Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi Vesimiehet ovat niin vaikeita ihmisinä?  (Luettu 46164 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Juju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« : 10.03.2006 12:35:15 »

Vesimiespoika kysyy hankalia. Jokaisessa suhteessa missä olen ollut, minulle on sanottu ettei sinun kanssasi voi olla. Olet liian tuulella käyvä, et puhu tunteistasi. jne. Olemmeko me vesimiehet todella näin haastavia?   idiot2
tallennettu

Elän siis olen mutta ajattelenko?
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 10.03.2006 12:51:18 »

vesimies (http://www.mesenet.org/~mesenet/avatarit/49/liiantottaollakseenhyvaa.gif)(http://www.mesenet.org/~mesenet/hymiot/39/364.gif)  vesimies
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 10.03.2006 12:55:34 »

Vesimiespoika kysyy hankalia. Jokaisessa suhteessa missä olen ollut, minulle on sanottu ettei sinun kanssasi voi olla. Olet liian tuulella käyvä, et puhu tunteistasi. jne. Olemmeko me vesimiehet todella näin haastavia?   idiot2

Ettehän te mitään helppoja ole, mutta kun teidät oppii tuntemaan, niin asia helpottuu huomattavasti.Se asioista puhuminen kyllä kannattaa opetella ja pikkuriikkisen sitä sisintäkin oppia paljastamaan, niin se suhde on toisellekin helpompaa, kun teistähän ei kyllä muuten selvää saa  Grin . Itse olen ollut naimisissa vesimiehen kanssa kohta 26 vuotta ja poikakin on vesimies ja päivääkään en antaisi pois  smitten
« Viimeksi muokattu: 10.03.2006 12:58:48 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #3 : 10.03.2006 13:15:01 »

vesimiehet eivät ole hankalia, outoja tai hulluja. me olemme vain erikoisia, ainutlaatuisia. jos mieli muuttuu niin se muuttuu ja ei kai sitä kannata päätään seinään takoa turhien juttujen kanssa.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #4 : 10.03.2006 14:02:57 »

Vesimies on tlevaisuuden tekijä. Enpä tiedä miksi minun elämääni pukkaa vesimiehiä, mutta loistavasti olen tullut toimeen heidän kaikkien kanssa. Ja erikoista siinä on se, että kauriin kuuluisi astrologisesti olla vesimiehen pahin vihollinen. Käytännön esimerkkinä työpaikallani on vesimies, joka vesimiesmäisellä "besser wisser" -asenteellaan on suututtanut kaikki. Jostain syystä minä olen aina pitänyt hänestä, vaikka hän onkin ollut ärsyttävä. Olin todellä hämmästynyt, kun puheeksi tuli merkit ja hän sanoi olevansa vesimies. Olen kai sitten epätyypillinen kauris, koska tunnen tätä outoa kiinnostusta vesimiehiin ja tulen aina heidän kanssaan erittäin hyvin toimeen. Mm. ensirakkauteni ja nykyinen puolisoni ovat molemmat vesimiehiä eikä kuulkaas paremmasta väliä. Upeita ihmisiä!

 smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 10.03.2006 14:46:34 »

Eihän vesimiehet edes vaikeita ole  Smiley Oikeasti. Ainakaan minun tuntemani eivät ole. Oikein mukavia heppuja  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 10.03.2006 16:06:26 »

Höh...? idiot2 Minkälaisten tättä-dää-tyyppien kanssa sinä oikein deittailet, kun tuollaisia kyselet..? Shocked

Olen itse Kaksonen ja kaksi ehdottoman parasta kaveriani ovat Vesimiehiä. smitten
Myös muutama muu ystäväni ovat Vesimiehiä ja olen joskus seurustellut pitkään Vesimiehen kanssa ja yhteisymmärrys hipoo täydellisyyttä ilman sanojakin. :Smiley

Pelkkä katse riittää näiden Vesimies-ystävien kanssa tiedoksi, mitä mistäkin ajattelemme.  :Smiley   coolsmiley
Vesimiehet ovat sitä paitsi hiusin hauskoja ja kekseliäitä tyyppejä ja tuovat syvällisyyttä suhteeseen meille Kaksosillekin.  Smiley
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/cupidootjes-mb.gif)

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/angelsmil2.gif)
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #7 : 10.03.2006 21:19:43 »

Hööh? Ei me veskarit niin kauhean vaikeita olla!  Cheesy Minusta tuntuu että muilla vaan tulee sellainen vaikutelma.  Kyllähän me joskus mennään hieman kovaa ja korkealla niin että muut ei perässä pysy.Ja ehkä turhautuvat kun eivät näe kokonaisuutta. Kyllähän meidän pitäisi varmaan joskus vähän jarrutella vauhtia mutta kun on ne ajatukset...jotka kiitää...
Varmaan joskus on sellaista besser-wisserlaisuuttakin,mutta ei millään pahalla.Sillä kyllähän veskarit aika paljon tietääkin. angel Mutta jospa siinä onkin kyse siitä että vesimiehet ottavat aika hanakasti kantaa asioihin? Varsinkin jos niissä epäkohtia...

Ja kyllähän totta on että puhua pitää,ja sitä tässä on opeteltukin. Ja veskareille pitäisi antaa aikaa jotta tutustuu sillä jos väkisin lähtee viemään niin silloin kyllä jarruissa löytyy.Vapaushan on vesimiehille tärkeää,sen olen itsekin huomannut.Sama näyttäisi olevan muillakin tuntemillani vesimiehillä.  Mutta kun antaa aikaa ja opettelee tuntemaan niin... :Smiley
Tylsää tuskin tullee olemaan ! buck2
Mä itse olen ehkä tavallista vaikeampi tapaus kun on Aurinko ja Kuu molemmat vesimiehessä ja lisäksi vielä Venus ja Marskin.
On siinä vaimolla kestämistä mutta kyllä se jo minut aika hyvin tunteekin!
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #8 : 11.03.2006 00:02:54 »

Minun paras ystäväni joka kuoli vain 32 vuotiaana oli vesimies ja meillä ei ollut ongelmia sillä pystyimme puhumaan kaikista asioista, mutta Vesimies miehet EIVÄT (ainakaan minun tuntemani   Cool ) halua kyllä puhua MISTÄÄN sellaisesta " sisäisistä" asioista ja kuten poikani sanoo kylmän rauhallisesti kun kyselen (tietäessäni että ON ongelmia) ETTÄ EIHÄN SE SINULLE MITENKÄÄN KUULU  Grin . Minua se ei haittaa sillä siihen olen jo tottunut, mutta tietääpähän että jos halua joskus ilmaantuu, niin minä kyllä kuuntelen vain TUKIEN ja voimaa antaen  smitten .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #9 : 11.03.2006 14:45:02 »

Itse en nyt kokoajan puhu tunteistani mutta kun avaan suuni, niin toinen kyllä saa olla varma että tarkoitan sitä. En todellekaan turhaan ala puhumaan tunteistani... Ajattelen että kyllä toisen pitäis tietää kuinka paljon välitän ym. Cheesy Mutta näinä päivinä minusta on tullut avoimempi! Mutta vauhtia mulla on liikaa ja tuntuu välillä ettei kaikki pysy perässä.. Toinen menee tässä päivässä mutta minä liitelen jossain ihan muualla.   Huh tekemistä ainakin riittää jos on minun kanssa.
vesimiehestä sanotaan että niille toi fyysinen puoli on vähän "arka" juttu..mutta enpä nyt tiedä. Cheesy Cheesy Minä tykkään olla toisessa ihan kiinni...Aijai. smitten Mutta tottakai suhteessa pitää olla muutakin kun pelkkää intohimoa.. Wink
Tällä hetkellä kala haavissa ja hyvin pyyhkii ainakin toistaseksi.. kalamies on aika rauhallinen verrattuna muhun.. Ehkä se vähän tasottaa minua Smiley  Ja kalan kanssa ei voi olla tulematta romanttiseksi Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 11.03.2006 14:52:29 »

Eivät Vesimiehet vaikeita ole, v***umaisia ja ärsyttäviä vain...  tickedoff
Esittävät kaiken negatiivisen kautta, eikä päiväkausiin välttämättä kuule ainuttakaan positiivista lausahdusta heidän suustaan.. Toisaalta ottavat nokkiinsa, jos joku muu sanoo jotain negatiivista ja siitä sitten keskustellaan monta päivää...
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 11.03.2006 17:02:37 »

Eivät Vesimiehet vaikeita ole, v***umaisia ja ärsyttäviä vain...  tickedoff
Esittävät kaiken negatiivisen kautta, eikä päiväkausiin välttämättä kuule ainuttakaan positiivista lausahdusta heidän suustaan.. Toisaalta ottavat nokkiinsa, jos joku muu sanoo jotain negatiivista ja siitä sitten keskustellaan monta päivää...

Hmmm....... (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/picknose.gif)
Oletkos itse mahdollisesti Vesimies, kun esität asian tuolla lailla ikäänkuin kuvailemallasi tavalla...?  Wink Heheh... 2funny
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/peasus.gif)
Kyllähän tuo tietyllä tapaa on totta, että heillä on taipumusta epäilyihin ja esittävät asiat hiukan alakantissa, mutta pohjimmiltaan he ovat kuitenkin yllättävän positiivisia tosipaikan tullen, joten eiköhän se ole heille vain tuollaista tapaa esittää asia..?  Wink

Ei kukaan ole täydellinen ja juuri silti kaikessa epätäydellisyydessä me olemme valtavan täydellisiä.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/5_14_1.gif)
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #12 : 11.03.2006 23:20:48 »

Miten kummassa miusta tuntuu, että veskareissa on jotain tavattoman ihanaa? smitten smitten smitten
Ei, en mitenkään tietenkään ole ollenkaan jäävi tällaiseen lausuntoon Wink 2funny
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #13 : 13.03.2006 20:22:56 »

Lainaus
Miten kummassa miusta tuntuu, että veskareissa on jotain tavattoman ihanaa?

Ehkäpä se on sitten niin... Cheesy Cheesy Mutta joku sanoi että veskarit on negatiivisia ja v*tun ärsyttäviä Cheesy
En ole negatiivinen mutta osaan olla todella ärsyttävä. Tiedän sen itsekin.
Ja minua ei kyllä itseäni kiinnosta jos joku sanoo jotain negatiivista Cheesy olen välinpitämätön niissä asioissa. Siinäkin on omat huonot puolensa...
Mutta joo, joka tapauksessa me vesimiehet ollaan ihanaa porukkaa Cheesy smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
selkälokki
Vieras
« Vastaus #14 : 13.03.2006 22:59:20 »

Lainaus
osaan olla todella ärsyttävä

Heh, uskon sen, sillä itsekin osaan olla ja toistaiseksi en ole tuntenut ketään, joka ei osaisi olla (siis ei mitään henkilökohtaista Wink). Ihan joka horoskooppimerkin omaava takuulla on joskus sellaienen, että uuuuuh.
Jopa rakkain ja parhain ystäväni joskus ärsyttää. Puhumattakaan, miten paljon toisinaan itse ärsytän itseäni. knuppel2
Mutta onneksi vaakakuppi silti painuu enemmän sinne rakastamisen puolelle smitten Cheesy

Mutta miten voisi vastata tuohon kysymykseen, että MIKSI olemme niin vaikeita?
Johtuuko se siitä, että emme todellakaan kulje valtavirran mukana?
Ja erilaisuuttahan on aina katsottu kieroon...
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: