Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuplat...tai triplat?  (Luettu 17927 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« : 07.12.2011 08:40:59 »

Muistan joskus nähneeni tästä aiheesta keskustelua täällä mutta nyt en löydä haulla mitään  Undecided

Eli onko lähelläsi joku tupla, tai jopa triplamerkki?
Miten ilmenee...ovatko siis ihan liikaa jotakin sorttia? Mitä se kolmas merkki siinä vielä vaikuttaa?
Ja onko tuplilla tai triploilla joku erityinen juttu tehtävänä, kun ovat halunneet painottaa noita tiettyjä merkkejä?

Mulla siis kahdella muksulla  aurinko harka kuu harka ( asc  rapu ) ja  askendentti vaaka kuu vaakaaurinko vesimies )

Härkälapsi on ainakin niin itsepäinen kun olla voi...sen täytyy antaa tehdä vaan jotkut asiat ja itse huomata, että hei, ei tää nyt oikein toiminukkaan, ja sittenkin se itsepäisyys saattaa jatkua, ihan vain itsepäisyyden vuoksi  :Smiley

Ja vaakalapsi on tosiaan jo selvä diplomaatti, herkkä kaveri. Varmaan kuitenkin kuumerkki vasta näkyvissä, mutta kuitenkin.
Sillä on myös ihan oma maailmansa missä elelee, mutta se on varmaan veskaria se.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.12.2011 09:05:11 »

Ex-mies oli  aurinko kuu merkurius askendentti oinas. Yllättävän helppo partneri parisuhteessa, johtui varmasti DC-Vaa´asta, jonka avulla hän tarvittaessa osasi ottaa muita huomioon.

Mutta muuten melko tyypillinen tapaus. Halusi oli paras tai näyttävin kaikessa, mutta kärsivällisyyttä ei aina ollut uusien asioiden treenaamiseen, kaiken olisi pitänyt mennä heti paikalla putkeen. Kova innostumaan ja oli määräajan täysillä mukana innostuksen aiheessa, jonka takia kaikki muu jäi retuperälle. Täydellinen omistautuminen yhdelle asialle on muutenkin mielestäni tyypillistä ihmisille, joilla on stelliumeja kartoillaan.  Nykyinen mieshän on  aurinko askendentti pluto uranus neitsyt ja on totaalinen silloin kun ryhtyy jotakin tekemään.

Silloin kun Aurinko ja Kuu ovat yhtymässä samassa merkissä, niin kyseessähän on uudenkuun vaiheessa syntynyt henkilö. Tämä vaihe kuvastaa uusia alkuja ja ainakin tuo ex-mies on sellaisia kokenut elämässään useita kertoja.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2011 09:20:46 »

Uusia alkuja...härälle ne ei välttämättä ole se kaikkein paras juttu  Undecided  On siellä MC veskarissa, jos se vähän asiaa auttaisi.
Kuunsolmu tulee vielä yhtymään auringon ja kuun kanssa, siitä ajattelin että mahtaako hällä olla joku härkämäinen homma mitä on aatellu tehdä täällä  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #3 : 07.12.2011 10:40:49 »

Melkoinen tapaus varmasti ollut Lillin ex. Kuningas  oinas  buck2

Kattelin itseltäkin mitä kasoja löytyy samasta merkistä..ja tulin miettineeksi että miten stelliumiin vaikuttaa se että se jakautuu kahteen merkkiin? Tässä tapauksessa  kalat ja  oinas  Huh

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #4 : 07.12.2011 11:47:11 »

Minä  aurinko  kuu  venus  mars  oinas

tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #5 : 07.12.2011 11:52:22 »

Minulla on  kuu mars jupiter saturnus neitsyessä sekä  askendentti, MC,  neptunus jousimiehessä ja kauriissa ovat  aurinko ja  merkurius. DC ja IC ovat kaksosissa. Tuo neitsyt painotus on eniten askarruttava, kun en koe olevani merkin "kaltainen" monissakaan asioissa. Tai sitten olen vaan onnellisesti ummistanut silmäni näiltä piirteiltä tai en huomaa rehellisesti itseäni tässä asiassa...  Wink
Kun minulla painottuu planeetat muutamille merkeille, olen iloinen pienistäkin erottavista jutuista, kuten  kuunsolmu leijona ja  venus vesimies.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #6 : 07.12.2011 11:56:23 »

Niin, sinähän se olitkin, Artemis, oikea päkäpää Cheesy Cheesy ^^

Itsellä on asc,uranus ja jupiter aspect_con ja neptunus 1.huoneessa jouskarissa.
Sitten on veskarissa  aurinko juno aspect_con ja merkurius.

Kaloissa asuu mars,venus, ja vesta. ( yhtymä oinas kuu )
MC, saturnus pluto aspect_con vaa'assa, mutta saturnus skorpparissa.

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7 : 07.12.2011 12:04:26 »

Löytyyhän näitä..

miehellä  askendentti aurinko merkurius   jousimies

isällä  aurinko merkurius venus  oinas  sekä   kuu mars   jousimies

äidillä  aurinko merkurius  vaaka   sekä  kuu keskitaivas mars   kauris

ja itselläni   askendentti kuu   kalat   sekä    aurinko keskitaivas merkurius    jousimies

Siinä lähipiiristä mitä muistan..


Otin huomioon vain henkilökohtaiset planeetat ja akselit, sillä jos teema on "tuplat" tai "triplat" persoonallisuuden kannalta, niin silloin sillä missä saturnus tai uranus jne olevat, ei ole teeman kannalta merkitystä.
Onhan nuo keskittymät aina sellaisia mitä selkeästi huomaa ihmisestä.  Smiley Mutta niin, tuolla edellä kommentoitiin oinaskeskittymää, mutta isäni on kuitenkin kyllä myös se joka saattaa asiat valmiiksi. En ole koskaan liittänyt asioiden kesken jäämistä oinaan merkkiin, vaikka se se aloittaja onkin.
Miehestä huomaan (ja olen aina huomannut  Grin ), että on kyllä täsmälleen sellainen kuin mielikuvani miespuolisista jousimiehistä onkin. Sitä mielikuvaa en osaa tässä nyt sanoin sanoa, mutta on niin huvittavaa että joku voi olla niin täysin sellainen..
Itse pidän kyllä siitä, että mulla on noita tuplia. Tasaisesti jakautuneesta kartastahan sanotaan, että on monipuolinen, mutta pidän kyllä kuitenkin siitä että on selkeää millainen olen, siis on jotain erityistä eikä ole ihan kokonaan vain monipuolinen.  Wink
« Viimeksi muokattu: 07.12.2011 12:06:32 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #8 : 07.12.2011 12:05:17 »

Minäpä minä  Smiley

Oinaassa neljä planeettaa, vaa'assa on sitten pluto, jupiter ja saturnus.

Tunnistan samaa itsessäni kuin Lillin exässä. En ole tyhmä, mutta minusta voi saada sellaisen mielikuvan  Cool sillä en vaan jaksa perehtyä kaikkeen, en vaan jaksa treenata tarpeeksi pitkään. Jos en ole heti luonnonlahjakkuus jossain, niin se saa jäädä. Ei vaan pirulauta riitä kärsivällisyys.
Joitain asioita jaksan tahkota moneenkin kertaan, mutta ne asiat on oltava sitten ihan tosissaan intohimoni kohteita tai muuten äärimmäisen tärkeitä.

Jos vaikka kenkä ei mene heti jalkaan, niin sitten se kenkä viskataan pientareelle ja painellaan eteenpäin paljain jaloin  Grin

Kärsimättömyys on suurin esteeni elämässä. Se estää minua paneutumasta asioihin. Se estää jossain määrin myös oppimasta uutta. Sitä ei kukaan ihminen voi käsittää, miltä tuntuu, kun kärsimättömyyden pakottava aalto pyyhkii yli. Se on kuin luonnonvoima. Ei voi vaan jäkittää paikoillaan ja odottaa että onnistuu.
Minä ihan oikeasti painelen ennemmin lumihangessa paljain jaloin kuin käytän tunnin kenkien etsimiseen ja pukemiseen  Shocked Järkevää? Ei  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #9 : 07.12.2011 12:10:47 »

 Grin Grin
Minä kuljen joskus talvella villasukilla, piru, kun joku oli vienyt kengät, ja kesällä yleensä aina paljain varpain Cheesy Cheesy

Siis mulla varmaan yhdistyy tuo kärsivällisyyden menetys ja sitten huithapelius, kärsivällisyyden puute ei ehkä ole noin dramaattinen kuin superoinailla Cheesy

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 07.12.2011 12:45:38 »

Oinasstelliumista vielä, tuleeko sellaisen omaava helpommin tulkituksi narsistiseksi tai omaako tällöin niitä piirteitä? Lueskelin sitä narsisti-ketjua ja monet niistä piirteistä sopivat jossain määriin isääni. Hän ei ole mitenkään tunnekylmä empatiokyvytön hyväksikäyttäjä, näin selvennykseksi, olen saanut häneltä paljon tukea, mutta osa niistä piirteistä kuulostaa hänen luonteenpiirteiltään.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #11 : 07.12.2011 13:12:16 »

Narsistisia piirteitä lienee minä-keskeisyys? Minä olen minä-keskeinen ihminen, oinas on "minä ensin" tyyppi ja kyllä minä rehellisesti myönnän, että toki haluan asioiden menevän oman mieleni mukaan. Toki myös tiedostan, ettei se aina ole mahdollista Wink
Mitä tulee ihan oikeaan narsistiin, niin en tunnista itsessäni. Olen yltiöempaattinen kaikesta minä keskeisyydestäni huolimatta ja aina myös valmis auttamaan rakkaitani. Tekisin mitä vain heidän puolestaan (asc rapu).

Voin sanoa, että tunnen asiat niin voimakkaasti sisälläni ja jopa kehossani ( pluto  aspect_opp  kuu), että kylmäksi tai tunteettomaksi minua ei voi sanoa. Veemäiseksi, ärsyttäväksi, itsekkääksi, tempperamenttiseksi, yliherkäksi, itkupilliksi ja vaikka miksi minua voi kutsua, mutta ei kylmäksi.

Hyväksikäyttöä en osaa, enkä manipulaatiota. Se on oinasta se. Ettei pysty kieroilemaan. Herranen aika, eihän tällä kärsivällisyydellä jaksa punoa mitään juonia tai kiemuroita. Sanon liiankin suoraan joskus. Enkä edes osaa teeskennellä jos jostain en pidä..
Pluton oppositiot oinasplaneetoille on pistänyt minut käymään läpi sisäisiä muutoksia elämäni aikana, joista olen hyvin kiitollinen.

Tiedän olevani rasittava kaikkine oinasmaisine piirteineni, mutta minä olen minä. Take it or leave it.
Olen saanut kiitosta innostamiskyvystäni ja uskon sen olevan oinasta, eli kyky innostaa lannistuneita, tempaista heidät innon aallon harjalle ja nousemaan ylös silloin kun he haluavat luovuttaa. En vaihtaisi oinasENERGIAA pois mistään hinnasta Smiley

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 07.12.2011 13:58:41 »

Hieman noitavainohommaa kyllä joo.
Varsinkin kun nykypäivänä niitä piirteitä pitäisi jopa opetella, jos haluaa menestyä esim joissain urapiireissä. Ristiriitainen maailma.  idiot2

Kyllä sitä ihan jokaiselle saataisiin jokin diagnoosi leivottua, kun vain tarpeeksi väänneltäisiin asioita. Tulkinnanvaraisia ne kaikki on. Missä esimerkiksi edes menee se raja, kun tuolla narsistiketjussa narsistin määritelmä meni siinä että jos piirteitä ilmenee 5 tai enemmän. Entä jos on 4? Onko hän terve, ja hän jolla on 5 ei?  idiot2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #13 : 07.12.2011 14:00:07 »

Narsisti on kiero manipuloija ja tunteeton hyväksikäyttäjä.
Eivät oinaat ole sellaisia, vaikka melkoisia höyryvetureita kyllä.
Varmasti tosiaan monet oinaat tulevat helposti leimatuiksi narsisteiksi, sellaista en epäile ollenkaan.  Undecided
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #14 : 07.12.2011 14:01:04 »

Multa iteltä löytyy oinasaurinko venusaspect_conmerkurius marskalat, askendenttikeskitaivasjousimies
Oinaassa ja kaloissa on painotus, jos asteroiditkin ottaa mukaan, tulee useamman
asteroidin ja planeetan stelliumi. Yleensä stelliumiin kuitenkin lasketaan vain planeetat,
mutta se on silti tosi asia, että asteroidi on heti näkyvämpi ja merkityksellisempi, jos
se on yhtymässä persoonalliseen planeettaan, saatika vieläpä kahteen moiseen Wink

Mun tuttavapiirissä näyttäisi olevan harvinaisuus se, jos ei ole tupla tai tripla tai jopa
viisinkertainen jokin idiot2
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: