Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ystävyys exien kanssa  (Luettu 42316 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #30 : 17.04.2006 22:55:12 »

Viimeisimmän exän kanssa onnistuttin eroamaan kavereina, joten jotain edistystä on näköjään tapahtunut ajoituksessani (häivytään hyvän sään aikana, eikä vasta myrskypilvien ilmestyessä horisonttiin Wink) Jos vastaava onnistuu vastaisuudessakin, hyvin menee. Cool
tallennettu
garibaldi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #31 : 31.05.2006 20:01:40 »

PS Missä ovat mukavat miehet?HuhHuh :Smiley Shocked

Tässä on ainakin yksi mukava mies  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas
Nouseva Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Härkä
Venus Oinas
Mars Kalat
Maya-horoskooppi: Punainen Kristalli Lohikäärme
Kiinalainen horoskooppi: Tuli Käärme
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #32 : 31.05.2006 20:25:28 »

Kuka kutsuu mukavia miehiä?
Tässäkin vois olla yks sopivanmukavalle daamille...

Ja eksien kanssa sovussa  Wink
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #33 : 31.05.2006 20:59:50 »

Mukavia miehiä, wau... :Smiley

Uskoisko tota...?! Grin

Enpä muistanutkaan kirjottaneeni tähän viestiketjuun, luinpa sitten kirjotukseni ja totesin et onpa kaikki muuttunut... Exä on mukana kuvioissa edelleen - nyt täysin kaverina, ystävänä, oikeastaan vielä PARHAANA ystävänä, mutta kaipaus on jäänyt pois. Enkä mä tunne enää sellasta vetoa, voidaan ihan hyvin olla samassa tilassa ja vaikka halailla eikä se enää ole piinaavaa. Ja oon ihan sinut sen tosiasian kanssa että hänellä on uusi tyttöystävä, odotan innolla et näkisin tytön joskus ihan livenä... Vähän vaan jänskättää miten hän suhtautuu muhun, on kuulemma ollut huolissaan että exä haluiskin mut takasin ja jättäisi hänet. Turha pelko. En halua olla uhka kenenkään suhteelle.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #34 : 31.05.2006 21:50:46 »

Olen seurustellut elämässäni kolme kertaa.

Minun ensi rakkauteni on edelleen minulle hyvin rakas. En haikaile hänen peräänsä ja olen tyytyväinen siihen,että suhde loppui (niin kuin sen pitikin). Nykyisin hän on minulle kuin veli ja majailimmekin 2 vuotta kimppakämpässä ilman ongelmia (lukuunottamatta sitä, että herra oli sangen laiska siivoamaan ja tappoi melkein appelsiinipuuni, kun olin matkoilla Wink) Nykyisin hän asuu opiskelujen vuoksi toisessa kaupunginssa, mutta pidämme tiiviisti yhteyttä. Hän on lisäksi yksi pitkäaikaisimmista ystävistäni ja hänen kanssaan me jaamme ilomme, surumme, huolemme ja onnemme. Sitä keskustellaan myös seurustelukumppaneista. Tätä meidän välistä suhdettamme on hyvin, hyvin vaikeaa selittää kellekään, koska yleensähän rakkaimmat ihmiset muuttuvat parisuhteen loppumisen jälkeen pahimmiksi vihamiehiksi. Se on sellaista Oikeaa Sielujen välistä rakkautta ja kunnioitusta ilman maallisia himoja ja vaatimuksia. ^  _____  ^

Toisen exäni kanssa olen väleissä, muttemme sen kummemmin pidä yhteyttä. Olemme totaalisen eri maata ja lyhyt suhteemme oli vain karman maksamisen vuoksi olemassa (minä maksoin pahoja tekojani hänelle). Tulemme kyllä juttuun, jos kadulla törmäämme toisiimme, mutta ei sitten muuta. Hänen ei ole tarkoitus olla elämässäni enää.

Nyt tämä uusin exämies, josta tuli ero parisen viikkoa sitten, on fiksu ja mukava mies. Uskon, että pysymme ystävinä ja yhteydessä, joskin meistä tuskin tulee yhtä hyviä ystäviä (bestiksiä) kuin ensirakkaudeteni kanssa. Hän on kuitenkin hieno mies, jolle toivon pelkkää hyvää ja haluaisin kovasti olla joskus todistamassa sitä päivää, kun hän taluttaa alttarille elämänsä naisen ^______^

Eihän minulla ole mitään syytä vihatakaan heitä. ... Tai no ehkä olisikin, mutta mitä suotta vihoja lietsomaan. Ei sovi minulle, enkä tunne siihen tarvettakaan. Luojalle kiitos Oinaan sarvista, joilla pääsee elämän hirveimpienkin karikkojen yli voittajana, nopealla aikavälillä!

Sanoisin että se, miten kokee exän ja tulee hänen kanssaan toimeen riippuu siitä, mite molemmat ovat pystyneet päästämään irti toisistaan ja negatiivisista tunteistaan - vasta sitten ystävyyskin voi toimia, kun se todellakin ON ystävyytt, vilpittömällä pohjalla, ilman "vanha suola janottaa"-meininkiä.

Näin mie olen asian kokenut ^_______^
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #35 : 24.08.2006 22:28:27 »

Jos exän kanssa on eronnut sovussa tai tunteet ovat vain viilenneet niin miksikäs ei pitämään yhteyttä ja olemaan ystäviä.

Jos tilanteeseen on liittynyt riitoja, pettämistä yms. niin sitten ei kannata edes koettaa sitä ystävyyttä, koska se ei tule kuitenkaan onnistumaan.

Joskus se exä on se tapaus, jolle voit kertoa jos joku painaa. Ehkä sille uudelle kumppanillekkaan ei pysty kaikkea kertomaan, mutta eksän tunteen ja luottaa niin sille voi kertoa kaiken.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #36 : 25.08.2006 17:18:00 »

Ei ole mielenkiintoa pitää yllä ystävyyttä exiin. Aiemmin on ollut jonkunlaista yritystä, mutta eipä siitä mitään ole tullut, ei ole kiinnostanut ja juttu tuntuu jotenkin niin oudolta. Pari moooonen vuoden takaista exää (viiden ja kahdeksan vuoden takaa) on ottanut taas kontaktia, ja itse asiassa halunneet lämmitellä hommaa uudelleen, mutta ehei, tätä tyttöä ei kiinnosta. Kun se on katsottu, niin se on katsottu. Tunteethan toki ratkaisevat aina pelin, mutta kun niitä ei enää ole niin ei... ja ystävyys puolestaan tuntuisi oudolta ajatukselta -en usko että saisin suhteelta siinä mielessä mitään irti, muuta kuin mieliharmia kenties.

Kyllä se tahtoo olla niin että nuo sillat tulee poltettua takanaan (tai useinkin se toinen osapuoli on saanut ne sillat palamaan omalla käyttäytymisellään..). Ei toki silti kaikki exät ole "paskoja" (ainoastaan yksi on, ja suuremmanluokan sontiainen onkin, kuvottava epärehellinen limanuljaska -viha leimahtaa edelleenkinkin kun hän edes tulee mieleen niinkuin nyt tätä kirjoittaessani), monia kohtaan voi olla hyvät muistot jäljellä, mutta siihenpä se sitten jääkin. Toisaalta, jos jutut eivät ole onnistuneet, niin ainahan silloin jotain on mennyt "vikaan".. ja kyllä itse ainakin olen useinkin harmillisesti kohdannut sellaisia tyyppejä, jotka ensin vaikuttavat kivoilta, mutta jotka ovat heikkoja kun toinen sukupuoli tulee kyseeseen.. ja se on piirre jota todellakin vähiten arvostan miehessä. Haasteita on elämä tielleni siis heitellyt, jospa se on ollut tarkoituskin. Kunpa löytyisi se oma, luottamuksen arvoinen ja oman arvonsa tunteva mies, jonka ei tarvitse langeta houkutuksiin pönkittääkseen omaa egoaan.. sellainen on mies paikallaan Smiley   smitten
« Viimeksi muokattu: 26.08.2006 17:51:53 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #37 : 25.08.2006 20:18:27 »

Jonkinmoista "ystävyyttä"ilmenee ex:sän kans.
Jotenkin se menee sillai, jotta välillä ollaan enemmän ja vähemmän tekemisissä sitte taas toisinaan ei ollenkaan.
No meillä tietysti yhteinen lapsi vaikuttaa asiaan.
Lapsen  vuoksi täytyy pitää pakostakin yhteyttä.
Sen myös tiedän, että hänen kihlattunsa joskus pistää kapuloita rattaisiin ihan urakalla. Pitää minua ilmeisesti uhkana.

Pirpaliina smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
enska
Vieras
« Vastaus #38 : 25.08.2006 22:42:02 »

Aiheeseen liittyen, olipas "mielenkiintoinen" puhelu mulla äsken
YYYÖÖÖK YYYYÖK YÖÖÖK YÖÖÖÖÖÖKK YÖÖÖÖÖK AAAARRRRRGGGHH STANA  HLVTTI HHHHYYYYI HHHYYII ÄÄÄÄÄHHH  tickedoff tickedoff Shocked Shocked tickedoff buck2 buck2 : buck2 buck2 tickedoff tickedoff buck2 buck2 buck2

huh, ei vielä helpottanut.. buck2
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #39 : 25.08.2006 22:56:43 »

Lemniskata, voivoi... Grin

Ilmeisesti exän kanssa?

Jotta kukaan ei pääse kuittaan niin sanon nyt että tosiaan, piti mennä nukkuun mut ei pysty. Käyn niin ylikierroksilla et sydän hakkaa.

Mulle tulee huomenna exä käymään kylässä tyttöystävänsä kanssa... Hmm.. No, ei se paha juttu ole. Ihan kiva se tyttö on. Pitää vaan varoo sanojaan, kun pelkään että alan puhumaan liian levottomia ja jotain mun ja exän inside-juttuja, mikä ei ois kauheen reilua.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #40 : 26.08.2006 09:11:16 »


  smitten

      Minä taas ex`äni kanssa, oikeesti kasvoimme erilleen.

       Hän asui moninaisia vuosia eri paikkakunnalla, eikä

         uskaltanut ottaa puheeksi vanhempiensa kanssa, että

           eroaisimme ystävinä. No, nykyinen aviomies on

             samoilla nimikirjaimilla, ettei tarvinnut

               kapioita mennä muuttelemaan.  Grin


                     smitten   2funny


       
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #41 : 26.08.2006 16:26:35 »

Sellaisten kanssa pystyn olemaan väleissä, keiden kanssa seurustelu ei ole ollut helvettiä ja toisten loukkaamista. Pyrin aina ystävyyteen vaikka eihän se kaikkien kanssa tule ikinä onnistumaan kun ei ole ollut kuin pelkkää intohimoa ja rakastumisen tunnetta ilman mitään ystävyyttä.
Minulla oli eräs skorpparimies jonka kanssa eroaminen oli varmaan tarkoitettu tapahtumaan... hän suuttui koska epäili ja päätti lopettaa meidän suhteen. Viimeeksi kun näimme ystävinä niin välillemme muodostui tietenkin intohimoa (ei mitään rakkautta) ja siitä yksi asia johti toiseen... Näin tapahtui joka kerta kun näimme ja jälkeenpäin kadutti. Viime kerralla kun hän halusi nähdä niin oli pakko kieltäytyä kun ei silkka PUHDAS ystävyys ILMAN seksiä näköjään voi ikinä onnistua...

Mutta siis monet exät joiden kanssa ei ole ollut niin vakavaa ja dramaattista niin olen erittöin hyvä ystävä. Yhdestä on tullut yksi parhaimmista ystävistäni.
Kaikille miehille en ole edes uskaltanut kertoa että yksi parhaista ystävistäni on exäni... seuraisi liikaa mustasukkaisuutta ja ongelmia (kokemusta)  Wink  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #42 : 26.08.2006 20:46:02 »

Itselläni on vain yksi pitempi aikainen suhde, ja erosimme vuosi sitten. Kumpikin rakasti vielä toisiaan mutta yhteiselo oli yhtä helvettiä ollut jo vuoden niin lopetimme sitten suosiolla ennenkuin kummankin mielenterveys olisi romuttunut  idiot2

Pidimme paljon yhteyttä ja purimme ero ahdistustamme toisillemme ja vietimme periaatteessa suruajan yhdessä, vissiin ainoastaan kuukauden täyshiljaisuus vallitsi välillämme. Sitten alkoi lämmin ystävyys joka on kestänyt ihan tähän kesän alkuun saakka. Nyt exäni haluaa pilata suhteemme sillä, että hän haluaisi palata takaisin yhteen  Sad

Mutta meidän ystävyytemme on johtunut lähinnä kriiseistä. Ilman pahoja elämän mullistuksia joita vuoden aikana on tapahtunut meille molemmille, niin tuskin olisimme väleissä. Mutta huomaan että ainakun jotain pahaa tapahtuu ja itken niin olen jo valinnut hänen numeronsa ja pyydän häntä tuekseni.

Ystävyytemme on nyt katkolla hänen tunteittensa vuoksi, mutta toivon hänen pian huomaavan kuinka paljon onnellisempia olemme ystävinä kuin rakastavaisina  smitten
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #43 : 27.08.2006 00:27:20 »

Jaa-a.. Minä en ole yhdenkään pidempiaikaisen poikaystävän kanssa väleissä. Niihin eroihin on kuitenkin liittynyt niin ikäviä juttuja, että minä en olisi mitenkään pystynyt olemaan kaveri tai ystävä. Mutta lyhyempi aikaisista "helluista" on jäänyt hyviä kavereita useampiakin. On tutustuttu, ihastuttu, yritetty ja todettu ettei meille hääkellot varmaan koskaan soi. Kuitenkin kun on mukavaa yhdessä, niin mikä jottei oltaisi tekemisissä jatkossakin! Wink

Tosin muutaman tällaisen tapauksen kanssa on käynyt niin, että sitten kun mies on alkanut seurustelemaan ja uusi tyttöystävä saa tietää kuinka olemme tutustuneet ja mistä tunnemme toisemme, on kaveraaminen saanut jäädä löyhemmäksi tuttavallisuudeksi. Ei ole neitokaiset oikein pitäneet ajatuksesta, että entinen heila heiluu kuvioissa..  idiot2

Minulla oli eräs skorpparimies jonka kanssa eroaminen oli varmaan tarkoitettu tapahtumaan... hän suuttui koska epäili ja päätti lopettaa meidän suhteen. Viimeeksi kun näimme ystävinä niin välillemme muodostui tietenkin intohimoa (ei mitään rakkautta) ja siitä yksi asia johti toiseen... Näin tapahtui joka kerta kun näimme ja jälkeenpäin kadutti. Viime kerralla kun hän halusi nähdä niin oli pakko kieltäytyä kun ei silkka PUHDAS ystävyys ILMAN seksiä näköjään voi ikinä onnistua...

Minullakin on ollut eräs tällainen tapaus! Skorpparimies minullakin, hänen kanssa todettiin melko varhaisessa vaiheessa, että ei tämä ehkä pelitä nyt. Päätimme kuitenkin, että jatketaan kavereina. Tapailtiin silloin tällöin ja aina päädyimme jollain ihmeen kaupalla sänkyyn. Minua ahdisti ja kadutti ja v*****i jälkeenpäin aina tietenkin melko kovalla kädellä. Päätimme aina; pelkkiä kavereita tästä eteenpäin. Sittemmin olemme alkaneet kartella toisiamme, sillä näköjään vahinkoja sattui turhan monta kertaa peräkkäin..  idiot2
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #44 : 03.09.2006 21:53:57 »

malja itseironialle
olin niin epätoivoinen ja surullinen
että otin kuusi ummetuslääkettä
ihan vain protestoidakseni
ja tekstailin kanssasi taas ikävästäni

eihän me oikeen ikinä jaksettu syvällisiä jutella
tämäkin vakava keskustelu päättyi siihen
että ilmoitin paskan lentävän kohta
maailmanloppua enteilevällä tavalla

siihen totesit että "olet vieläkin ihana"
"eikä nyt auta kuin sanoa voi paska"
ja "koita nyt pärjätä sen peräsuolesi kanssa"
sitten pitikin jo juosta ja lujaa

kolme yhteistä vuotta ovat nyt ohi
mutta silti me voidaan puhua kaikesta
arkipäiväisistä asioista kuten suolen toiminnasta
olen siitä kiitollisempi kuin uskotkaan

Tämän "runon" kirjoitin pian erottuani exästäni... Grin Hän on oikeastaan paras ystäväni. Hän on se, kenelle soitan ensimmäisenä oli asia sitten hyvä tai paha. Hänellä on uusi tyttöystävä, mutta minua se ei häiritse ollenkaan. Kiva tyttö, skorppari. Hiljaisen ja kiltimmän oloinen kuin minä ja parempi niin tuolle rapumiehelle.. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: