinat. Kuvittelisin että yksi pysyy naimisissa muttei ehkä ihan uskollisena, toinen takertuu aina uudestaan kunnes oppii ja kolmas vetää coolia linjaa ja aina pieleen.. ehkä.. en tiedä.. mikä heitä opettaa henkisesti eniten, se tapahtukoon.

Vain tuo oman merkin edustaja tavattava, sovittava asiat lapseen liittyen ja sitten uutta. Oma Ap kartta myötäilee hauskasti kaikkia tarot tulkintoja koskien tulevaa kauttani..  Wink

ja taas Sashan kommentti tuolla alussa ei pitänyt paikkaansa, eli toinen ei antanut sitä mitä minä. Mutta hyvä näin, helpotuksen huokaus - Tämähän se syy on; nainen on naiselle susi. Heh.  2funny  Itse asiassa minulle kukaan exnainen ei ole ollut uhka, koska ne on olleet joko toisessa maassa tai kaupungissa tai ihan mennyttä kamaa, paitsi eräällä joka ei millään päässyt erostaan yli. Antaisitko kumppanisi tapailla exäänsä?

"Tosin muutaman tällaisen tapauksen kanssa on käynyt niin, että sitten kun mies on alkanut seurustelemaan ja uusi tyttöystävä saa tietää kuinka olemme tutustuneet ja mistä tunnemme toisemme, on kaveraaminen saanut jäädä löyhemmäksi tuttavallisuudeksi. Ei ole neitokaiset oikein pitäneet ajatuksesta, että entinen heila heiluu kuvioissa.. "
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 10:34:32 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #52 : 17.05.2007 10:25:31 »



                      Cry

       Kyllä eXsäni kaipaa minua, kun on tarvis remontti- Reiskasta.


                        2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #53 : 17.05.2007 10:33:06 »

Ymmärrän häntä - eihän naisilla ole edes sähköporaa  Undecided
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #54 : 17.05.2007 10:36:11 »

 2funny 2funny 2funny Grin smitten ainoa hyvä syy onkin se pora -
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #55 : 17.05.2007 12:41:07 »



                      Cry

       Kyllä eXsäni kaipaa minua, kun on tarvis remontti- Reiskasta.


                        2funny
MENEE PIKKASEN NUOTIN ELI TOPICIN VIERESTÄ ~TÄMÄ MINUN  vaan kun oli ihan "pakko" tulla moikkaamaan sinua Kotkansilmä ~nimittäin ihan ollut ikävä ... Cry

.....  Kiss  smitten  Cheesy sulle Kotkansilmä ~ mukava nähdä sinuakin ~jo tässä päivänä muutamana ehdin ajatella ETTÄ oletkos sinä(kin) poistunut h i l j a a a jälkiä jättämättä..... ja jk. ja ps. aina on tilaa miehille joilla pysyy kädessä muukin kuin ....  saat itse valita että muutakin kuin mikä  Cheesy  Cool ...alkavat kohta olla katoavaa kansanperinnettä ja suojeluskohde ... siis nämä tosi miehet...  smitten

...enkä nyt aio virittää keskustelua ; ainakaan tässä , että mitä tuo tosi mies ~tarkoittaa ~tässä ainakin very hyvää ja sitä alkuperäistä ~eli mikä on miehen suorastaan geeniperintökin ollut tuhansien ja tuhansien vuosien ajan ... PIIS ÄND LAAV smitten

...t. aaviisuinen  smitten


 coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 19.05.2007 10:19:47 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #56 : 18.05.2007 06:43:06 »



                  knuppel2

   Kuuleppas aaviisu, sanon sinulle suoraan sen, että tuollainen

     imarteluun viittaava puhuttelu, kyllä auttaa, aina. Kiss

       Täällä astrossa olen jopa kokenut olevani vieraantunut.

        Joten on osallistuminen jäänyt vähiin, ja vielä olen

          saanut vahdin joka estää kontaktin, palomuuri.

                       smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ärrimurri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #57 : 19.05.2007 13:54:55 »

Kahdeksanvuotisen ex-avokkini kanssa olen edelleen hyvä ystävä ja olin auttamassa yhteenmuutossa nykyisen miesystävänsä kanssa, eikä väleissä ole mitään ongelmia. Mihin sen toisen ihmisen arvo katoaisi, erosta huolimatta, kun ero hoitui kaikinpuolin asiallisesti avoimissa ja rehellisissä merkeissä.
 
Satutin vastikään sydämeni elämäni rakkaimman ja turvallisimman ihmisen kanssa asialla, jota tuskin koskaan tulen ymmärtämään, eikä minun tarvitsekaan. En tiedä, mihin rooliin minut ystävänä haluaa, enkä tiedä kykenenkö ikinä tuntemaan oloani turvalliseksi ystävänään. Ei halunnut tarkoituksellisesti satuttaa, mutta elämässä kaikella on seurauksensa. Jokaisella teollamme ja tekemättä jättämisellämme on aina merkityksensä. Valinnat, joita teemme kertovat meistä ihmisinä. Jokaisen valintamme myötä vaikutamme ympäröivään maailmaan halusimme sitä, tai emme. Tietyt valinnat satuttavat enemmän kuin toiset. Se miten valitsemme, kertoo mikä meille on arvokasta. Meillä on vapaus itse valita, mutta vastuu myös seurauksista.

Mitä sitten yritän sanoa, en taida täysin itsekään tietää, mutta olen sysännyt sitten aiheettomasti vastuuta toiselle omista tunteistani ja loukkaantumisestani. Asian olisi toki voinut hoitaa kauniimminkin, mutta uskon siihen, ettei tehnyt sitä tahallaan, ei vain ymmärtänyt, miten merkityksellisestä asiasta minulle oli kyse. Tulee aina olemaan rakas, mutta mikä olisi roolini ystävänään, sitä en tiedä. Mitä voin antaa ihmiselle, joka haluaisi olla ystäväni, muttei voi olla kanssani aidosti läheinen, enkä tiedä kykenenkö enää koskettamaan, tai ottamaan kosketusta vastaan. Rakastaa voin silti, vaikken ystäväksi ikinä kykenisi. En silti halua mitätöidä koko ihmistä sellaisen takia. En minä häntä vihaa. Tärkeä hän on yhä. Siksi pyysinkin anteeksi sysättyäni vastuun loukkaantumisestani ja tunteistani hänelle.

Niin... miksi tuhota parasta asiaa itsessään katkeroitumalla. Ainakin pystyn yhä tuntemaan ja rakastamaan, vaikken koskaan päästäisi ketään liian läheiseksi. Se on arvokkain asiani elämässä. Liian paljon menetettäväksi, hukata se mitä on sydämessään ja kovettua ihmisenä tääysin. Ei kukaan ole sen arvoinen. Miksi kärsisin huonoa omaatuntoa aiheettomasti syyllistämällä toista. Vaikka tätä asiaa, (jota en sen tarkemmin ala ruotimaan), en koskaan ymmärtäisi, tai hyväksyisi, että siitäkin loppuikäni kärsisin vielä kaiken lisäksi. Se oli hänen valintansa ja oikeutettu sellainen. Surullinen tästä kaikesta saan silti olla. Ainakin ehkä kykenen elämään itseni kanssa paremmin asian kanssa. Ystävyys ja rakkaus ovat tärkeitä asioita, ei niitä kannata heittää hukkaan, jos on pieninkin mahdollisuus saada asiat muutoin hoidettua.

Ennen eilistä oivallustani tuntui enemmänkin seuraavalta. Suurimmaksi osaksi tuo kaikki pätee vieläkin, mutta eri näkökulmasta.

18.5.2007

Loukattu
Haavoitettu
Turvaton
Tarpeettomana pois heitetty
Kyvytön luottamaan
Opetettu pelkäämään
läheisyyttä välttämään
Haluton elämään
Viillä syvempään
Polje palasiksi
Piikkilankaan kiedottu sydän
Se on vain minun
Kelvoton sydämeni
joka sinulle lakkaamatta sykkii

-Ari
tallennettu

Skorpioni, nouseva vaaka, kuu leijona, venus jousimies.

Tulilohikäärme
Hevoskastanja
Valkoinen itsevallitseva koira
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #58 : 19.05.2007 14:26:46 »

Oih Cry Ärrimurri, olipa
sydäntä raastavan koskettava runo,
sekä varsin oivaltavaa pohdintaa!

Tuollaisen prosessin läpikäyminen
noin rakentavassa hengessä
on ihmeellinen kasvu -
Henkisen kehityksen polun juoksussa
oppia ymmärtämään ja
jossain vaiheessa jopa nauttimaankin
sen poimuiluista.

Vastuu omista tunteistaan on suuri askel -
vapauttava loikkaus elämään!
 smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 19.05.2007 14:53:19 kirjoittanut Ikitosi » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #59 : 19.05.2007 14:36:23 »

. Se miten valitsemme, kertoo mikä meille on arvokasta. Meillä on vapaus itse valita, mutta vastuu myös seurauksista.

 Rakastaa voin silti     En halua mitätöidä koko ihmistä  Tärkeä hän on yhä.... Siksi pyysinkin anteeksi sysättyäni vastuun loukkaantumisestani ja tunteistani hänelle.

Niin... miksi tuhota parasta asiaa itsessään katkeroitumalla. Ainakin pystyn yhä tuntemaan ja rakastamaan,   

18.5.2007

Loukattu
Haavoitettu
Turvaton
Tarpeettomana pois heitetty
Kyvytön luottamaan
Opetettu pelkäämään
läheisyyttä välttämään
Haluton elämään
Viillä syvempään
Polje palasiksi
Piikkilankaan kiedottu sydän
Se on vain minun
Kelvoton sydämeni
joka sinulle lakkaamatta sykkii

-Ari
 

 
 

.....Surullinen saa olla ....ETTÄ ..... Ainakin ehkä kykenen elämään itseni kanssa paremmin ...... jonain hetkenä tai päivänä tai viikona, kuukautena, vuonna.. Cry

.... aivan sanaton ja hiljainen olo tuli lukiessani sinua Ärrimurri ~omasta erostani on jo pian 10-vuotta kaikkine vaiheineen - josta ehkä joskus kirjoitan TAI en  ...

Kuitenkin sanasi ovat niin sydemestäsi kirjoitettu että niistä jokaiseen kykenen tarttumaan ~kunnioittaen , koskettamaan kuitenkin hellästi ja lempeästi NIINKUIN silloin joskus hiljaa tóivoin itseäni koskettavan, sekä sanoilla että ihan todella  kun jokainen solukin on hellä ja kipeä ~ihonpintaa myöten ~surun täyttäessä kaiken ~vaan hyvä niin että täyttää ja on ¨se antaa sinulle , tai minulle joskus silloin sen suojan JONKA sisällä saattoi olla ~ja ottaa tarpeellista välimatkaa elämiseensä ja olemiseensa ...... VAAN jokaisen sanan tästä runostasi olen elänyt ja kokenut kirjain kirjaimelta JA se oli lähes pelkkää mustuutta ~jossa katkeruus oli kolkuttelemassa joka hetki ~kyselemässä että joko nyt .... jossain vaiheessa laskin sen peremmällä ja kyuselin ETTÄ mitäpä voisit tuoda tullessasi ~ei tullut meille kauppoja , vaan kuunneltuani "sitä" se lähti - lähes jälkiä jättämättä ....

Jokaisella meistä on omat kokemuksensa tässäkin,  näissä elämänvaiheissa....  - ja sitä voi muuttaa jos tai kun aika muuttaa ....

Itse elän tässä päivässä aikaa ETTÄ olemme "exäni - lapseni isän " kanssa todella rakkaita ja läheisiä  ystäviä toisillemme .... huomioiden sekä sen mikä meillä oli joskus yhteistä ja nyt eri tavalla, eri olosuhteissa on vieläkin JA huomioiden  myös sen elämänvaiheen ja ne ihmiset joiden kanssa tahoillamme  NYT elämme .... emmme ehkä aina ole "yksi suuri onnellinen perhe" mutta kyllä yksi iso perhe jossa kaikki voivat tuntea ja kokea olonsa hyväksi ja hyväksytyksi ....silloin kun syystä jos toisesta olemme kaikki koossa ja yhtäaikaa samassa paikassa ..... ja suurimman riemun tästä saa lapsenlapset .... vaan näin olen kokenut ettei tässä ole on tai off nappia... tarkoitan ettei yks kaks vain voi siirtyä vaiheesta toiseen tai jättää jotain tunnetta tuntematta tai kokematta ... on elettävä .... kiitos runostasi Ärrimurri~Ari  sydämestä kiitän sanoistasi  Lips Sealed  Cry  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.05.2007 14:39:14 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: