Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 275967 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #60 : 24.03.2012 14:26:30 »

Saabisista mulla on ihan suomenkielinen moniste, Markku Kanteen käännös, hiirenkorville kulutettu, kuunkierrossa käytetty.


Woh, tahtoo semmosen.  Saako sitä tilata jostain?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #61 : 24.03.2012 14:30:50 »

Heh, löysin ittekki jo.  Tampereen Astrologiselta seuralta, näköjään!  Kiitos!
 2funny
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 24.03.2012 14:37:43 »

Oisko sun aika vaihtaa määritelmää astrotumpelo.. Wink
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #63 : 24.03.2012 15:11:54 »

 Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #64 : 24.03.2012 15:46:41 »

Mulla on Narcissos 29  leijona (huonejaosta riippuen 2. tai 4. huone) ja perääntyvänä. Tekee  aspect_tri  aurinko jupiter neptunusaspect_sex pluto ja  aspect_squ chiron. Taidan olla aika itserakas tyyppi ja elää kuvitelmissa. Cheesy
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #65 : 25.03.2012 03:49:08 »

Nikki, mietin siis sitä et olisko sun kartta yläpuolisesti kansoitettu Smiley
Kato mä tykkään kylvää tätä skorppuhiumooria kun toi Narsissikin on Skorpionissa, olispa vähän
vähemmän kansoitettu mutta kun 4.11.70 21:50 Salossa syntyneenä on mustaa huumoria rakastava
niin sitähän viljelee ja keksii uusia sanoja kun on tämä joka sään leija ja 29 asteen suurristikin osuu
kartalle niin näin uranus/saturnus/pluto/mars voimien liittoutuma-aikaan vois välillä tosiaan vaipua
maan alle ihan yssisseen latautuun ja tulla sit seuraavas elämäs takas vaix affenana.   Undecided
Mäkin oon noudattanu tota elämänohjetta luottaa kohtalonjohdatukseen mutta jännä havaita miten
40-42 vuodet on yllättäen koetinkivi ja mun kartalla on edellytykset selvitä mistä vaan vaikka ei siltä
oo vuoteen tuntunu.  tickedoff
Ai sulla kuu leijonassa, mulla ASC ja se onkin ainoita hyviä puolia mistä kartassani tykkään  2funny
Vitsit kyl niin hyvä kun tuossa viimisessäkin lauseessa hohkaa tuo Neitsyt niin selkeesti :Smiley
Aika hyvin Seppo heittäny  2funny Oikees oot, elämänmakusta..  knuppel2

Mulla Pholus 27 asteessa vesimiestä noususolmun vieressä niin ehkä tuo karmallista on vaikka Pholusta
nyt ei kauheen hyvin tietty vielä tunnetakaan mutta kuulostanut mun korvissa erittäin oikealta kun viimeisen
vuoden pari oma isä tallonut maan matoseksi kun mun arvostus meni nollaan kuukausi sitten kun hänelle
selvis et astro on se juttu mitä mä haluan kysymyksiä vastaamattomiin kysymyksiin ja kova tarve mennä
eteenpäin on aina ollut.. tällä hetkellä kirppis on kova sana. Wink

Taidetaan olla vähän niinku sielunveljiä tuon ei sanan käytössä kun kuulostaa samalta mitä kävin läpi viime
vuonna ja viime aikoinakin kun uranus MCllä ja perheasioissa se on kyl tuntunut viime viikkoina, rytisee ja
lujaa mutta kai hyvää kasvua kun on täs kuunneltukin kaikenlaista, kai tää on nyt se viiminen hetki oppia
ei sana ettei ole mikään maan matonen jota voi tökkiä mielensä mukaan kun en oo noussu ennen vastaan Undecided
Chiron toivon mukaan toukokuussa tuo Mentorin kun alkaa pää hajoon  Lips Sealed Mä olen aina pitänyt Chironia
jollain tavalla auttajana kun se pistää käymään läpi itselle vaikeita asioita mutta usein auttaa myös näkemään
oman itsen toimintatapavirheitä jotta oppii huomaamaan et pitäis toimia toisin..
Toivottavasti törmätään jossain kun olen nauranut noita sun viestejä ihan kippurassa kun harvoin kohtaa
näin saman henkistä ihmistä  2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 25.03.2012 12:37:16 »

No nauruterapiaa sulla sitten riittää, kun viestejä on näemmä jo kertynyt yli 5000,
ja blogissakin jo reilut 800.. Cheesy

Juu, yhteisöllinen kartta on, 8,11 kansoitettu ja  aamu aurinko 12 huoneessa loistaa ihan omalla painollaan.
Kartan perusteella selkee sos.demari (11 huone) olisin jos politiikkaan lähtisin,
kakkoshuoneen sosiaalisetkin saturnus vesimies ja  jupiter kalat korostavat enämpi yhteistä hyvää kuin omaa napaa.
Itseasiassa sos.demarit kuuluivat yhen Jupiterin kierron ajan elämääni,
ei siten että olisin puolueessa tai politiikassa ollut, mut muuten, sillain konkreettisesti.

29 asteesta sanoisin, että vaikka sitä ns. kriittisenä tulkitaan,
niin kummasti se on tuonut kartoilla meriittejä, saavutuksia, palkintoja.
Eli siitäkin muodostuu elämässä yhen sortin käännekohta.
Mut eikös kriittinen - kriisi sisälläkin aina mahdollisuuden?

Mulla  chiron liittyy selkeesti tähän astrologiaan,
ja "minkä taakseen jättää, sen eestään löytää" opetuksiin ja kohtaamisiin.
Toinen mahdollisuus. Justika sen paluu. Smiley

Kuu kulkee nyt Härässä ja yhyttää Cirken 9  harka.
Kirke oli Odysseuksen jumalallinen lumoojatar, Auringon jumalan Helioksen tytär.
Hän lumosi miehet eläimiksi, sioiksi, mut taiat eivät pystyneet Odysseykseen.
Matkaajien suojelija Hermes (100) oli neuvonut Odysseusta, kuinka välttää taika.
Lopulta Kirke soi Odysseuksen miehistölle suotuisat tuulet jatkaa matkaa.
Kasveista lumikello yhdistetään Kirkeen. Samoin hallusinaatiot ja huumaavat aineet.
Jotain kirkemäistä on elokuvassa Henkien kätkemä?
Odysseuksen Kirke tosin oli ihanakiharainen..

http://www.youtube.com/watch?v=7cv5p1XNuDw&NR=1&feature=endscreen
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 25.03.2012 13:36:50 »

34 Circe
Voiskohan tuo Circe liittyä jotenkin naisten käyttämiin "huumaaviin" tuoksuihin eli hajuvesiin,
joilla miehet tainnutetaan (jos ei nyt ihan sioiksi kuitenkaan..)
Ainakin itellä vois olla. Se on kiinteän ilman merkissä, 26  vesimies
ja yhtymä Hygiea (10) ja Moira (638).
Hygiea on terveyden ja puhtauden ilmentymä, yleishyvinvointi.
Moira taas on yhteisnimitys kohtalottarille, Klotho, Lachesis ja Atropos.
Proge  kuu:n kulku vesimiehessä ja proge Circe  aspect_con chiron lie itellä kuvannut tätä "lumoojattaren" aikaa.
Tuohon aikaan oli tuoksuna Pure poison ( aspect_tri aurinko skorpioni  :Smiley ja  aspect_tri vertex rapu).
Vesikolmiossa lie alitajuista "myrkynlykkäystä" kohteelle. Eikun parantavaa voimaa. Tuulta toisen purjeisiin.
Tuo Hygiea tuossa tuoksutulkinnassa hymyilyttää, koska nykyinen tuoksu on Fresh laundry...
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #68 : 25.03.2012 22:22:35 »

Ajattelin selata läpi koko sivuston kun astro.comia käyn läpi ja oinas MCllä kaipaa vaihtelua.. Smiley
Mulla 29 asteessa tapahtuu usein yllättäviä muutoksia eikä yleensä niitä hyvältä tuntuvia vaikka juu,
oikeita ratkaisuja ne on mutta 29 luo dramatiikkaa mielitasolla vaikkei Neptunus oliskaan
konkretisoimassa.. tosin mulla on useampi 29 piste kartalla niin siitä se kai tulee kun onnenpistekin.
Oot sä muuten havainnut konkreettisesti mitä Onnenpiste tuo tai vaikuttaa elämässä?
Mä en oo kertaakaan vielä löytänyt et se ois ollu missään oleellises mukana.. Onx mun elämä jotenkin
köyhää kun en oo sitä vielä kartaltani löytänyt tuomasta mitään eloa elämään  2funny
Muiden kartalla se kyllä on usein vihkimisen aikaan löysästi yhtymässä mutta ehkä se onkin siinä kun
en oo ikinä menny vihille  idiot2

Niin totta, kestää aikansa kun saa palaset loksahtamaan paikoilleen kun tälläkin hetkellä Juppari
ts. minä laajentaa vähän liikaa urapuolta kun tässä mietiskely laajentuu liikaa..
Mitähän hauskaa Chiron sulle tuokaan  Cheesy

Ai no sit mulla on duunarin hikeä tuo parfumeria puoli kun 34 Circe kauriissa ja käyttäny
jotain 6v Lolita Lempickaa niin sehän onkin sit duunarin hiki mikä mussa tuoksuu  tickedoff
Hygieniapuoli on Leijonan laiskuudella varustettu ja kun se nyt sattuu majaileen täl hetkel 7
huonees niin pitäisköhän alkaa etsiä huoltomiestä  2funny

Mä en ole perehtynyt karmaan mutta oli aika outoa kun huomasin, että yhden mulle läheiseksi
tulleen astrologin kartalla oli muutama planeetta ja asteroidi samalla tavoin mitä mulla.
Saturnus ja Onnenpiste oppositiossa mun karttaan nähden niin se jos mikä tuntui karmalliselta
ja olikohan se nyt Chiron vai Aurinko myös, kirjoja on tulossa kun alkoi kiinnostaa kun oli sitä mieltä,
että ollaan siitä syystä 'toisissamme kiinni' kun se on kuin Mentor mulle nykyään.  uglystupid2
Mua tuo kiinnostaa tietysti vaikka ei ole aikaa ollut siihen perehtyä mutta kun kirjat tulee niin
luulen et menee muutama yö kirjoissa kiinni.

Vartin nauruterapia tuli taas hoidettua, Kiitos Sinun Smiley)
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 26.03.2012 20:50:44 »

Onnenpiste.
Hyvä kun otit esille. Näkyy olevan ap-kartalla  vesimies:ssä 3 huoneessa  ja tarkassa neliössä ap-Auringolle 1 huoneeseen ja kolmiossa Saturnukseen 12 huoneessa.
Tähän mennessä se on tuonut hakematta, yrittämättä mielekästä Saturnus-työtä, ( saturnus ja veronmaksu valtiolle ansiotyöstä)
jotakin, missä voin olla omimmillani, ottaa vastuuta, mutta toimia myös itsenäisesti.
Onnenpistettä kantsis varmaan katellakin esim. ap-kartoilta, progekartoilta.
Progekartalla se oli oppositiossa  venus :een häitten aikaan ja proge IC:llä lapsen syntyessä samana vuonna.
Eiks se onnenpiste vois olla sellanen kokonaisvaltanen "elämänilo", onnea olla juuri minä ja kokea tämä.

Karmaa.
Tääkin oli hyvä, varsinkin kun mainitsit tuon astrologin.
Oon ollut joskus karma-astrologin Maija Urmaksen  smitten luennolla ja hän katsoi karttojamme ja muutenkin sanoi tuntevansa jotakin yhteyttä. Hänen retro  saturnus  aspect_con mun  kuu kuunsolmu leijona.
Hänen  vesta myös tarkalleen  aspect_con mun DC.

Ja esim. jos täällä foorumilla joku pyytää tulkintaa yv:nä, niin yleensä sieltä löytyy yhtymiä kartoilta.
Niin se vaan menee. Joku yhteinen tekijä, joka tekee lähestymisen helpommaksi?

Mulla on tänä vuonna ap-MC 29  leijona enkä yhtään pistä pahakseni,
onhan siinä ite Regulus kiintotähti, the most royal.... angel
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #70 : 26.03.2012 20:59:19 »

m.magian Narcissuksesta Reguluksen lukemissa tulee mieleen tyttären lohkasu:
en minä ole syntynyt perunankuorijaksi.. Grin (Alasolmu  leijona ja sanon  hänen olleen prinsessa ammoin..mut nyt pitäs opetella sitä perunankuorintaakin..)
 Onhan sulla tuo  aurinko kuitenkin järkevässä Kauriissa, enkä pitäs sillon kolmiota oleellisena, kun ne ovat eri elementtiä.
Ja  pluto skorpioni on neliömerkissä Leijonaan.
Mut  aspect_tri jupiter neptunus,
ehkä sä ihannoit kuninkaallisia tai filmitähtiä, tai sitten sun on helppo olla terveesti itsekäs.
Tai voit olla pikkasen suuruudenhullu, suuret unelmat, ja timantit ovat tytön parhaita ystäviä... Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #71 : 26.03.2012 21:25:07 »

^ Mahtava heitto. 2funny

Suuruuden hullut haaveet ja vilkas mieli, löytyy. Timantteja ei. Vielä.
Tuli heti mieleen yksi entisen elämän tulkinta, näinköhän näitä yhteneväisyyksiä alkaa hiljakseen löytyä..
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 26.03.2012 22:11:41 »

Oi, kiva! Täällä on tällainenkin topikki.

Nyt en ehtinyt lukemaan kaikkea, mutta palaan. Minulla on just nyt Rosa-asteroidi yhtymä minun onnenpisteeseeni. Ja ruusujen vuoksi ilmoittauduin eräälle yrittäjäkurssille. Taisi olla minun onnenpotkuni se!  smitten smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #73 : 27.03.2012 00:43:47 »

Tosta Fortunesta, mulla APlla se on 10ssä yhtymässä Uranukseen Oinaassa, neliöi Plutoa ja
kolmiossa Vertex/Merc/Venus ja Hmm kolmio Juppari/Mars/Pluto ja täytyy sanoa et Juppari-Aurinko
oppositio on hirveetä, mässänny koko ajan niin tänä vuonna lihotaan, epänormaalia kun ei kiinnosta
liikunta kuten ennen  Angry Tsempparia tarvittas  tickedoff
Proge voi täsmätä kun viimeisen suhteen alkaessa Fortune 4ssa ja Uranus 10ssä et täsmää se kun
viikon meni hyvin mut sit olikin 1.5 kk helevetti..  smitten
Mulla proge-Kuu Heinäkuun alus saapuu ASC mutta nyt aloin miettiä kun MC/Saturnus/Juno 16 astees kolmios
Onnenpiste/Mercuriukseen ja MC opposoi Venusta Skorpionis, proge-Kuu kolmios chironiin kuten
myös Pluto opposoi niin näinkö Chiron taas kouluttaa..  Embarrassed  Saas kattoa löytyykö elämäni mies, tuleeko
muutto samalla ja työssäkin muutos kun yleensähän tuo proge ASC:lla muuttaa elämän täysin  idiot2
Tosin mä en kauheesti jaksa uskoa, että mulla kävis niin hyvä onni kun mulla yleensä se huonompi onni
vaikka olenkin syntynyt onnellisten tähtien alla niin 40v täytettyäni tuo Juppari on kyl unohtanu mut  Undecided
Eiku nukkuun välillä, jos huomenna taas aivot toimis..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #74 : 27.03.2012 23:18:36 »

En sanois, että juppari on unohtanut, vaan että tulkitsijoilta ylipäätään unohtuu Jupiterin toinen puoli,
se ylilyövä, liioitteleva, lopettava ja kuolettava. Minen usko joulupukkiin  Wink
Avioerovuoden ap-kartalla oli  jupiter  aspect_con DC, avioliiton kuolema.
Oli muuten myös syntymä Onnenpiste  ap-nousulla, että kait se sitten oli piste, jos ei nyt ihan onnelta tuntunutkaan..ainakaan silloin, myöhemmin kyllä, että oikea oli ratkaisu.
Laura Lepistö lopetti just uransa taitoluistelijana Jupiterin paluulla.
Että ne kliseiset jupparitulkinnat huisin nevadaan, ja jupiter totuus esille  angel
Venuksenkin syntymyyttiä vois aina pikkasen miettiä vaaleenpunasia sydämiä lähetellessään.

Mun on vaikia hahmottaa karttoja kirjoitetussa muodossa.
Mää tarviin visuaalisen kuvan, josta heti näkee asteitten perusteella tärkeimmät pointit.
Eli sun kartta pitäs rustata palleromuotoon, että sais tolkkua.
Mulle tuli työ- et muuttokuvioista mieleen pvm. 19.4. noin yleisesti,
kun silloin on  vesta (kotiliesi, fokus, työasteroidi) ja Hermes 25  oinas  aspect_opp  saturnus rx 25  vaaka
ehkä silloin on aika keskittyä johkii olennaiseen,
miettiä sitoumuksiaan,  juno aspect_con kuunsolmu 5  jousimies yhtymällä?
Näkyy olevan allakassa Pilvistä päivää,  aurinko siirtyy Härkään ja on myös  kuu merkurius yhtymä.

Muuten sun  merkurius yhteyttävä narsissi kukkii mun retro-Venus akkunalla,
ja keltanen on sitten älyn väri...eikun pääsiäisen,
eikä sovi peiliä syyttää jos naama on vino...

muista varata virpojille munia, siinä sulle tsemppari  Smiley

« Viimeksi muokattu: 27.03.2012 23:23:08 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: