Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuplat...tai triplat?  (Luettu 17926 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #15 : 07.12.2011 14:04:25 »

Toisaalta sekin, jos huoneet yhtyvät toisiinsa niin en tiedä, kai sekin painottaa
sitä merkkiä, missä ne huoneet yhtyvät, koska ne kuitenkin kaikki ovat sitten
saman hallitsija-planeetan alla? Huh
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #16 : 07.12.2011 14:07:57 »


Joo, en sitä sano, etteikö "heikommat" yksilöt varmaankin koe oinasta ylijyrääjänä. Hyvin mahdollista! Se yksinkertaisesti johtuu siitä, että oinas kaikessa minäkeskeisyydessään ei ymmärrä sitä, että kaikki ihmiset ei ole yhtä terhakkaan tomeria ja uskaliaita avaamaan suutaan.
Paras tapa käsitellä oinasta on avata suu rohkeasti auki ja sanoa "perhana, nyt riittää". Kyllä oinaan saa kuuntelemaan kun käyttää ääntä ja sanoo suoraan Smiley
Ja jos on tekemisissä hyvin hankalan oinastapauksen kanssa joka ei suostu kuuntelemaan niin kovat otteet käyttöön vaan Cheesy

Pelkoa ei pidä näyttää. Täysillä päin vaan! Pistäkää luu kurkkuun!

Vielä tuosta narsistiudesta, että osa sanoo mulle, että olen hirveän itsekäs, osa taas on sitä mieltä että olen itse Äiti Teresa. Riippuu katsojasta  Grin  angel

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 07.12.2011 14:10:36 »

Kyllähän monet ihmiset helposti kuvittelevat että joku olisi tunteeton, vain sen perusteella miltä ulosanti sattuu vaikuttamaan. Todellisuudessa vain hyvin harva oikeasti on, ja nämä sitten ovat niitä vakavamman puolen psykopaatteja tai narsisteja. Tosin, olen siinä käsityksessä, että pintapuolisessa tuttavuudessa juuri nämä ihmiset vaikuttavat etteivät olisi ollenkaan tunteettomia?
Ja anteeksi off-topic rönsyily..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #18 : 07.12.2011 16:47:06 »

Mun rakkaalla lapsella on stelliumit sekä oinaassa et kalassa, saapi nähdä mikä siitä tulee.

Exäni olikin sitten  aurinko askendentti merkurius venus +joku asteroidi, en muista mikä  rapu ...

Sanoisin näin jälkeen päin, että en varmaan koskaan saanu hänen kuortaan ees auki, huumeita ja alkoholia käytti paljon, hyvin itsekeskeinen ja määräilevä, oli  kuu leijona ...

Mulla itsellä on  aurinko mars merkurius chiron ceres kaksosissa,
ja kai mulla on omat heikkouteni tän pienen ryppään takia. Kaikki kun sijaitsee 7. huoneessa,
niin olen jotenkin ihan tosi riippuvainen muista ihmisistä ja seurankipeä ja epäitsenäinen toisaalta, toisaalta en.
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 07.12.2011 19:51:12 »

Heissan!!

Mulla menee näin:

- Nousumerkki (symbolii en muista) skorpioni
- aurinko vaaka
- kuu kalat
- merkurius skorpioni
- venus skorpioni
- mars rapu

Eli mulla on ainakin triplat: Skorpiooni =)) (Jos oikein älysin aloittajan aloituksen) :DDD
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #20 : 07.12.2011 20:15:28 »

Niinno minä tarkoitin lähinnä  askendentti ( eli nousumerkkiä) kuu ja  aurinko merkkejä, mutta ei se niin nuukaa ole, antaa rönsytä jos rönsyää Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #21 : 07.12.2011 20:29:49 »

Minulla on  aurinko mars merkurius rapu ja  venus kuu kaksoset, eli kaikki persoonalliset planeetat jakautuu noihin kahteen vierekkäiseen merkkiin. Jotenkin en osaa pitää itseäni selkeänä Rapu- ja/tai Kaksostyyppinä, kun multa puuttuu just ne silmiinpistävimmät merkin ominaispiirteet (kuten Ravun äidillisyys tai Kaksosten sosiaalinen lahjakkuus). Olen vissiin aikamoinen sekoitus, ja siksikös minusta onkin vaikea joskus ottaa selvää, eikä vähiten itse itsestäni  crazy2 laugh
Hassua kyllä, enemmän kuin Rapu tai Kaksonen, koen olevani Kauris (joka on  askendentti-merkkini), mutta en osaa sanoa, kokevatko muut minut sitten eri tavoin.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #22 : 07.12.2011 20:33:17 »

Sullakin jos olis  merkurius kaksoset ja  venus rapu, vois tuntua toiselta Hopealohikäärme? Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #23 : 07.12.2011 20:36:48 »

Tuplia, triploja tai multeja... Öh... Minä :Smiley  Nimim. aurinko merkurius venus uranus neptunus keskitaivas jousimies buck2  Ja vielä se Jousimiehen hallitseva planeetta  jupiter löytyy omasta huoneesta, eli 9. huoneesta - vaikkakin on  skorpioni puolella.  jousimies -stellium läjähtää 10. ja 11. huoneeseen.

Olen hyvin jousimiesmäinen - ainakin sillä, että olen kiinnostunut n. miljoonasta eri asiasta (kaikki menee maailman ruokakulttuureista ristipistoihin ja krav magasta ydinfysiikkaan), touhuan aina kolmea asiaa kerralla ja mikään ei onnistu ja liikun paikasta toiseen kuin kaistapäinen villivarsa, ilman mitään tyyliä ja eleganssia Cheesy  Innostun herkästi ja jaksan tsempata ihmisiä, vaikka välillä tekisi tiukkaakin - keskittymiskyky on innokkuuden vuoksi pieni heikkous, mutta olen asioita vienyt kunnialla päätökseenkin Wink  Ja joo, olen oikeas kotiopettaja ja know-it-all -elämänfilosofi, joka on aina valmis jakamaan "viisauttaan" - vaikkei ketään edes kiinnostaisi Grin

Samalla en ole tyypillinen Jouskari - ehkä  askendentti kauris lyö sitten niin voimakkaasti tasoittavan leimansa. Olen isoissa asioissa erittäin varovainen ja hankkeita toteutan vain pitkällisen harkinnan jälkeen. Riskejä en koskaan ota. Lisäksi olen ajoittain aika saakelin pihi raha-asioissa... Tongue  En voisi kuvitellakaan lähteväni 5min varoitusajalla reppureissaamaan jonnekin hevonhumppaan! Shocked

Exäni olikin sitten  aurinko askendentti merkurius venus +joku asteroidi, en muista mikä  rapu ...

Sanoisin näin jälkeen päin, että en varmaan koskaan saanu hänen kuortaan ees auki, huumeita ja alkoholia käytti paljon, hyvin itsekeskeinen ja määräilevä, oli  kuu leijona ...

 Shocked Pelottavaa... Nimittäin siskoni, jolla on vakavia ongelmia alkoholin, huumeiden sekä mielenterveyden kanssa (vaikea masennus + epäilen bipolaarista), on myös  aurinko askendentti rapu ,  aurinko 1. huoneessa ja löysässä aspect_con :ssä  askendentti :iin. Lisäksi  kuu leijona (3. h) - on lisäksi äärimmäisen vaativa ja itsekeskeinen ihminen, vaatii itselleen kuningattaren kohtelua, mutta vastineeksi ei anna muille mitään Angry  Työelämään tuskin koskaan kykenee, on mieleltään niin rikki - sääli, kun on kuitenkin vasta 34v... Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #24 : 08.12.2011 07:12:36 »

Kaikki lähimmät ihmiseni ovat myös jollain tavoin "triploja" tai rykelmäisiä.

Eräs ystävä on  aurinko  kuu  merkurius  mars  kauris

Paras ystäväni on  aurinko  kuu  uranus  skorpioni

Toinen erittäin läheinen ystävä on  aurinko  merkurius  mars  askendentti  rapu

Eräs ystävätär  aurinko  merkurius  venus  askendentti  harka

Äitini  aurinko  merkurius  venus  neptunus  vaaka

Mieheni  aurinko  merkurius  mars  rapu

Kummityttö  aurinko  merkurius  venus  uranus  neptunus  vesimies

Hirmu määrät! Kai tälläiset rykelmäiset ihmiset toteuttaa sen merkin ominaisuuksia melko "puhtaasti".
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #25 : 08.12.2011 10:11:16 »


 kuu aurinko merkurius leijona
leimahteleva ankaranpuoleinen korttihai-pelimanni, höynäyttävä huumorintaju ja Wink yksin nauraa muille


Täällä viittilöi  askendentti venus  aspect_con  juno  leijona
Tiedä kuinka ärsyttävä olen, mutta idolia mulla ei ole oikeastaan ollut  Grin Vahvuutta onkin saanut opetella ja vaikka nuorena olin todella ujo, tykkäsin olla näytelmissä roolissa.
Ja nauran yksin  Grin
« Viimeksi muokattu: 08.12.2011 22:39:11 kirjoittanut trius » tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #26 : 08.12.2011 20:55:49 »

Sullakin jos olis  merkurius kaksoset ja  venus rapu, vois tuntua toiselta Hopealohikäärme? Smiley

No joo, tai  kuu rapu, mutta kun mulla menee just "väärinpäin" noi merkit ja planeetat, niin ehkä sitten siksi en koe olevani tyypillinen Rapu tai Kaksonen. kuu mulla on 3. eli Kaksosten huoneessa että luulis että se vielä vahvistaa tota  kuu kaksoset-vaikutusta, mutta kolmosen kärjessä taas on  harka, mikä taas on melkein päinvastainen merkki... ei voisi olla sekavampaa.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2011 20:57:25 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #27 : 13.12.2011 01:54:06 »

itselläni  askendentti ja kuu rapu ja huomaa kyllä että jokaikinen ravun stereotypia täsmää itseeni pilkulleen Cheesy Sen lisäksi  aurinkovenus ja  merkurius  vaaka huoneessa 5, ja tunnistan itsessäni paljon leijonaa. Vaakaa en usein huomaa itse mutta lähipiiri sitäkin paremmin Cheesy
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #28 : 16.02.2012 12:56:57 »

Kertoisko joku minkälainen on tupla  kalat? Siis nimenomaan  aurinkokuu  kalat, että onko todellisuudentaju/ realismi hallussa yhtään?  Grin
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Ave^^
Vieras
« Vastaus #29 : 17.02.2012 13:33:30 »

Heh, minä olen tuplakala, mutta  askendentti ja  kuu .

On kiinni muusta kartasta tuo realismi, että jos muut tekijät tukevat ajelehtimistaipumusta, niin sitä voi sitten olla ja paljon. Ja myös sitä vastuun pakoilua.  Undecided Mutta jos löytyy maata, tai vaikkapa kiinteää laatua, niin tasapainottavat kyllä. Katso myös missä merkissä kalojen hallitsijaplaneetta neptunus sijaitsee, sekin värittää hieman sitä millä tavalla kalalaatua käyttää. Hankala yhdistelmä voi olla ehkä voimakas kalalaatu yhdistettynä muualla kartalla merkittävästi esillä olevaan tulielementtiin, tuli kun tuo sen energian ja räjähtävyyden toteuttaa ne kaikki hullutkin päähänpistot.  Wink Ja se yhdistelmä mulla tietenkin on..  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: