Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astron Auttajalista  (Luettu 146832 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #45 : 31.08.2007 22:19:33 »

Ylläpidon mukaan Auttajalista tulisi takaisin muutaman päivän päästä. Kannattaa pitää silmällä tätä ketjua Kysy ja Lähetä palautetta-osiossa.
tallennettu
Mannan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #46 : 06.09.2007 17:51:22 »

Vihdoinkin auttajalista on avoin. Näyttää erilaiselta, mutta ihan hyvältä.
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #47 : 30.01.2008 10:47:49 »

Ajattelinpa ottaa tähänkin ketjuun osaa, kun asia minua kiinnostaa Smiley
Katsoin tuon auttajalistan läpi ja yksi tuttu nimi siellä oli minulle, Anna Juujärvi. Olen kerran asioinut hänen kanssaan, ja täytyy sanoa, että hän oli todella valoisan ja luotettavan tuntuinen ihminen. Sain häneltä motivaatiota ja lohdutusta silloisessa elämäntilanteessani. Hän todella näki elämäni tilanteen ja hänen kertomansa mahdollisista tulevaisuuden teemoista on myös pitänyt paikkansa. Suosittelen lämpimästi tätä selvänäkijää, aion itsekin häneen olla jatkossa yhteydessä, mikäli on tarvetta.
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #48 : 13.02.2008 00:10:59 »

Auttajalistalla on ainakin yksi "auttaja" joka on vastaanottanut rahaa, mutta on rahan saamisen jälkeen kadonnut tyystin. Toki voi olla kyse sähköpostiongelmista, mutta kummallisen hyvin yhteydet toimivat kun hän antoi tilinumeronsa jilmoitti paljonko pitää maksaa. Sen jälkeen...ei mitään!

Ja en nyt haluaisi tähän vastaukseksi, että "saamme mitä tilaamme" (vaikka se olisi tottakin).
Onko eettistä, että auttajalistalla on henkilöitä, jotka huijaavat törkeästi?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #49 : 13.02.2008 07:29:11 »

Ei tietenkään ole! Auttajalistalle voi kirjautua kuka tahansa ja ilmoittautua auttajaksi. Siksi mukaan pääsee vilahtamaan myös näitä huijareita. Oman harkinnan käyttöä korostetaankin. Asiattomista auttajista Astron listalla tulee heti ilmoittaa ylläpidolle osoitteeseen info@astro.fi tai YV:llä nimimerkille Leon.

Auttajalistan maksullisten auttajien lisäksi meillä on ilmaisauttajia täällä foorumilla. Selvänäköosiosta löydät ketjuja, joissa foorumilaiset katsovat neuvoja ja vinkkejä toisilleen ilmaiseksi. Astrologia-aiheissa joku ehtinnee vilkaista vähän karttaanne, jos kaipaatte sille tulkintaa. Astrokarta tulkkaaminen on tosin vain hyvin, hyvin paljon pidempi ja aikaavievempi prosessi kuin yhden, kahden kortin/riimun nostaminen.
tallennettu
sipsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #50 : 29.02.2008 16:58:48 »

Moi,
Onko kellään yhteystietoja Kaisu Jokiselle? Mistään en niitä löydä...  Embarrassed Jos vaikka yv:nä saisin pikaisesti  Embarrassed
tallennettu
Annmarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #51 : 20.09.2009 17:23:21 »

Laitoinkin jo aiemmin viestiä foorumiin, että etsin selvännäkijää, joka ottaa henk.koht.vastaan Helsingissä. Ei ollut Auttajalistalla sellaista. Jos tiedät hyvän selvännäkijän Helsingissä, laittaisitko hänen yhteystiedot vaikka yv:nä minulle? Kiitos.
tallennettu
lyon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #52 : 29.10.2009 10:25:40 »

Kävin 15 vuotta sitten erään vanhan rouvan luona, tai oikeastaan menin sinne koska elämäntilanteeni silloin oli aika kamala, ystävänä kehoituksesta. Kun istahdin tuoliin tätä henkilöä vastapäätä, hän kysyi minulta: Mitä sinä täällä teet, sinähän tiedät jo?? Vastasin tähän että en tiedä ja siksi olen täällä. Voisitko kertoa minulle, jatkoin siihen. Tämä vanha rouva sitten latoi kortteja pöytään ja kertoi sellaisia asioita, joita ei voi arvailla enkä todella mitään kertonut. Nyt 15 vuotta myöhemmin kaikki tämä mitä hän kertoi, on toteutunut lähes kaikki, minusta riippumatta, myös liittyen sukulaisiini. Se mitä hän totesi minun kohdallani oli vielä, että näen tai tulen näkemään enneunia, vaikka en tosin vielä niitä ymmärräkään, oli aika kova uutinen. Myöhemmin kuulin isäni äidin olleen yksi näistä henkilöistä jotka tiesivät asioita etukäteen. Skeptinen saa olla muttei kannata aliarvioida näitä asioita, sen olen ymmärtänyt vähän paremmin näiden vuosien aikana. leijona
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #53 : 14.02.2011 12:44:44 »

En ole vielä käyttänyt selvännäkijän palveluita, ja vaikkakin auttajalista on laaja, haluaisin silti kuulla kokemuksia näistä henkilöistä? En haluaisi, että näin monen, monen vuoden märehtimisen jälkeen ensimmäinen ennustaja onkin huijari...vaan kutakuinkin sopiva minulle, jonka voin rauhassa valita ja kokea, että tämä on se ihminen jonka annan/haluan tietää asioitani. Jos tiedätte mitä tarkoitan...

Olen elämässäni kutakuinkin "henkilökohtaisenhelvetinristeyksessä", josta johtuen aikaisempi uteliaisuus selvännäköä kohtaan on jo avun hakemista oman suunnan hakemiselle. En tiedä mitä voisin kysyä selvännäkijältä, toivon hänen olevan reipas sen suhteen ja vain kertovan. Koko elämän ongelmavyyhti tuntunee olevan päässäni....

Olisin OIKEIN kiitollinen kaikille, jotka näkisivät vaivaa kertoakseen tarinansa/kokemuksensa, vaikkapa yksityisviestinä. Kiitos!
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #54 : 27.04.2011 08:19:21 »

Hei, miten saan päivitettyä tietoni auttajalistalla?
Ja entäs kun uusinta koulutusnimikettäni ei löydy listalta?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 27.04.2011 12:21:11 »

Ikitosi, auttajalistan tietojen muokkaus onnistuu OmaAstro -painikkeen kautta. Valitse sieltä "Tietojen muokkaus", josta pääset myös päivittämään auttajalistaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #56 : 27.04.2011 13:22:51 »

Kiitos!  Smiley
Saiskos sinne listaan myös psykokinesiologian?
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #57 : 02.05.2011 16:26:32 »

Hei vielä huhuilen tätä asiaa.. Ruksasin kinesiologian (kunnei ollut sitä psykoa-), mut kinesiologeja etsimällä eipä tuu mun tietoja Undecided Kuis silleen?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: