Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko sinulla gurua, mestaria tai opettajaa?  (Luettu 29124 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #30 : 27.03.2006 01:17:10 »

smitten

       smitten

              smitten

           KYLLÄ, lapset , läheiset , naapurit  opettavat, ja niin pitääkin olla.

           Mutta kun se on enimmillään noita sosiaalisia taitoja, ei senpuoleen,

           etteikö niitäkin vielä jossain tunteettomassa paikassa tarvita..

           Kuitenkin, kaikki tuo ( arvokas ) on vain pintavaahtoa, jota

           syntyy kun on syntyäkseen etsiessämme todellista  SYYTÄ.

   
                    smitten   smitten   smitten   crazy2   knuppel2   police   tickedoff
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #31 : 27.03.2006 01:48:37 »

smitten

       smitten

              smitten

           KYLLÄ, lapset , läheiset , naapurit  opettavat, ja niin pitääkin olla.

           Mutta kun se on enimmillään noita sosiaalisia taitoja, ei senpuoleen,

           etteikö niitäkin vielä jossain tunteettomassa paikassa tarvita..

           Kuitenkin, kaikki tuo ( arvokas ) on vain pintavaahtoa, jota

           syntyy kun on syntyäkseen etsiessämme todellista  SYYTÄ.

   
                    smitten   smitten   smitten   crazy2   knuppel2   police   tickedoff

Kotkansilmä?
Minä luen ja luen ja tihrustan jo väsyneillä silmilläni. Mitä sinä sanot?
Mikä tunteeton paikka? Miksi vain pintavaahtoa, mitä pinnan alla? Etsiä syytä? Mihin? Tonttu vähän yksinkertainen nyt... idiot2
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #32 : 27.03.2006 15:00:34 »

Pintavaahtoa??? Minun nähdäkseni henkinen kasvu tarkoittaa itsetuntemuksen lisääntymistä ja sen oppii parhaiten juuri sosiaalisten peilien avulla. Ainoa Totuus on Rakkaus, jota opettelemme kaiken aikaa. Ihmisillä on vapaa tahto ja siten valinnanvapaus. Tuntemalla itsensä voi oppia mistä voi valita. Jos itseään ei tunne, toistaa vanhaa kaavaa, koska ei näe muita vaihtoehtoja. Kun oppii tunnistamaan itsessään erilaisia piirteitä, asenteita ja toimintamalleja, niitä voi myös kehittää valon ja rakkauden suuntaan omien valintojen kautta....jos haluaa (se vapaa tahto)... Kuten tällä palstalla on tullut esille, opetusta saamme yhtä lailla ystäviltä ja vihamiehiltä kuin myös henkimaailmasta, henkioppailta, mestareilta, enkeleiltä jne. Mielestäni mitään niistä ei pidä vähätellä, koska auttajat tulevat useinkin yllättävillä tavoilla. Pikkuhiljaa opimme pala palalta sekä rakastamaan että vastaanottamaan rakkautta.
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #33 : 27.03.2006 15:05:38 »

- tuo oli osuvasti sanottu Kotkansilmä ! 

 cool... kevät tulee  Cool
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #34 : 27.03.2006 16:35:44 »

.. Kuten tällä palstalla on tullut esille, opetusta saamme yhtä lailla ystäviltä ja vihamiehiltä kuin myös henkimaailmasta, henkioppailta, mestareilta, enkeleiltä jne. Mielestäni mitään niistä ei pidä vähätellä, koska auttajat tulevat useinkin yllättävillä tavoilla. Pikkuhiljaa opimme pala palalta sekä rakastamaan että vastaanottamaan rakkautta.

Veit sanat suustani Jasca  Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #35 : 27.03.2006 22:34:08 »

Myös minulta.  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #36 : 27.03.2006 22:41:30 »

Pintavaahtoa??? Minun nähdäkseni henkinen kasvu tarkoittaa itsetuntemuksen lisääntymistä ja sen oppii parhaiten juuri sosiaalisten peilien avulla. Ainoa Totuus on Rakkaus, jota opettelemme kaiken aikaa. Ihmisillä on vapaa tahto ja siten valinnanvapaus. Tuntemalla itsensä voi oppia mistä voi valita. Jos itseään ei tunne, toistaa vanhaa kaavaa, koska ei näe muita vaihtoehtoja. Kun oppii tunnistamaan itsessään erilaisia piirteitä, asenteita ja toimintamalleja, niitä voi myös kehittää valon ja rakkauden suuntaan omien valintojen kautta....jos haluaa (se vapaa tahto)... Kuten tällä palstalla on tullut esille, opetusta saamme yhtä lailla ystäviltä ja vihamiehiltä kuin myös henkimaailmasta, henkioppailta, mestareilta, enkeleiltä jne. Mielestäni mitään niistä ei pidä vähätellä, koska auttajat tulevat useinkin yllättävillä tavoilla. Pikkuhiljaa opimme pala palalta sekä rakastamaan että vastaanottamaan rakkautta.

Kiitos Jasca! Yhdyn jokaiseen sanaasi!...ei mitään vähätellä. Usein se joka loukkaa sinua, on sanonut sinulle enemmän kuin se joka kehuu sinua.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #37 : 28.03.2006 06:31:32 »

:Smiley

     :Smiley


  coolsmiley   SORRY Jasca, jos otit tämän henkilökohtaisesti.

                     Pintavaahtoa! Kyllä, sitähän tämä päällisinpuolin on.

                     Elämähän on Lumetta, Harhaa, sosiaalista kanssa-

                     käymistä, sopeutumista, anteeksiantoa, rakkautta.

                     Mehän olemme jo " mestareita ", emme vain muista

                     sitä, ja siksi tämä etsintä seikkailu.


K E R R A N    V I E L Ä   P O J A T ,  K Y L L Ä    S E    L Ö Y T Y Y !


                         2funny   smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 28.03.2006 15:18:21 »

"Minun" mestarini kuvia:

(http://www.erasmagazine.com/jesus/galeria/jesus2.jpg)

(http://www.erasmagazine.com/jesus/galeria/Christ%20-%20The%20Good%20Shepherd%20-%20Simon%20Dewey.jpg)
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #39 : 28.03.2006 21:47:53 »

Moro Metsätonttu!
Ei tässä ole mitään henkilökohtaista, kun opettelen ymmärtämään toisen tapaa ilmaista asioita. Olet oikeassa siinä, että elämä on harhaa kuten ihmeiden oppikurssilla kerrotaan. Olet oikeassa myös siinä, että olemme jo mestareita ja tarkoitus on muistaa mitä jo tiedämme. On siis totta, että mikään ei ole totta (paitsi universaali rakkaus). Vaan kun tässä skitsossa maailmassa pitää elää ja oppia elämistä ja rakkautta. Sitä vartenhan tänne on tultu. Sehän se hitsi vieköön on se vaikeus, että ollaan inhimillisiä ihmisiä. Ollaan mestareita ja silti erehtyväisiä - tässä elämässä. Senpä takia on nuo opet tarpeen joka lähtöön. Jollakin toisella palstalla astrossa oli keskustelua ihmisistä, jotka viettävät suurimman osan ajastaan korkeammissa värähtelyissä. Olen miettinyt, että tavallaan se on nykypäivän alkoholismia tai huumetta - pakoa arjesta. Minun polkuni tässä maailmassa on elää ihan tässä arkisessa elämässä. Siksipä olen kiinnostunut ihmisistä ja mielipiteistä. NLP:ssä sanotaan, ettei kannata tehdä tulkintoja toisen mielipiteistä vaan selvittää ensin mitä hän oikein tarkoitti. Ei siis henkilökohtaista - mestarit vaan muistelevat sitä mitä ovat unohtaneet tietävänsä.

 angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #40 : 28.03.2006 22:22:25 »

mestarit vaan muistelevat sitä mitä ovat unohtaneet tietävänsä.
angel

Niinpä!  Wink
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #41 : 28.03.2006 22:53:40 »

Moro Metsätonttu!
Ei tässä ole mitään henkilökohtaista, kun opettelen ymmärtämään toisen tapaa ilmaista asioita. Olet oikeassa siinä, että elämä on harhaa kuten ihmeiden oppikurssilla kerrotaan. Olet oikeassa myös siinä, että olemme jo mestareita ja tarkoitus on muistaa mitä jo tiedämme. On siis totta, että mikään ei ole totta (paitsi universaali rakkaus). Vaan kun tässä skitsossa maailmassa pitää elää ja oppia elämistä ja rakkautta. Sitä vartenhan tänne on tultu. Sehän se hitsi vieköön on se vaikeus, että ollaan inhimillisiä ihmisiä. Ollaan mestareita ja silti erehtyväisiä - tässä elämässä. Senpä takia on nuo opet tarpeen joka lähtöön. Jollakin toisella palstalla astrossa oli keskustelua ihmisistä, jotka viettävät suurimman osan ajastaan korkeammissa värähtelyissä. Olen miettinyt, että tavallaan se on nykypäivän alkoholismia tai huumetta - pakoa arjesta. Minun polkuni tässä maailmassa on elää ihan tässä arkisessa elämässä. Siksipä olen kiinnostunut ihmisistä ja mielipiteistä. NLP:ssä sanotaan, ettei kannata tehdä tulkintoja toisen mielipiteistä vaan selvittää ensin mitä hän oikein tarkoitti. Ei siis henkilökohtaista - mestarit vaan muistelevat sitä mitä ovat unohtaneet tietävänsä.

 angel

Kiitosta vain, mutta tarkoitit viestisi varmaankin Kotkansilmälle, joka 'vihjailee' väliin niin upeasti, että olen äimänkäkenä.

Mutta luinpa viestisi, ja kyllä, olen samaa mieltä, ettei pidä lähteä liitelemään eikä liikaa luulla. Eräs tuttavani odotti jo valaistumista ja sen huumassa kai petkutti parilta vanhalta ihmiseltä rahaa, nyt tuomiot odottavat ja töistä tuli potkut. Oma polkunsa kuitenkin.  coolsmiley Kyllä on paras vain ihmetellä, tutkiskellä ja väliin pyöritellä vaikkapa päätä. Pitää ottaa vastaan se, mikä päähän mahtuu ja sormen päissä tuntuu. crazy2

Mutta maailmassa on tilaa jokaisen taaplata tavallaan!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #42 : 29.03.2006 00:44:55 »

Ei siis henkilökohtaista - mestarit vaan muistelevat sitä mitä ovat unohtaneet tietävänsä.

 angel

        angel   angel    angel    crazy2

                  Näinhän se on, mehän elämme suurimman osan ajastamme

                  menneisyydessä.

                  Miksi, hyvä kysymys, ja hetikun löydät vastauksen

O L E T    J O    M E S T A R I    angel

                       2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #43 : 29.03.2006 17:57:32 »

Han todella on opettanut meita, joten joudun syomaan sanani.
Diamond
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #44 : 29.03.2006 18:10:35 »

Luojan luomukset ovat viitoittaneet matkaa...  angel
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: