Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 101599 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #30 : 26.12.2010 10:37:15 »

Unessa olin töissä ikäänkuin sairaalassa tai jossakun laitoksessa, missä oli leveitä isoja käytäviä, kärryjä ja lattioita pestiin vesiletkulla. Kuin sairaalan pohjakerros. Tein töitä 2 miehen ja 1 naisen kanssa. Olin työtilassa yksin, kun puhelin soi ja toista naispuolista työntekijää kysyttiin, se oli hänen isänsä. En tiennyt missä tämä henkilö oli. Työtila oli suljettu, ulkopuolelta pystyi katsomaan sisälle pienen ikkunan kautta. Toinen miespuolisista työntekijöistä katsoi sisään kun olin lähdössä pois. Poislähteissäni oli tämä katsoja pesemässä käytävän lattioita vesiletkulla ja kysyi mitä kuului. Kerroin puhelusta ja hän mainitsi että tämän toinen naishenkilö oli synnyttämässä. Jotenkin osasin kysyä oliko tämä mies lapsen isä ja hän sanoi olevansa.

Outoja unia näen nykyään, joskus nuorena olen ollut sairaalassa, jos tuo nyt oli sairaala, töissä ja olosuhteet muutenkin tosi outoja.

Mitä halutaan kertoa ?  Smiley Smiley  
« Viimeksi muokattu: 26.12.2010 10:39:18 kirjoittanut astrofriikki » tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #31 : 31.12.2010 00:28:50 »

Näin viime yönä aika kummallista, jopa pelottavaa unta.

Olin kuulemma käyttänyt järjestöjä liikaa hyväkseni ja joidenkin tahojen mukaan minut pitäisi tappaa. Olin kulman takana kuulemassa tämän ja kun menin kotiin näin mustiin pukeutuneen
miehen nousevan talon terassille. Mutta jokin pelästytti hänet ja hän vetäytyi ainakin toistaiseksi aikeistaan. Samalla kuulin erään sukulaisteni tuttavan(ei minun tuttavani aikakaan vielä) keskustelevan isäni kanssa ja jotenkin minut otettiin esiin siinä mielessä, että hän oli minusta kinnnostunut. Aloin kuumeisesti etsimään tavaroitani, jotta pääsen lähtemään pakoon. Koira piti
kuitenkin ensin ulkoiluttaa ja kävelyllä ollessani tämä henkilö, joka oli kiinnostunut minusta tuli pyöräilemään hiljalleen viereeni ja juttelemaan. Hän oli ulkonäöltään aivan erään miespuolisen ystäväni näköinen. Tai siis hän oli tämä henkilö. Hän oli huolissaan ja ikään kuin halusi olla rinnalla.
Kuitenkin todliisuudessa on vain tuttava. Muuta en muista.

Aika hurja, mitä alitajunta haluaa kertoa ?

 

Omallatunnollasi on jokin asia, joka pitää selvittää? Oppaanasi on koira, joka ei päästä/anna sun livistää asian hoidosta.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #32 : 31.12.2010 00:31:40 »

Näin viikolla unta että olin tuttavani luona kylässä ja hän kehoitti minua menemään makuuhuoneeseen katsomaan mitä hänellä siellä oli,,,
Suloinen tyttövauva  smitten
Mietin aamulla että mitähän se tarkoitti,hänellä on jo monta lasta ja mummaksikin jo ehtinyt.
Eilen kuulin että hän on menossa rintasyöpäleikkaukseen Undecided

Joko tuttavasi haluaa näyttää karmallisensa työnsä kauniita tuloksia tai sitten kertovan seuraavan elämänsä alun.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #33 : 31.12.2010 00:39:40 »

Unessa olin töissä ikäänkuin sairaalassa tai jossakun laitoksessa, missä oli leveitä isoja käytäviä, kärryjä ja lattioita pestiin vesiletkulla. Kuin sairaalan pohjakerros. Tein töitä 2 miehen ja 1 naisen kanssa. Olin työtilassa yksin, kun puhelin soi ja toista naispuolista työntekijää kysyttiin, se oli hänen isänsä. En tiennyt missä tämä henkilö oli. Työtila oli suljettu, ulkopuolelta pystyi katsomaan sisälle pienen ikkunan kautta. Toinen miespuolisista työntekijöistä katsoi sisään kun olin lähdössä pois. Poislähteissäni oli tämä katsoja pesemässä käytävän lattioita vesiletkulla ja kysyi mitä kuului. Kerroin puhelusta ja hän mainitsi että tämän toinen naishenkilö oli synnyttämässä. Jotenkin osasin kysyä oliko tämä mies lapsen isä ja hän sanoi olevansa.

Outoja unia näen nykyään, joskus nuorena olen ollut sairaalassa, jos tuo nyt oli sairaala, töissä ja olosuhteet muutenkin tosi outoja.

Mitä halutaan kertoa ?  Smiley Smiley  

Karmaasi siivotaan muutaman sielun voimin. Heillä on ehkä yhteys sieluusi. Miespuolinen sielu voi olla oman, vielä tulevan lapsesi sielu-isä tai sua läheisesti koskettavan syntyvän lapsen isä.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #34 : 31.12.2010 17:04:43 »

Sinultakin kuulisin mielelläni tulkintaa tänään kirjoittamaani uneen "kerroppas unesi tänne"-ketjuun. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #35 : 10.01.2011 23:01:00 »

Kirjoitin tämän viimeöisen uneni myös tuonne kerroppas unesi tänne- osioon, mutta tässäpä tämä, tulkintaa kaipailisin, kiitos smitten

Enää en ole varma mistä kohtaa tämä uni alkoi mutta aikaisin muistamani kohta oli sellainen että istuin sinivihreässä, seinättömässä pienkoneessa siskoni vieressä eikä minulla ollut turvavyötä kiinni. Äitini ohjasi konetta ja kaarteli taivaalla niin että kone oli lähes sivuittain ilmassa. Siskoni huusi minulle ja käski laittaa vyön kiinni koska hän pelkäso putoavansa.

Seuraavassa kohdassa olin taas seinättömän pienkoneen kyydissä. Nyt istuin yksin eikä vieressäni ollut ketään. Minulla oli laukku sylissäni ja yritin meikkailla. Laukkuni kuitenkin putosi koneesta. Huusin äidilleni tai kuka nyt sitä konetta enää ohjasikaan, että laukkuni putosi. Hän sitten pysäytti koneen ja kävin hakemassa laukun takaisin

Lensimme metsätien yllä ja saavuimme johonkin paikkaan joka näytti naapurimme pihalta. Pihassa oli paljon ihmisiä, jokin tapahtuma menossa. Melko roteva vaaleahiuksinen mies sinisessä univormussa tms tervehti minua pihassa. Olin aika hienoksi laittautunut ja ihmettelin miksi minut tuotiin tällaiselle maatilalle. Kävelin pelolle päin ja näin siellä pienen katoksen/kopin.

Katoksessa oli pihan ainut varjo ja siellä varjossa lymysi lempeän näköinen suomenhevonen. Laitoin käteni kalterin välistä ja hevonen turvallaan puhalsi ja haisteli kättäni. Rapsutin sitä. Jotkut lapset yrittivät rapsuttaa hevosta ja kävelin kopin toiselle puolelle, mutta hevonenkin siirtyi toiselle reunalle koppia. Se änkesi väkisin katoksen reunalle vaikka pieni shetlanninponi oli siinä seinän vieressä. Ajattelin että tämä hevonen oli jotenkin valinnut minut 
  Kävelin takaisin sinne minne olimme ensin pihalla saapuneet ja huomasin että talon edustalla parveili tungokseen asti hyväpukeisia ihmisiä, he halusivat viettää tätä tapahtumaa sisätiloissa, ajattelin että minä en halua sinne sisätiloihinja sitten kai lähdin pois.

Seuraavaksi matkustimme lentokoneella johonkin tunneliin jossa oli leipomo ja pari kahvilaa. Pöydillä oli paljon kakkuja, kuivaneita ja huononnäköisiä vanhoja joita kukaan ei ollut ostanut. Kävelin pienet portaat alas ja siellä oli toinen leipomo/kahvila jossa kakut oli hyvännäköisä ja tuoreita. Äitini osti jonkun leivoksen sieltä, mutta minä menin takaisin raput ylös ja ostin kakun sieltä huonommannäköisestä leipomosta/kahvilasta.
  En sitten tiedä että söinkö sitä kakkuani, mutta näin tunnelin käytävällä entisen historianopettajani. Minulla oli kainalossani kaksi kirjaa, sininen ja vihreä. Kävelin kirjat esillä entisen opettajani ohi jotta hän näkisi kuinka ahkera olen nykyään koulun suhteen kantaessani kirjoja mukana.... Opettaja vilkaisi hieman hämmästyneesti

Sitten olin jossain lääkärinvastaanotolla tai jossain vastaavassa paikassa. Huone oli vaalea ja tosi puhdas ja hiljainen. Minun nimeäni kutsuttiin ja menin sinne ovelle. Siinä oli vaaleahko nuorimies joka kätteli minua. Sanoin nimeni ja lääkäri ilmoitti että hänen ei tarvitse esitellä itseään koska minä tunnen hänet  Hän osoitti rannettaan ja kertoi siinä olevan vaaleansininen L-kirjain. Katsoin rannetta sivusilmällä ja näin sen, jos taas katsoin suoraan niin en nähnyt mitään.

Menin sinne lääkärihuoneeseen ja pöydän ympärillä istui paljon muitakin. Päähäni istutettiin tieto että aiemmin kohtaamani  hevonen oli 93-vuotias ja pidetty viimeiset 50 vuotta huumattuna jollain hengissä. Samassa tajusin tuon vaaleahkon miehen olevan se hevonen vaikkei ne samalta näyttäneet

Istuimme tuoleilla ja noustessamme ylös tuoleilla oli mustanharmaat paketit joissa oli vaatteet. Ne piti pukea ylleen. Unohdin pukea punaisten pitsihousujen alle toiset vaaleanpunaiset housut, ja niin pari muutakin ihmistä, joten meistä tuli ryhmä. Meidän lisäksemme tuli vielä kaksi muuta ryhmää sen perusteella miten olimme pukeneet nuo vaatteet.

Olimme kaikki ryhmät viereisissä rautahäkeissä. Eräs ryhmä joitui kävelemään jonkin seinänläpi ja me muut näimme kuinka heidän sydämenkohdalla ollut joku läpyskä antoi heille sähköiskun ja he kuolivat kaikki.
  Sitten oli meidän tehtävämme vuoro, meidän piti juottaa viereisessä häkissä olevia eläimiä (vuohia, sikoja). Juottaminen ei tahtonut oikein sujua koska rautaverkko oli edessä, mutta minä sain tungettua molemmat kämmeneni verkon reiästä toiselle puolelle ja vuohi joi vettä kämmeniltäni. Vaaleahkomies/ se hevonen jossain ihme muodossa katsoi minua yllättyneenä ja tiesin että hän tulee valitsemaan minut (en tosin tiedä että mihin).

Seuraavaksi meille näytettiin kuva jossa oli suuri monttu jonka pohjalla tunnelinsuu. Monttuun ajettiin muutama hirveä ja ne juoksivat sinne tunneliin. Seuraavaksi näimme miten montun rinnettä pitkin valui revittyjä hirven raatoja ja nekin meni sinne tunneliin. Montun reunalle ajettiin taas muutama hirveä ja ne sekosivat kuolleiden hirvien hajusta ja hajaantuivat ja juoksivat pois. Joku ryhmäläisistäni sanoi että hevoset sekoavat hirvien hajusta.

Lopuksi näin vielä unta siitä kuinka messengerin avulla olin kirjoittamassa tätä uneani muistiin kunnes eräs kaveri alkoi jotain puhua minulle Cheesy Cheesy
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #36 : 11.01.2011 21:28:19 »

Tulee mieleen rajojen haku henkisesti, mitä voit tehdä ja mitä et ainakaan tekisi ja mitä voit tehdä eritavoin kuin sinun toivottaisiin. Itsenäistymisprosessi käynnissä, mutta äitisi on vielä vastuussa ja nappaamassa, jos meinaa pudota? Oma arvon ja itsensä arvostuksen löytäminen ja tunteminen, liian hieno maatilalle, joten tiedät, että mihin et ainakaan kuulu. Hevonen/mies on selkeästi henkimaailman oppaasi. Toisaalta, laita se L-kirjain muistiin ympäristöineen ja ranteen omistajineen. Se saattaapi tupsahtaa nimittäin eteesi merkittävänä myöhemmin. Voi mennä vuosiakin.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #37 : 12.01.2011 00:00:14 »

Kiitos Unissa Kävelijä  smitten Viimeyönä tämä mies seikkaili taas unessani ja oli tälläkertaa myös koirani samalla.... Toivottavasti näkisi lisää unia tästä Cheesy
tallennettu
martzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #38 : 12.01.2011 18:07:31 »

Minun unissani on viimeaikoina vahvasti esiintynyt Karhuja, kukkia ( viherkasveja joita pitää koko ajan hoitaa ) edesmeneet vanhempani ( he tosin esiintyvät unissani erittäin elävinä ja unessa muistan jopa heidän tuoksunsa )

Parina viime yönä olen synnyttänyt unessani kaksostytöt ja nimetkin heille unessa jo annettiin... Smiley
Itselläni on yksi poika ( kuten myös miesystävälläni on yksi poika ) ja meillä ei todellakaan ole aikomusta kummallakaan enään hankkia yhtään lisää lapsia...

Mistä moiset unet kertovat?

Onko normaalia että näen selvästi unissani värit, kuulen äänet ja haistan tuoksut joskus jopa tietyt maut muistan aamulla...
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #39 : 13.01.2011 17:32:15 »

Minun unissani on viimeaikoina vahvasti esiintynyt Karhuja, kukkia ( viherkasveja joita pitää koko ajan hoitaa ) edesmeneet vanhempani ( he tosin esiintyvät unissani erittäin elävinä ja unessa muistan jopa heidän tuoksunsa )

Parina viime yönä olen synnyttänyt unessani kaksostytöt ja nimetkin heille unessa jo annettiin... Smiley
Itselläni on yksi poika ( kuten myös miesystävälläni on yksi poika ) ja meillä ei todellakaan ole aikomusta kummallakaan enään hankkia yhtään lisää lapsia...

Mistä moiset unet kertovat?

Onko normaalia että näen selvästi unissani värit, kuulen äänet ja haistan tuoksut joskus jopa tietyt maut muistan aamulla...

Karhu on sisäinen sinä, se voimaeläimesi. Kukat kuvaavat vastuutasi oman elämäsi jatkumisesta.
Puhkeavatko ne kukkaan, ovatko kituvia vai hyvinvoivia ja tuntuuko niiden hoitaminen pakolta vai miellyttävältä? Vanhempasi ovat seurassasi ja nuo syntyvät kaksoset ovat mitä todenäköisemmin heidän seuraava elämänsä -tulevat syntymään siis sisaruksiksi. Syntyvätkö he sinulle tai sitten lähipiiriisi, on eriasia. Yleensä sielut ovat sidoksissa toisiinsa eri suhtein useamman elämän.

On normaalia niille, joiden henkinen kantti henkimaailmassa on jo kouliintunut ja kehittynyt. Tiedän joitain ihmisiä, jotka kokee unensa ihan kuin normaalin valvetilansa, paitsi että siellä on se henkimaailma mukana. Kun tuolla lailla unesi näet ja koet, niin kait näet myös enneunia?
« Viimeksi muokattu: 13.01.2011 17:39:08 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #40 : 13.01.2011 20:35:19 »

Minä olen ollut ihminen, joka ei muista uniaan. Tuonne toiseen topiciin kerroinkin, kun yhtäkkiä keräsinkin samaan uneen useampia astrolaisia, ja siis muistin uneni aamulla.

Unelmassa kirjoitti täällä palstalla, kuinka on kovin energinen olo. Niin energinen, ettei pysty kunnolla keskittymään mihinkään tai olemaan paikallaan. Ihanaisia sydänhymiöitä oli paljon mukana, ja viestistä suorastaan paistoi innokkuus. SanctAstra ja Evea varoittelivat vakavasti, että pitää hiljentää tahtia ja keskittyä, jotta ei rupea pirskahtelemaan. Siinä koko uni.

Tuon unen jälkeen olen muistanut herätessäni useampia unia kuin koskaan ennen eläissäni. Mitä tästä unesta pitäisi ajatella, vai pitäisikö ajatella mitään? Kumma uni sinänsä, kun se ei ikäänkuin koskenut minua millään lailla, mutta siitä alkoi minulle kuitenkin ihan uusi juttu.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #41 : 13.01.2011 21:29:34 »

Minä olen ollut ihminen, joka ei muista uniaan. Tuonne toiseen topiciin kerroinkin, kun yhtäkkiä keräsinkin samaan uneen useampia astrolaisia, ja siis muistin uneni aamulla.

Unelmassa kirjoitti täällä palstalla, kuinka on kovin energinen olo. Niin energinen, ettei pysty kunnolla keskittymään mihinkään tai olemaan paikallaan. Ihanaisia sydänhymiöitä oli paljon mukana, ja viestistä suorastaan paistoi innokkuus. SanctAstra ja Evea varoittelivat vakavasti, että pitää hiljentää tahtia ja keskittyä, jotta ei rupea pirskahtelemaan. Siinä koko uni.

Tuon unen jälkeen olen muistanut herätessäni useampia unia kuin koskaan ennen eläissäni. Mitä tästä unesta pitäisi ajatella, vai pitäisikö ajatella mitään? Kumma uni sinänsä, kun se ei ikäänkuin koskenut minua millään lailla, mutta siitä alkoi minulle kuitenkin ihan uusi juttu.

Ehkä olet vain kirjoittelijoiden energioille herkkä?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #42 : 13.01.2011 23:01:05 »

Tiedän joitain ihmisiä, jotka kokee unensa ihan kuin normaalin valvetilansa, paitsi että siellä on se henkimaailma mukana. Kun tuolla lailla unesi näet ja koet, niin kait näet myös enneunia?

Minä täällä sekotan välillä mitä olen nähnyt unessa ja mitä oikeasti tapahtunut Cheesy Häiritsevää toisinaan.
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #43 : 13.01.2011 23:29:38 »

Ehkä olet vain kirjoittelijoiden energioille herkkä?
Saattaa olla näin, pitää kuulostella.
Nää kaikki jutut on mulle niin uusia. Niinkuin se, että ihminen voi muistaa unia  Grin
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
kaisa_v
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #44 : 17.01.2011 17:46:28 »

Tässä on outo uneni jota olen nähnyt jo kauan

näin auringon  joka pyöri ja kiihdytti vauhtia ja sitten maapallo jossa tuli koko maan kokoinen räjähdys.Eteeni ilmestyi liikkuvia numeroita jotka loppui 2012  ja sitten tuli iso portti joka aukes ja näin suden henkiä jotka olivat surullisia ja ne sudet ulvoivat surullista musiikkia, kaikki tuntui niin aidolta ja ihan kuin olisin matkustanut kauas, kuului myös itkua ja sekalaisia sanoja.
Ajattelin että olisiko tämä jonkinlainen enne uni, olen nähnyt enneunia ennenkin esimerkiksi toisen kuolemasta tai jonkun syntymästä, huonosta onnesta?

Olen 12v
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: