Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 477813 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #90 : 10.04.2012 22:50:16 »

Hei yökyöpeli, siis Nikki  Cool

otin taas tuon asteroidi chartin kun aloin miettiä mitäs kivoja asteroideja siinä syntymän aikaan oli,
en tiiä onko niin kiva mutta Narcissus, Persephone ja Hekate ekana pomppas auringon ympäriltä..

Tässä miettiny minkä nimimerkin ottas käyttöön kun tarttis jotenkin tuoda yhteen tuo Skorppu,
Pluto ja Jellonanousukin.. jotensakin vaikeeta kun pitäs olla jotain Lilithmäistä Shocked

Toi Siwakaan ei oo mun kauppa, mistä tuo on ilmestyny kun en oo ennen huomannu  :Smiley

Ei tänäänkään keksi tarpeex erikoista kun mä tykkään Magdalenasta  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #91 : 10.04.2012 23:09:31 »

Ite tässä miettiny, miksi niin suunnattomasti ärsyttää nuo kärpäsenpaskan kokoset lainaukset ,joita kukaan ei vaivaudu lukemaan,
mut jotka törröttää sitten KESKUSTELUSSA kuin homevauriotalot sinisenharmaana mönttinä vieden mielenkiinnon kohta keskustelusta kuin keskustelusta. Angry
Ehkä ärsytykseen on pikkasena henk.kohtasena lisävivahteena kissanruikut pöydällä, sohvalla, kengissä where ever ja pestävien peittojen kasa pesukoneen päällä, lohjennut hammas antiikin amalgaamiajoilta ja jotakin vielä, jota en jaksa edes analysoida. knuppel2
Että siks tuli tuokin punittureppu etittyä,
tekkee näköjään neliötä omalle, joka on MC:n ja  aurinko skorpioni:n keskipisteessä.
Mää toistan vaan ittiäni..
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #92 : 10.04.2012 23:41:03 »

Ite tässä miettiny, miksi niin suunnattomasti ärsyttää nuo kärpäsenpaskan kokoset lainaukset ,joita kukaan ei vaivaudu lukemaan,
mut jotka törröttää sitten KESKUSTELUSSA kuin homevauriotalot sinisenharmaana mönttinä vieden mielenkiinnon kohta keskustelusta kuin keskustelusta. Angry
Ehkä ärsytykseen on pikkasena henk.kohtasena lisävivahteena kissanruikut pöydällä, sohvalla, kengissä where ever ja pestävien peittojen kasa pesukoneen päällä, lohjennut hammas antiikin amalgaamiajoilta ja jotakin vielä, jota en jaksa edes analysoida. knuppel2
Että siks tuli tuokin punittureppu etittyä,
tekkee näköjään neliötä omalle, joka on MC:n ja  aurinko skorpioni:n keskipisteessä.
Mää toistan vaan ittiäni..
Mitä sää pieni siellä mökötät ?
Näköjään ollu huano päivä ja mää kun luulin piristäväni kun sää heität aina jotain hassua noihin mun kärpäsenpaskoihini   uglystupid2

Kuulehan sie, mää luin ton sun viestis, ihan niinko aiemmatkin mutta ne oli vähän liikaa mun älylle kun syventyny vasta niihin mitkä tunnen enkä ole papruistani kaikkia mainitsemiasi löytäny mutta kirjoja on tulossa englannista lissää niin kunhan saan ne tänne niin sit mää ehkä heitän sulle jotain tosi viisast, ehkä.. Ilman tota sun viimistä viestiäs en olis alkanu kattoon mitä asteroidei mul on leijonas ja päädyin sit ihmetteleen syntymähetken asteroideja ettes siel mökötä ku mulle tulee kans harmitus jos sullakin on   Undecided

Pitäiskö mun ettiä sun kissalle ihan uus planeetta ku ei taita maa kohta enää riittää sille  2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #93 : 10.05.2012 21:46:11 »

Katti sai maata puoli metriä ylleen, että josko tuo sieltä manalan mailta matojen planeetalle siirtyy..että ei tartte planeettaa sille enää ettiä.

-
Kiinnostuin "totuuden" asteroidista foorumilla olleen kartan myötä.
259 Aletheia, muinaiskreikaksi "totuus".
Sen mytologiasta on saatu sanonta "totuus ei pala tulessakaan ja valheella on lyhyet jäljet".
Aletheia 10  rapu nyt.
Transiitti Plutohan on tehnyt sille oppositiota viime aikoina,  pluto rx 9  kauris nyt.
Ja eikös tässä ajassa ole kaiveltu perimmäisiä totuuksia, vaikka  kaivosteollisuuden jätevesistä?
Kulminoituukohan tämä tulevan lauantain  jupiter aurinko 22 mestarilliseen yhtymään Härässä?
Totuuden  jupiter henki  aurinko johda sinä meitä..jne.
Ei pidä unohtaa  jupiter aurinko  aspect_ssx venus 23  kaksoset.
Kaksosissa kun asioilla on se kuolematon ja kuolevainen puolensa ja elohopean nopeudella asiat karkaa Kaksosten käsistä..
Ja  saturnus rx 24  vaaka  aspect_kvi jupiter aurinko,
ja luulenpa ettei Hra Aika Saturnus anna armon käydä oikeudessa vaan hiertää kunnes tunnustat..
 saturnus rx  aspect_tri venus kaksoset ilmastonmuutos suhderintamalla,
kumpi on painavampaa, lyijy vai elohopea? Molemmat ympäristömyrkkyjä.
Sijoita symbolisesti suhteisiisi. Kolmiolla heleppoo??

Oma Aletheia  neitsyt aspect_sex merkurius skorpioni
totuudenmukainen? Käsialanäytteen analyysissä oli joskus ammoin määritelmä "lainkuuliainen",
mut se voi olla  jupiter chiron kalat aspect_squ askendentti jousimies
tai MC  vaaka aspect_ssx venus rx skorpioni
tai  saturnus Alasolmu  vesimies yhteistyötä.

tr Aletheia 10  rapu  aspect_con mun rakkauspiste.
Siitä pisteestä totuutta kaivellen. "Tottahan se on kun tirskuttaa", sanoisi isäpappa.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #94 : 10.05.2012 22:39:48 »

Katti sai maata puoli metriä ylleen, että josko tuo sieltä manalan mailta matojen planeetalle siirtyy..että ei tartte planeettaa sille enää ettiä.

-
Kiinnostuin "totuuden" asteroidista foorumilla olleen kartan myötä.
259 Aletheia, muinaiskreikaksi "totuus".
Sen mytologiasta on saatu sanonta "totuus ei pala tulessakaan ja valheella on lyhyet jäljet".
Aletheia 10  rapu nyt.
Transiitti Plutohan on tehnyt sille oppositiota viime aikoina,  pluto rx 9  kauris nyt.
Ja eikös tässä ajassa ole kaiveltu perimmäisiä totuuksia, vaikka  kaivosteollisuuden jätevesistä?
Kulminoituukohan tämä tulevan lauantain  jupiter aurinko 22 mestarilliseen yhtymään Härässä?
Totuuden  jupiter henki  aurinko johda sinä meitä..jne.
Ei pidä unohtaa  jupiter aurinko  aspect_ssx venus 23  kaksoset.
Kaksosissa kun asioilla on se kuolematon ja kuolevainen puolensa ja elohopean nopeudella asiat karkaa Kaksosten käsistä..
Ja  saturnus rx 24  vaaka  aspect_kvi jupiter aurinko,
ja luulenpa ettei Hra Aika Saturnus anna armon käydä oikeudessa vaan hiertää kunnes tunnustat..
 saturnus rx  aspect_tri venus kaksoset ilmastonmuutos suhderintamalla,
kumpi on painavampaa, lyijy vai elohopea? Molemmat ympäristömyrkkyjä.
Sijoita symbolisesti suhteisiisi. Kolmiolla heleppoo??

Oma Aletheia  neitsyt aspect_sex merkurius skorpioni
totuudenmukainen? Käsialanäytteen analyysissä oli joskus ammoin määritelmä "lainkuuliainen",
mut se voi olla  jupiter chiron kalat aspect_squ askendentti jousimies
tai MC  vaaka aspect_ssx venus rx skorpioni
tai  saturnus Alasolmu  vesimies yhteistyötä.

tr Aletheia 10  rapu  aspect_con mun rakkauspiste.
Siitä pisteestä totuutta kaivellen. "Tottahan se on kun tirskuttaa", sanoisi isäpappa.

Ui, kisuraasu  Embarrassed

Juu, mielenkiinnolla tuota kyllä seurataan..
Niin tuosta kolmiosta, mietin et jos on ollut neliöö niin sen jälkeen kolmio ei välttämättä olekaan aina helppo.

Auts, tajusinpa just et mulla oppositio lauantaina omaan  aurinko jupiter  merkurius venus neptunus ja
tekee yhtymää omaan saturnus ja  juno ... uu kaunis ihmissuhdeaspekti tuo oppositio  uglystupid2 mutta
onhan siinä Juno  Cheesy

Miten mä en oo huomannu tuota  Angry pitääpäs tutkia heti kaikki asteroidit, jaa on siellä sentään Cereskin  :Smiley

Mä oon vähän sitä mieltä et sun onnenpisteeseen pitäis konjunktoida kaikki asteroidit   knuppel2

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #95 : 10.05.2012 23:35:35 »

Uskon heti onnenpisteeseen, kunhan olet poistanut nuo lainaukset viesteistäsi. Tongue
Oikeesti mua tökkii kirjoittaa lainauksien jälkeen, ihan niinku viesti ei olisi ymmärrettävissä ilman että edellinen viesti on ensin lainattu,
otettu uudelleen sama mikä just oli edellä.
Ei ummarra miks niin pitää tehdä?

-
Juno osuu mun Nousulle ja onhan mullakin tuo  jupiter aurinko about  aspect_opp  merkurius / aurinko keskipisteeseen tarkimmillaan,
ja  aspect_opp koko stelliumiin.
Enkä edelleenkään hehkuta Jupiteria joulupukkina,
enkä heittele Venuksella syränhymiöö.
Äiti kuoli Venuksen transiitilla,
avioliitto kuoli Jupiterin transiitilla,
kissa kuoli näitten oppositiolla,
että perinteisessä tulkinnassa ois parantamisen varaa. Pikkasen niinku.
tr Venus tekee kvinkunssia  skorpioni stelliumille ja liikkuu 7 huoneessa.
Sainpa sukset ristiin silläkin saralla. crazy2

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #96 : 10.05.2012 23:47:25 »

Taivahalla on muuten Child  aspect_con pallas 28  kalat.
Totuuden kuulee lasten suusta ?
Kummallisia totuuksia: "Mä tuun sitten sun hautajaisiin ihan varmasti."
ja myöhemmin "Mä en luovu susta ikinä".
sanoi  aurinko leijona 9-vee  kuu leijona :lle.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #97 : 11.05.2012 03:22:26 »

mun mielestä mä poistin lainausosan eli jätin vaan ylärivin heiton kun otan tuon välillä sen vuoksi kun
en muista mitä kirjoitit.. näinköhän kävi niin et poistanu vahingos alaosan mistä leikkaa raja niin sen
vuoksi näkyy koko viesti kun mä poistin tekstiä sitä mukaa kun kirjotin..  Angry

Mä oon alkanut tykkään Jupiterista, siitä on tullut mun ystävä, toisin kuin Neptunuksesta viime aikoina.
Venus on paljon muutakin kuten Jupiterkin; onhan niissä negatiiviset piirteensäkin, Jupiterin yksi selkein
toivo pahaa tapahtuvaksi toiselle jotta saat eron tms niin saat sen ja paljon muutakin ikävää niissä on eli
ei nuo planeetat ole mitenkään pelkästään "hyviä"..

Sä olet kyllä kauhian negatiivinen  :Smiley Mikäs asteroidi tuon oikein tekee tänään? -siinä sulle tehtävä  Huh
Mä en kyllä keksi mutta mä luotan siihen, että sä keksit..

Mun huolehtiva puoleni iskee jälleen, sulle on tainnut tapahtua paljon ikäviä asioita, olethan sä myös
muistanut käsitellä ne kaikki kunnolla ? Tapahtuneet on tapahtuneita ja ne pitäisi voida myös unohtaa
kun sehän hiukan kertoisi sitä, ettei jotain asioita ole käsitelty loppuun..

Nytpä tuli mieleen, etten huomannut kysyä sun karttaasi näkösälle kun heitin omani. Sullahan on pitkälti
saman tyyppinen setti mutta aloin miettiä selittyiskö sulla Saturnus tai solmujen kautta yhteys vaikka
noihin mainitsemiisi asioihin kun susta jotenkin aina rivien välistä kuuluu, että kaikki ei ole hyvin.
Mä mielelläni katson kuka siellä päässä on ja heitän omat kommenttini noihin mitä mieltä olen, siis jos
laitat YVnä.

Miten niin sait kvinkunssin myötä sukset ristiin 7. huoneen kanssa ?  knuppel2

Et musta vaan kun et sä musta niin vaan pääse smitten

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #98 : 11.05.2012 18:45:11 »

En mä oo negatiivinen, mä oon realisti ja mulla on tietty tyyli kirjoittaa..
Minusta ihmiset ovat vaan pöljiä, kun kynsin hampain pitävät kiinni noista perinteisistä tulkinnoista ja yrittävät kiven ja kannon kääntämällä vääntää ne "positiivisiksi" vaikka käytännön kokemus osoittaa suoraan toista.
Ja siis kuolemahan on osa (skorpionin) elämää, ei uutta auringon alla, en minä sitä ns. negatiivisena koe vaan elämään kuuluvana.
Ja onhan se Jupiter tuonut itellekin noita "onnenkantamoisia" esim. opiskelupaikan.
Ja Venuksen transiitti taas joskus suosiota tai uuden mallin hiuksiin, sellasta pientä kivaa.
Mutta että niillä on myös kääntöpuolensa. Ja se pitäisi realistisesti hyväksyä.
Olen huomannut, että sitä mukaa kuin ihminen vieraantuu luonnonkiertokulusta, että myös planeettaenergioiden "tulkinta" lähtee ontumaan.
Pitäydytään kirjojen ja opusten "viisauksissa", ollaan oppineita, kirjaviisaita, mutta se ydin, olennainen voikin jäädä aistimatta, kokematta, näkemättä. Itellä on vähän semmonen mutu, että mitä vähemmän luen, sitä herkemmin kykenen "aistimaan".
Intuitiolle jää tilaa toimia.

Ettäkö negatiivinen asteroidi,
mutku ei sellasta ollunakkaa..
tr  kuunsolmu jousimies aspect_con Pandoran lipas ja kaikki paha karkas,
höpö höpö, many gifted womanille paljon töitä...tr Chaos 14  kaksoset  aspect_con ap-Alasolmu kaaokseen asti.
ja kuten yleensä samat transiitit näkyvät monta kautta, ja jos näkyvät sillon ne ovat tähellisiä, toteutuvia,
kolmas kerta toden sanoo, elikkä tr Pandora 26  neitsyt aspect_con ap-Logos.
Lippaaseenhan jäi toivo jäljelle, toivon merkitys.
Syntymä Pandora  aspect_con proge MC  jousimies ja sielläkin solmuakselin asteen yli oleva ohitus.

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #99 : 11.05.2012 19:05:58 »

ja jatketaan..
Tuo tr  jupiter aurinko harka aspect_con mun proge  kuu harka 3 huone ja tietenkin minä reagoin kaikkeen rönsyilyyn,
kaikkeen mikä on  jupiter liikaa kun pelkkä  :aurinko:n "henki" riittäs,
ja tietenkin näin, koska se köntti samalla opponoi mun  merkurius aurinko skorpioni .a, joka pyrkii minimaaliseen ytimekkääseen ilmaisuun, jonka huomaa blogissani ainakin. Kun ei niille aistittaville planeettaenergioille ole aina sanoja, niin sitten mennään musiikin ja/tai kuvien avulla asian  skorpioni ytimeen.
Tämän takia en useinkaan jaksa lukea esim. kanavointeja, kun ne ovat liirumlaarum pitkiä kuin nälkävuosi ja sitten sen saman vois ilmaista yhellä astrologisella symbolikaavalla ja siinä se. Siks mä varmaan rakastankin astrologiaa,
kun voi symbolikielellä tajuta "olennaisen", vaikkei aina osaa sitten selittää sitä muille...
Miks mä selitänkään,  merkurius harka  aspect_con mun ap- jupiter rx 2  harka, ja seliseli..

Ja minsa hei, sulla on MC  oinas,
mulla on MC  vaaka, estetiikkaa.. :Smiley
Ja eiköhän kaikille osu ikäviä juttuja elämään,
 skorpioni:lla aina joku prosessi meneillään, mut kerrotaan harvoille ja valituille ne syvimmät tunnot,
ja sittenkin ihan ite käsitellään..ja enämpi sitä on ollut vaikeitten asioiden vastaanottaja lähipiirissä.
 skorpioni kestää.

Eiköhän Pandoran lippaasta nyt ihan tarpeeks karannut, toivoa.... coolsmiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #100 : 11.05.2012 21:41:25 »

Kyl mä totakin mietin mutta välillä vaan kirjoituksen kautta kuulostaa siltä kuin olisit tosi synkissä feelareissa mutta juu tiiän tunteen kun niinhän mä itsekin kirjoittelen kaikenlaista hymyssä suin skorpun mustalla huumorilla ja joskus joku liian herkkä Kala vetää herneen nenään kun ei ymmärrä itseironiaani vaan luulee ehkä kohdistuvan häneen jostain kumman syystä.. Joskus vaan kirjoittaa suoraan asian ytimeen ja joillekin se on liikaa mutta sellaisiahan me Skorpparit ollaan, puhutaan suoraan asiasta kuin asiasta silloin kun puhutaan. Elämä on  Wink

Vastaanottaja.. tuli mieleen Ceres kun luopumistahan tämä elämä välillä on mutta jotain muuta useimmiten tulee myös tilalle vai olisiko niin ettei "salli" kun nekin ajat elämään joskus kuuluu.

Varsinkin kun oppositio syntymäkartalla, minkä sille voi, että ollaan saatu syntymässä haastava ihmissuhdeaspekti ristiksemme.. pandoran lipas sopii tuohon muuten upeasti.  coolsmiley

Toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta (ja opiskelukin tietty tapahtuu jokaisella eri lailla eli ei sitä voi oikein yleistää kun perusteet ja muukin on toki osattava kun muuten ei ymmärrä mitään) mutta ei ne toisiaan sulje pois tai tee toista huonommaksi ja miksi pitäisikään kun samalla taivaallahan ne kaikki on.

Miksi vääntää asioita positiiviseksi väkisin kun asiat on kohdattava sellaisina kuin ne on, ei kyl tulis mieleenkään sanoa asiakkaalle muuta kuin mitä planeetat mun mielestä kertoo.. Sit on tietty eri jos huomaa, ettei toinen ole valmis kuulemaan jotain, silloin pitää asia vaan pistää sivuun ja palaa jos on tarvis kun ei ketään voi väkisin neuvoa.. Niin noh, mulla tietty tuo intuitiivisuus on selkärangassa niin en ehkä sen vuoksi ymmärrä sitä miksi noin joku tekisi..  sullakin varmaan sen vuoksi tuo juuri kenkuttaa Smiley Miten sulla on muuten Mars Uranus ? Mullahan tällä hetkellä tr Uranus oppo yhtymäni, tuo on sellainen minkä haluaisin vaihtaa kartaltani, haluisikko ?  Huh Viime vuoteen asti itse rauhallisuus mutta se on vihdoin 40v jälkeen alkanut löytyä  tickedoff Ahhahaaa

Mä tykkään siitä "nousee tuhkasta kuin Fenix lintu.." , se on niin mua ja juu kuolema on lähellä kun on ihme, että täällä vielä keikutaan Smiley Lilith on lähellä sydäntäni vaikka en mä sitä pidä kivana.  Cool

Ai sä muistit mun Oinaani, mä olen itseasiassa onnellinen siitä kun se on paras mahdollinen akseli mun kartalle, varsinkin nyt kun ryhdyn yrittäjäksi  Cheesy

Ei toi Vaaka nyt sentään pelkkää estetiikkaa ole kun ilman harmonia voi hajota hetkessä kun yhtenä hetkenä toista niin toisena jo toista, sehän se Vaaka myös  ettei se ihan niin tasaisen rauhallinen aina ole mutta olen pari kertaa miettinyt onko sulla Vesimies, Uranus tai huone 11 korostunut kun mietin sitä, että kovinkaan moni ei ole ihan noin kiinnostunut asteroideista kuin sinä olet ja ehkä sen vuoksi juuri koet välillä jollain tasolla ettei kukaan kuuntele sua.. siis tarkotan sitä, että draivaat asteroideja meille juuri tuon vuoksi eli me tajutaan vasta useamman vuoden jälkeen se juttu mikä niissä piilee.. Mä en ole löytänyt noista kaikista vielä niitä lankoja kun jotenkin ne ei puhuttele mua samoin kuin sua mutta mä kyllä lueskelen niistä koska ne kiinnostaa mua ja mä tiedän, että löydän niistä vielä ne asteroidit joiden kautta itse löydän niistä jotain sellaista mikä mun mielestä planeetoista puuttuu tms.  Kaikkea on mahdotonta ottaa repertuaariin, sehän on selvää ettei kukaan meistä voi astrologiasta ikinä oppia kaikkea sitä mitä se on   crazy2

Juu samaa mieltä et skorpparit kestää kaiken tai niin ainakin luullaan kun eihän me syvällä sisimmässä aina niin ajatella vaikka niin väitetäänkin muille..

Mä miellän asteroideja tällä erää itseasiassa mielikuvin lyhyesti Fenix lintu - Lilith vähän tähän tapaan kun mulle se kertoo paljon siitä mitä se on mutta ei se muille tietysti kerro mitään kun olen aloittanut asteroidien opiskelun noin kun mitä enemmän niitä opiskelee, alkaa olla hukassa kun niitähän riittää ja koko ajan joku keksii lisää mikä ei välttämättä ole hyvä juttu astrologialle kun laajentuminen liikaa on harvoin hyväksi mutta jokainen voi itse poimia ne mitkä kiinnostaa niin mikäs sen parempaa kun on valinnanvaraa  knuppel2

Salo vaikenee tältä illalta, huomenna on taas uusi Magdalenan hymyinen päivä..

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #101 : 12.05.2012 14:33:05 »

Asteroidivyöhykehän sijaitsee Jupiterin ja Marsin välissä.
Mietin tuota, että miksi olen niin kiinnostunut asteroideista ja kaivelin omien  jupiter  kalat / mars leijona keskipisteen ja se on  harka ja  aspect_opp oma Urania asteroidi  skorpioni aspect_con aurinko skorpioni.
Astronomian muusa innoittamassa, antamassa vinkkiä mielikuvalle, joka syntyy  aurinko saabisesti röntgenkatseella ("mahdollistaa diagnoosin") ja intuitiolla 12 huoneessa.
Sieltä nousee just tuolla mielikuvalla aina siihen hetkeen sopiva asteroidi niitten satojen joukosta.
Ei ole tarkoituskaan käsitellä koko ajan kaikkia.
 skorpioni stellium taas 11 huoneessa jakaa mielikuvan yhteisölle hyödyksi?, ottakoon se sen vastaan tai ei.
 saturnus Alasolmu  vesimies aspect_opp kuu kuunsolmu leijona jatkaa samaa linjaa,
Oma henkinen pääoma yhteisölliseksi pääomaksi huoneesta 2 huoneeseen 8.
Omalla vaikeaselkoisella ja aikaansa edellä olevalla tavalla,  saturnus aspect_kvi uranus ceres neitsyt.
Mut se mun kartasta, ei se ole olennaista.

Tuolla estetiikalla hain lähinnä eroa Oinaan ja Vaakasen välille.
Oinas kun toimii spontaanisti, oikeuttaa itse itsensä ja toimii samantien,
mutta Vaaka taas jää välillä puntaroimaan, haluaa toimia ihan yhtä itsenäisesti, mutta haluaa välttää tietoisesti konfliktia,
nielee kiukkunsa ja vetäytyy tilanteesta. Purkaa kyllä kiukkunsa sitten IC:llä Oinaassa kotona,
tai purkaa energiansa kun sen virtaus on vapaampaa ja suurin osa ihmisistä nukkuu.

-
Tämän päivän asteroidi on  vesta.
Miksikö?  vesta aspect_con merkuriusharka.
Sano se sydämellä, ole läsnä viestinnässä, kuuntele, myös kehon   venus kieltä.
Avaa lukko ja pidä avain tallessa.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #102 : 12.05.2012 16:12:16 »

Tuo mietelmä Jupiter Mars keskipisteestä pisti mutkin miettimään kun tuo sopii erittäin hyvin.
Mulle tuli 27 Vaakaa, tutkailin enkä löytänyt mitään mutta kappas opposoi retro Cerestäni Smiley
Joka sekstiilissä noususolmuuni asteen orbilla. Ceres vielä 10.ssä.

Noususolmun ja Aurinkoni keskipisteessä Urania.

Mä sain tuosta Jupiter Marsista kipinän tutkia karttani asteroideja syvemmin kun noin ajatellen ne kyllä saa sitä syvyyttä mikä puhuttaa mua kun Ceres sisältyy Yodiinikin. Mua ehkä kiehtoo samaan tapaan karmallisuuden kuviot kuin sua asteroidit. Mä yritän etsiä sitä klik kohtaa asteroideissa parhaillaan mitkä puhuttelee mua   Undecided

Äläpäs nyt, sun panos on aika olennainen osa tätä sitea   Wink Niin, että kun lapset menee nukkuun niin purat sitten kaikki turhautumat kirjoitellessa, hyvä niin kun meillä on paljon mielenkiintoista asteroidi lukemista  Shocked

Mulla Vesta 8 astetta Skorpionia, ihanassa Stelliumissa kärkenä   Huh Se rulaa..
Ai niin Skorpionin alussa jotain tämmöisiä 1 aste Quaoa ja 4 asteessa Ixion, mitähän nekin tuo Stelliumiin lisää Smiley Pitänee ihmetellä mitä nekin ovat kun ei sano mitään, historian haminalta tuo Ixion kyllä kuulostaa  Angry

Nyt kauppaan ja sitten alan tekemään keskipistelistausta asteroidien kautta, älynystyrät alkoivat pyöriä nääs taas 100 lasis laajentaen tietoisuuttani niihin..

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #103 : 12.05.2012 21:13:35 »

Noista ns.uusista kappaleista, Varunat ja Ixionit, on ollut täällä ammoinketju.
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=20120.0

Noista keskipisteistä tuli mieleen tai mietin jo aiemmin tätä,
kun Jupiteria tulkitaan isona hyvänä ja Venusta pienempänä hyvänä ja näitten keskipiste on se ns. rakkauspiste,
että löytyskö just nyt niitten keskipisteestä,  jupiter harkavenus kaksoset keskipiste 8,24  kaksoset
jotain erityistä. Asteroidi Altrija, abojen luojajumala on 5  kaksoset eli ei oikein osu.
Eikä omalla kartallakaan ole kummosia murikoita tuossa.
Tässä samalla on  jupiter aurinko 22  harka (kohta minuutilleen tarkka yhtymä) aspect_kvi saturnus 24  vaaka
ja näitten keskipiste on taasen 8  leijona / vesimies,
ja  venussaturnus keskipiste on 24  leijonavesimies.
Syy miks otin Saturnuksen tähän on se, että jos Venus kuvaa suhteita ja kiintymystä niin Vaakasessa on myös nämä suhteet niin riidassa kuin rakkaudessa, ja että jos Jupiter paljon kvinkunssilla hiertää,
niin josko joku löytäs sen Vesta fokuksen iteltään vaikka noista keskipisteistä,
että mikä tai kuka..
ja mites tää liitty asteroideihin, ei mitenkään,
tr Kuu kohta tuon 24  vesimies.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #104 : 13.05.2012 00:54:10 »

Varuna 1  kaksoset sopii hyvin mulle kun puhua pälätän jos tiedän olevani väärässä, ns yritys muuttaa musta valkoiseksi, sopii siis karttaani tuo  hukkuneitten jumalan teema. Pitääpäs seurata omalla kartalla osuukos tr. jossain kohtaa sopivasti.

Quaoar viittaiskin sit karmalliseen puoleen, netti pätkii niin jäi tuosta vielä materiaalin kaivu.

Ai sä olit tutkinu mitä mulla on vai, ei meinaan häävit  tickedoff öö Rakkauspiste on todellinen rappauspiste; 18  skorpioni pisteessä on Huya mikä sekin kuvaa intiaanien taistoja mutta 2 orbin tarkkuudella keskipisteeni opposoi Lilithia mutta ei kyllä ole sellainen olo et jaksais taistella tänään.  Undecided

Mulla  venus  saturnus keskipiste 20  leijona ja siellä Valon jumala Apollo.  smitten
Tuo on hyvä pointti, mä tutkailen mitä retro  venus aikaan tapahtuu ja mitä asteroideja silloin taivaalla sillä mulla  jupiter tekee  aspect_kvi  venus niin seuraan tilannetta ja tunteita kun kivi kengäs taas hiertää taivaan tähtösten kautta ja kerron sit kun tulee vastaan jotain niin voit tulkita.. seurataan siis kun tiedä mikä älynväläys meille tapahtuu kun tuo heureka välähtää!  smiley6600

Merten jumala Nessus on kohta mun Pallaksen päällä ja ajattelin tiistaina käydä paatilla Tallinnassa, noh Nessus pitää musta huolta  :Smiley

Tänään Mars onkin Lilithin päällä niin ärsytyskynnys voi ajoittain heilua  Undecided ei kiva mut hei haittaakse  idiot2

jupiter menee ryhmien huoneessa niin ensi torstaina ollaankin taas muuten asteroidikurssilla, tosin ihan peruskauraa, Hmm  juno  aspect_con  neptunus tani niin oliskos ihan telepaattista oppimiskykyä liikenteessä kun Neptunuskin on 29 astetta 56 kaariminuuttia niin se kyl tarttiskin vähän  juno apuja ettei lähde harhaileen liikaa omille teilleen kun tulee jokin kiintoisa ajatus..

Rakkaustransiitti kyllä sais tulla jo kun sellanen on kyllä täysin unohtanut mut välistä kun  neptunus lasit on niin tiukassa ettei nää vaikka eteen tulis varmaan, ehkä sit 122 vuotiaana kun oon ajatellu elää saman ikäsex ku Calment  2funny

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: