Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luvattomien energiakytkösten katkaiseminen  (Luettu 243983 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« : 14.10.2011 11:26:53 »

Kopsailin tämän tekstin kahvi- ja teetuvasta tänne omaksi aiheekseen, koska tästä saattaa olla jollekulle hyötyä ja siellä se vain painuu unhoksii, kun ketju jatkuu ja pitenee. Esipuheena: Jos tuntuu, että joku ihminen rassaa, on hankala tai imee energiaa voi kyseessä olla luvaton energiakytkös.

Minulle tämä tieto ja kaikki siihen liittyvä tuli intuitiivisena 'lähetyksenä' tuossa melkein kymmenen vuotta sitten ja olen sen jälkeen menestyksekkäästi käyttänyt sitä poistaakseni luvattomia energiakytköksiä. Olen itse tehnyt sellaista esim jokusen eksän osalta, läheinen ihmissuhde saattaa luoda energiakytköksen ilman, että kumpikaan on tarkoittanut sitä. Se voi olla suhteen kuluessa ikään kuin 'luvallinen' vaikka siitä ei olla tietoisia, koska moni haluaakin kokea energeettistäkin yhteyttä, vaikka tuo halu olisikin alitajuinen. Suhteen katkettua niistä on sitten haittaa, voi olla energiavampirismia, voi olla vaikeuksia tehdä surutyötä suhteesta, päästää siitä irti tms. Mutta näitä kytköksiä voi olla ihan minkälaisiin  ihmisiin tahansa liittyen; perheenjäseniin ja sukulaisiin, ystäviin, työtovereihin jne.

Visualisoi itsesi ja joko katso lähteekö selkäpuoleltasi 'energianauhoja,' ikään kuin eri värisiä nauhoja johonkin. Sillä ei ole väliä mihin ne sinusta menevät, vaan sillä että ne ovat kiinnittyneet nimenomaan selkäpuolellesi: Vapaalla tahdolla solmitut energiakytkökset kiinnittyvät etupuolelle energiakehoa. Kaikki selkäpuolella olevat ovat luvattomia kytköksiä. Kun ekaa kertaa tämä tieto tuli minulle, löysin varsinaisen nipun erilaisia, eri värisiä ja eri paksuisia nauhoja ja kaapeleita jotka lähtivät selkäpuoleltani isohkolta alueelta, suurimman osan ollessa kuitenkin solar plexus chakran kohdalla. Eikä ihme, se kun on me-ja-muu-maailma chakra. Kyllä niitä oli sitä ylempänä ja alempanakin, mutta vähemmän. Eikä aavistustakaan minne eli keihin ihmisiin ne johtivat, mutta katkoin kaikki, koska olivat luvattomia kytköksiä. HUOM: 'Luvaton' ei välttämättä tarkoita tässä sitä, että joku muu olisi tehnyt ne. Se voi vain tarkoittaa, että ne ovat muodostuneet ilman tietoista päätöstä asiasta, vaikka voivat toki olla sen toisen ihmisenkin luvatta tekemiä.

Saattaa olla että et 'näe' sillä visualisoinnissasi mitään, mutta voit kuvitella sinne energianauhan, joka menee juuri nimenomaan tähän ongelmalliseen ihmiseen. Sitten vain kuvittelet jonkin välineen - minulla se oli iso miekka, mutta se voi myös olla vaikka sakset tms. - jolla leikkaat tuon energianauhan (tai nauhat, jos niitä on useita) poikki. Saatat joutua tekemään sen useita kertoja, joskus ovat sitkeitä katkeamaan. Kannattaa tehdä homma myös useampana peräkkäisenä päivänä. Ja saatat myös löytää sieltä ison nipun kytköksiä, koko aiemman elämän aikana muodostunutta painolastia. Kaikki  poikki vaan! Positiiviset ja luvalliset kytkökset eivät ole selkäpuolella, ei siis pelkoa minkään muun menettämisestä, kuin energiavampirismin, riippuvuuden ja haitallisten kytkösten.

Kun olet katkaissut nauhoja/nauhan, älä ylläty jos saat vaikkapa puhelun tai muun yhteydenoton ihmiseltä johon se liittyy.  Jollain tasolla se katkaiseminen havaitaan, vaikkei tietoisesti ja intuitiivisesti sitä saatetaan pyrkiä uusimaan. Jos löydät kimpun nauhoja ja katkaiset ne, saatat saada yllättäviä yhteydenottoja menneisyyden ihmisiltä. Mutta et välttämättä aina: Joskus nuo nauhat sieltä selkäpuolelta eivät mene enää siihen todelliseen ihmiseen, vaan esimerkiksi omaan muistoosi tai mielikuvaasi hänestä silloin, kun on jokin tukos tai este irtipäästämiselle. Ne ovat silti sinun ei-tietoisia energiakytköksiäsi asiohin, jotka eivät enää sinua millään tavoin hyödytä.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2012 13:15:49 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
inkivääri
Vieras
« Vastaus #1 : 15.10.2011 00:26:38 »

Erittäin hyvä ohje ja toimiva  angel
Itse en vain ole ajatellut takana olevia energianauhoja. Hyvä, että toit asian esiin  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.2011 12:19:09 »

Itse teen tuota samoin, mutta katkaisemisen sijaan olen ikään kuin imaissut kaapelin irti ja eheyttänyt jäljelle jääneen aukon itsestäni ja tuon kaapelin olen ikään kuin visualisoinut valoputkeen, jonka toinen pää on Jumalalla ja sen avulla irrottanut kaapelin toisesta ihmisestä juuriaan myöden. Aiemmin tein juuri tuota katkaisua, mutta katkaistut siteet tosiaan tuppautuivat helposti kasvamaan uudestaan, jos ne niistä jää palanenkin energiakenttään.

Jos tiedän keneen negatiivinen side on olemassa ja puhdistan usein välit luomalla ns. kullasta ja rakkaudesta aidon pyynteettömän siteen tilalle.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 15.10.2011 14:25:21 »

Toimisiko pelkkä anteeksianto samalla tavalla? Vain päätös antaa anteeksi  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
ptv
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #4 : 15.10.2011 16:52:40 »

Kyllä, anteeksianto molemmille ja irtipäästäminen.
tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #5 : 15.10.2011 18:00:07 »

En osaa katsoa kolmannella silmällä tai mitä termiä kukanenkin käyttää, mutta kun mietin tuota omalta kohdaltani, niin tuli heti semmoinen mielikuva, että mulla olisi selässä oikea nippu erivärisiä ja paksuja kaapeleita. Semmoisia oikein nahkeita ja sitkeitä, tuntuvat niin kuin joltain ulpukan varrelta.  Lips Sealed Aika ahdistava ajatus. Täytyy sahailla ne poikki...
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 15.10.2011 19:08:58 »

Toimisiko pelkkä anteeksianto samalla tavalla? Vain päätös antaa anteeksi  :Smiley

 smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 16.10.2011 12:42:08 »

Katkoin myös eilen kytköksiä ja tämä ihminen koki sen negatiivisena. Soittikin perään ja kysyi, että onko kaikki hyvin. Vastasin, että on. Täytyy vielä tänään katkoa, koska on sen verran tiukka sidos minun ja tämän henkilön välillä. Valitettavasti hän on sukulaiseni.  Embarrassed
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
rhodonite
Vieras
« Vastaus #8 : 16.10.2011 16:14:48 »


Hyvä muistutus katkomisen tärkeydestä. Olen löytänyt myös tikareita selkäpuoleltani. Tikareista on ainakin Doreen Virtue kirjoittanut kirjassaan, jonka nimen olen unohtanut. Mulla on kyllä se kirja jossakin.

Jos joku voi itse katkoa näitä sidoksia, hän on jo antanut anteeksi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #9 : 16.10.2011 18:57:46 »

Minä katkoin siteitäni suurella ja kauniilla viidakkoveitsellä.
Niitä oli kolme kullankellanviheriöivää nippua, ja tuntuivat sellaisena kutisevan nipistelevänä tunteena selässä, solar plexuksen kohdalla tosiaan eniten.

Sain yhdeltä viestin ja toinen tuli ihan käymään asti, sen verran vaikutti ilmeisesti.

Olenhan minä antanut anteeksi...mutta noissa sidoksissa on varmasti paljon sellaista, mitä ei kumpikaan osapuoli edes tiedosta, joten ei kai sellaista voi antaa anteeksikaan?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 17.10.2011 07:55:35 »

Itse teen tuota samoin, mutta katkaisemisen sijaan olen ikään kuin imaissut kaapelin irti ja eheyttänyt jäljelle jääneen aukon itsestäni ja tuon kaapelin olen ikään kuin visualisoinut valoputkeen, jonka toinen pää on Jumalalla ja sen avulla irrottanut kaapelin toisesta ihmisestä juuriaan myöden. Aiemmin tein juuri tuota katkaisua, mutta katkaistut siteet tosiaan tuppautuivat helposti kasvamaan uudestaan, jos ne niistä jää palanenkin energiakenttään.

Jos tiedän keneen negatiivinen side on olemassa ja puhdistan usein välit luomalla ns. kullasta ja rakkaudesta aidon pyynteettömän siteen tilalle.

Kiitos, tuo oli hyvä huomio, sillä tämän unohdin ensimmäisestä viestistäni:
Kun katkaisin silloin aikoinaan sen nipun nauhoja, niin jouduin polttamaan kirkkaalla valolla niistä jäljelle jääneet tyngät pois ja hoitamaan ehjäksi sen kohdan selästä, jossa ne olivat. Vasta se esti niitä kasvamasta uudelleen.

Minä en välttämättä halua positiivistakaan sidettä ihan keneen tahansa, joten en ole luonut mitään katkaistujen tilalle. Tämä sen vuoksi, että ne positiiviset siteet ovat siellä etupuolella kroppaa. Selkäpuoli saa ollakin ihan tyhjä. 

Eräs huomio:
Ei tarvita mitään ihmeellistä kykyä 'nähdä kolmannella silmällä!' Mielikuvitus ja oma visualisointi riittää. En minäkään koe, että minulla olisi mitään selvänäön yms. kolmannen silmän erikoisnäkökykyä. Menin vain rentoutuneeseen tilaan ja katsoiin mitä mielikuvitus tuottaa, kun visualisoin itseni. Siitä vaan siis, vaikkei kokisi omaavansa mitään ihmeellisiä näkemisen kykyjä. Kyllä alitajunta tuottaa juuri sen kuvan mitä tarvitsee.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 17.10.2011 07:58:08 »

Toimisiko pelkkä anteeksianto samalla tavalla? Vain päätös antaa anteeksi  :Smiley

Minulla ei toiminut. Anteeksianto on mielen prosessi, ihan maallinen prosessi jota voi kuvailla vaikkapa psykologian termein. Nämä nauhat sen sijaan ovat energeettisiä - eri järjestelmässä tavallaan. Minä olin jo antanut anteeksi suunnilleen aivan kaikille siinä vaiheeessa, kun löysin sen tajuttoman nipun nauhoja sieltä selkäpuolelta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 17.10.2011 08:00:46 »

Mitä luulet, E, voisko tätä tehdä toisten puolesta? Lähinnä mietin työpaikkaa jossa on eräs häirikkö, häneltä loppuu (toivottavasti) parin kuukauden päästä työsopimus. Hän aiheuttaa määrättömän määrän negatiivista, väkivaltaistakin energiaa, ja muutama kollega kuvaa tilannetta niin, että vaikka hän ei ole aina paikalla, hänen "aaveensa" on vielä käytävillä.

*A*

Hööö... ehkä tämän on vähän kuin energialla hoitaminen ilman että kysyy lupaa: Voihan sitä lähettää, mutta jos kohteen sielunsuunnitelmaan kuluu sairastaa, niin ei se auta mitään. Ehkä sen voisi tehdä niin että aloittaa määrittelyllä: 'Sikäli kun on sallittua että näin tapahtuu...'
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #13 : 17.10.2011 11:53:27 »

Toimisiko pelkkä anteeksianto samalla tavalla? Vain päätös antaa anteeksi  :Smiley

Minulla ei toiminut. Anteeksianto on mielen prosessi, ihan maallinen prosessi jota voi kuvailla vaikkapa psykologian termein. Nämä nauhat sen sijaan ovat energeettisiä - eri järjestelmässä tavallaan. Minä olin jo antanut anteeksi suunnilleen aivan kaikille siinä vaiheeessa, kun löysin sen tajuttoman nipun nauhoja sieltä selkäpuolelta.

Aivan. Tämä on todella mielenkiintoinen aihe  ja vaatii tutkistelua ja sulattelua  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Yep
Vieras
« Vastaus #14 : 17.10.2011 13:23:04 »

Kiitos Ekletikko! Hyvä aihe.

Minulta eräs parantaja vuosia sitten leikkasi ihan oikeilla saksilla noita nauhoja poikki. Hän suihki kyllä etupuoleltakin (?) Käytti siis oikeita saksia aurani puhdistamiseen. Moni muu hänen asiakkaansa kertoi samaa  Cheesy

Noista selkäpuolen nauhoista tuli mieleeni, kuinkakohan moni selkäkipu aiheutuu tästä?

Nuo tikarit, joista joku mainitsi ovat usein tietoisen kateuden aiheuttamia. Niitä on vaikea poistaa, ellei kahdehtija päästä irti. Voisiko noidannuoli olla kaikkein klassisin esimerkki näistä kateustikareista? Jos noidannuoli (miten kuvaava nimitys  Grin) iskee, kannattaa miettiä, onko hiljattain menestynyt jossain asiassa.

Anteeksiannosta olen samaa mieltä, se ei katkaise näitä siteitä, koska anteeksianto on sielullinen juttu ja nämä kytkökset ovat tunnepuolen juttuja.

Hyvä muistutus, taidankin lähteä taas katkomaan näitä siteitä.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: