Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 272531 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #510 : 07.04.2023 23:07:42 »

Valehteletko itsellesi? Uskottelet parhain päin.
Valehteletko tunteistasi, toiselle vai itsellesi?
Kohtaammeko valhetta / valehtelijoita?
Kuka meille valehtelee?
Miksi?
Mikä on valkoinen valhe?
Voiko valhe pelastaa ihmissuhteen?
Voiko valheen kanssa elää?
Miksi lapsi valehtelee?


26955 Lieharka aspect_con kuunsolmuharka
 merkuriusharka  aspect_opp kuuskorpioni (oli Alasolmulla)

äidin-kieli on lapsen ensi kieli, eli kehonkieli,
josta me opimme erottamaan valehtelijan,
puhuttu kieli on murto-osa viestinnästä

Se ois niinku lankalauantai ja pahat henget liikkeellä............ coolsmiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #511 : 13.04.2023 22:05:26 »

Kummityttö on lähössä Norjaan,
ja tuli niiltä tiimoilta etsittyä 11871 Norge kartalleen,
ja onhan se hällä merkittävä  kuu aspect_con Norge  kauris vuonot ja vuoret
ja vielä yodin tekijänä hällä..
mutta siis tuli samalla huomattua, jotta tuo Norge on nyt taivahalla  jupiter :n matkassa
ja tuossa loppukuusta on  jupiter Norge ja eripuran Eris 24  oinas kimpassa
 aspect_kvi  ceres rx 24  neitsyt.
Mitähän  jupiter uutisia sieltä kuulemme?
Samoin silloin on semisekstiiliketju  merkurius rx (lähtee perääntymään 21.5.) 15  harka aspect_ssx  venus 15  kaksoset  aspect_ssx mars 15  rapu
ja oikeestaan tuo alkaa jo  chiron 16  oinas koko ketju.
Merkittävänä myös  aurinkokuunsolmuvestaharka rykelmä.

Yks pääsiäinen tuli vietettyä Norjan vuonoilla. Ikimuistoinen.
Kummityttö opiskeli siellä vähän aikaa.
Norjassa.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #512 : 14.04.2023 21:58:31 »

Pohjois-Norja on maaginen. Tykkään siitä jylhän kauniista karuudesta ja Jäämerestä. Kun olin ensimmäistä kertaa Pohjois-Norjassa niin mulle tuli tosi voimakkaasti mieleen joku biologi tai tällainen henkilö, joka on siellä tutkinut merta ja luontoa. 11871 Norge on mun kartalla 10.huoneessa 6  kalat ehkä olen jossain edellisessä elämässä ollut siellä jonkinlainen merimies.

Etin ihan muuta, mutta törmäsin 1896 Beer asteroidiin niin pitihän se nyt tietysti lykätä kartalle. 12. huoneessa 19  harka lähellä  chiron ja  aspect_opp jupiter

ja Beer perääntyy mun kartalla, perääntyvä kalja  2funny Ehkä tästä on ihan hyvä aloittaa viikonloppu. Cheesy
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #513 : 14.04.2023 22:41:37 »

Heti piti katsoa Beer omalta kartalta ja se on 2.huoneessa 5 jousimiesaspect_con venus sekä lilithiin. Päätelmä: ilmankos koen viehtymystä sekä hippeillä itse että myös juopohkoihin hippeihin joilla taipumusta maailmankansalaisuuteen angel Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #514 : 30.04.2023 20:05:13 »

Näin vapun aikaan olut varman maistuu, grillaajan kyytipoikana..
Beer 20  kaksoset  aspect_con  venus 22  kaksoset

Tutkailin 1503 Kuopio asteroidia, syystä että tytär perheineen suunnittelee muuttoa sinne.
Ovat opiskelleet siellä ja asuneetkin tovin.
Ja siellähän se kotilieden kupeessa liikkuu pitemmän aikaa,
nyt 7  harka  aspect_con  vesta 6  harka
Vävypojan ap-kartalle ensi viikolla tuo asettuu ystävien ? 11 huoneeseen, täsmä  aspect_con merkurius rx ja  aspect_con vesta.
Ehkä heitä onnistaa retropaluu paikkakunnalle.
Oishan tuo lähempänä meitä mummoja.  Smiley

Niin,
ja itellä tuo Beer on 3  skorpioni  aspect_tri jupiter 3 kalat  aspect_tri Hekate 3  rapu
enkä ole oluen ystävä
« Viimeksi muokattu: 30.04.2023 20:10:18 kirjoittanut nikki » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #515 : 26.07.2023 09:41:42 »

Olen myös miettinyt noita kaupunki asteroideja. Lykkäsin nyt useamman (itselleni tärkeän) kaupungin asteroidit kartalleni ja ei ole kyllä nämä ikinä avautunu.

1495 Helsinki asteroidi on syntymäkartalla 23  rapu aspect_tri rx  jupiter

Olen pitkään haaveillut muutosta Helsinkiin, mutta se ei taida ikinä toteutua. En vaan ole saanut aikaisemmissa muutoissakaan kiinni noiden kaupunki asteroidien roolista. Niitä on näköjään ollu nousumerkin lähellä aina muuton aikoihin. Nyt nousumerkin lähellä menee 1497 Tampere, mutta en usko, että sinne muutan kuitenkaan.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #516 : 26.07.2023 20:18:10 »

Mulla on sekä Joensuu että Tallinna yhtymässä junoon 2.huoneessa: 1524 Joensuu 17 skorpioni aspect_con juno 17 skorpioni aspect_con 35347 Tallinna 18 skorpioni. Joensuu ja Tallinna ovat olleet mun elämäni kaupunkeja omilla tavoillaan.

Helsinki on yhtymässä DC:lle 21 oinas aspect_con DC 20 oinas ja tekee samalla  aspect_opp  jupiter 20 vaaka & aurinko 21 vaaka eli on tässä nykyisessäkin sijainnissa sitä jotain mutta eri tavalla kuin Joensuu ja Tallinna.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #517 : 22.01.2024 00:07:09 »

Viisautta se on vissiin jälkiviisauskin..
1810 Epimetheus (jälkiviisas) 14  oinas aspect_con chiron 15  oinas
aattelin tuota "foresight" 1809 Prometheusta, ennakkoon kun tässä yhtä ja toista,
etukäteen tietäjää, näkijää,
mut se on nyt 29  skorpioni
ja sitten sattu tuo Epimetheus yhtymään..
itse asiassa se on  Suomen kartalla 19  oinas ja paluu kohta ja nyt tr  kuunsolmu aspect_con

Mikäs sitten ois viisastelua?
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #518 : 22.01.2024 15:20:01 »

Tuli mieleen viisastelusta Sokrates, ja kuinka ollakaan Sokrates on sopivasti minun kartalla tuossa stelliumin keskellä täysosumassa pluton kanssa: 5450 Sokrates 24 vaaka aspect_con  pluto 24  vaaka Grin Miten en ole tuota tajunnut ikinä katsella. Viisaus = Sofia? Monia lähestymistapoja on, koska viisastelua on vaikka minkätyylistä.

Olin aikoinaan kirpparilla töissä ja siellä yksi kanta-asiakkaista ehdotti mulle filosofin vastaanoton perustamista kun oli suht korkealentoiset keskustelut aina. Tai Virossa meidän metafyysinen tiimi mistä pomo sanoi, että se ei ole eläissään kuullut sellaisia juttuja mitä puhuttiin siellä keskenämme, ja olihan siinä kaikki maailman tasot kyseessä kun sattui samanhenkisiä ihmisiä yhteen. Viro smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #519 : 17.02.2024 12:28:41 »

Samanhenkiset ihmiset työyhteisössä on kyllä semmonen rikkaus, mikä lisää työmotivaatiota ja töissä viihtymistä kummasti.
Virosta tulee mieleen Tallinnan kukkakojut ja yks Virosta kotoisin oleva kukkakauppias,
ja se, miten he luovat kauneutta ja hyvää oloa kukilla, ja että miksemme myös me;
osta useammin kukkia, itselle ja muille, kruunaa siivouspäivää kukkakimpulla?

--
 chiron kuunsolmu 16  oinas yhtymässä
on yhtymässä  :Smiley 433 Eros 16  oinas
vastustamaton rakkauden ja seksin lähettiläs.
Onks tää laastarisuhteita, hetki ja ohi, vai mitenkä?
Ittiäni kiinnosti tämä, koska rykelmä  aspect_con IC ja natal Eros  aspect_con MC
ja kohtsillään kuunpaluussa on myös  mars venus vesimies yhtymä.
Ei sinällään ole amorin nuolia ilmassa, vaikka uniin on tullutkin pari täysin tuntematonta miehenpuolikasta,
vähän niinku hiippaillen, tunnustellen.

Ja
myös tuo Eroksen yhdistäminen luovaan intohimoon ja iloon,
ois itelle se toinen pointti,
koska käsityöläisten  pallas on mun nousulla,  aspect_con askendentti jousimies

https://cafeastrology.com/eros.html
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #520 : 17.02.2024 13:02:35 »

mulla se sama pallas on merkuriuksen kanssa yhtymässä

olen joutunut kirjoittamaan nyt useammalle taholle epäkohdista. mun kritiikki tuppaa kuitenkin olemaan niin terävän tarkkaa, etten itsekään ole kovin ilahtunut kun joudun sen jollekin ihmiselle kohdentamaan. En mielelläni haluaisi ketään hiillostaa, mutta asioiden on muututtava ja se jolle vastuusta maksetaan, sille täytyy kritiikki välittää.

siinä määrin ollut tätä samanmoista, että yksi kaveri sanoi jo ääneen, jotta mitenköhän päin sun tähdet nyt on, kun kuunteli kuulumisia. toinen naurahti myöhemmin että aina sinä olet taistelemassa jotakin virallista tahoa vastaan

tutkin transiitteja ja kallistuin pallaksen ja merkuriuksen tuplayhtymiin, ensin meni merkkari ja nyt tuli pallas

pallas 9 vesimies aspect_con tr merkurius
merkurius 2 jousimies aspect_con tr pallas

Luulen että se on muutenkin mun pallas 3. huoneessa joka on tottunut ratkomaan ongelmia kirjoittamalla, ja sillä on usein pieni kapinanhenki liekkinä
pallas 9 vesimies N uranus 29 jousimies
jos olisi vain minusta kyse, en ehkä jaksaisi ottaa tätä roolia ja ruveta vastarannan kiiskeksi, mutta ovat asioita joilla on vaikutusta muihinkin ihmisiin, isompiin ryhmiin ja yhteisöihin, vesimies
Mahdollisesta muutoksesta hyötyy useampi ihminen, silloin hyödyt ja haitat punnitessa vaakakuppi kallistuu hyödyksi

tein itselleni myös auringonpaluun, kun tämä vaihtunut vuosi on ollut kyllä todellista tykitystä, ja siellä oli aurinko aspect_con mars jousimies
niin että mars on korvannut syntymäkartan merkuriuksen asteen (nyt se tr pallas aspect_con ) ja tekee Q ap-kartan keskitaivas vesimies
joka on korvannut nataalin IC vesimies

se mun IC vesimies taitaa päästä nyt todella esiin keskitaivaana, ja sen suojissa mun pallas seisoo nataalillakin, sotisopassaan, harkiten

jos sun pallas on nikki käsityöläisten jumalatar, minun pallaksella on kilpi ja kypärä. Miksiköhän näin?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #521 : 17.02.2024 15:52:11 »

Ensinnäkin yhdistän  pallas :n käsityöläisissä nimenomaan kutojaan, lahjoittihan hän meille kangaspuut  Smiley
ja kun ammoin muinoin valmistuin kutojaksi, oli tr  pallas hollilla kartoilla.
Oma  pallas 21  rapu 8 huoneen yksityisyydessä, kutoo  rapu kodin tarpeisiin pellavaliinoja, -pyyhkeitä, mattoja jne.
Pallakseen liitetään matemaattiset taidot, joita tarvitaan rutkasti jo lointa luotaessa, kankaan sidos, tiheys, pituus, leveys, langan tex ja menekki jne,
ei ihan simppeliä luomisprosessia, paljon laskukaavoja.
 pallas aspect_tri aurinkomerkurius  skorpioni keskipiste, ne matemaattiset  merkurius taidot ja  aurinko luomisen tarve.
Sitten taas  pallasskorpioni stelliumin keskipisteet osuvat maamerkkiin  neitsyt, käytännönläheistä.
 chiron yhdistetään myös kädentaitoihin,  chiron  kalatpallas rapu keskipiste maamerkin  harka ja  aspect_opp  neptunus skorpioni,
samoin  jupiter (tuoda julki, halu vaikuttaa..?) /  pallas keskipiste  harka , konkreettista väriraitaa.
Eli tutkin paljon keskipisteitä, suosittelen sullekin, ap-kartankin..

Sinun  pallas vesimies peräänkuuluttaa yhteiskunnallista tasa-arvoa,
vähän niinkuin kolme muskettisoturia, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta.
 uranus jousimies noviili  pallas vesimies.
Muuttuvan tulen kapinallinen, muutosta haluava  uranus suuntaa Pallaksen keihään kohteeseensa.
 uranus :han ei ole henkilökohtainen planeetta, vaan joku kosminen muutosvoima.
Noviili on jännä aspekti, harmoninen? entiijä, joku vaikuttamisen tarve siihen tuntuviksi liittyy?
Yhdeksällä jaollinen kartta, 9,  mars ja  pluto, hmm.
Sitten sinun  jupiterpallas keskipiste osuu  aspect_con mars oinas taistelutahtoa?
Syntymäkartan  venus skorpioni aspect_kvi mars oinas , ja jos jokin asia hiertää kvinkunssilla,
niin siihen on puututtava? Tai tehtävä asiasta ennakkotapaus, etiäinen toimii?
Ja tämä meidän erilainen  mars :n ja  venus :n keskinäinen aspekti oli se,
mitä myös mietin erona,
itellä  mars leijona aspect_squ  venus rx  skorpioni,
eli  venus rx  aspect_tri pallas myös ja itellä on sukkula keihään tilalla,
vaalin perinteitä, rx.
Koska itellä taas on  plutopallas keskipisteessä tuo mars leijona,
kiinteä tuli, mutta 8 huoneessa ja selviytymässä, en tarvitse kypärää( edes pyöräillessä..) tai keihästä.

Sitten käsitöihin liittyy keskittyminen (luin vähän Niemi-Mattilan arkkityyppejä..)
 vesta
Sinulla on  vesta  skorpioni aspect_squ  pallas vesimies
ja näiden kahden keskipiste  jousimies :ssä,
taas se keihäs kohti jotakin ( I set fire to the rain / Adele )
sisäinen palo ja pakko tehdä jotakin?
Sama keskipiste itellä  leijona lähellä  mars leijona :aa.

Peräänkuulutit niitä, joilla on vastuu,
 marspallas keskipiste 7  kalat
ja taitas olla tr  saturnus  aspect_con vastuuta penäämässä.

Sitten vielä sinun  pallas aspect_ssx kuunsolmu
ja kurkkaus dragoniselle kartalle,
jossa  askendentti skorpioni - DC  harka -akseli tekee ison ristin syntymäkartan IC-MC -akselin kanssa.
Ei kai kiinteitten ristillä voi antaa periksi?

Ja olikohan niin, että sinulla ap-kartan  merkuriusneptunus
ja  marschiron keskipiste  aspect_con sun  pallas.
Sinulle strategian laadinta tapahtuu  merkurius kirjoittamalla,
minulle se on sitä matemaattista ajattelua,
myös tässä astrologiassa,
tarkkoja tarkkoja osumia ja matemattiisia kulmia  angel
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #522 : 18.02.2024 02:10:59 »

Bravo! Kiitos!

just tällaista syventävää kurssia pallaksesta kaipasin Cheesy tyhjentävä vastaus. mutta siis merkki ja huone antavat työkalut Pallas Athenen käsiin, kohdentaa sen energiaa. + aspektit tietysti. jumalatar josta on moneksi.
tuo minun vesimies Pallaksen sotisopa lienee se sanonta: valitse taistelusi

kangaspuut symboloi minunkin mielikuvien maailmassa perinnettä, naiset on kutoneet läpi sukupolvien, äitilinjassa ylöspäin, aivan on ravun maailmaa.

oon tutkinut perinnekuvioita kirjoneuleissa ja näissä joita toistuu paljon on ristiä, neliötä. hyvin simppeliä geometriaa yhdistelemällä syntyy kuviot, kuten tässä astrologiassakin. itseasiassa vanhimmat neuleohjeet on mulla ruutupaperilla, pallas ruutu jossa rasti.

on se minussakin, käsityöläinen. ei taiteilija vaan nimenomaan käsityöläinen, käytännön ihminen, joka valmistaa tarpeellisia asioita. käsitöille ei ole nyt ollut kovin paljoa aikaa opinnoilta.

Paitsi, innostuin viimepäivinä että haluaisin tehdä itse verkon, sellaisen pyytävän verkon, siikaa varten. jossain kohtaa tutkimuksiani vilahti kasvi, josta saatavalla väriaineella oli värjätty täällä verkkoja aikanaan. Siitä se taas lähti Cool

leijona arveli että olisko nuo verkot itsessään tehty pumpulilangasta. tietää paikkaamista, jos tekee perinteisesti

Lisään vielä että se mun pallas  aspect_ssx  kuunsolmu on tietysti laskusolmulle  aspect_kvi neitsyt ja siitä S kuu rapu

siellä on yhteys, mutta se on piilossa. syvä kunnioitus perinteisiin, ja siihen käytännöllisen elämän viisauteen. idea siitä mihin meidän pitäisi monelta osin palata, jotta vesimies tulevaisuus olisi mahdollinen myös jälkipolville. kangaspuut on parempi kuin tehtaan liukuhihna, eikä kenenkään lapsuutta ole riistetty niiden liinojen vuoksi, pumpuliverkosta ei liukene vesistöön mikromuovia eikä kasvivärien kemikaalit myrkytä maaperää enää enempää.

se dragonisen kiinteä risti voi olla myös sitä että olen aikani lapsi ja syntynyt maailmaan jonka me ihmiset tuhoamme.
vesimies , tietoisuus
« Viimeksi muokattu: 18.02.2024 08:54:38 kirjoittanut ikiviuh » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #523 : 18.02.2024 10:32:40 »

Hei jossain oli joskus joku loistava keskipistelaskuri, en vain löydä sitä enää. Vinkkejä?

Mulla oli  pallas  aspect_con  keskitaivas männä vuonna  aurinko - paluulla, mutta mietin että ehkä sekin vain jäi hyödyntämättä, kuten multa taitaa usein jäädä milloin mikäkin taivaan antama mahdollisuus, tai sitten en vain osaa ymmärtää mitä sillä tein, koska mitään sen teemoja en oikein tuosta vuodesta löydä. Tai sitten en vain näe metsää puilta tai puuta metsältä.

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #524 : 18.02.2024 11:03:02 »

Kuuhilda
astro.com
chart drawing style
Ebertin style (w.midpoints)
ylhäältä PDF Additional tables
ja alin taulukko hyödyllisin =Midpoints in zodiacal order

Jostain syystä olen kiinnostunut keskipisteistä tällä haavaa,
astrologiassa nousee näemmä aina joku menetelmä enemmän esille.
Keskipisteet ovat tämmöselle tarkkoja asteita tutkivalle kiitollisia,
koska niissä ei hyväksytä, hyvä jos  asteen heitto, ei mielellään, ite katon asteen tarkat osumat.
Ja niistä löytyy osumia silloin, kun tuntuu, ettei kartalla oikein tapahdu mitään, mutta elämässä kuitenkin,
ja ne toisaalta vahvistavat muita kartan saamia transiitteja,
tyyliin ei yksi pääsky kesää tee.
Yleensä monella kartalla tapahtuu..

esim.
Pohdin tulevaa kuunpimennystä, tiijä häntä taas miksi,
25.3.2024  asteissa 5  vaaka 7
eikä mulla siinä asteessa mitään,
MUTTA siinä onkin  aurinkomars keskipiste
JA sillä lie väliä
KOSKA ap-kartalla on tarkka  aurinko mars  skorpioni yhtymä
ja tr  uranus  aspect_opp  skorpioni stellium
jne..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: