Sivuja: 1 ... 1165 1166 [1167]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548476 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #17490 : 08.03.2024 22:27:37 »

Suklaalle en löytäny asteroidia  angel
mutta 223 Rosa 22  skorpioni , osuu keskelle stelliumiani, ostin tulppaaneja kimpun, ei tuonut kukaan ruusuja.
8 Floraharka , melkein 1  harka , kukkien ja kevään asteroidi.
Ja  kuu aspect_con venus 26  vesimies ja kuka se siellä äkkäilee... coolsmiley

joopati,
Kuuhilda tunteilee muitten tunteita,
en tiijä tarkoitatko, että aistit muitten tunteita, vai oot yhtäkkiä äksy ja se onkin jonkun muun tunne eikä omasi.
Progekartallasi on  kuu vaaka aspect_sex  uranus rx  jupiter rx  jousimies ja yodin kärkenä  venus  harka jolle tr  jupiter aspect_con
ettäkö tunteitten tulkkinako siinä,  venus konkretisoimassa?
Syntymäkartan solmuakselin t-ristinä  kuu oinas
enkä vähäisimpänä pitäisi ap-kartan  uranus kuu  harka yhtymää.
6 huoneessa ollaan vähän niinku mentorina tai tutorina muille.
Milläkö hallita?
Aikuisten oikeesti  merkurius tiedostamalla, silloin kun herkin planeetta  kuu lapsenomaisesti reagoi.
Eikö?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #17491 : 09.03.2024 13:58:11 »

Suklaalle ei asteroidia?!
Huutava vääryys!  tickedoff
Maailmaa liikuttava voima kuitenkin kyseessä.

Floran ja Rosan  aspect_con menossa näköjään. No, kukkaisa kausi kyllä menossa, tuovat iloa elämään  Smiley

 Grin
 Voi  kuu ja  venus.... ja  vesimies kiukuttelee kun naistenpäivänä unohdetaan tasa-arvo, juu-u  Grin

Luulisin että aistin muiden tunteita. Saattavat ne tarttuakin, mutta eivät jos tunnistan ne, tai ovat jotain mikä on kaukana omasta olotilasta.

Vaiva on toki ollut aina, nyt vain korostuu...ehkä työympäristöstä johtuen... just kuu aspect_con uranus  6  aurinko - paluulla?

Nii...het kun sanot, niin kyllähän minä sen tiiän. Että tiedostamalla, tiedostamalla.

Oisko salliminen enempi oikea vastaus kuin torjuminen...antaa niiden tulla ja mennä, piruakos niistä
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #17492 : 09.03.2024 17:36:05 »

Sugar baby love..
Onhan tuolla näköjään makian nälkään asteroidit, vaikka ovatkin aluntein henkilöiden mukaan nimettyjä.
3015 Candy nyt 0  oinas 55 että Kuuhilda lauantaipussin ostoon siitä
ja
11727 Sweet 18  jousimies

Candy rx on itellä ns. rakkauspisteellä  rapu :ssa ja oon kyllä yks sokerirotta, nopean energian ihminen.
Ja Sweet  vesimies 2 huoneessa biologisena perintönä, I´m so sweet person.. coolsmiley tr  venus vesimies  aspect_con nyt
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #17493 : 09.03.2024 18:16:49 »

Mulla tekee candy 20 rapu neliötä auringolle, jupiterille ja plutolle, mutta sekstiilin chironille 21 harka = tulkitsen että edistää mielenterveyttä (tai aiheuttaa diabeteksen) kun chiron 8.huoneessa Grin Sweet 5  kaksoset tekee taas opposition 2.huoneen venukselle eli ei ole oikein muuten nää makeat meikäläisen puolella. Exän kämppis oli kovasti sitä mieltä, että karkin syönti on dieetillä tehokas tapa pudottaa painoa kun nopeat sokerit vie nälän heti eli ei tuu syötyä paljoa. En ite allekirjoita tätä menetelmää, mutta se kyllä jollain ilveellä onnistui tuossa virittelyssään myös joten ehkä se jollain toimii sitten vaikkei terveellistä tapaa ole nähnytkään.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #17494 : 09.03.2024 19:44:49 »

Joo, makeaa, ja  jupiter huone 5 ap.


 Undecided
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #17495 : 20.03.2024 21:55:16 »

11727 Sweet 29  neitsyt aspect_squ neptunus
3015 Candy 12  neitsyt aspect_squ venus

ei nyt jotenkin karkkiasteroidit ole mun puolella... joskus nuorena opiskelijana söin paljon karkkia, mutta se johtui siitä, että söin oikeaa ruokaa liian vähän. Karkki ei todellakaan vie nälkää, vaan antaa nopeasti energiaa, tekee piikin verensokeriin ja sitten väsyttää entistä enemmän. Olen huomannut, että mitä täsmällisemmin ja järkevämmin syön oikeaa ruokaa ja mitä enemmän liikun sitä vähemmän tekee mieli makeaa.  neitsyt opetus kai  angel

mutta 5. huoneessa niin kyllä sitä aina välillä täytyy jotain makeaa saada, tänään viimeksi lakritsia ja suklaata ihan liian usein ja rakastan ravintoloissa jälkiruokia.

kunhan pysyy kohtuudessa ja kausiluonteisena niin ei painon kanssa ongelmia, mutta toi  neitsyt tekee sen, että mun hampaat ei tykkää karkista  Lips Sealed Pitää aina muistaa pestä hampaat!
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #17496 : 22.03.2024 17:11:24 »

Meikä treenailee vähintään parisen tuntia per päivä ja suorastaan elän välillä tuoreilla lakuilla yms joten olen hyväksynyt että jos on luonnostaan makean ystävä niin sitten on (tai jotain). En diggaile suolaisesta läheskään niin intohimoisesti kuin jäätelökiskoista tms, joten ravintolat ei kuulu vakioharrastuksiin mikä ihan hyvä tasapainottava tekijä tässä.

Kohta btw avaa tosiaan jäätelökiskat ja pääsee yhdelle huoltsikalle vetämään legendaarisen pehmis-jätski-kastike-megasörsselin minkä jälkeen ei tarvii ajatella jäätelöä hetkeen Grin Toissavuonna siinä oli kolme isoa palloa ja viime vuonna 2 pienempää joten inflaatio vähän iski, mutta ei ollut toisaalta niin tiukka fiilis sen vetämisen jälkeen kuin olis voinu olla.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #17497 : 22.03.2024 19:07:27 »

Mun maha ei kestä jäätelöä, joten sen houkutukset pystyy sikäli välttämään, mutta limsaa voisin juoda joka päivä  Kiss vaikka juomissa muuten maku on muuttunut kuivempaan. Makea kuohuviini ei ole hyvää, vaan enemmän kuiva. Toi  aspect_squ neptunus varmaan tuo ton keskittymisen juomiin  Grin

Tuli mieleen kioskista, lähileipomossa oli aivan järkyttävän hyvät mansikkaviinerit aina kesällä ja ihan parhaat croissantit. Omistaja vaihtui eikä ole enää. Höh. Vaikka tosi harvoin käyn kahviloissa, ravintoloissa sen sijaan kyllä ja olen jopa suunnitellut matkoja ravintoloiden mukaan  Kiss Cheesy
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #17498 : 22.03.2024 19:16:58 »

Nyt jos lähtisin reissuun niin hotellissa on syytä olla hiton hyvä kuntosali ja muita treenausmahdollisuuksia kuten ohjattua joogaa. Tylsintä ikinä olisi käyttää loma pelkkään auringonottoon ja syömiseen, ja tuossa ainoa poikkeus on meitsin bucket listin nro 1 Egypti jossa vois olla viikon lomakohteessa ja viikon ns. muumio-ja pyramidimetsällä. Olin yhdenkin kerran Espanjassa viikon ja ainoa hyvä juttu siellä oli lauma brittejä altaalla eli oli edes jotain säpinää kun säpinä tuntuu seuraavan brittejä Cheesy Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #17499 : 27.03.2024 15:41:23 »

Jostain blogista luin, että joku hehkutti  uranus jupiter yhtymää erityisen onnen aikana.

Näinköhän vaan?

Mä luulisin sen olevan silkkaa kaaosta, jossa kuitenkin pystyy luovimaan jos on joustava, ei takerru mihinkään ja kykenee tekemään suht nopeita liikkeitä. Onnekkuus koskee lähinnä ehkä sitä, että pärjäät hienosti kaiken eteentulevan keskellä...tai ei käy sitä pahinta, mihin mahkut olis

Mulla tämä pari nousulla, 41 v. kokemuksella arvelen.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #17500 : 27.03.2024 21:24:11 »

Miten mä muistelin, jotta tuohon yhtymään voi liittyä lottovoitto,
surprise, a lot  uranus jupiter
ja kaivelin sitten aikaa 13 - 14 vuotta sitten kun nuo ovat olleet yhtymässä.
Veikkauksen 70-vuotis kunniaksi oli 7,2 milj. euroa jaossa syyskuulla 2010.
Tarkka yhtymä oli kesäkuun alkupuolella 2010
ja vielä oinaspisteessä  jupiter uranusoinas
Linnanmäellä kurdit ja somalit ottivat isolla joukolla yhteen, piti sulkea iso kiva huvituspaikka.
 jupiter ulkomaalaiset?
Oli kyllä samalla  marsneitsyt  aspect_kvi  uranus jupiteroinas pikkase jännitettä.
Ja  kuu oinas.
 jupiter kirkkoon liittyen Uspenskin katedraalista varastettiin Jumaläidin ikoni.
Tuohon liittyen ehkä myös Lilith- neptunus rx  chiron rx  vesimies yhtymä vaikuttaen?

Täällä tais olla  uranusoinas eka kertaa -ketju sillon ammoin  Cool

enpähä tiijä,
 uranus jupiter harka  aspect_opp oma  skorpioni stellium,
mitä uskoa, mihin luottaa tuumaa epäluuloinen  skorpioni

 harka on kiinteän maan merkki, eli jos  oinas yhtymä oli luonteeltaan äkkipikainen ja väkivaltainen,
niin missä jääräpää  harka joutuu antamaan periksi
maanjäristyksiä?
mutavyöryjä?
 jupiter kuolonuhreja, harva haluaa muistaa  jupiter :n liittyvän myös kuolemiin
joukkotuhoaseet?
metsäpalot?
lahjonta, kiristys, korruptio - paljastukset?

tallennettu
Sivuja: 1 ... 1165 1166 [1167]
  Tulostusversio  
 
Siirry: