Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten nukut? Astrologisesti, ilmansuunnallisesti, sijoitut huoneessa? Fengshui?  (Luettu 47040 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« : 03.03.2006 15:11:55 »

Meillä on ihana makuuhuone. Se on talon pohjoispäädyssä, aamuaurinko nousee ikkunaan, käväsee siis, sopivan viileä kesällä. Liian pieni ja ahdas kuitenkin.

Olen usein ajatellut missä on hyvä paikka yleensä makuuhuoneen olla, miten sängyn siellä, missä paikassa nukun?

Nyt nukun jalat ikkunaan, siis itään ja pää länteen, noin. Ja tutkitun ja todetun vesisuonen vieressä (vasemmalla puolella). Pohjantähti on vasemmalle puolella. Ison otavan (karhuko se oli) kanssa makaan samassa lepoasennossa. Nyt kun siivosin ja tuuletin makuuhuoneen, raahasin kaikki ukon tamineet minun vanhaan paikkaan ja päinvastoin. Ukko kun ei usko vesisuoniin. Nyt saa kokeilla. Olen saanut jo tarpeeksi sietää kolotuksia ja ihmeellisiä kipuja plus unettomia öitä. Ties jos vaikka olen hengistynyt muutenkin, niin olen tullut herkemmäksi??? Shocked

Olen tutkinut Fengshuita, mutta hyvin ympäripyöreästi siinä on makuuhuoneen sijainnista ja sängyn. Vain se kuinka pitää olla energialle tilaa sinne tulla ja kiertää. Sen pitäisi olla reilassa.

Onko teillä ihannepaikka? Miten teillä on sänky? Miten koette sen mukavimmin.
Kuitenkin nukumme ainakin 1/3 osan elämästämme.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 03.03.2006 15:40:49 »

Tässä tämmöinen pieni kertomus sängyn suuntien vaikutuksista;  Wink

Pääty pohjoiseen:
Tyyni pohjoinen auttaa univaikeuksissa, mutta voi tehdä elämästämme tapahtumaköyhää. Jotkut fen shui- mestarit nimittävät tätä 'kuolinpaikaksi', koska se sopii erityisesti ikääntyneille ihmisille. Se lisää levollisuutta, seesteisyyttä ja henkistymistä.  angel

Pääty koilliseen:
Koillinen on hyvälle unelle liian kalsea ja läpitunkeva. Se voi tehdä meidät hermostuneiksi ja aiheuttaa painajaisia. Se edistää yrittämishalua, mutta silti ei ole viisasta nukkua tässä suunnassa pitkiä aikoja.  tickedoff

Pääty itään:
Ihanteellinen nuorille. Saa meidät tuntemaan, että kaikki on vielä edessä, että huomenna on uusi päivä ja mitä vain voi tapahtua. Edistää uralla etenemistä, kunnianhimoa ja tehokasta työskentelyä. Myös kehittävä ja elämää vilkastuttava ilmansuunta.  smiley6600

Pääty kaakkoon:
Tässä suunnassa nukkuminen lisää sosiaalisuutta ja toimeliaisuutta. Sillä on myös kehittävä ja elämää vilkastuttava vaikutus, joskaan ei niin suuresti kuin idällä.  :Smiley

Pääty etelään:
Etelän korkea energiataso ja kuumankiihkeä luonne eivät ole edullisia kunnon yöunen kannalta. Seurauksena voi olla pahoja riitoja, jopa avioero. Etelä lisää elämäämme intohimoa, silti siellä on syytä nukkua vain satunnaisesti.
 smitten

Pääty lounaaseen:
Levollinen sijainti, joka edistää tasapainoisia ihmissuhteita, mutta voi tehdä ylivarovaiseksi. coolsmiley Nukkuessamme pää kohti lounaista, jalkamme ovat koiliseen. Koillis-lounais-akseli saattaa tehdä elämästämme epävakaata.

Pääty länteen:
Hyvä yöuni yhdistyy yleisen tyytyväisyyden ilmapiiriin ja voi lisätä tulojamme ja romantiikkaa. Kiss Tyytyväisyys voi kuitenkin johtaa laiskuuten ja toimintahalun puutteeseen, joten länsi sopii parhaiten jo urallaan ansioituneelle.  buck2

Pääty luoteeseen:
Tähän suuntaan liitetään johtajuus ja hallinta. Se edesauttaa pitkää ja sikeää unta. Luode sopii parhaiten varttuneille ihmisille, jotka osaavat käyttää vaikutusvaltaansa viisaasti; suositellaan myös perheen vanhemmille.  police
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 03.03.2006 15:49:10 »


Olen usein ajatellut missä on hyvä paikka yleensä makuuhuoneen olla, miten sängyn siellä, missä paikassa nukun?

Nyt nukun jalat ikkunaan, siis itään ja pää länteen, noin.
Olen tutkinut Fengshuita, mutta hyvin ympäripyöreästi siinä on makuuhuoneen sijainnista ja sängyn. Vain se kuinka pitää olla energialle tilaa sinne tulla ja kiertää. Sen pitäisi olla reilassa.

Onko teillä ihannepaikka? Miten teillä on sänky? Miten koette sen mukavimmin.
Kuitenkin nukumme ainakin 1/3 osan elämästämme.

Hei "metsätonttu"

Tässä hyvä Feng Shui linkki makuuhuoneesta.


http://www.nicehouse.fi/omahuone/fengshui/fengmaku.htm

(http://www.nicehouse.fi/omahuone/kuvat/fengshu2.gif)

Itse nukun ilmansuunnallisesti kompassista katsoen S/E 140-astetta.

***

ITÄISET SUUNNAT
Kua-numero    Ilmansuunta     Elementti
1    pohjoinen       vesi
3    itä    puu
4    kaakko      puu
9    etelä      tuli

LÄNTISET SUUNNAT
Kua-numero    Ilmansuunta       Elementti
2    lounas    maa
6    luode      metalli
7    länsi          metalli
8    koillinen         maa

http://www.nicehouse.fi/omahuone/fengshui/kua.htm
- täältä löydät oman Kua numerosi

***

1955 = 10 - 1 = 9
Kua-numeroni on 9
- tämän luvun laskutapa on poikkeava em. ohjeesta


Feng Shui bagua-kartasta katsoen
nukun alueella 9 eli Maineen ja Päämäärän alueella.
- nukun aivan Eteläisessä kohdan vieressä
  - väreinä m i n u l l a pitää olla;

    paljon punaista, aktivoi minua,   smitten
    vähän sinistä, vettä joka sammuttaa liikaa tulta
    (minulla on isot savupeilioviset kaapit) = vettä
  - kasveja, vihreitä, vesi ravitsee puun
    ja paljon ruskan värejä, jotka ovat puun värejä,
    tuli tarvitsee puuta palaakseen
  - kukkia saviruukussa, multa ja savi on maata, joka ravitsee puuta
  - valkoinen katto
  - enkelit kuuluvat ehdottomasti tälle sekä kristallit
    (http://www.loitsukeller.ee/FSkristall5.jpg)(http://www.loitsukeller.ee/FSkristall4.jpg)
  - pareittain esineitä, sydämiä, kynttilöitä, lukko+avain, jne. jne.
    kaikkea mikä miellyttää silmää ja tuottaa hyvää mieltä
  - myös silkkikukat käyvät (ei kuivakukat)

(http://mansetori.uta.fi/dynamo-data/pic/toikanlinnut-250x250.jpg)

Aamulla on ihana herätä,
kun ensimmäisenä näkee
kauniin pöydän tmv.
jossa on kauniisti aseteltuna esineitä.
Seinällä kiva taulu tmv., joka ilahduttaa mieltäsi.

***

Vaatteet pidetään yön ajan kaapeissa.

***

Tarkista, että sänkysi lähipiirissä
on vain sellaisia esineitä,
joita rakastat.  smitten

Sellaisia,
jotka saavat sinut hymyilemään.  Wink

Onnellista elämää edistävää
on nukahtaa kiitollisin mielin.   angel

Yöpöytien tulee olla samanlaiset sekä yöpöytävalot ymv.
- tasavertaisesti molemmille nukkujille
- yöpöydät ovat siistit;
  niihin ei kerätä kirjakasoja
  odottamaan lukijaansa.

Sängyn asennon tulee olla siten,
että näet nukkuessasi ovelle ja ikkunasta ulos.

Ovi ei saa olla sängyn ja ikkunan välissä. 
Jos näin on, ovi on pidettävä yöllä kiinni.

Sänky ei saa olla suoraan kohti ovea. 
Jos näin on, ovi on pidettävä kiinni.

Sängyn alla ei säilytetä tavaraa.

Muiden huonekalujen osalta
kannattaa tarkistaa,
että niistä ei kohdistu
teräviä kulmia nukkujaan. 
Huonekalun tai kaapin terävä kulma
ulottuu niin pitkälle kuin sen varjokin.
Nukkujan yläpuolella olevat
seinään kiinnitetyt kaapit tai valaisimet
tuovat negatiivista leikkaavaa
energiaa nukkujaa kohti.

Tarkista myös,
että olet riittävän kaukana
sähkölaitteista,
joissa on yön aikana virta päällä

(esim. kelloradio).

Itse pidän sängyn alla 2 dl:n verran merisuolaa,
jotta negatiivinen sähköenergia ei vaikuta minuun.
- kissa ei nuku enää sängyn alla


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 15.11.2006 17:28:31 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 03.03.2006 15:59:33 »

Hyvä, hyvä....Sänky on pääty länteen ja jalat itään. Vaihdan välillä nukkumasuuntaani, että miehen varpaat ovat suussani Grin Grin
Nyt kun luin Mi-Olea;n tekstejä, olen oikein tyytyväinen intuitiooni nukkumiseni suhteen Grin
Vuoteesta näen ikkunan ja oven juuri sopivasti.
Ilmankos nukuttaa niiiiiin makoisasti Wink
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 03.03.2006 16:03:42 »

Onko teillä ihannepaikka? Miten teillä on sänky? Miten koette sen mukavimmin.
Kuitenkin nukumme ainakin 1/3 osan elämästämme.

Minä kun muutenkin pyörittelen noita huonekaluja aina kun ne alkaa näyttää 'pysähtyneiltä', minulla ei ole millään mitään varsinaista vaki- taikka lempipaikkaa.  Smiley
Tällä hetkellä kuitenkin makuuhuoneeni on niin pieni ja ikkuna ja oviaukot rajoittaa ihan jo käytännönsyistä miten sinne sänkyä voi sijoitella, niin minullapa tuo sängyn pääty on nyt jonninaikaa ollut kohti pohjoista ja jalat sitten etelään.
Toinen suunta miten edes tuossa huoneessa sänkyä voi pitää olisi pääty itään päin.
Nyt siis 'huili-suunta'.  angel

Olen kyllä joskus huomannut, että jännästi nuo suunnat jää johonkin 'alitajuntaan' tai mihin sitten jäävätkään. Kun on siirtänyt sänkyä ja jos herää yöllä tai heti kun aamulla herää, niin on hetken todella 'sekaisin' suunnista...tuntuu jopa ettei ole edes omassa huoneessaan...menee hetki hahmottaa ilmansuunnat..  Cheesy Samoin käy, jos nukun vieraassa paikassa.. Wink

Nukuin vuosia futonilla, mutta 'pesänjaon' yhteydessä jätin sen satoja kiloja painavan futonin taakseni ja ostin ihan vaan 'runkopatjan', vaikka en yhtään tykkää ajatuksesta, että nukun metalli kierteiden päällä..mutta toisaalta..eihän sitä tiedä mitä 'viestiä' ne metalli-spiraalit' tuovat öisin  Grin (vitsi)
Kuitenkin oli siihenkin pakko laittaa kevyempi futon patja päälle.
Tykkään muutenkin, että petivaatteet on luonnonmateriaalia. Puuvillaa kesällä ja talvella villaa. Tai no, molemmat minulla on aina käytössä peittoina ja pöyhin niistä mieleiseni peitteen päälleni.

Mistään vesisuonista en tiedä, mutta kallion päällä tämä talo seisoo, joten lieneeköhän siellä sellaisia?  coolsmiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 03.03.2006 16:35:48 »

Löysin tälläisen:

LISÄÄ ROMANTIIKKAA!Kiss

Makuuhuoneen romanttista tunnelmaa voidaan lisätä monin tavoin:

VÄRIT Punaisen ja lilan, romantiikan ja intohimon väreillä pääsemme päämääräämme. Kokeile maljakollista punaisia kukkia tai violettia seinätekstiiliä. Kaikkein tehokkainta on asettaa huoneen eteläosaan jotain lilanväristä ja huoneen länsiosaan jotain punaista. (Itse olen ihan 'intuitiivisesti' maalannut yhden seinän aikoinaan punaiseksi makkarista, mikä taittui lievästi purppuraan. On myös ilo silmälle, jos pitää väreistä)

ESINEET Kun välitset makuuhuoneeseen koriste-esineitä, mieti niiden psykologisia vaikutuksia. Jos jotkut esineet ja kirjat herättävät sinussa intohimon ja rakkauden tunteita, näin voi tapahtua myös kumppanin kohdalla. (Kaksi jalkapalloa tai vasaraa kauniisti sommiteltuna sivupöydällä esim.?)

KAKSIN KAPPALEIN Sijoita tilaan esineitä kaksittain, se lisää yhteenkuuluvuutta. Käytä esim. kahta kynttilänjalkaa, taulua tai patsasta tai kahta viherkasvia samassa ruukussa.

KYNTTILÄT Kynttilät lisäävät intohimoon liittyvää tuli-energiaa. Muista sammuttaa ne ennen nukkumaan menoa. (liekit verhoissa synnyttää kyllä myös intohimoisia tunteita, mutta ehkä hieman erilaatuisia kuin nyt tällä haemme)
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 03.03.2006 17:33:14 »

Hetkonen!  Cheesy Ihana kun vastailette!

Kun oikein tarkistin ilmansuunnat, on ne nämä: (Mi-Olean tietovarastosta)

Pääty lounaaseen:
Levollinen sijainti, joka edistää tasapainoisia ihmissuhteita, mutta voi tehdä ylivarovaiseksi.  Nukkuessamme pää kohti lounaista, jalkamme ovat koiliseen. Koillis-lounais-akseli saattaa tehdä elämästämme epävakaata.

Jotta pääsisin vähänkin kauemmas vesisuonesta, minun pitäisi suunta nyt vaihtaa aivan toisin, eli sitten pää tulisi ikkunan alle.

Elämänilolle voin ilmoittaa, että makuuhuoneemme sijaitsee tuossa itsensä kehittämisen nurkassa. Sitä kait teen, kun yökaudet luen. Siis olen kirjojen ympäröimä. Ukko ympäröi itsensä dekkareilla ja luontokirjoilla.

Jos vaihdan kokonaan asentoa, niin lounaaseen eli silmiini tulee kakluuni, joka on maalattu vanhan mukaan hopealla eli alumiinivärillä. Sekös pitäisi olla punainen?

Me vuorasimme makuuhuoneen ihan tavallisella mäntypaneelilla ja se on minusta rauhoittava. Voi mielen mukaan valita sängynpeitteen ja verhon väriä. Nyt ne ovat kelta-oranssia (tilkkupeite), mutta se kausi on ohi ja kaipaan kuulakkaa sinistä, lilaa, violettia. Suunnittelenkin tässä uutta tilkkupeittoa.
Huone on maalauksia ja valokuvia täynnä. Yksi iso maalaus ittestä, mutta se muistuttaa niin paljon äitiäni, että muistan hänet aina kun katson koko silmähymyissä asti. Miten siellä hämärässä kukat menestyy? Voi, ja ei meillä ole enää romantiikkaa (sairautta on), mutta ystävyyttä sitäkin enemmän. Ukko sytyttää vuorikristallikynttelikön joka ilta.

Kiitos, pitää miettiä. Haluan paremmat unet!  tickedoff
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #7 : 03.03.2006 17:42:06 »

Minä itse olen 'testaillut' välillä itselle sopivaa nukkumissuuntaa, niin että olen ihan siinä missä sänky milloinkin on, kokeillut miltä tuntuisi nukkua 'poikittain, sivuttain, pää jalkopäässä'  Cheesy, siis kuvaannollisesti hakenut suuntien tuntumia... Smiley

Jotenkin vain joku suunta tuntuu levollisemmalta ja olen sitten sen mukaan sängyn siirellyt(jos mahdollista), että voin tuon suuntaisesti nukkua...
Nuo feng shui jututkaan ei ole niin suoraviivaisesti tulkittavia, että niistä voisi suoraan ja hakuisesti katsoa, miten päin nukkuu ja mitä sitten elämään tulisi sen myötä..
Mutta hauskaahan niitä on kokeilla..

Aikansa kutakin...joskus on tarpeen levottomatkin unet, ehkä se vie jotain kohti? Ja ehkä siksi emme saa löydettyä muuta suuntaa nukkumisellemme sillä hetkellä?  idiot2 tms.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #8 : 03.03.2006 22:19:51 »

Mie yritän huoneessa sängyn sijoittaa sikäli fengshuin mukaan, että se ei ole juuri kohti oviaukkoa ja että se "selusta on varmistettu".
Kattovalo riippuisi suoraan sängynpäällä ja sitä en ole antanut asentaa, vaan makuuhuoneessamme on jalallisia valoja.
Sängyn on minun makuun oltava iso, että jalat mahtuvat vaikka mihin asentoon ja ehdottomasti molemmille omat patjat. Yhteinen petari käy, mutta sellaista kahdenhengen runkosänkyä en voi kestää, koska kun satakiloisella miehelläni on ihottumaa ja on muutenkin levottomampi unissaan, niin tuollaisessa kahden hengen runkosängyssä mie pompin kuin lastu laineilla, kun hän liikehtii.   Smiley
Meillä on muuten anopin ja appiukon entinen sänky. Se on ihan hyväkuntoinen, mutta minua on alkanut se kylläkin ahdistamaan.
Tahtoo oman, ilman toisten energioita....Lienen hulluksi tulossa, mutta jotenkin siitä huokuu niiden energiat. idiot2
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #9 : 06.03.2006 11:20:26 »

Feng shuita, mielenkiintoista. Smiley En ole mikään ekspertti, mutta se vähä mitä olen siihen tutustunut on vahvistanut joitain asioita joita olen aiemmin tehnyt ihan luonnostaan, kuten valinnut sen "oikean" sängyn paikan. Makuuhuoneessa nukumme tietääkseni nykyisin pää pohjoiseen päin, mutta tämä on oikeastaan ainut mahdollinen suunta pienessä makkarissamme, jos ei halua rikkoa noita muita feng shui -sääntöjä. Sängystä näkee sekä oven että ikkunan hyvin ja tuo "turvallinen sijainti" on mielestäni tärkeintä.

Elämänilolla oli hyviä perusohjeita, esim. tasapuolisesti samanlaiset yöpöydät ja lamput jo onkin, mutta omantunnonpistoksen kyllä koin lukiessani noista kirjakasoista ja siitä, ettei sängyn alla saisi olla tavaraa...meillä tahtoo yöpöydät notkua kirjoja ja sängynalus on säilytystilojen puutteessa täyteen dumpattu tavaraa. Angry Tuosta olen myöskin lukenut, että nukkujan päällä tai sängyn päädyn yläpuolella ei saisi olla mitään ripustettua tavaraa, koska ne häiritsevät alitajuisesti unta (ovat ikään kuin Damokleen miekka, siis). En siis halunnut nytkään riippuvaa valaisinta sängyn päälle ja seinähyllyn sijaan ajattelin sängyn päätyseinään korkeintaan kahta taulua - vai olisiko paras luopua siitäkin ajatuksesta? Smiley

Selkälokki, en ihmettele jos haluat anopin ja appiukon sängystä eroon! Grin Muistan jostain feng shui -opuksesta lukeneeni, että vähän sama juttu ovat sukulaisten valokuvat makuuhuoneessa - haluammeko todella, että vanhemmat ja sisarukset tai kummilapsemme sieltä seinältä symbolisesti katselevat, mitä makkarissa tapahtuu..? Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 06.03.2006 12:30:40 »

Mielenkiintoista ja kovasti itseäni jo pitkään mietittänyttä asiaa.

Elämänilo, kiitos linkistä!

Jäin vain ihmettelemään sitä, että kun puolisoillahan (jos ovat eri vuonna syntyneitä) nuo Kua-numerot ovat monesti eri numeroita, niin miten ratkaista ongelma käytännössä. Esim. minulle suotuisin ilmansuunta on Kua-numeron mukaan luode kun taas miehelleni kaakko. Miten siis pitäisi nukkua? Vierekkäin, mutta päät vastakkaisiin suuntiin toinen toistemme jalkahikeä haistellen?  Wink Samaan ongelmaan olen törmännyt aina niinä vähinä kertoina kun olen perehtynyt Feng Shuihin. Miten esim. suunnitella koti niin että se sopii jokaisen perheenjäsenen energioihin ja suotuisiin ilmansuuntiin?
Toivottavasti joku enemmän Feng Shuihin perehtynyt osaisi kertoa tästä enemmän...

Metsätonttu,

meidänkin makuuhuoneesta löytyy vesisuoni ja siksi sänkyä on kieritelty milloin minnekin kun on yritetty välttää maasäteilyä ja kuitenkin noudattaa Fengshuin periaatteita sekä ilmansuunnista että ikkunoiden ja ovien sijainneista jne.. Mahdotontahan on saada jokaista kohtaa sílti stemmaamaan.
Meidänkin sänky oli välillä niin, että nukuimme pää ikkunan alla. Itse en sopeutunut siihen mitenkään. Sängystä ei nähnyt ulos ikkunasta ja tuli tunne, että selusta ei ollut lainkaan turvallinen. Toisekseen huomasin herääväni useimpina aamuina nenä tukossa ja kurkku kuivana, joten ilmeisesti ikkunasta tuleva pieni veto + ikkunan alla oleva lämpöpatteri eivät olleet limakalvoille paras mahdollinen yhdistelmä. Niinpä olemme taas kerran muuttaneet sänkymme paikkaa ja nyt nukun kaiken uhallakin itse maasäteilyn päällä. Tosin olen käyttänyt Esko Jalkasen kirjassa neuvottua konstia, mutta en sitten tiedä, miten paljon auttaa.

Tuo Elämänilon suosittelema merisuola sängyn alla kuulostaa kokeilemisen arvoiselta. Mitä arvelette, kuinkahan usein suola pitäisi vaihtaa uuteen?
tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #11 : 06.03.2006 13:08:29 »

Kiitoksia todella virittävistä ajatuksista!

Se, mitä nyt olen tehnyt, olemme ukon kanssa vaihtaneet paikkaa sängyssä.
Pelkään vain, miten hän kokee sen sydänvikaisena, mutta onneksi hän nukkuu selkä vesisuoneen päin. Merisuolakuppi on sängyn alla.

On yölamppu oikean olan takana, miten sitä muuten lukisi! Ja iso taulu roikkuu sängyn päädyssä. Pääty on sellainen tila, johon sopii kasapäin kirjoja ja niitä siinä on aina. Sängyn jalkopäissäkin roikkuu katosta sellainen pieni nätti lamppu, johon pää kolahtaa aina silloin kun siivoan. Sen aion pikapuoliin vaihtaa ja laitan jonkinlaisen 'ufon' kattoon.

Siis paljon on haittoja!

Mutta suurin ahdistus minulla tulee siitä, kun ikkunan molemmin puolin on sellaiset vaatekomerot, siis koko seinä täynnä sellaista lastulevyä, jonka ovien kuoret on päällystetty muka laudan pintaa muistuttavaksi, mutta joka ei koskaan ruskistu, niinkuin puun elävä pinta. Ikkunan yläpuollakin jatkuu sitä hyllystöä. SE KAATUU PÄÄLLENI!

Mutta olen tehnyt mittailuja, ja aion siirtää ne eteiseen, mahtuvat siihen kaikki paitsi tuo ikkunan päällä oleva hyllystö. Ukko saa hepulin!!  2funny
Vai onko vain minulla sellainen remonttivastainen mies?

Toinen helppo nakki lampun lisäksi on väri. Keltainenkin minua jo oksettaa, niin tärkeä kuin se oli vielä pari vuotta sitten. Olen jo katsellut sinisiä tilkkuja, jos laittaisi vihreää mukaan. Ja ihanat lehmuksen vihreät verhot. Jotain sellaista. Ja kakluunin maalaan vaalena sinivihreäksi. Jotain sellaista.

Jospa se helpottaisi.

 Grin Grin Ihanaa suunnitellla tässä itsekseen! Mutta jos tämä tarttuisi johonkin.
Muutokset aina piristävät! Eikö?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #12 : 06.03.2006 18:25:26 »

Mielenkiintoista ja kovasti itseäni jo pitkään mietittänyttä asiaa.

Elämänilo, kiitos linkistä!

Jäin vain ihmettelemään sitä, että kun puolisoillahan (jos ovat eri vuonna syntyneitä) nuo Kua-numerot ovat monesti eri numeroita, niin miten ratkaista ongelma käytännössä. Esim. minulle suotuisin ilmansuunta on Kua-numeron mukaan luode kun taas miehelleni kaakko. Miten siis pitäisi nukkua?

Hei "May"


Miehen Kua-numeron mukaan sänky.
- mutta se ei ole ehdoton sääntö,
jos se ei tunnu luontevalta.
Kuuntele intutiotasi ja sisäistä ääntäsi


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13 : 15.11.2006 17:33:48 »

Hei Ystäväin

Herätelläämpä tämäkin linkki käyttöön


(http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_1_118.gif)  (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_5_4.gif)  (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_5_41.gif)  (http://smileys.smileycentral.com/cat/12/12_5_4.gif)

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=10664.msg100572#msg100572
Feng Shuin abc,,


 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 16:01:27 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #14 : 15.11.2006 17:37:09 »

Kiitos Elämänlanka!

Tosi on, etten ole vieläkään saanut ukkoani ylipuhutuksi, että vaihtaisimme sängyn paikkaa ja jopa kamaria. Olemme vaihtaneet 'vesisuonen' nukkumapaikkaa ja taas alkaa ujeltaa jokin kylmä ja kipeä vasempaan käteen.

Mutta muutenkin ehkä nukumme väärin. Jalat pohjoiseen jopa.

Kertokaa toki, ystävät hyvät, miten ja missä kannattaa nukkua!

Ja missä asennossa?! Senkin voisi liittää tähän.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: