Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko sinulla gurua, mestaria tai opettajaa?  (Luettu 28507 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 30.03.2006 22:29:21 »

angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #46 : 30.03.2006 22:44:24 »

smitten

      Oletko tietoinen hänen henkilökohtaisesta suhtautumisestaan

      ns. toisin uskoviin?   Embarrassed

             
                       angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 30.03.2006 23:38:26 »

smitten

      Oletko tietoinen hänen henkilökohtaisesta suhtautumisestaan

      ns. toisin uskoviin?   Embarrassed

             
                       angel

Minäkö? Oi kuule suvaitsevampaa kuin hän oli/on saa hakemalla hakea. Eli siis hän ON itse suvaitsevaisuus.  angel Vaikka valitettavasti kristinusko, joka hänet on "ominut"  knuppel2, sekä hänen nimeänsä "julistaa" ei olekaan erityisen suvaitsevainen.  Sad Kaikki "tiet" vievät perille, on hänen (siis tuo oikea, eikä vääristelty kanta). Olen ehdottomasti samaa mieltä, että kaikki "tiet" vievät perille.  Wink Tai jos tarkemmin ajattelee, mehän olemme jo perillä.  angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #48 : 31.03.2006 23:21:21 »

Kaikki tiet vievat perille, joko  mutkan kautta tai suoraan.
Diamond
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 02.04.2006 10:16:27 »

Kaikki tiet vievat perille, joko  mutkan kautta tai suoraan.
Diamond
Niinpä. Hyvä tarkennus.  Wink
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #50 : 02.04.2006 13:45:09 »

smitten

    HEI, me olemme jo perillä, meitä vain joku jymäyttää

    kuvittelemaan ihan muuta, ja me uskomme sen.  coolsmiley

U S K O    T O I V O    R A K K A U S , =  H A U T A A N   V A L M I S   P A K K A U S
                                  2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
intiraymi
Vieras
« Vastaus #51 : 02.04.2006 21:59:10 »

Minä olen aina vastustanut guruja ja kumartamista. Muutama kuukausi sitten aloin kuunnella Buddhalaisen nunnan "Dharma talk":ia netissä. http://www.lamrim.com/vensarah/ultimatehealing.html

Luulen, että Buddha alkaa tehdä sijaa sydämessäni. Minulla on vain valtava työ antaa kaiken tulla läpi. Pitkä tie edessä, mutta mitäpä muutakaan täällä tekisi kuin kulkisi sitä.


Inti
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 02.04.2006 22:30:04 »

Minä olen aina vastustanut guruja ja kumartamista.

En minäkään ole tähän asti ollut mitenkään gurumyönteinen, oikeastaan juuri tuosta syystä, että olen luullut siihen aina liittyvän tuon tietynlaisen kumartamisen. Ja minähän en suostu "kumartumaan" kenellekkään/millekään muulle kuin Luojalle.

Olen kuitenkin oivaltanut, että eihän todellisia, oikeita "guruja" tarvitsekaan kumartaa, eivätkä he sitä edes halua. Eikä ole muutenkaan tarkoitus, että imitoisimme kaikessa "guruamme", vaikka hänen neuvojaan/oppejaan kuunteleekin ja yrittää sisäistää omaan elämään. He toimivat vain "tienviittoina" ja "oppaina" elämän polullamme, mutta  tuo matka meidän on jokaisen itse kuljettava.

Lainaus
Luulen, että Buddha alkaa tehdä sijaa sydämessäni.

 Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Ozzette
Vieras
« Vastaus #53 : 02.04.2006 22:46:55 »

Juuh, ei kumarrella mitään Jumalkuvia, patsaita tms. Nehän ovatkin juuri vain KUVIA, jotka me ihmiset olemme keksineet, kun pitää aina saada jotakin konkretiaa, sellaiselle, mitä ei silmin näe. Jumala ja jumaluus on kaikessa ja kaikissa ympärillämme. Jos "opettajista" puhutaan, niin minulle vain koko ajan vahvistuu se tosiseikka, että suurin opettajani ja innoittajani on pikkusiskoni.  smitten  angel Hän on useimmin johdattanut minua "harhailijaa" elämän polulla...  smitten  angel  Kiss
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #54 : 03.04.2006 10:56:21 »

Haluan jakaa teidän kanssanne sen suuren onnen, jonka koin viime yönä tavatessani tämän erään "guruni" unessani pitkästä aikaa (viime kerrasta on varmaan vuosi)...

Silloin kun isä oli lähtenyt viheriäisille niityille, näin hänestä vuoden ajan unia lähes joka yö... Unet toistivat samaa kaavaa. Hän oli palannut ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, minä vain halasin häntä ja sanoin että älä mene ja isä sanoi aina että ei hän ole ikinä mennytkään pois, eikä ikinä mene, että surussani ei ole järkeä... Kun aloin selvitä surusta, isä ei tullut enää uniin lohduttamaan...

Mutta nyt eilen illalla minä itkin todella paljon ja raivosin täällä yksistäni. Olen eronnyt 4kk sitten ja nyt vasta olen alkanut surra eroa. Tuli vain niin yksinäinen olo...

Unessa isä tuli luokseni. Ei hän puhunut mitään, rakasti vain... Halasin häntä monta kertaa ja tunsin voimakkaasti että en ikinä ole yksin, vaikka tiesin taas unessa, että isä on vain käymässä. Hän oli elämänsä kunnossa, kaljamaha oli poissa ja muutenkin hänen kasvoiltaan säteili terveys ja hyvä olo. Olen niin kiitollinen tuosta unesta. Se oli todellista, isä tuli lohduttamaan ja kertomaan, että minun on turha surra, sillä en ole ikinä yksin..
smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #55 : 03.04.2006 11:31:55 »

Aivan ihana kokemus Valonkantaja! Kiitos kun jaoit sen kanssamme.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #56 : 03.04.2006 20:52:42 »

Tiedatteko mita Dalei Lama sanoo:
Hyvalla kuninkaalla ei ole paljon palvelioita, vaan kuningas huolehtii, etta kaikista palvelioista tulee kuninkaita.
Diamond
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #57 : 03.04.2006 22:27:01 »

smitten
                                                                smitten
                Cheesy                          smitten


        smitten                 angel                                             smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #58 : 29.09.2016 08:45:15 »

Ei varsinaisesti. Kaikki opettaa aina vuorollaan jotain.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #59 : 25.10.2016 10:22:45 »

Onko sinulla Gurua , mestaria tai opettajaa?

Kysymykseen on vastattava rehellisesti. Cool  Paras opettajani olet sinä minun ystäväni ja matkalaiseni. Voiko olla ketään pareempaa opettajaa kuin sinä ystäväni?  :Smiley
Guru on myös ystäväni ja sellaisen löydät sattumalta tai se johtuu elämääsi. YOU TUBESSA löydät useitakin joilla on annettavanaan tietoa ja opetusta ihmiselämästä Kokeile SADHGURUA ja nauti hänen opetuksistaan. Sadhguru lienee eräs maailman tämänhetken elävistä opettajista viisainpia. kannattaa tutustua ennakkoluulottomasti. Sädekehää et kuitenkaan saa pääsi päälle. angel Angry Sad

 Mestaria on vaikeampaa löytää mutta tutkimalla raamattua tuota pyhää kirjaa saatat päätyä opetusten kautta kohtaamaan oman mestarisi olletenkin niin että uskomalla Kristukseen ja hänen armoonsa tulet osalliseksi uskosta et uskonnoista. Raamattu ei aukea kaikille ja on salattu niiltä joilla on vilpillinen mieli sitä lukiessa. Vain ylhäältä annettu ja syvällä kunnioituksella tutkiva voi päästä osalliseksi Raamatun sisältämistä lupauksista. Itselläni on vielä lukeminen kesken ja matkalla on vaikeutensa, mutta suosittelen Pyhän Kirjan Raamatun tutkimista ja lukemista kannesta kanteen vaikkei siitä kaikkea ymmärtäisikään, sillä kyseessä on Mestarin Kirja. tickedoff 2funny uglystupid2

 Minulla on ollut onni saada nuo kaikki kolme joten minulla on GURU, Mestari ja Opettajia jolloin ystävät ovat pääroolissa siis se ole  knuppel2 police crazy2 :Smiley Shocked Angry Cheesy Grin Wink :)t sinä! Kiitos sinulle ja toivotan sekä rakkautta, Iloa ja Rauhaa elämääsi sekä valoa ylhäältä annettua. Ystäväni
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: