Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astron Auttajalista  (Luettu 148024 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #15 : 06.08.2006 11:46:51 »

otin itse juuri yhteyttä yhteen auttalistan selvänäkijään ...olisiko mahdollista että joku voisi kertoa kenestä itsellä on hyviä kokemuksia kun se ainakin antaisi luottamusta kun tämä kyseinen ainakin aika paljon minusta maksaa -toki ymmärrän että jos työkseen tekee maksu on tarpeellinen  Smiley haluasin varmaankin vielä johonkin toiseen ottaa yhteyttä että näen kuinka yhteneviä tulkinnat ovat.
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
jalava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #16 : 09.08.2006 10:36:56 »

Apua,tulevaisuuden ratkaisut on vaikeita....suru,pelko ja ahdistus
kaivertaa???mitä tehdä!
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #17 : 09.08.2006 17:44:43 »

minä ainakin yritän löytää selvänäkijän jonka uskon varmasti tuovan tarvittavaa selkeyttä ja tietoa ...kannattaa kokeilla mutta ota selville ensin kuka on aito selvänäkijä koska suurin osa ei ole  Embarrassed
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #18 : 10.08.2006 08:39:58 »

Suosittelen tutustumaan tuohon Astron Auttajalistaan (linkki löytyy tämän ketjun ensimmäiseltä sivulta, tai tuolta yläpalkista).

Sieltä löytyy asiansaosaavia selvännäkijöitä, usealla on monen vuoden kokemus työstä.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #19 : 30.10.2006 13:59:57 »

Ehdottomasti paras näkijä, jolla olen käynyt on tulkintaterapeutti Kaisu Jokinen (asusteli Porvoon suunnassa silloin) smitten smitten. Mukaan piti/sai ottaa 90 min kasetin johon nauhoitettiin osa istunnosta. En muista paljon maksoi, mutta apua oli vuosiksi eteenpäin. Ja kasettia silloin tällöin kuunnellessa muistaa niitäkin asioita, mitä ei nauhoitettu.
Aivan ihana sympaattinen ja naurava ihminen. Suosittelen lämpimästi, sain todella paljon apua silloiseen vaikeaan elämäntilanteeseeni.

Pitäis varmaan taas mennä, mut uskallus uupuu Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
kooky
Vieras
« Vastaus #20 : 30.10.2006 14:22:20 »

Lainaus
Naamaa?

-olette parantumaton k-pää. Noniin...80 euroa,kiitos  Smiley

en halunnut ilkeillä kyseisestä tulkintaterapeutista, vaan tuli vaan mieleen mitä mulle tulkittaisiin. Wink Grin

*lopettaa Nousukuun stalkkaamisen...sori Lips Sealed*
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #21 : 31.10.2006 13:53:28 »

Hän käyttää tarotteja, käsialaa, tähtikarttoja ja katsoo kädestä. Sessio kesti noin tunnista puoleentoista.
Eniten tyrmistytti se kun hän nauraen kertoi asioita. Esim silloisesta ihmissuhteesta, että jos jään niin todella pahoja ongelmia on luvassa jollen sekunissa opi olemaan "täysin välittämättä kumppanin mielipiteistä" ja nauroi sydämellisesti 2funny.

Sanoi myöskin että nykyisestä työpaikasta pitäs lähtee ja nopeesti-pelleilen terveydelläni-ja että lääkärissä kannattas käydä nopeesti erään asian takia..no empä kuitenkaan heti tehnyt niin, ja tuo lääkäri asia tuli vastaan n.2 viikon päästä (sairaalassa makasinkin yli viikon) ja terveys otti entisessä duunissa tosi pahan kolauksen tickedoff Grin

Kumpa olisin kuunnellut.. Shocked. Mutta joo, suosittelen smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Athens
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #22 : 06.01.2007 20:48:01 »

Napsuttelin tuota "Astron Auttajalistaa", mutta lista ei avautunut??? Onnistuuko joltain toiselta avaaminen vai olisiko lista poistettu? :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 06.01.2007 20:48:55 »

Minulla toimii ainakin. Kokeilepa uudestaan!
Auttajat lyötyvät sivun vasemmalla puolella olevista linkeistä.
tallennettu
Mandragora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #24 : 14.01.2007 17:56:01 »

Hei.

Olen katsonut Taroteista ilmaiseksi joillekin täällä, myös muille satunnaisille kiinnostuneille.

Onko minulla mitään mahdollisuutta päästä auttajalistalle, koska olen näin nuori ja vasta hieman tuota "kenttätyötä" tehnyt?

Olen saanut ensimmäisen pakkani noin 8-9-vuotta sitten, nyt noin 5 vuotta osannut aidosti käyttää niitä, kerätä energiat ja saada intuitioita katsonnan aikana.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 19.01.2007 16:59:35 »

Enpä oikeastaan osaa vastata tuohon... Kannattaa ottaa yhteyttä ylläpitoon ja neuvotella siitä tarkemmin.

Voit myös halutessasi tehdä tulkintoja taroteilla apua pyytäville ihan täällä Selvänäön osiossa. Paljon on ihmisiä, jotka ovat umpikujassa ja kaipaavat jonkinlaista neuvoa eteenpäin.
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #26 : 19.01.2007 20:44:50 »

mutta auttajalistallehan saa ihan itse ladata tietonsa... tsekkaapa sieltä!
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #27 : 07.02.2007 19:55:03 »

Lainaus
Kirjoittanut: AthaMaarit
Minulla toimii ainakin. Kokeilepa uudestaan!
Auttajat lyötyvät sivun vasemmalla puolella olevista linkeistä.

Heräsi minunkin kiinnostus Cheesy ja kappas vain täältä löytyy lukuisa ja monipuolisen runsas joukko "vaikka mitä"  ihan niitä samoja joita itsekin olen innoissani tarjoillut foorumin sivuilla - kun ne ensin olen löytänyt "ihan sattumalta" vaikkapa googlen kautta...   Smiley ihan tässä pokset punehtuu," että on näitä ilmoja pidellyt" eli enpä vain ole "huomannut", vaikka päivät pitkät ja yötkin joskus täällä "tanhuvilla" tulee seikkailtua...nooh smitten

tässä E-kirjaimen kohdalta klikattuna 

https://www.astro.fi/index.php?p=7&up=1&ao=E&k_id=26

Kirjoittamalla yläpuolella olevaan kenttään paikkakunta, saat näkyviin kaikki paikkakunnan auttajat.
Kirjoittamalla hoitomuodon, saat näkyviin kaikki alan hoitajat suomessa.
Kirjoittamalla hoitajan / terapeutin nimen saat selville hänen yhteystietonsa.

Kategoriat
EFT Emotional Freedom Technique
Ekokampaamot
Eläinhomeopatia
Eläinrefleksologia
Elämäntaidon valmennus / Soul Coaching
EMDR-terapia
Energiahoitajat
Energiamaalausta/Auramaalausta
Energiaopastus
Energisoiva tehohieronta
Enkeliterapia

Lainaus
Kirjoittanut: AthaMaarit
« Vastaus #2 : 09.03.2006 10:05:20 »
Useat ennustajat ja selvännäkijät pyytävät palveluksistaan maksun, koska heille kyseessä on ammatti, siinä missä mikä muukin ammatti tahansa. Palveluista tuleekin mielestäni maksaa palvelun tarjoajalle, aika harva tekee mitään ammattityötään ilmaiseksi 

Huijareitakin toki näissä piireissä liikkuu, se on ihan saletti juttu, mutta uskon kuitenkin ettei Astron listalle kerätä mitään huuhaa-hihhuleiden yhteystietoja.

Jos jostain syystä kuitenkin käy niin valitettavasti, että joku Astron Auttajalistassa palvelujaan tarjoava osoittautuu epäluotettavaksi tai muuten hämäräksi tyypiksi (jota tosin epäilen), kannattaa ottaa yhteyttä sivuston ylläpitoon ja mainita asiasta.

Samoin jos tiedätte joitakin hyväksi kokemianne auttajia (ihan minkä alan tahansa, kunhan kyseessä on joku Astron Auttajalistalle sovelias) joita ei Astron listassa mainita, voitte ilmoittaa niistä ääneen vaikka tällä forumilla 


Elikkäs ovat nämä AUTTAJALISTAN auttajat maksullisia!
Ainakin näin minä asian ymmärtäisin.
 smitten joten ISO JA SYDÄMELLINEN ja lämmin kiitos kaikille jotka antavat apunsa ja kykynsä ja aikaansa meille Astrolaisille täällä foorumin sivuilla  ihan ilmaiseksi  -
" enkeleitä on heitä" angel
« Viimeksi muokattu: 07.02.2007 20:27:51 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 11.02.2007 16:28:03 »


Mikä onkaan ylläpidon yhteys email? Mihin osoitteeseen siis voin lähettää meiliä päästäkseni itse päivittämään omia tietojani auttajalistalla?

kyselee Taru Tuulia   
aurinko jousimies kuu vaaka askendentti vaaka uranus vaaka  pallas vaaka
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #29 : 13.02.2007 15:19:26 »

Laitoin sinulle, TaruTuulia, yhden ylläpidon vastaavan sähköpostiosoitteen yksityisviestinä Smiley Yhteystietojahan ei saa jaella täällä forumilla suoraan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: