Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unitulkitsijat apua!!!  (Luettu 6775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« : 02.01.2012 13:41:34 »

Kuka osaisi kertoa näistä unistani,joita olen nyt nähnyt monta viikkoa joka yö. Jokaisessa uneissa on sama kaava...olen jonkun entisen miesystäväni kanssa jälleen yhdessä ja itse olen aivan äimänä. Näitä ex,iä on nyt kummitellut viisi kappaletta vuoron perään. Osan kanssa ero oli sopuisa ja osan kanssa vähemmän sopuisa. Osan kanssa olen väleissä tänä päivänikin vaikka ei tekemisissä ollakkaan.  Undecided. Myös virtsa on näytellyt jonkun osan unissani. Milloin jonkun vauvan virtsa, milloin koiran ,milloin omani. Tämäkin uni on toistunut useampana yönä. Siispä kummittelevat ex,ät ja pissa??? Mitäs sanotte.  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 02.01.2012 18:10:39 »

En ole mikään unien tulkitsija, mutta voisin yrittää Smiley

Ettet nyt vain käsittelisi jotain "kuonaa" näihin exiin liittyen. Tavallaan siis virtsaat sen ulos, puhdistut ja vapaudut jostain noihin exiin liittyvästä entisestä jutusta?
Koira voisi edustaa jotain puolta sinussa itsessäsi...siitä löytyy monen moista tulkintaa  :Smiley Mutta joku  sinussa, luovuus, intuitio, jotkut tunteet tms. kaipaisivat sitä, että päästät kuonat pihalle, jotta ne voivat toimia?
Ja vauva voisi olla sinun sisäinen lapsesi...tarvitset puhdistumista ehkä joihinkin lapsuuden fiiliksiin liittyen?
Toisaalta sekä koira, että vauva ovat sellaisia, joita hoivataan ja niistä täytyy pitää huolta...oletko laiminlyönyt itseäsi viimeaikoina?
Miltäs kuulostaa?
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #2 : 03.01.2012 19:50:00 »

Kyllä tuo kuulostaa järkeenkäypältä  Smiley. Kiitos kummallekin. Silti olen ihmeissäin näistä ja varsinkin tästä unien määrästä, mitä on tullut nähtyä  Huh. Puhdistun kyllä mieluusti kaikesta kuonasta mitä vuosien varrella on tullut kerättyä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2012 20:03:11 »

Oiskohan tuo energiakytkösten katkaisu mitään? Kun existä on kyse?
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #4 : 04.01.2012 11:21:55 »

Oiskohan tuo energiakytkösten katkaisu mitään? Kun existä on kyse?


 Shocked Milläs tavalla sellainen tehdään?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 04.01.2012 11:46:14 »

Oiskohan tuo energiakytkösten katkaisu mitään? Kun existä on kyse?


 Shocked Milläs tavalla sellainen tehdään?

Ohjeet löytyvät tästä ketjusta:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43773.0
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6 : 04.01.2012 11:47:51 »

Just meinasin laittaa tuonne linkin Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #7 : 04.01.2012 14:23:54 »

Munuaiset suodattaa virtsaa ja puhdistaa sieltä myrkkyjä, joten minäkin veikkaan, että olet ns. puhdistumassa existäsi.

Tässä pissasta englanniksi tulkintaa :

Urination

To see urine in your dream represents the feelings you have rejected. Alternatively, the dream may be a pun on your "pissy" attitude.

To dream that you are urinating symbolizes a cleansing and a release of negative or repressed emotions. Depending on your dream context, urination is symbolic of having or lacking basic control of your life. You are literally "pissed off" and not expressing yourself in a positive or constructive manner.

To dream that you are urinating in public symbolizes a lack of privacy in some personal matter. Alternatively, the dream mean that you are trying to establish your boundary and "mark your territory."

To dream that someone is urinating on you means that you are feeling the emotional burden of this person. They are dumping all their feelings on you. Alternatively, the dream symbolizes your lacking sense of self-worth.

tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #8 : 04.01.2012 20:05:37 »

 Smiley. Kiitos kovasti kaikille ja tuo linkki oli todellakin lukemisen arvoinen.  smitten
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #9 : 06.01.2012 15:56:07 »

Ei kun unet vaan jatkuu...nyt oli mukana lapseni isä ja oltiin hänen kanssaan todella hyviä kavereita. Hän oli muuttamassa ja minä auttamassa. Jollekkin tytölle kerroin, että mies tulee aina kuulumaan elämääni, samoin kun minä hänen. Totta..mutta unessa meillä ei ollut meidän poikaa. Taas oli eritteitä lattialla, tällä kertaa koiran kakkoja siivoilin. Niin ja jossain vaiheessa unta asuin itse suuressa palatsissa..oli niin koreeta ja hienoa ja ihmettelin että kuinkas mää tänne olen muuttanut  Cheesy.

Vielä yksi mies on jäljellä joka ei unissani ole kummitellut ja se on tämä nykyinen. Olen todella hämilläin näistä unista..näitä on jatkunut viikosta toiseen.
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #10 : 07.01.2012 00:08:10 »

Onkhan nyt jonkin näkösten tilinpäätösten aikaa uniajassa?!  Shocked

Täällä kans ketju-unien näkijä.
Mie vain keskustelen eri ihmisten kans eri paikoissa. Osan ihmisistä tunnistan, osaa en. Paikkoja en ole tunnistanut yhtään. Mutta omaan elämään tavallla tai toisella liittyviä keskusteluja oon käyny. Ja ne loppuoivallukset tulee joko ihan unen lopusta mukaan valve-elämään tai sitten heräämisen jälkeen.
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #11 : 07.01.2012 14:59:21 »

Onkhan nyt jonkin näkösten tilinpäätösten aikaa uniajassa?!  Shocked

Täällä kans ketju-unien näkijä.
Mie vain keskustelen eri ihmisten kans eri paikoissa. Osan ihmisistä tunnistan, osaa en. Paikkoja en ole tunnistanut yhtään. Mutta omaan elämään tavallla tai toisella liittyviä keskusteluja oon käyny. Ja ne loppuoivallukset tulee joko ihan unen lopusta mukaan valve-elämään tai sitten heräämisen jälkeen.

sain kuulla ystävältä, että olisi pitänyt pitää unipäiväkirjaa jouluaatosta lähtien seuraavan 13 yön ajan. Aatosta lähtien jokainen yö vastaa tulevan vuoden kuukautta alkaen tammikuusta, uuden vuoden yön uni kuvaa seuraavaa vuotta kokonaisuutena ja sitten taas kuukaudet jatkuvat. On kuulemma vanha suomalainen systeemi, mutta en ole itse ikinä kuullutkaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: