Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unissa toistuvasti vierailevat henkilöt  (Luettu 4364 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« : 22.11.2011 11:31:45 »

Onko teillä muilla ns. vakkarivierailijoita unissanne? Henkilöitä jotka toistuvasti, ehkä pitkienkin ajanjaksojen jälkeen esiintyvät unissanne. Minua kiinnostaa nimenomaan nyt sellaiset univieraat joita ei osaisi edes odottaa, eikä reaalimaailmasta löydy edes järkevää selitystä miksi tyyppi pyörii taas unissa. Ei ole ihme jos esim oma mies tai paras ystävä esiintyvät unissa, ovathan he läsnä päiväsaikaankin mutta mikä merkitys on näillä muilla?

Itseäni hämmentää opiskelutoverin erikoiset vierailut unissani. Näin tästä luokkatoveristani nyt jo kolmatta (tai neljättä) kertaa unta. Kyseessä on nuori nainen jonka kanssa en edes ole mitenkään erityisen paljon tekemisissä, opiskelemme samalla luokalla kolmatta vuotta, emme tapaa koulun ulkopuolella. Luokkatovereistani löytyisi monta muuta tyttöstä ja muutama mieskin joiden kanssa olen enemmän jutuissa ja voisin unia nähdä mutta ei, vain hänestä näen. Kyseinen henkilö on toki kiinnostava persoona ja haluaisin häneen paremmin tutustuakin. Eniten näissä unissa kummastutta niiden luonne! Ensimmäisessä nimittäin suutelimme, toisessa unessa olimme alkaneet seurustella ja mietin miten poikaystäväni mahtaa tähän suhtautua  Grin ja edellisyönä harrastimme jo ihan seksiäkin! Kuitenkaan unien tunnelma ei ole seksuaalinen tai edes romanttinen, vaan ihan luonnollinen. En enää kehtaa edes kertoa tälle kaverilleni että taas näin unta vaikka aluksi molempia nauratti! Mitä ajattelette tästä?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #1 : 22.11.2011 15:04:49 »

Mun unissa vierailee välillä vanhoja ala-asteaikaisia luokkakavereita, joita en ole sen koommin nähnyt. Aina välillä, tyyliin 2 kertaa vuodessa näen sellaisia unia, joissa heitä esiintyy. Sitten yksi mieshenkilö tuttavapiiristä tulee välillä uniin, vaikka en ole hänen kanssaan tekemisissä, ehkä kerran vuodessa näen. En osaa tulkita noita...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
PikkuMammutti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2011 16:57:27 »

Minulla unissa on henkilöitä joita en ole koskaan ennen nähnyt. Tällaisen unen nähtyäni, unessa oleva henkilö tulee seuraavien kahden viikon aikana esim. kaupassa vastaan. Ensimmäisen kerran minulle kävi näin kun olin 10v eli hieman yli 4 vuotta sitten. Osaako kukaan kertoa mistä tämmöinen voisi johtua?
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #3 : 29.11.2011 21:09:31 »

Näen paljon unia ja niissä vierailevat ihmiset vaihtelevat.

Myös näitä vieraita, joita en ole ajatellut vuosikausiin, voivat hypätä uniin. Esim. rinnakkaisluokan poika kertoi mitä hänelle nykyään kuului, en ole nähnyt häntä kylläkään unenkaan jälkeen. Lukiossa ollessani, eräs poika kuoli loman aikana ja hänelle pidettiin hiljainen hetki kun palasimme kouluun. Näin myöhemmin unen, jossa hän kävi hakemassa koulureppunsa ja haamuna meni ikkunasta ulos. Hän sanoi vain että "minulta jäi tämä". Sen jälkeen asia ei painanut mieltäni.

Unet on jänniä!
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #4 : 06.12.2011 10:32:27 »

Minullekin käy näin todella usein! Vakivierailijoita kyllä on, ja oikeastaan olen aika iloinen että näen heistä unia. Minulle on tapahtunut myös niin, että saatan nähdä unta jostakin tutuntutusta tai henkilöstä jota en todellakaan ole pitkään aikaan ajatellut, ja seuraavan kahden päivän aikana törmään häneen kaupungilla tai hän ottaa yhteyttä.
tallennettu
Nuotti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #5 : 03.01.2012 17:22:59 »

Itselläni on joitain hahmoja, jotka seikkailevat useassakin unessa, syytän siitä liian hyvää mielikuvitusta... Ja yleensä ne on juuri sellaisia henkilöitä joita ei voisikaan esiintyä todellisuudessa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: