Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten nukut? Astrologisesti, ilmansuunnallisesti, sijoitut huoneessa? Fengshui?  (Luettu 47039 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #15 : 27.03.2008 01:00:30 »


Hei Ystäväin

Herätelläämpä tämäkin linkki käyttöön


http://www.youtube.com/watch?v=3Z8TIS7n8mY


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #16 : 28.03.2008 01:59:12 »

Kaikki kunnia Fengshuille myös makuuhuoneessa, mutta tuo edellinen video aiheesta, ei ole hyvä. Ensinnäkin tuo amatööritapa filmata, huh.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 30.03.2008 16:57:19 »

Kiva juttu!

Hassua että tuo minun vanha avattareni Metsätonttu tuossa valittelee vesisuonesta.

Nyt tämä uusi Esmiralda-tonttu on päässyt tuosta vanhasta vesisuonesta.

Nimittäin kun mieheni alkoi sairastamaan ja myötäänsä yöllä nousi narisevasta sängystämme, päätin että teen sänkyeron. Tarvitsen työni puolesta vahvat yöunet.

Muutin työhuoneeseen siinä vieressä, ostin 90-senttisen sängyn ja oh, nukun todella paremmin.  Smiley Jopa mieheni on myöntänyt, että onkin paljon parempi, hänen ei tarvitse enää varoa ja voi vapaammin tehdä mitä haluaa, lukea aamuyöstä jne.

Joten päädyn ilmansuuntakin on muuttunut:

Pääty kaakkoon:
Tässä suunnassa nukkuminen lisää sosiaalisuutta ja toimeliaisuutta. Sillä on myös kehittävä ja elämää vilkastuttava vaikutus, joskaan ei niin suuresti kuin idällä.  Roll Eyes


Ja todella, elinpiiriini on syntynyt uusia ryhmiä ja uudenlaisia asioita, kursseja joista olen kiinnostunut esim. astrologia!

Ja remonttiahan oli pakko tehdä, uusia seinapaperit ja muuta.

Joten seinillä on mukavat taulut, rakkaita esineitä, yöpöydällä kylläkin kasa kirjoja ja sängyn alla muovilaatikoissa vaatteita (kun ei vanhoissa taloissa ole sitä kaappitilaa).

Mutta nukun todella hyvin!  smitten

ps. Otin huomioon kaikki ovet, ikkunan ja muun katsoessani sängyn paikkaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #18 : 30.03.2008 17:50:10 »

Minullakin on pää kaakkoon, makuuhuone valkoinen, verhot luonnonvalkoiset. Ei yhtään taulua kuvaa yms. koko huoneessa, ei yöpöytiä vain yksi tummaa puuta oleva lipasto, samoin kuin sänky tummaa puuta. Sängystä näkee ikkunan ja oven, mutteivät ole sitä kohti. Lamppu katossa tumman keltainen paperivarjostin, jossa joku Hindujen jumalatar katselee.

Nukun erittäin hyvin!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 30.03.2008 19:48:37 »

Kuulostaa hyvältä, mutta...

ei yhtään taulua?  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #20 : 31.03.2008 21:03:02 »

Ei, tykkään tyhjistä seinistä. Niille voi itse luoda mielessään sellaisen kuvan kuin haluaa. Smiley
Olen sillälailla kranttu, etten laita mitään seinälle ellen TODELLA halua. Nyt ollaan asuttu tässä 2 vuotta ja vielä ei ole mitään niin upeaa kuvaa tullut.

Unohdin kokonaan, on minulla siellä huoneessa unisieppari.... musta.   Cheesy
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 01.04.2008 15:39:56 »

Todella ihastuin ajatuksestasi tyhjistä seinistä ja sinne luoduista mielikuvista! Upeaa!

Tulikin mieleen, että onko minulla liikaa 'rakasta krääsää' seinillä. Mutt kun ne ovat niin kauniita, ystävien tekemiä, uskon, että ihan suurella lämmöllä.

Minulla on myös unisieppasi pääni takana, oranssi. Kiitos Chandran vinkistä kerran!  smitten

Ja vieressä ikkunapöydällä loistaa komea pääsiäiskaktus kukkineen. Sille hymyilen joka aamu.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #22 : 28.05.2008 09:03:39 »

Haa törmäsin tähän sivuun ja täytyy sanoa että nauroin hyvät naurut, kun minulla on sänky niin että pää on pohjoiseen päin. Nukun hyvin vaikka iso ikkuna on pääni puolella, mutta jotenkin tuntui että ilmaa tarvitsee. Ikkunan edessä on pitkä taso, jossa on iso palmu ja kiviä joita olen tuonut Kreikasta. Kun nukuin pää seinää vasten, etelään siis, niin iski kuin kipinöitä oli pommitusta seinästä joten en voinut kuin kääntyä pohjoiseen. Nukun tupakeittiössä, kun makuuhuoneesta tuli työhuone. Sain ison kulmakirjoituspöydän johon sopii printterit ja muut tavarat, joten se on siis 2  ja itse olen 5. Sänkyni on 1 ja ainakin vielä yksineläessäni se on osoittaunut hyväksi vaikka pysähtyneeksi olotilaksi. Ja saahan sitä laittaa kristalleja ja kun etelässä on pääovi ja takaovi on vastapäätä, olen laittanut lattialle ison kiven jonka löysin ja se on kuin pyramiidi, suojelua. Nyt on näin mutta kyllä jo muhii muuttotoiveet, saapas nähdä miten oikein käy....

 Wink   Mateve
tallennettu

mateve
mirka222
Vieras
« Vastaus #23 : 28.05.2008 17:43:01 »

Oon just muuttamassa ja mietinkin, että laitanko sängyn sivuttain ikkunan eteen vaiko pystysuunnassa ikkunan eteen niin, että oma pää on lähimpänä ikkunaa? Katoin joskus jonkun dokkarin, jossa oli muistaakseni 2siskosta ja toisen sänky oli sivuttain ikkunan edessä ja toisen pystysuunnassa seinän vieressä, mutta en muista kumpi niistä oli se "huonompi" Grin

Ai niin ja aamuaurinko kuulemma paistaa suoraan ikkunasta sisään..
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #24 : 14.08.2008 16:58:25 »

Mulla sängynpääty osoittaa pohjoiseen. En ole ikäihminen, en edes keski-ikäinen. Koen saavani juuri kuvaamanlaiset hyvät ja rauhalliset yöunet. Ne onkin tärkeetä oinaan toimeliaalle luonteelle Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 16.09.2008 09:49:10 »

Pääty itään:
Ihanteellinen nuorille. Saa meidät tuntemaan, että kaikki on vielä edessä, että huomenna on uusi päivä ja mitä vain voi tapahtua. Edistää uralla etenemistä, kunnianhimoa ja tehokasta työskentelyä. Myös kehittävä ja elämää vilkastuttava ilmansuunta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 16.09.2008 19:51:12 »

Minä olen huomannut että on hyvä nukkua pää etelään, varsinkin kun ikkunani on sinne, eikä siten tarvita pimennysverhoja. Mutta pohjoisessa olevat jalat kyllä helposti palelevat....drrr, joten villasukat pitää illasta olla jalassa.

Ja kun yön olen lämmitellyt etelän kajolla ja energialla, niin voi kun on hiki aamunkoitteessa jo!!! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #27 : 23.09.2008 11:08:01 »

 Cool
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #28 : 15.08.2016 18:20:57 »

Sänky suunalla itä-länsi. Pää yleensä länteen, jalat itään. Päiväunet luonnistuvat suunnassa pää pohjoiseen, jalat etelään.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #29 : 07.08.2017 21:47:11 »

Hei!
Tuohon maasäteilyyn sanoisin. Esim. esko Jalkasen ohjeissa on helppo pyyntö, jolla voi siirtää haitallisen maasäteilyn ja radonkaasun ja asettaa hyvää energiaa/värähtelyä/ruoan säilyvyyttä lisäävän currylinjan.
Mutta vesisuonta ei voi energeettisesti siirtää ja todella on terveydelle haitallista tietääkseni nukkua varsinkin vesisuoni risteyksessä. Myös sähköpatterin lähellä ei saisi nukkua. Suosittelen todella, älkää nukkuko vesisuonen risteyksessä eikä sen päällä oman terveytenne hyvinvoinnin vuoksi.
 
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: