Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi Vesimiehet ovat niin vaikeita ihmisinä?  (Luettu 46195 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #15 : 13.03.2006 23:19:42 »

Mutta miten voisi vastata tuohon kysymykseen, että MIKSI olemme niin vaikeita?
Johtuuko se siitä, että emme todellakaan kulje valtavirran mukana?
Ja erilaisuuttahan on aina katsottu kieroon...

Niimpä.
Minusta on ylipäätään hassua ja outoakin, että omien kokemusten kautta jostain merkistä lyödään jotain muottileimaa... :Smiley Ei oikein istu minun ajatustapaani tuollainen ajattelu... :Smiley

Vähän tyyliin, kuin yksi suomalainen sikailee, niin kaikki suomalaiset sikailee....ja on sikoja...
Tai muuta kummallista yleistystä...
Ennemmin kääntyisin ainakin omalla kohdallani itseeni päin, jos törmäisin mielestäni samantyyppisesti ärsyttäviin ihmistyyppeihin jatkuvalla syötöllä ja varsinkin jos he olisivat vielä saman aurinkomerkin omaavia ihmisiä...
Miettisin ehkä, että mitä heillä on kerrottavaa minulle itselleni, minusta itsestäni...  coolsmiley

Itselleni aikanaan tökki kaksosmaisuus..mutta nykyään uskallan jo itsekin käyttää kaksosmaisuutta, eikä minun tarvitse sitä kummeksua enää kaksosmaisesti käyttäytyvissä ihmisissä, enkä siis enää näe sitä...mihin katosi kaksomainen ärsyttävyys maailmasta..  Shocked   :Smiley

Mutta joo...ja sekin vielä...että onneksi me emme ole kaikki samanlaisia...jos ei olisi meitä ärsyttäviäkin veskareita, niin miten ne, joita veskarit ärsyttävät, voisivat koskaan kokea omaa erinomaisuuttaan, josseivat vertaisi sitä veskarien ärsyttävyyteen...  :Smiley  Wink

 vesimies vesimies vesimies vesimies
tallennettu
orose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #16 : 13.03.2006 23:42:55 »

Olemmeko me veskarit vaikeita? Varmaankin olemme monen muun mielestä. Osasyynä siihen on kai se, että olemme todella jotenkin erilaisia, toiselta tähdeltä tänne tipahtaneita. Itse tunnen aina silloin tällöin erilaisuutta ja eristyneisyyttä. En tunne kuuluvani tänne, mutta toisaalta en tiedä minne sitten kuuluisin.

Vesimiehiä pidetään usein jotenkin hulluina. Omalla tavallaan ajattelevina ja oman tiensä kulkijoina. Toisaalta veskarit usein haluavatkin juuri tuota, erottua muista jollakin tavalla. Veskareitten vain tulisi useammin muistaa, että jokainen on omalla tavallaan ainutlaatuinen.

Itse olen todella vaikea tapaus (ainakin mieheni mielestä), sillä 
Aurinko Vesimies 4. huone
Kuu Vesimies 4. huone
Merkurius  Vesimies 4. huone
Venus Vesimies 4. huone
Mars Vesimies 4. huone
Jupiter Vesimies 4. huone
Saturnus Vesimies 4. huone

Enkeleitä kaikille!
tallennettu
parrilla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #17 : 14.03.2006 00:09:15 »

Vesimiehet ovat ihania. Minulla on pelkkää hyvää sanottavaa hienotunteisista vesimiehistä, joita olen elämäni aikana kohdannut. Erittäin tyylikkäitä ja lahjakkaita ihmisiä. On hassua, että vaikka tähtikarttani mukaan olen aika tunnetyyppi, en ole ikinä kokenut, että vesimiehet olisivat kylmiä tai tunteettomia. Sitäpaitsi juuri heidän kanssaan voi keskustella tuntikausia kaikenmaailman asioista. smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 14.03.2006 12:45:35 »

Ihana Vesimies-kuva....  smitten

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/vesimies.jpg)
tallennettu
susanna06
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #19 : 23.03.2006 15:00:02 »

Mietiskelin tuossa aloittajan ajatuksenjuoksua. Itse en koe vesimiehiä lainkaan hankalina  Smiley Mielestäni vesimiehet ovat juuri sopivan suorasanaisia ja sosiaalisia.
Minulla on paljon vesimiehiä ystäväpiirissäni ja tulen kaikkien kanssa loistavasti juttuun. En ole kyllä ollut suhteessa vesimiehen kanssa, joten siihen minun on vaikeaa ottaa kantaa.

Mutta itse omaan venuksen vesimiehessä ja kieltämättä osaaan olla toisinaan omien urieni kulkija enkä ole mikään verbaalinen hempeilijä. Ennemmin osoitan tunteitani koskettamalla...onko se tyypillistä vesimiestä vai kääntyykö se sitten tyypillisen kauriin puoleen, joka olen aurinkomerkiltäni? uglystupid2
tallennettu

" Kohtele muita, kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #20 : 23.03.2006 16:01:13 »

Mulla on ainakin tosi v.mäinen vesimies-anoppikokelas. Vesimiehet ne osaavat ainakin vttuilla päin näköä, kait se jotenkin vahvistaa niitten huonoa itsetuntoa... idiot2

                  Smiley   -Oinas73-
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #21 : 26.03.2006 19:19:33 »

Rakkausasioissa en tiedä mutta vesimies äiti on jotain outoa.
Emme tule toimeen

uglystupid2
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #22 : 26.03.2006 20:39:03 »

Tuli tässä sallainen ajatus, että taitaapa niitä muitakin " vaikeita" ihmisiä olla..
ei kaikki sovi yhteen, niin se vaan on. Kannattaa kumminkin pitää mahdollisimman paljon omat juttunsa suhteessa, kyllä ne vielä loksahtaa jonkun kanssa.(Tietenkin normaalissa rajoissa.. kaikkihan sen ymmärtää. )
Olisiko sellainen mahdollisuus, että vesimiehet ei halua pomppia toisten tai yleisesti vallitsevien "lakien" mukaisesti.. kyllä muutkin on valmiita toisia ja itseään puolustamaan jos on tarve !!
tallennettu
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #23 : 26.03.2006 22:03:40 »

Hih hei ja rommia  pullo  Grin

Ensin luulin että olen hullu, mutta tässä keskustelussa se tuli selväksi:
Elän VESIMIEHEN kanssa  2funny

Toisina päivinä (lue viikkoina) ei saa positiivista sanaa herralta ulos, kaikki tulee negatiivisen kautta, mutta toisaalta maailman ihanin ihminen, joka jaksaa rakastaa ja hoivata ja himoita prinsessaansa  smitten smitten

Välillä jo luulin että olen avioitunut mielipuolen kanssa mutta nyt on selvinnyt että hän on tyypillinen VESKARI  idiot2


Te olette ihania, joskin hieman rasittavia  uglystupid2

Voimia kaikille heidän puolisoilleen jaksaa heidän omalaituusuuttaan, silla kaikkihan me hieman hulluja ollaan  crazy2

 smitten                   smitten                   smitten
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Mirjam
Vieras
« Vastaus #24 : 27.03.2006 11:44:18 »

Herkkis-veskarit ei taida olla muodissa nyt.  Embarrassed

Tjaa...kyllähän tuo veskarein 'vaikeus' ja kaikki 'veemäisyys' on ihan tullut muilta suunnilta kuin veskarien omista kokemuksista itsestään ja olemisestaan.  Wink

Herkkyys ei tarkoita 'itsensä myymistä' eikä mielistelyä. On kovin kapeakatseista pitää ei herkkänä sellaista ihmistä, joka ehkä sanoo suoraan asioita tai ei mene mukaan 'emootio-manipulatio' vaihtoleikkeihin...  :Smiley
Yleensä juuri siitä monet ärsyyntyy ja se herättää heidän sisällään liikettä, joka tuntuu niin pelottavalle, että on parempi löydä leima sellaisen otsaan, josta se heijastelee, kuin ottaa peili pieneen käteensä ja katsoa siihen!

Minusta voisi jopa sanoa niin, (jos nyt näin naurettavalla tavalla yleistämme jotain aurinkomerkin ominaisuudeksi yleistämällä), että vesimiehen herkkyys on vahvuutta.
Ja juuri herkkyydessähän se aito ja todellinen vahvuus on.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #25 : 27.03.2006 12:58:58 »

Herkkis-veskarit ei taida olla muodissa nyt.  Embarrassed

Pikemminkin heidän pitäisi olla muodissa! Wink Vesimiehillähän on nimittäin entistä herkemmät ajat, kun transitoiva Neptunus liikkuu Vesimiehen merkissä. Tällä hetkellä sijainti on noin 19 astetta Vesimiestä, eli mitä lähempänä aurinkonne tuota astelukua on, sitä tarkempi on myös yhtymä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #26 : 27.03.2006 13:51:10 »

Mulla on 33 vuoden rakkaus-viha suhde vesimies-äiten kanssa. Kaikista meistä löytyy hyväkin puolia, mutta musta ainakin on aina tuntunut että en ole ollut sellanen kuin vesimies-äiteni olis mun toivonut olevan. Mä kun olen erittäin vaikea luonne ja olen aina tehnyt niin kuin olen itse halunnut  Embarrassed
Ja olen kyllä ollut erittäin rakastunutkin vesimies-mieheen ja he ovat erittäin rakastettavia, mutta huono puoli oli ainakin meidän suhteessa se mustasukkaisuus (jopa kavereistakin) joka pilasi suhteen. Mun kartalla kun on paljon jousimiestä ja kaksosta ,niin on vaikea hengittää sellasessa suhteessa jossa ei saa itelle tilaa... Ystävät on elämän suola  smitten

                           -Oinas73-
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #27 : 29.03.2006 18:33:36 »

Olette liian vaativia/nalkuttajia/itsepäiviä/ärsyttäviä. Piste.  :Smiley :Smiley :Smiley  hahha,
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
mullinkainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #28 : 31.03.2006 06:50:39 »

HUOMENTA! Vesimiehet ovat ihania ja niin herkkiä. oma kultani osaa kyllä hankala ja ärsyttäväkin. mut kaikkihan me ollaan välillä sellaisia. Miehiä pitää vain osata käsitellä Wink Me ollaan toistemme parhaita ystäviä ja rakkautta riittää smitten T.rapu
tallennettu
Crimson_Sorrow
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #29 : 03.04.2006 15:18:32 »



Vesimiesten haasteellisuudesta..Joo itse erittäin tyypillisenä Vesimiehenä voisin sanoa, että jos toisilla ihmisillä on vaikeksia tulla toimeen Vesimiesten kanssa, niin kaikista vaikeinta on se, miten Vesimies kykenee tulemaan toimeen itsensä kanssa  Huh

Vesimieshän on tunnetusti eläinradan oudoin ja omaperäisin merkki... :Smiley Vesimies edustaa Uutta aikaa (Elämmehän nytten Vesimiehen aikaa, kun 2000 edellistä vuotta olivat Kalojen aikaa..)

Ihmisten, jotka haluavat tulla toimeen tämän hienon merkin kanssa, pitäisi ensinnäkin ymmärtää, että Vesimiehelle tämän maailman säännöt ja rajoitukset ovat vain haaste päästä rikkomaan niitä  knuppel2

VESIMIES EI OLE OIKEASTI EDES TÄLTÄ PLANEETALTA   Huh
Häne tehtävänään on sopeuttaa kanssaihmisiään suurempiin kosmisiin aikajaksoihin... :Smiley Siksi vesimiehellä on aivan erityinen asema täällä maapallolla  :Smiley

Vesimiehen taistellessa vanhoja arvoja, vanhaa moraalikäsitystä ja vanhoja vallanpitäjiä vastaan paremman tulevaisuuden puolesta, hän tarvitee vain yhtä asiaa: VAPAUTTA!!  knuppel2

Vesimiehet ovat eläinradan suuria oivaltajia. Tämä ainutlaatuinen lahjakkuus tekee heistä outoja ja usein yksinäisiä ihmisiä, joiden näkemykset ymmärretään lähes poikkeuksetta vain omien etujen ajamiseksi, vaikka Vesimies ajattelee aina enemmän muita kuin itseään  idiot2

VESIMIES ON SYMBOLI YHTEISKUNNAN UUDISTUMISESTA, KAPINASTA VANHAA JÄRJESTYSTÄ VASTAAN. VESIMIES ON PERSOONATON, VIILEÄ JA SUURIIN KOKONAISUUKSIIN UPPOUTUNUT IHMINEN  knuppel2

Ps. Sisäinen pakko ajaa Vesimiestä toteuttamaan niitä uudistuksia, jotka hän näkee tärkeiksi... KAIKEN KUKKURAKSI HÄN ON LOPULTA OIKEASSA, JOSKIN SE TUNNUSTETAAN YLEISESTI VASTA PALJON MYÖHEMMIN, EHKÄ VASTA HÄNEN KUOLTUAAN... Undecided ELLEI HÄN TEKISI POHJATYÖTÄ, TUOLLA UUDISTUKSELLA EI OLISI MITÄÄN TOTEUTTAMISMAHDOLLISUUKSIA MYÖHEMMINKÄÄN..  knuppel2

Olkaa kaikki Vesimiehet ylpeitä itsestänne ja erikoislaadustanne, vaikka saatattekin tuntea itsenne joskus todella yksinäisiksi ja ulkopuolisiksi  Shocked

Rakentakaamme yhdessä parempaa maailmaa Rakkauden voimalla  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: