Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 272583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #495 : 23.09.2022 22:47:22 »

Tänään oli aurinkoinen ja lämmin ruskapäivä.
 aurinkovaaka
Aurinko antoi lämpöään ja valoa valaistumisen ja intuitiivisen ajattelun luonnottarelle,
feminiiniselle viestintuojalle.. aurinko aspect_con 7 Iris 0  vaaka
Kauneutta, viisautta, syvällisyyttä, telepatiaa synastriassa.
Luo toivoa ja harmoniaa, antaa väriä elämään tämä sateenkaaren jumalatar.
Ja että siinä oli sitten vielä mukana maskuliininenkin, ulospäin suuntautuva viestintuoja enrgioillaan,
eli perääntyvä  merkurius , nyt jo 29  neitsyt .
Itellä oli semmonen tinnetänne ja tuonne, lennosta hommat haltuun -päivä,
mutta että nautittiin lasten kanssa myös tuosta syysauringosta. smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #496 : 01.10.2022 14:19:51 »

flaw, fault, defect - vika, virhe, särö, halkeama, heikko kohta, puute, murtuma, vajavuus
5220 Vika
nyt 2 vaaka  aspect_con venus 2  vaaka
viitanneeko suhteiden säröilyyn vaiko lasinsirpaleisiin, reikä sukassa ja silleen..
mutta siis, en minä vikoja etsinyt..
It`s not my fault, that I was looking something else, and found this..
Luin illalla dekkaria, Lukitut ovet, lastenhoitajaa syytetään murhasta, lapset menevät kiellettyyn puutarhaan ja siellä on riutuvan naisen patsas,
Akhlys, kuoleman, kurjuuden ja myrkkyjen jumalatar kreikkalaisessa mytologiassa
ja siis tuota lähdin etsimään, ei oo nimettynä asteroidina,
mutta löysin sitten 3037 Alku asteroidin, ja koska olin tutkailemassa Suomen  mars paluukarttaa,
niin kattelin sitten omankin  mars kartan ja sattui tuo olemaan just nyt 16  leijona eli  aspect_con mun  mars  angel
Näin tää aina etenee meikäläisellä näemmä.Se on nimetty löytäjänsä Yrjö Väisälän veneen mukaan,
löydetty 17.1.1944 ja ollut tuolloin rx 2  leijona ( aspect_con mun  kuunsolmu leijona )
Ollako tässä jonku uuden alussa, vissiin..löytökartalla  mars vesta uranus  kaksoset 4-5  kaksoset (siinä muuten Suomen  jupiter rx 5  kaksoset )

Sitten tahtoo lisää,
ja Alku vei minut tänne asteroidiluettelon pariin.

http://www.linda-goodman.com/ubb/Forum28/HTML/004950.html

Liekö ollut täällä aiemmin,
mutta hyvä pläjäys pohjoisen asteroideja.
Ja koska syntymäkartan Alku on 21  skorpioni  aspect_con  merkurius aurinko
niin kun alkuun pääsin, niin jatkoin tutkailua..sanakirjasta tietennii  Grin
6717 Antal runsaslukuinen
itellä 24  harka  aspect_opp aurinko skorpioni
mutta mutta
sitten tein hätkähdyttävän löydön..
Nuoremmalla veljelläni, joka kuoli aivovaltimon pullistumaan,
ja jonka syntymäkartalla oli yod, ja kärkenä  kuu leijona ja kantana  mars vesimies
niin tuossa samassa ja vielä  askendentti leijona tuntumassa, oli tuo Antal ja Vika( murtuma, halkeama )  leijona
ja sen  mars :n seurana 55555 DNA, eli tää oli jo syntymässä  askendentti ja geeniperimässä.
Ja että kun yodin sekstiilitekijöinä oli  merkurius kauris ja  chiron kalat
niin kuolinhetkellä oli tr  merkurius aspect_con Antal-Vika.
tsiisus
yodit ovat..sormella osoittaen..
Tulevalla ap-kartallani on selkeä yod, tiijähäntä mitä sitten, mutta ei syntymäkartalla, mikä hakis väyläänsä toteutua.
no
tässä se sitten menikin tovi, kun etsin vikoja ja runsaasti immeisten kartoilta  coolsmiley
Tuon DNA:n yhistäminen on mielenkiintoinen lisä etsiä geeniperimän virheitä.

« Viimeksi muokattu: 01.10.2022 14:40:14 kirjoittanut nikki » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #497 : 02.10.2022 11:40:14 »

Huh, nikki taas mitä tulkintaa. Toi DNA muuten liikkuu tällä hetkellä kimpassa sen Hekateen kanssa mun nousun läheisyydessä. Niin, ja tr.  merkurius taas sitten on aika lähellä mun rx DNA niiden  aspect_squ kanssa. En ihan tällasta kyllä muista, että osuis noin hyvin ristiin rastiin samat kuviot.

Niin ja tuo Chaos (19521) asteroidi, joka mainittiin tuolla toisessa aiheessa niin huomasin tuota Hekatea tutkiessani, että Chaos tulee mun nousulle (ja noususolmulle) tässä jossain vaiheessa. Identiteetti myllerryksessä vai neljänkympin kriisi?
Kristillisen teologian mukaan Chaos kuvaa taivaan ja maan kahtiajakautumista, mutta kreikkalaisessa mytologiassa Chaos on se tyhjiö, joka edelsi maapallon luomista. Mielenkiintoista. Eikös rapu ole tavallaan luomisen merkki myös?
« Viimeksi muokattu: 02.10.2022 12:02:05 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #498 : 19.01.2023 00:07:51 »

  marskaksoset  aspect_sex 6 Hebe rx 8  leijona  aspect_kvi  merkurius rx 8  kauris
eli  merkurius rx yodin kärkenä.
Hebe on nuoruuden jumalatar, oi niitä aikoja ja silleen,
mutta häneen yhdistetään myös seksuaalinen kiinnostus alaikäisiin.
Että jos se  mars kyselee pilke silmäkulmassa, että mitä kuuluu   merkurius puhetyöläisen aksentilla keskenkasvuisilta koulutytöiltä,
niin parasta olla vastaamatta ja jatkamatta keskustelua.
Että satuinkin alkamaan lukea dekkaria sarjamurhaajasta, joka houkutteli pieniä poikia autoonsa pahat mielessä,
ja yks poika  halusi sitten selvittää ja löytää ammoin murhatun enonsa hautakummun ja aloitti kirjeenvaihdon tuon vangitun murhamiehen kanssa.
Kesken piti kirja jättää, oli jotenkin kuvottavaa ja raakaa touhua, tekstin luomat mielikuvat..
Mutta että joo, tuotakin tapahtuu.

https://alexasteroidastrology.com/hebe/
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #499 : 25.01.2023 09:08:01 »

tuun AP-keskustelusta tänne jatkoille kun en saanut enää mitenkään sopimaan kirjoituksia otsikkoon. olkoon tämä nyt vaikka ceres tä vaikkei se varsinaisesti asteroidina enää näyttäydykään

katsoin aiemmin SPR:n perustajan karttaa, sielläkin härässä tarkka yhtymä,
aurinko 18 ' 08 ceres 18 ' 05 harka aspect_tri neptunus 18 ' 18 kauris

neptunus kauris sukupolvea olen itsekin ja siksi muistan sitä jonkun tulkinneen että parhaimmillaan se tuo neptunuksen ylevät aatteet tähän todelliseen, konkreettiseen maailmaan.

tein hänelle karttaa kun pohdin perimmäisiä syitä sille miksi itse haluan auttaa.

Wikipediaan on kirjoitettu hänestä näin
 
"Henri Dunant oli kesällä 1859 matkalla nykyisessä Pohjois-Italiassa, jossa hän joutui Solferinon taistelun silminnäkijäksi. Dunant järjesti yhdessä lähiseutujen asukkaiden kanssa apua taistelussa haavoittuneille sotilaille. Kokemuksistaan Dunant kirjoitti vuonna 1862 kirjan Solferinon muisto, jossa hän ehdotti kahta asiaa. Ensinnäkin hän toivoi, että perustettaisiin vapaaehtoisjärjestö auttamaan sodan uhreja. Toiseksi hän halusi, että haavoittuneiden sotilaiden hoito turvattaisiin kansainvälisin sopimuksin.

Dunant’n ajatukset levisivät nopeasti eri puolille Eurooppaa ja maailmaa. Vuonna 1863 Dunant oli itse perustamassa Genevessä toimikuntaa, josta kehittyi Punaisen Ristin kansainvälinen komitea. Vuonna 1864 solmittiin ensimmäinen Geneven sopimus, joka loi perustan sodan lakeja käsittelevälle humanitaariselle oikeudelle. Punaisen Ristin liike levisi nopeasti moniin maihin, esimerkiksi Suomen Punainen Risti perustettiin jo vuonna 1877."

voihan se olla niin että minä näen auttamisen ceres kautta koska se on mun kartan aktiivisin piste kaloissa, kuunsolmu ja onnenpiste ovat enemmänkin taustahuminaa. ceresin kautta pääsen kalat energiasta osalliseksi

sulla Nikki se on 12. huoneen aurinko jonne sen tunnet yhdistyvän

ettei se kysele miksi tai kenen vastuulla, vaan auttaa koska voi, ei pakotettuna vaan vapaaehtoisesti

*

tämä aika saa minut etsimään merkkejä sellaisesta inhimillisyydestä joka ylittää kaikki ihmisen asettamat rajat

btw se punaisen ristin ceres lilith mars vesimies on minusta hyvin kuvaava rypäs järjestölle, joka ihmisten mielikuvissa yhdistyy ensimmäisenä verenluovuttamiseen   Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #500 : 25.01.2023 21:33:36 »

Mää oon mietiskelly tuota auttamisasiaa paljonkin. Ja muutosta  itsessäni.

Musta on tullu kai itsekäs. Hoidan omat asiani ja oman ympäristöni, siinä mun vastuut. En halua ylitse vuotavasti auttaa tai parantaa maailmaa enää.
Motiivi kaikkeen on pohjimmiltaan itsekäs...ehkä oon pitkän lenkin jälkeen oppinu, että se on ihan täysin fine, ja mulle hyväksi, vaikka se yritettiinkin koulia pois.

Ehkäpä on menny asiat tärkeysjärjestykseen...ensin happinaamari itselle, ennenkö voit auttaa muita. Ja jos energia riittää tasan siihen että sen happinaamarin pitää omilla kasvoillaan, olkoon se sitten niin.
Minä oon tarpeeksi ja oikein kelvollinen näinkin.

Lisäksi se että ei oikein usko yhteenkään totuuteen, saattaa vaikuttaa auttamishaluihin. Mikään ei oo miltä näyttää, onko auttaminen lopulta vahingoittamista? Jos ei itsensä niin jonkun muun?

Luultavasti itsestään liikaa antanut ja kuiviin imetty kaiken ja kaikkien pelastaja tässä puhuu, ehkäpä matkalla johonkin seuraavaan vaiheeseen.

Valitan, ei asteroideja tässä.

Tai kaippa tähänkin voi ympätä  ceres in ja itsensä hoivaamisen...herra  pluto on pidempään takonut mun Lilith  aspect_con    ceres kohtaa omien voimavarojen huoneessa.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2023 21:41:57 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #501 : 25.01.2023 22:15:52 »

Kuuhilda, ihan samoja teemoja pohdiskellut. Liittyy varmaan myös  kalatneptunus teemaan.

Auttaminen ei todellakaan ole ihan yksinkertaista, joskus auttamalla ja tekemällä asioita toisen puolesta itse asiassa estää toista oppimasta jotain, jota hänen pitäisi oppia. En ole minäkään enää sellainen maailmanparantaja kuin nuorena. Enkä myöskään niin idealistinen ja tajuaa, että asioita ei ikinä saa täysin kuntoon. Mutta jos jotain pientä voi tehdä oman jaksamisen puitteissa niin hyvä, jos ei, niin riittää, että ottaa sen oman happinaamarin.

Olin nuorempana kuiviin imetty, nykyään en. Se liittyi rajattomuuteen ja siihen, ettei ymmärtänyt jotenkin omaa parastaan ja ajatteli, että auttaminen on aina hyvä ja ehkä joku auttaa minuakin joskus, jos minä autan. Ei se mene niin. Valitettavasti.

Ei auttamiseen suoraan, mutta sellaiseen pään hakkaamiseen seinään liittyen tuli taas mieleen Sisyfos (1866) ikuinen kivenpyörittäjä, joka mun kartalla on 6. huoneessa  aspect_con venus

Aina välillä täytyy vieläkin muistuttaa itseään, että ei ole se kivenpyörittäjä ihmissuhteissa. Piti googlata tuo Sisyfos ja tämä essee pitäisi kyllä lukea

Sisyfoksen myytti (ransk. Le Mythe de Sisyphe) on vuonna 1942 julkaistu Albert Camus'n essee. Esseessä Camus esittelee absurdin filosofiansa: ihminen on tuomittu etsimään tuloksetta merkitystä, yhtenäisyyttä ja selkeyttä maailmassa, jota on mahdotonta ymmärtää. Tämän jälkeen Camus hahmottelee useita lähestymistapoja absurdiin elämään
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #502 : 25.01.2023 22:55:08 »

niin mullahan on ihan omasta takaa sellainen idealistin maanpinnalle kiskoja, kun mies kuunteli aikansa minun suunnitelmia ja kysyi, katsettaan nostamatta, olenko katsonut kuinka paljon SPR:n toimitusjohtaja tienaa vuodessa  buck2
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #503 : 25.01.2023 23:05:00 »

hänellä muuten ceres 29 kauris ilman mitään aspekteja, yksin siellä jurottaa  Cheesy

synastrian kolmiolla hymähtelee mun hyväuskoiselle jupiterille
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #504 : 25.01.2023 23:37:54 »

mutta vakavasti ottaen minäkin oon pettynyt useaan asiaan joiden piti tehdä tästä maailmasta parempi paikka ja jollain tapaa olla hyvien puolella. tämä foorumi auttajalistoineen vain yksi esimerkki siitä. en silti ole menettänyt toivoani, täytyy vain katsoa tarkkaan mihin käyttää aikansa ja energiansa.

kun katsoo taaksepäin, historiasta löytyy yksittäisten ihmisten tekoja jotka kiistatta ovat olleet oikein ja koko ihmiskunnan parhaaksi. pienessä tai suuressa mittakaavassa, ovat vieneet asioita paremmalle tolalle. siinä mielessä maailma eikä ihmisen osa ole muuttunut mihinkään
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #505 : 31.01.2023 23:51:27 »

Vähän miettiny, oisko tuossa  jupiter  oinas :aan merkissä, sitä minä ite ajattelua,
tervettäkin itsekkyyttä,
toisaalta joskus aatellu  jupiter oinas :sta yhen sortin pelurina,
ja voisko se kuvastaa myös yhteiskunnassa tätä soheltamista; ei aatella pitemmän päälle..
Ahneus, yritysten voitot, sähkösopimuksilla temppuilut..vähän on myös epäluottamus kaikkeen.
Töitten ulkoistaminen, kilpailuttaminen..pitää tehdä palvelupyyntö huisin nevadaan, jotta saa kakaroille luistelujäätä..
ennen oli talkkari ja kiinteistöhoitaja nurkan takana ja kouluruoka tehtiin omassa keittiössä.
ääh
Tuo Sisyfos retroaa  neitsyt :ssä
tullen  aspect_con Suomen  mars neitsyt
ja sitten  aspect_con SF Lilith -  kuu  neitsyt
pointless
turhaan, aivan turhaan
että
pitääkö olla huolissaan
vai
oisko ahneella paskanen loppu  crazy2
Suomen kansa kyllästyy ja lakkoilee
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #506 : 02.02.2023 21:53:28 »

Mulla on syntymäkartalla Sisyfos  aspect_con  aurinko

Jotenkin nyt Meryem nostat jatkuvasti esiin jotain joka napsahtaa mulle jotenkin tarkasti.

Täytyypä palautella tuon kivenpyörittäjän tarina mieleen.

Nyökyttelin lukiessani sun tekstiä tuosta auttamisesta, juu-u.


Antaako Sisupussi sisua ja kapinahenkeä? Kapina itseään vastaan? Etevä huijjaamaan itseään, uudelleen ja uudelleen, josta seurauksena hakkaa päätään samaan kiviseinään?
Vai tuomittu murmelina toistamaan päivästä toiseen samaa turhuutta?
Voiko Sisupussi osoitella karmaa? Syy ja seuraus?
 buck2
« Viimeksi muokattu: 02.02.2023 22:23:17 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #507 : 02.02.2023 23:02:46 »

Sisyphus, taito, oveluus, viekkaus, ammattikunta sanoo etymology.
 aspect_con aurinko taitava huijaamaan itseään, toistaa samoja virheitä,
tai jos liittää tuohon ammattikunnan, niin kokee  aurinko :nsa menevän hukkaan jonnen joutavassa työssä.
Että voisi tehdä muutakin, mutta on vaan jumissa saman toistossa.

Sisyphus huijasi jumalia ja pahinta oli huijata kuolemaa.
Että parasta olisi hyväksyä ihmisenä oma kuolevaisuutensa ja ehkä sen turhankin työn tekeminen.
Ehkäpä siihen liittyy jossain vaiheessa elämän merkityksellisyyden pohdinta.

Sisyphusin löytökartalla on  chiron  oinas samoissa asteissa kuin nyt,
että sitä pään hakkaamista seinään sitten niinkös?
Oltava valmis muutokseen ja löydettävä intohimo tekemiseen?
Kun on oppinut virheistään.

https://www.leahwhitehorse.com/2013/01/13/asteroid-sisyphus/
« Viimeksi muokattu: 02.02.2023 23:13:19 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #508 : 03.02.2023 13:59:50 »

Ahaa, ammatikunta.

Juu-u, juu-u.

Oisko sellanen sisäsyntyinen ylimielisyys, josta varsinkin nuorena kärsin, myös tähän? Tiedä häntä..ehkä se olikin vain nuoruutta se.

Palava halu löytää se jokin täyttymys, elämän tarkoitus ja miltei mystinen päämäärä, jonka "tietää" olevan olemassa, mutta jota ei koskaan saavuta.
Yrittäny alkaa ajatella että se täyttymys on tässä ja nyt, mitä ikinä sitten olenkaan tekemässä. Onnellinen Sisupussi kivensä kanssa?

Mitä se Sisyphos oikein muuta tilanteessaan voi, kuin hyväksyä sen kiven pyörittämisen...ja ehkä jopa olla tyytyväinen.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #509 : 19.02.2023 23:48:37 »

imago
ihmisen itsensä luoma mielikuva itsestä muille tai muiden mielikuva sinusta,
niinkös?
2989 Imago 11  vesimies aspect_con  merkurius 12  vesimies

Mikä onkaan ihmisten mielikuva Mika "meemisotku" Lintilästä,
jolla on Imago  aspect_con venus  kalat?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: