Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 472063 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #480 : 07.03.2022 18:37:48 »

Arvaas minkä muunkin löysin sinne,
Muumipeikon,
58345 Moomintroll nyt 2  jousimies
ja Suomen kartalla se on 12  jousimies  aspect_con SF  aurinko
aika sopivasti,
mistä Suomi onkaan tunnettu.

Atropos-Karma ja Muumipeikko....mahtavaa

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #481 : 07.03.2022 18:44:58 »

Oi voi  Grin  Grin Grin
Taidat turvota vielä aika lailla?  Undecided

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #482 : 12.03.2022 14:36:05 »

Smiley en turvonnut, päinvastoin, itellä on vahva puolustusmekanismi ja naama parantunut sukkelaan..
joo,
etsin sitä yhtä asteroidilinkkiä, missä oli niitä uusia jänniä asterideja, truth ja lie ja silleen,
lähinnä kaipasin peace sanalle asteroidia, kun nuo äidit tuolla Helsingissä marssivat rauhan puolesta,
ja illalla järjestetään konserttikin,
ja selasin sitten tätä ketjua ja törmäsin eliitinesoteerisiin-linkkiin
ja olin jo aiemmin nähnyt tuon kolmen sodan alkamisen numerologisen yhtäläisyyden (some)
ja luvun 68, josta supistettuna tulee luku 5,
ja kolmen lukuna 555, (vapaamuurareiden arkun kannessa..)
ja tietty  sillä etin sitten asteroidin,
ja löysin, 555 Norma, löydetty 14.1.1905 ja nimetty jonku oopperan päähenkilön mukaan plaa plaa..
mutta siis jäin miettimään miksi se nyt "kummittelee" niin hollilla,
nyt 12  oinas  aspect_con chiron
ja sitten kiirastorstaina on tuossa  aurinko pallas  oinas kimpassa

Löytökartalla on  uranus merkurius 1  kauris (SF  merkurius kuunsolmu )
 mars 0  skorpioni aspect_squ   chiron 0  vesimies (SF  venus )
 saturnus  vesimies (SF  uranus Suomi)
ja  kuu  oinas loppuasteilla.
Sattumia jumalten nimimerkillä vissiin..
Mutta siis tuo vuosi 1905 oli aika verinen,
esim. Venäjällä oli ns. verinen sunnuntai, jossa sotilaat ampuivat mielenosoittajia,
ja sitten siellä oli vallankumouskin..

Miks mun piti tämmösiä kaivella?HuhHuhHuhHuhHuh
Ehkä siksi,
että
sekä  merkurius että  uranus liittyvät hermostoon
ja mitä jos..
ääh

norma-sana tulee latinan kielestä ja tarkoittaa kirvesmiehen kulmamittaa,
näin ummarsin

https://fi.wikipedia.org/wiki/555_Norma

https://www.etymonline.com/word/norm?ref=etymonline_crossreference
« Viimeksi muokattu: 12.03.2022 14:43:24 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #483 : 03.05.2022 16:10:05 »

Jesta mitä ajatusjuoksua.

Normi? Eli kirvesmiehen kulmamitta.

Keksippä nyt sitten asteroidi, joka liittyy kirvesmiehiin?
Kirvesmiehiin liittyy taatusti vaikka ja mitä.

Ah, 1852 Carpenter
Nimetty astronomi Carpenterin mukaan.
Nyt 25  rapu
« Viimeksi muokattu: 03.05.2022 16:17:40 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #484 : 04.09.2022 18:40:15 »

Kuuntelin VV:n eli Ville Valon uuden singlen Echolocate your love ja siinä mainitaan Hecate, joka on Kuun, yön, magian ja tienristeyksen jumalatar.

Oon nyt luukuttanu tota biisiä tauotta niin pitihän se Hekate (100) sijoittaa kartalle. Löytyy 26 kauris 8. huoneesta tr.  aspect_con pluto melkein minuutilleen tällä hetkellä  Shocked

Eikä siinä kaikki, tällä hetkellä tr. Hekate 4  rapu tietysti  aspect_con rx  kuunsolmu

En tiedä katsotaanko näistä asteroideista usein transiitteja, mutta tuntuu, että jotain tässä nyt kyllä on... ihan kylmät väreet menee.
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #485 : 04.09.2022 22:53:41 »

Siinähän se on sanoituksissa..Kill the lie
Hekaten viesti, koskapa Hekate peräänkuuluttaa totuutta, sitä joskus epämiellyttävää, tuskallista, mitä liekään.
 pluto :n transiitti Hekatelle lie pitempiaikainen, vähän niinku Hekate kantamassa soihtua, näyttämässä valoa hämärän rajamailla,
siellä missä ne pimeyden örkit mielen sopukoista ylös nousevat.. pluto tais olla manalan herra, jos oikein muistan..
joopati, tienhaara, muutoksen paikka, pakkokin?
Pitempi prosessi, olettaisin..Alasolmulla on Pholus rx 4  kauris , ihan jokainen kolmen tien risteyksessä ei ole enää mahollinen, on valittava,
tällehän tulee vielä retro- jupiter  oinas tekemään t-ristiä, siis sun solmuakselille.
Joku yhistää Jupiteriin totuuden,
mutta on sille ihan asteroidikin eli 259 Aletheia, joka nyt on  aspect_con pallas 29  kaksoset
ja tulee sitten syyskuun loppupuolella yhtymään tuohon Hekateen, ja käyvät kimpassa nousullesi..
Voihan se olla niinnii, että sinulle annetaan vaikea totuuden kertojan tehtävä,
jos ei noidaksi julisteta  angel
oikeesti
anna alitajunnan kertoa unten myötä
« Viimeksi muokattu: 04.09.2022 23:03:52 kirjoittanut nikki » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #486 : 07.09.2022 15:32:29 »

Noi sanoitukset oli vähän ongelma, kun netissä oli aika monta versioo niistä, mutta löysin Instagramista virallisen heartagram tilin, jossa on kuva Villen käsinkirjoittamista lyriikoista ja siinä lauletaan Kill the light

Noin sen kuulin itse heti ensikuulemalla, mutta sitten aloin epäillä. Olisi pitänyt luottaa siihen intuitioon mikä ekana tuli. Hekate, soihtu, pimeys ja tienristeys.

Näin melkein 40-vuotiaana sitä jotenkin näkee ensimmäistä kertaa selvästi, että kaikki polut ei enää ole mahdollisia. Pitää tehdä valintaa, mutta valintoja on myös jo tehty ja jotku risteykset kuljettu.

Totuus, toivon, että ensi talvena soihtuja riittää, että siitä selvitään.  pluto kanssa prosessit on tosiaan pidempiä ja osin alitajuisia.

Kiitos nikki, en huomannut  jupiter t-ristiä solmuille. Ja totuus asteroidi nousulle, huh huh. Noidaksi ei ole (vielä) kutsuttu, mutta töissä mua kyllä sanottiin velhoksi  Grin
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #487 : 12.09.2022 22:38:43 »

merkurius retroaa meryem,
 kuu kulkee  rapu solmullesi,
aikas iso risti  jupiter rx  aspect_opp merkurius rx  aspect_squ solmuakseli n. viikon päästä
ehkä se Hekate näytti tietä tälle tulevalle  coolsmiley
johtavat merkit, aloitteet, projektit, yhteistyö,
tai uusintana vanha ?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #488 : 18.09.2022 12:42:55 »

No just.
Tämä vielä puuttui. Tuo Hekate on just
mun Vertexilla. Jee.
Tässä se nyt tuli, miks joittenkin kans tällä
 hetkellä tyhjänpäiväisia ongelmia. Kun
eivät anna elää totuudellisesti.
Mistä löytyis valheellisille valmiiksi kaivettu joukkohauta?
Säästyisin monen päivän
kaivurin vuokraukselta.
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 18.09.2022 12:44:48 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #489 : 23.09.2022 22:47:22 »

Tänään oli aurinkoinen ja lämmin ruskapäivä.
 aurinkovaaka
Aurinko antoi lämpöään ja valoa valaistumisen ja intuitiivisen ajattelun luonnottarelle,
feminiiniselle viestintuojalle.. aurinko aspect_con 7 Iris 0  vaaka
Kauneutta, viisautta, syvällisyyttä, telepatiaa synastriassa.
Luo toivoa ja harmoniaa, antaa väriä elämään tämä sateenkaaren jumalatar.
Ja että siinä oli sitten vielä mukana maskuliininenkin, ulospäin suuntautuva viestintuoja enrgioillaan,
eli perääntyvä  merkurius , nyt jo 29  neitsyt .
Itellä oli semmonen tinnetänne ja tuonne, lennosta hommat haltuun -päivä,
mutta että nautittiin lasten kanssa myös tuosta syysauringosta. smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #490 : 01.10.2022 14:19:51 »

flaw, fault, defect - vika, virhe, särö, halkeama, heikko kohta, puute, murtuma, vajavuus
5220 Vika
nyt 2 vaaka  aspect_con venus 2  vaaka
viitanneeko suhteiden säröilyyn vaiko lasinsirpaleisiin, reikä sukassa ja silleen..
mutta siis, en minä vikoja etsinyt..
It`s not my fault, that I was looking something else, and found this..
Luin illalla dekkaria, Lukitut ovet, lastenhoitajaa syytetään murhasta, lapset menevät kiellettyyn puutarhaan ja siellä on riutuvan naisen patsas,
Akhlys, kuoleman, kurjuuden ja myrkkyjen jumalatar kreikkalaisessa mytologiassa
ja siis tuota lähdin etsimään, ei oo nimettynä asteroidina,
mutta löysin sitten 3037 Alku asteroidin, ja koska olin tutkailemassa Suomen  mars paluukarttaa,
niin kattelin sitten omankin  mars kartan ja sattui tuo olemaan just nyt 16  leijona eli  aspect_con mun  mars  angel
Näin tää aina etenee meikäläisellä näemmä.Se on nimetty löytäjänsä Yrjö Väisälän veneen mukaan,
löydetty 17.1.1944 ja ollut tuolloin rx 2  leijona ( aspect_con mun  kuunsolmu leijona )
Ollako tässä jonku uuden alussa, vissiin..löytökartalla  mars vesta uranus  kaksoset 4-5  kaksoset (siinä muuten Suomen  jupiter rx 5  kaksoset )

Sitten tahtoo lisää,
ja Alku vei minut tänne asteroidiluettelon pariin.

http://www.linda-goodman.com/ubb/Forum28/HTML/004950.html

Liekö ollut täällä aiemmin,
mutta hyvä pläjäys pohjoisen asteroideja.
Ja koska syntymäkartan Alku on 21  skorpioni  aspect_con  merkurius aurinko
niin kun alkuun pääsin, niin jatkoin tutkailua..sanakirjasta tietennii  Grin
6717 Antal runsaslukuinen
itellä 24  harka  aspect_opp aurinko skorpioni
mutta mutta
sitten tein hätkähdyttävän löydön..
Nuoremmalla veljelläni, joka kuoli aivovaltimon pullistumaan,
ja jonka syntymäkartalla oli yod, ja kärkenä  kuu leijona ja kantana  mars vesimies
niin tuossa samassa ja vielä  askendentti leijona tuntumassa, oli tuo Antal ja Vika( murtuma, halkeama )  leijona
ja sen  mars :n seurana 55555 DNA, eli tää oli jo syntymässä  askendentti ja geeniperimässä.
Ja että kun yodin sekstiilitekijöinä oli  merkurius kauris ja  chiron kalat
niin kuolinhetkellä oli tr  merkurius aspect_con Antal-Vika.
tsiisus
yodit ovat..sormella osoittaen..
Tulevalla ap-kartallani on selkeä yod, tiijähäntä mitä sitten, mutta ei syntymäkartalla, mikä hakis väyläänsä toteutua.
no
tässä se sitten menikin tovi, kun etsin vikoja ja runsaasti immeisten kartoilta  coolsmiley
Tuon DNA:n yhistäminen on mielenkiintoinen lisä etsiä geeniperimän virheitä.

« Viimeksi muokattu: 01.10.2022 14:40:14 kirjoittanut nikki » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #491 : 02.10.2022 11:40:14 »

Huh, nikki taas mitä tulkintaa. Toi DNA muuten liikkuu tällä hetkellä kimpassa sen Hekateen kanssa mun nousun läheisyydessä. Niin, ja tr.  merkurius taas sitten on aika lähellä mun rx DNA niiden  aspect_squ kanssa. En ihan tällasta kyllä muista, että osuis noin hyvin ristiin rastiin samat kuviot.

Niin ja tuo Chaos (19521) asteroidi, joka mainittiin tuolla toisessa aiheessa niin huomasin tuota Hekatea tutkiessani, että Chaos tulee mun nousulle (ja noususolmulle) tässä jossain vaiheessa. Identiteetti myllerryksessä vai neljänkympin kriisi?
Kristillisen teologian mukaan Chaos kuvaa taivaan ja maan kahtiajakautumista, mutta kreikkalaisessa mytologiassa Chaos on se tyhjiö, joka edelsi maapallon luomista. Mielenkiintoista. Eikös rapu ole tavallaan luomisen merkki myös?
« Viimeksi muokattu: 02.10.2022 12:02:05 kirjoittanut meryem » tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #492 : 19.01.2023 00:07:51 »

marskaksoset  aspect_sex 6 Hebe rx 8  leijona  aspect_kvi  merkurius rx 8  kauris
eli  merkurius rx yodin kärkenä.
Hebe on nuoruuden jumalatar, oi niitä aikoja ja silleen,
mutta häneen yhdistetään myös seksuaalinen kiinnostus alaikäisiin.
Että jos se  mars kyselee pilke silmäkulmassa, että mitä kuuluu   merkurius puhetyöläisen aksentilla keskenkasvuisilta koulutytöiltä,
niin parasta olla vastaamatta ja jatkamatta keskustelua.
Että satuinkin alkamaan lukea dekkaria sarjamurhaajasta, joka houkutteli pieniä poikia autoonsa pahat mielessä,
ja yks poika  halusi sitten selvittää ja löytää ammoin murhatun enonsa hautakummun ja aloitti kirjeenvaihdon tuon vangitun murhamiehen kanssa.
Kesken piti kirja jättää, oli jotenkin kuvottavaa ja raakaa touhua, tekstin luomat mielikuvat..
Mutta että joo, tuotakin tapahtuu.

https://alexasteroidastrology.com/hebe/
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #493 : 25.01.2023 09:08:01 »

tuun AP-keskustelusta tänne jatkoille kun en saanut enää mitenkään sopimaan kirjoituksia otsikkoon. olkoon tämä nyt vaikka ceres tä vaikkei se varsinaisesti asteroidina enää näyttäydykään

katsoin aiemmin SPR:n perustajan karttaa, sielläkin härässä tarkka yhtymä,
aurinko 18 ' 08 ceres 18 ' 05 harka aspect_tri neptunus 18 ' 18 kauris

neptunus kauris sukupolvea olen itsekin ja siksi muistan sitä jonkun tulkinneen että parhaimmillaan se tuo neptunuksen ylevät aatteet tähän todelliseen, konkreettiseen maailmaan.

tein hänelle karttaa kun pohdin perimmäisiä syitä sille miksi itse haluan auttaa.

Wikipediaan on kirjoitettu hänestä näin

"Henri Dunant oli kesällä 1859 matkalla nykyisessä Pohjois-Italiassa, jossa hän joutui Solferinon taistelun silminnäkijäksi. Dunant järjesti yhdessä lähiseutujen asukkaiden kanssa apua taistelussa haavoittuneille sotilaille. Kokemuksistaan Dunant kirjoitti vuonna 1862 kirjan Solferinon muisto, jossa hän ehdotti kahta asiaa. Ensinnäkin hän toivoi, että perustettaisiin vapaaehtoisjärjestö auttamaan sodan uhreja. Toiseksi hän halusi, että haavoittuneiden sotilaiden hoito turvattaisiin kansainvälisin sopimuksin.

Dunant’n ajatukset levisivät nopeasti eri puolille Eurooppaa ja maailmaa. Vuonna 1863 Dunant oli itse perustamassa Genevessä toimikuntaa, josta kehittyi Punaisen Ristin kansainvälinen komitea. Vuonna 1864 solmittiin ensimmäinen Geneven sopimus, joka loi perustan sodan lakeja käsittelevälle humanitaariselle oikeudelle. Punaisen Ristin liike levisi nopeasti moniin maihin, esimerkiksi Suomen Punainen Risti perustettiin jo vuonna 1877."

voihan se olla niin että minä näen auttamisen ceres kautta koska se on mun kartan aktiivisin piste kaloissa, kuunsolmu ja onnenpiste ovat enemmänkin taustahuminaa. ceresin kautta pääsen kalat energiasta osalliseksi

sulla Nikki se on 12. huoneen aurinko jonne sen tunnet yhdistyvän

ettei se kysele miksi tai kenen vastuulla, vaan auttaa koska voi, ei pakotettuna vaan vapaaehtoisesti

*

tämä aika saa minut etsimään merkkejä sellaisesta inhimillisyydestä joka ylittää kaikki ihmisen asettamat rajat

btw se punaisen ristin ceres lilith mars vesimies on minusta hyvin kuvaava rypäs järjestölle, joka ihmisten mielikuvissa yhdistyy ensimmäisenä verenluovuttamiseen   Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #494 : 25.01.2023 21:33:36 »

Mää oon mietiskelly tuota auttamisasiaa paljonkin. Ja muutosta  itsessäni.

Musta on tullu kai itsekäs. Hoidan omat asiani ja oman ympäristöni, siinä mun vastuut. En halua ylitse vuotavasti auttaa tai parantaa maailmaa enää.
Motiivi kaikkeen on pohjimmiltaan itsekäs...ehkä oon pitkän lenkin jälkeen oppinu, että se on ihan täysin fine, ja mulle hyväksi, vaikka se yritettiinkin koulia pois.

Ehkäpä on menny asiat tärkeysjärjestykseen...ensin happinaamari itselle, ennenkö voit auttaa muita. Ja jos energia riittää tasan siihen että sen happinaamarin pitää omilla kasvoillaan, olkoon se sitten niin.
Minä oon tarpeeksi ja oikein kelvollinen näinkin.

Lisäksi se että ei oikein usko yhteenkään totuuteen, saattaa vaikuttaa auttamishaluihin. Mikään ei oo miltä näyttää, onko auttaminen lopulta vahingoittamista? Jos ei itsensä niin jonkun muun?

Luultavasti itsestään liikaa antanut ja kuiviin imetty kaiken ja kaikkien pelastaja tässä puhuu, ehkäpä matkalla johonkin seuraavaan vaiheeseen.

Valitan, ei asteroideja tässä.

Tai kaippa tähänkin voi ympätä  ceres in ja itsensä hoivaamisen...herra  pluto on pidempään takonut mun Lilith  aspect_con    ceres kohtaa omien voimavarojen huoneessa.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2023 21:41:57 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: