Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten nukut? Astrologisesti, ilmansuunnallisesti, sijoitut huoneessa? Fengshui?  (Luettu 47033 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #30 : 21.02.2018 17:05:27 »

Latasin kännyyn semmoisen bagua sovelluksen ja sillä voi kattoo itselleen suotuisat nukkuma-asennot,ilman suunnat yms.Känny pitää ottaa pois säilytyskotelosta samoin sähkölaitteet pois päältä,koska muuten kompassi näyttää väärin.Tosin en tiedä kuinka luotettava tää kompassi on ja miten luotettavia noi play kaupan härpäkkeet ovat.Jos nyt oikein olen tuota kompassia lukenut niin mun sisäänkäynti ja eteinen ovat pohjoisessa,sauna ja vessa ja makkari lännessä ja keittiö ja olohuone etelässä. mulla on erittäin kummallinen kämpän pohjapiirros. Mulla on ns.tupa keittiö eli olohuone ja keittiö ovat yhtä ja samaa. Onko kukaan kokeillut suolavesi astiaa joissa on kolikoita?Youtubesta katsoin, että astia jossa on vettä ja suolaa + kuusi kolikkoa pitäisi vuonna 2018 laittaa huoneen pohjois-osaan.Kysymys kuuluukin, että miten päin ne kolikot piti laittaa?kruuna vai klaava puoli ylöspäin?Voiko käyttää muita kolikoita kuin niitä fengshui kolikoita?Käykö eurojen sentit?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #31 : 22.02.2018 12:33:03 »

Mä levytän futonilla pohjois-eteläsuuntaisesti. Ei perustu fengshui'hin (jota muuten itse asiassa olen harrastanut varmaan 13 vuotta, joskaan en orjallisesti) vaan Maan magneettikenttään. Ihmiselläkin on magneettiaisti, joskaan ei niin tarkka ja tehokas kuin monilla eläimillä, ja veren hemoglobiinin rauta-atomit reagoivat kenttään joka tapauksessa.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #32 : 02.06.2018 17:41:56 »

Onpa täällä isoja makuuhuoneita kun sänkyä voi siirrellä sinne sun tänne, ja näköjään kukaan ei asu pienessä yksiössä.
Mulla on kaksio, pienehkö makkari, heti kun tuun ovesta sisälle niin siinä ainut paikka sängylle seinän vieressä koska: Ovesta vasemmalle on vaatekaapit, sängyn vastakkaisella seinällä ikkuna jonka alla patteri ja lisäks pieni tuuletusikkuna. Siitä eteenpäin kulmassa kaikki pistorasiat eli ainut paikka tietokoneelle. Toki jos hankin läppärin niin lattiajoneen, näytön ja näppäimistön voi heivata mut ne ainoat pistorasiat on kuitenkin siinä kulmassa joten ei sille seinustalle kannata sänkyä laittaa sano fengshui mitä tahansa. Tietokoneen ja sängyn välissä mulla on vanhanaikainen peilipöytä täynnä roinaa.

Joku tossa kirjotti että vaatteet tulee pitää yöllä kaapissa. Minkä ihmeen takia?

Ja sitten yhdessä viestissä oli että sängyn vieressä ei saa olla kirjapinoja. Huhheijaa, mä en tunne oloani turvalliseksi jos mulla ei oo kirjoja sängyn vieressä. Esim siltä varalta kun herää yöllä eikä saa unta on kiva kun on lukemista siinä heti vieressä.
Ja sitte mun pitäis muka pitää ton pienen makuuhuoneen ovi kiinni koska sänky osoittaa suoraan oveen. Se ois ahdistavaa, haluan että ovi olohuoneeseen on auki.

tallennettu

.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: