Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi Vesimiehet ovat niin vaikeita ihmisinä?  (Luettu 45900 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #30 : 03.04.2006 17:40:57 »

Smiley smitten smitten

Kiitos ihanasta tekstistä.
tallennettu
Keijutar
Vieras
« Vastaus #31 : 03.04.2006 22:20:27 »

Niinhän se on..välillä en kyllä itsekkään ymmärrä omaa ajantustenjuoksuani  Cheesy Olen kyllä vaikea veskari ja välillä ihmettelen mussukkani hermoparkoja miten ne kestävät  crazy2 Vastaa aina että hän on jo niin tottunut...ja taas vähän ajan päästä häpeän omaa käytöstäni.

Koira tekee minusta entistä keljumaisen aina välillä,piikittelen usein ja korjailen jos joku sanoo väärin,sitten hykertelen itsekseni.... 2funny

Nousevaa kaksosta itsessäni olen oppinut sietämään,ikinä en osaa päättää asioista,ostanko tämän vai tämän,kumpi olisi parempi,mitä pistän päälleni.. crazy2 Nykyään yritän päättää itse,mutta harmittvan usein haen vielä toisten "hyväksyntää" valinnoilleni.

Ollaan omituisia ja ylpeitä vesimiehiä  smitten
tallennettu
Crimson_Sorrow
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #32 : 09.04.2006 14:38:49 »

Minäkin häpeä todella usein omaa käytöstäni  Embarrassed Impulsiivisen luonteeni takia tulee usein tehtyä asioita ja sanottua ilkeyksiä, jotka satuttavat lähimmäisiäni.. Sitten sitä myöhemmin vatvoo ja pyörittelee niitä päässsän   buck2

Asoita päättäminen on myös usein kohtuutoman vaikeaa; vaikka on toisaalta individualisti ja haluaa itsepäisesti tehdä asiat juuri omalla tavallaan (vaikka se ei aina olisikaan hyvä vaihtoehto  :Smiley) niin silti sitä kaipaa jollain tasolla muiden ihmisten tukea ja hyväksyntää  idiot2
tallennettu
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #33 : 28.04.2006 01:23:16 »

Crimson_Sorrow, pätkäsi oli suoraan kopioitu muualta netistä. Olisit voinut ilmoittaa sen viestissäsi, nyt monille saattoi tulla väärä käsitys, että se oli itse kirjoittamasi. (no, onhan sekin toki mahdollista, mutta epäilen)

Esimerkiksi täällä luki samaa tekstiä:

http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/vesimies/luonne.shtml

(ja kyllä, minäkin olen vesimies. nousevalla leijonalla, niinkuin joku muukin näytti tässä ketjussa olevan)
« Viimeksi muokattu: 28.04.2006 01:30:56 kirjoittanut Pokaga » tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
260962
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #34 : 28.04.2006 21:28:44 »

Miten niin vesimiehet vaikeita??? Kunhan sellaisen oppii tuntemaan niin katse riittää kertomaan mitä toinen Silloin tällöin ajattelee. Itse olen vaakanainen ja tulen erittäin hyvin toimeen vesimiesmiehen kanssa kunhan hänet oppii tuntemaan olen tuntenut kyseisen tyypin n. 12v . Onhan hänessä aina joskus ärsyttäviä piirteitä ja loukkaannun välillä  Cry  "verisesti" mutta ei rakkaudelle voi mitään.....  ja se huumorintaju !?!!!! naurua riittää , Ei voi muuta sanoa että ihana ihminen smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #35 : 03.05.2006 09:15:02 »

kun vituttaa niin sitten vituttaa..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Aquarianna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #36 : 23.05.2006 19:56:53 »

En ymmärrä ollenkaan ,miksi meitä pidetään niin kamalan vaikeina. Olen itse siis veskari ja hyvin avoin sellainen.Pidän tunnepuolen asioista ja niistöä puhumisesta.Vaikka en ole kovin hyökkäävä tai outo, monet kuitenkin sanovat (seurustelussa),että olen liian erilainen :O Mitä tuo voisi tarkoittaa, kun olen niin tietoinen siitä,että en mitenkään negatiivisti erilainen ole.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #37 : 23.05.2006 22:34:08 »

Aina kai erilaisuus herättää hämmennystä. Jos ei toimi samalla tavalla, kuin enemmistö, niin kyllä sitä supinaa riittää.
Hyvä esimerkki on toi Lordi. Toki aika kärjistetty esimerkki erilaisuudesta, mutta melkoista mylläkkäähän se oli alkuun ja taitaa jakaa mielipiteitä vieläkin.
Ei tarvitse noin huomiotaherättävän erilainen olla, aiheuttaakseen kummastusta.
Mutta eletään vaan jokainen omalla tavallamme, vai mitä??
Ei kun vaan kohti uusia seikkailuja!!! Smiley
tallennettu
Hemmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #38 : 28.07.2006 14:21:36 »

Tuntemani vesimiehet ovat kaikki olleet narsisteja, hyvässä tai pahassa.
tallennettu
Keijutar
Vieras
« Vastaus #39 : 28.07.2006 18:45:51 »

Tuntemani vesimiehet ovat kaikki olleet narsisteja, hyvässä tai pahassa.



Shocked Ihan pakko sanoa tähän että äitini on vesimies ja minä kanssa.Olemme olleet molemmat monta vuotta narsistin uhreja.En ymmärrä miten narsisti voisi olla hyvässä tai pahassa,mielestäni vain toisessa.  Huh


tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #40 : 29.07.2006 15:52:44 »

En ymmärrä miten narsisti voisi olla hyvässä tai pahassa,mielestäni vain toisessa. 

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta pakko kommentoida ...
Tämä on aika tyhmää, mutta moni narsisti pyörittää suuria yrityksiä ja viihdekenttää. He jaksavat uskoa itseensä ja luovat näin uutta. Eri asia sitten on, kuinka narsismi kostautuu muilla osa-alueilla elämässä...  Sad
Moni näyttelijä yms. on myöntänyt olevansa hankala narsisti. Esiintyjät tarvitsevat tätä ominaisuutta. Tavikset voi sitten palvoa heitä. Ihmismielellä on kuitenkin tarve ihannoida jotakin, vaikka se olisi vain julkisuuskuva. Monta teiniä ei todellakaan kiinnosta millainen heidän päiväuniensa kohde on oikeasti, kunhan hän vain on samaistuttava muuten.

tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 29.07.2006 16:11:11 »

Totta, mutta sääli.

Olen huomannut luovalla alalla asiain olevan näin, desgnereilla on usein tuota egoa ihan muille jakaa. Mutta varjele jos et tue heidän haurasta egoaan..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mer_girl
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #42 : 31.07.2006 15:33:47 »

Otanpa osaa minäkin tähän aiheeseen. Minä olen siis aurinko-vaaka (N) ja nousu-skorpioni. Viimeisen 2 vuoden aikana olen tapaillut kahta aurinko-vesiMiestä, jotka ovat nousumerkiltä leijonia.  :Smiley Muutenkin melkein samankaltaiset kartat, kun ikäeroakin on vain muutama päivä.

Ensimmäisen kanssa oli lyhyt mutta intensiivinen "suhde." Hänen venus on oinaassa, kuu neitsyessä. Kaikki alkoi minun epäröidessä (kuten aina), mutta nopeasti edeten (epätavallista mulle). Ja olin nopeasti jo korvia myöten lämässä, en kuitenkaan painostanut millään vaan asennoiduin ns. "edetään päivä kerrallaan." Mies oli tosi kiltti, huomaavainen ja puhui minulle lämpimästi, kehui luonnettani.  angel

Yhtäkkiä puheet alkoi muuttua, laiva vaihtoi nopeasti kurssiaan. Hän jaaritteli upeasta exästään (6 vuoden takainen suhde!!), kyseenalaisti kaikkia elämänsä valintoja, haaveili ulkomaan komennuksesta, ja lopulta sanoi, ettei halua jatkaa minun kanssa. "Vaikka nyt onkin kivaa, en voi tietää asian laitaa kuukauden päähän, enkä halua loukata sinua." Ja lopulta hän sanoi etten ole tarpeeksi hyvä hänelle, ja että olisin jopa tyrkyttänyt itseäni.  tickedoff Ei halunnut olla edes ystävä enää. Jätin todella loukkaantuneena hänet rauhaan, en ottanut yhteyttä enää koskaan. Minun ei kyllä tarvinnut tehdä kertaakaan aloitteita suuntaan tai toiseen, sillä hän teki ne ennen minua.

Tapasin pian tuon jälk. uuden vesimiehen, kuu härässä. Tällä jolla venus onkin kalojen merkissä, ajattelin ottaa varovasti vain päivän kerrallaan. No nyt asutaan yhdessä, eikä ole ollut mitään tuollaisia ongelmia.  angel Tämä ei ole koskaan epäröinyt haluaako olla minun kanssa, eikä ole tippaakaan narsistinen. Minusta suhde tuntuu jopa liian helpolle, ehkä tylsän tasaiselle?? Olen näet tottunut hyvin vaikeisiin miehiin ja suhteisiin. Silti en kyllä tahdo jatkuvaa tappeluakaan, sillä se vie mehut ja masennun herkästi.  Cry

Ekan suhteen kylmenemisen jälkeen meni muutama kuukausi, kunnes tuo eka vesimies laittoi yhtäkkiä sähköpostia hyvin tuttavallisesti, tosin muutaman rivin verran. En edes vastannut, olin juuri tavannut tuon nykyiseni ja aiemmat tapahtumat tympivät yhä. Meni yli vuosi, en ollut taaskaan tekemisissä mitenkään tuohon hankalaan herraan, jatkoin seurustelua. Muutama päivä sitten tapahtui jotain todella kummallista. Olin avopuolison kanssa kesätapahtumassa, jonne tuo kumma vesimieskin oli päätynyt.

Seisoskelimme katsomassa bändiä, kun tuo eka tapaus työntyi minun viereeni seisomaan, turhankin lähelle. Tilaa olisi ollut kauempanakin. Olin kuin en olisi edes tuntenut häntä, en edes vilkaissut.  Angry Tunnistin kyllä heti hänet läsnäolosta ja olemuksesta. Hänen seuraansa tuli muutama muu ihminen, kaikki vaikuttivat tyypin kavereilta, jopa naiset. Vaikka hän hetkellisesti lämmitti jonkun naisen käsiä, yhtäkkiä hän kuitenkin kiehnäsi vaivihkaa minun käsivartta vasten.  Huh Olin ihan tyrmistynyt tilanteesta, näki selvästi etten huomioinut tyyppiä ja että olin toisen miehen seuralainen.  idiot2 Koska en halua sotkea nykyisen miehen elämää kertomalla turhaa tietoa existä, en reagoinut mitenkään tapahtuneeseen, eikä avopuoliso edes tiedä kuka siinä seisoskeli ja mitä tapahtui. Hetken päästä lähdimme toisaalle etsimään kavereita.

Jäin miettimään kuitenkin, mikä ihmeen tarkoitus kaikella tuollakin oli.  Huh Hän tietää että en ole vapaa, enkä ole antanut ymmärtää että kaipaisin enää häntä missään mielessä. Aivan käsittämätöntä. Elämäni on tällä hetkellä niin vaikeassa tilanteessa muista kuin parisuhdesyistä, etten todellakaan kaipaa lisää draamaa. En tiedä mitä ajatella tuosta. Jollain tapaa olen vihainen, närkästynyt, mutta hämmästynyt. Luultavasti asia jäi tuohon eikä tyyppi ota yhteyttä, en ainakaan toivo. Työpaikkamme ovat nykyään todella lähekkäin joten en tiedä tapahtuuko vielä jotain outoa, kun törmäämme toisiimme.
Ajattelen yhä mitä kaikkea ikävää silloin koin, enkä halua kokea mitään samankaltaista toiste, oli aika kova kolaus itsetunnolle. Jäi aika narsistinen kuva tyypistä.

Tämä nyt tietenkin oli minun kokemus asiasta, ja onhan noita mukaviakin vesimiehiä, m.o.t.  smitten

Edit: muutin mm. miesten yhteistä aurinko-nousu-kombinaatiota kun muistin väärin koko jutun.. Muistelin heidän nousumerkiksi vaakaa.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2006 21:44:38 kirjoittanut mer_girl » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 31.07.2006 15:37:13 »

Yhtäkkiä puheet alkoi muuttua, laiva vaihtoi nopeasti kurssiaan. Hän jaaritteli upeasta exästään (6 vuoden takainen suhde!!), kyseenalaisti kaikkia elämänsä valintoja, haaveili ulkomaan komennuksesta, ja lopulta sanoi, ettei halua jatkaa minun kanssa. "Vaikka nyt onkin kivaa, en voi tietää asian laitaa kuukauden päähän, enkä halua loukata sinua."

*Tapahtuu monille merkistä riippumatta, ei uniikkia. Sama koettu ja huvittavaa kyllä, valinnat näillä muuttuvat jatkuvasti. Minulla ei vaan enää huumorintaju riittänyt kylmiin vitsailuihin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #44 : 17.08.2006 11:17:19 »

Hmm.. miksi aina sanotaan että vesimiehet on vaiketa idiot2

Tällä hetkellä seurustelen vesimiehen kanssa. Tunnustan, alkuun elämä oli hänen kanssaan vaikeaa. En saanut hänestä irti juuri mitään asioista tunteista puhumattakaan. Hän oli ollut yksin vuoden verran, siis vesimiehen tavoin hänen oli vaikea puhua tunteistaan ja siitä mitä hän haluaa minun suhteeni. Olen tässä oppinut tuntemaan häntä puolen vuoden aikana, eikä hän enää tunnu lainkaan vaikealta tapaukselta.

Päinvastoin, hänestä näkee helpostikkin jos joku asia ei suju tai joku asia painaa mieltä. Itse kun olen melko avoin ihminen, niin olen saanut hänetkin sitä kautta avautumaan asioistaan ja kertomaan tunteistaan.

Joskus tietysti tulee sellainen tunne, että mikä minussa on vialla kun hän ei puhu asioistaan  Cry mutta vika on hänessä itsessään omien sanojensa mukaan.

Vesimiehet taitaa olla ainakin miun kokemuksien mukaan sellaisia miettiväisiä tapauksia, mutta sitten kun he avaavat salaisen arkkunsa niin sieltä tulee ne syvimmätkin tunteet esiin. Ja kun he puhuvat tunteistaan niin he todellakin tarkoittavat sitä mitä sanovat.
Ei sitä kannata yleistää, että kaikki vesimiehet on vaikeita tapauksia. Heidän kanssa tulee toimeen, pitää vain osata suhtautua heihin. Heitä on turha mollata, sillä hekin ovat vain ihmisiä ja erehtyväisiä niin kuin me kaikki muutkin.

Olkaa ylpeitä itsestänne ja siitä mitä olette saaneet aikaan. Kukaan muu ei voi tehdä sitä paremmin kuin te itse Smiley

Muistakaa rakastaa lähimmäisiänne niin tekin saatte vastarakautta nyt ja tulevaisuudessa  :smitten
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: