Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astron Auttajalista  (Luettu 146833 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 08.03.2006 12:54:16 »

Hei arvoisa astro-forumilainen!

Huomaathan etsiessäsi selvännäkijöiden ja ennustajien yhteystietoja Astro.fi-sivun yläreunassa olevan Auttajalistan. Sinne on koottu eri selvännäkijöiden, ennustajien, meedioiden sekä muiden auttajien yhteystietoja. Nämä henkilöt ovat asiansa osaavia, luotettavia ja useilla heistä on pitkä työkokemus alalta.

Pääset suoraan Astron Auttajalistaan tästä

Jos listasta ei löydy kotipaikkakunnaltasi yhtään kaipaamasi apua, kysy rohkeasti muilta forumilaisilta!
« Viimeksi muokattu: 08.03.2006 12:57:11 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #1 : 08.03.2006 14:11:13 »

Smiley KIITOS!

En ole ennen tajunnutkaan että auttajalista on noin monialainen, siispä ei ole tullut luettua..
Tosin nää maksulliset ennustuspalvelut saattaa olla vaan sitä rahankeruuta, mutta muilta aloilta voipi löytää tod. apua...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #2 : 09.03.2006 10:05:20 »

Useat ennustajat ja selvännäkijät pyytävät palveluksistaan maksun, koska heille kyseessä on ammatti, siinä missä mikä muukin ammatti tahansa. Palveluista tuleekin mielestäni maksaa palvelun tarjoajalle, aika harva tekee mitään ammattityötään ilmaiseksi  Wink

Huijareitakin toki näissä piireissä liikkuu, se on ihan saletti juttu, mutta uskon kuitenkin ettei Astron listalle kerätä mitään huuhaa-hihhuleiden yhteystietoja.

Jos jostain syystä kuitenkin käy niin valitettavasti, että joku Astron Auttajalistassa palvelujaan tarjoava osoittautuu epäluotettavaksi tai muuten hämäräksi tyypiksi (jota tosin epäilen), kannattaa ottaa yhteyttä sivuston ylläpitoon ja mainita asiasta.

Samoin jos tiedätte joitakin hyväksi kokemianne auttajia (ihan minkä alan tahansa, kunhan kyseessä on joku Astron Auttajalistalle sovelias) joita ei Astron listassa mainita, voitte ilmoittaa niistä ääneen vaikka tällä forumilla  Smiley
tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2006 16:47:58 »

Otinpa yhden numeron auttajalistasta kohdalta selvänäkijä. Tämä henkilö otti maksun 28 e / 25 min ja antoi lankapuhelinnumeronsa. Siis pankkisiirto piti maksaa etukäteen. Luottamukseni heräsi jo sillä, ettei puhelu ollut näitä pari ekee minuutissa juttuja ja tämä henkilö kyllä todella tiesi asiani, vaikka mitään mullistavaa ei ollu tulossakaan!

Lähinnä sain siis selville, että en ole eroamassa avostani, vaikka asiaa olenkin pyöritellyt, hän nousi näyssä rinnalleni, eikä jäänyt taakse. Luonnekuvaus hänestä meni nappiin, niinkuin itsestänikin..

Nyt vain pitää opetella keskittyyn niihin hyviin puoliin, ja olla vaatimuksissaan napakampi!

Kiitokset vielä vinkistä  smitten
tallennettu
hennyliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Hymy, jonka lähetät maailmalle, palaa luoksesi.


Profiili
« Vastaus #4 : 09.05.2006 12:34:36 »

Olen jo pidemmän aikaa halunnut käydä kädestäennustajalla, mutta ei taida sellaista löytyä..? Itse ajattelen luotettavimmiksi sellaiset, jotka ei paljoa itseään mainosta.. mene ja tiedä  Undecided
tallennettu

nousumerkki kauris
aurinko ravussa
kuu skorpionissa
merkurius ravussa
venus härässä
mars ravussa
hennyliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Hymy, jonka lähetät maailmalle, palaa luoksesi.


Profiili
« Vastaus #5 : 12.05.2006 14:24:10 »

kiitos Smiley tämä vieno taitaa olla helsingistä? liian pitkä matka.. Sad myös ennustajalla käyminen on kiinnostanut minua pidemmän aikaa. epäilen vain henkilöiden luotettavuutta  Undecided
tallennettu

nousumerkki kauris
aurinko ravussa
kuu skorpionissa
merkurius ravussa
venus härässä
mars ravussa
Dinna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #6 : 12.05.2006 21:53:54 »

Hyvää iltaa!

Soitin tänään selvänäkijälle, tosin ajan olin varannut jo etukäteen. Itsestäni kerroin ainoastaan hiusteni ja silmieni värin.
Tämä ihminen näki kaiken, mitä elämässäni on tällä hetkellä meneillään. Ja sain vahvistusta muutamiin itseäni askarruttaviin kysymyksiini.
Hämmästyttävää, että joku todellakin näkee :-)
Jännityksellä odotan miten nämä asiat aikanaan toteutuvat..

tv Dinna
tallennettu
mäyrätyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #7 : 14.05.2006 20:05:35 »

Laittelin s-postia jokin aika sitten eräälle listan auttajalle. Hän vastasi ja kertoi tekevänsä töitä myös s-postitse, ja pyysi tarkennusta asiaani. Laitoin hänelle heti tarkennusta, mutta hän ei koskaan palannut asiaan.. Olen aika pettynyt. Ilmaiseksi en ollut edes apua pyytämässä   Sad
tallennettu
Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #8 : 14.05.2006 21:08:58 »

Hei mäyrätyttö! Ettei vain olisi viestisi joutunut bittiavaruuteen. Tai niinkuin usein käy - jäänyt sähköpostitulvan jalkoihin. Ihan yleisenä kommenttina on pakko muistuttaa, että sähköposti ei ole se varmin tapa kommunikoida. Kenties saisit vastauksen jos kirjoittaisit uudelleen?
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #9 : 14.05.2006 21:36:48 »

kiitos Smiley tämä vieno taitaa olla helsingistä? liian pitkä matka.. Sad myös ennustajalla käyminen on kiinnostanut minua pidemmän aikaa. epäilen vain henkilöiden luotettavuutta  Undecided

Luottamus - minkä lähetät maailmalle, palaa luottamuksena takaisin?  coolsmiley

Pyydä, että saat sellaisen kontaktin, joka on sinulle paras mahdollinen. Sitähän me saadaan, mitä tilataan.  Wink

Itselläni on kaksi kokemusta epämääräisistä selittelijöistä ja seitsemän kokemusta nappiin osuneista tulkinnoista. Pariin viimeksimainituista en luottanut, koska tuntuivat puhuvan ihan puutaheinää tulevista asioistani. Aika näytti, että erehdyin. Kahta ensinmainittua kohtaan tunsin vatsanpohjassani asti outoa, epämääräistä tunnetta. Olin saanut molempiin suosituksen kuitenkin ystäviltäni. Intuitioni oli aivan oikea: en saanut heiltä kunnon tulkintaa tulevasta saati siitä hetkestä. Luota sinäkin siis intuitioosi: esitä pyyntö, salli oikean henkilön tulla kohdallesi ja kuuntele itseäsi, että uskotko saavasi häneltä avun siihen hetkeen smiley6600
tallennettu
hennyliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Hymy, jonka lähetät maailmalle, palaa luoksesi.


Profiili
« Vastaus #10 : 16.05.2006 13:40:15 »

Kiitos jälleen kokemuksistanne ja mielipiteistänne  smitten ehkä "se oikea" näkijä osuu vielä kohdalle  Smiley
tallennettu

nousumerkki kauris
aurinko ravussa
kuu skorpionissa
merkurius ravussa
venus härässä
mars ravussa
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #11 : 17.05.2006 10:22:48 »

Olen käynyt joskus lähes kymmenen vuotta sitten jossain messuilla Helsingissä Vieno Puustjärven pikatulkinnassa. Kesti noin 20 minuuttia, mutta avasi minulle paljon tietoa omasta itsestäni. Kertoi menneisyydestäni ja kuinka se kaikki vaikuttaa minuun ja tähän hetkeen. Ja se "ennustaminen" oli ohjeita tulevaisuuteen. En kertonut hänelle mitään itsestäni, vaan hän näki kaiken käsistäni. Tunnistin todella itseni hänen tulkinnastaan.
Se oli ensimmäinen askel itseni tutkiskeluun...  smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Pimpula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #12 : 03.06.2006 16:27:03 »

Omalta osaltani voin sanoa, että astron listalta löytyy parikin hyvää ennustajaa, korteista katsojaa-edullisiakin.
On inhimillisiä ja auttavia oikeasti. Toinen on hyvinkin laaja tietoinen muistakin asioista kuin korteista, omaa tietämystä myös muista henkisistä asioista, tietää auroista yms..Eli kiva jutella muutenkin.. Hyvä kun saa ymmärrystä omaan henkiseen kasvuun myös. Olen kokeillut molempia ja voin vain sanoa että ovat pitäneet paikkansa-tosin olen huomannut, kun annoin numeron ystävälleni, joka on skeptinen, hälle eivät olleet nähneet mitään, joten luulisin, että oma asennekkin tulkintaan vaikuttaa siihen, miten ennustaja vastaa.
Rohkeutta ja ennakkoluulotonta mieltä kaikille.
tallennettu
porvoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #13 : 02.08.2006 13:06:53 »

Ajattelin tässä joku kerta itsekin kokeilla jotain selvännäkijää tältä Astron auttajalistalta. Olen kaveriltani saanut yhden henkilön nimen, jolle olen soitellut välillä ahkeraan välillä harvakseltaan. Sitten vaihtelun vuoksi soitin eräälle toiselle, jonka kaverini sano olleen hyvä myös. Mutta.... Minulle hän ei nähnyt mitään Huh  Apua, kuolenko kohta tms. Mutta en sitten masentunut siitä sen enempää, koska aiempi kontaktini oli puhunut aivan muuta. Nyt ehkä juuri näiden sivujen auttajista voisin uskaltaa seuraavaksi kokeilla. Ed. kokemuksen jälkeen jäi vähän arka olo muille soittamiseen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #14 : 02.08.2006 13:17:15 »

Lainaus
Apua, kuolenko kohta tms. Mutta en sitten masentunut siitä sen enempää, koska aiempi kontaktini oli puhunut aivan muuta. Nyt ehkä juuri näiden sivujen auttajista voisin uskaltaa seuraavaksi kokeilla. Ed. kokemuksen jälkeen jäi vähän arka olo muille soittamiseen.

Ystäväni äidille ei nähty mitään kun hän oli nuori. Selvännäkijä sanoi, että hän tulee itse luomaan oman kohtalonsa kaikilla valinnoilla, hänellä ei enää ole mitään tällaisia "karmallisia" pakkoja, joten siksi selvännäkijä ei nähnyt hänelle mitään.

Uskoisin myös, että ehkä nyt on menossa sellainen aika, ettei sinun ole hyvä tietäkään mitään tulevaisuudesta. Vähän kuin olisit istuttanut ruukkuun kukan siemenen. Kukka itää, mutta et saa tietää etukäteen minkä näköinen tai värinen kukasta tulee. Sinun pitää vain odottaa niin kauan, että se aukeaa.

Ole rauhallisin mielin. Uskon, että nyt on vain sellainen tyhjempi kausi.
Mielessäni kävi myös, että ehkä sinun ja näkijän aurat eivät osuneet kohdikkain niin hyvin, että näkijä olisi nähnyt sinulle mitään. Olen itse vähän selvänäköinen, mutta näen vain joillekin ihmisille, täysin minusta riippumattomasti.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: