Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 99492 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« : 06.12.2010 04:18:11 »

Uusvanha palannut astroilemaan pitkästä aikaa. Smiley

Teen pieniä unitulkintoja merkittäviltä tuntuviin uniin, mutta pyydän pientä vastapalvelusta.
Tulkitkaa tätä unta.

Unessaan unen näkijä (nainen) oli miesystävänsä myötä,
jota kuitekaan valvetilassa ole edes henkilönä olemassa,
tullut kutsutuksi valikoituneeseen joukkoon ihmisvamppyyrejä.
Ihmisvamppyyrit olivat asiallisia ja ystävällisiä. Nainen tunsi kuuluvansa heidän joukkoonsa,
mutta odotti ns. vihkiytymistä ko. joukkioon kuuluvaksi, joka tapahtuisi minä hetkenä tahansa.

Hän aisti petomaisuuden ja voiman ihmisvamppyyreistä ja huomasi tavallisten ihmisten
kunnioittavan niitä erityisen paljon, jopa pelonsekaisesti ja pyrkivät kaikintavoin
miellyttämään tuota joukkiota.
Vamppyyrit antoivat tavallisten ihmisten kuitenkin olla rauhassa, mutta mitä ilmeisemmin
hallitsivat ihmisiä.

Unessa useat vamppyyrit, naaraat ja urokset, olivat hyvin kiinnostuneita unen näkijästä seksuaalisesti ja yrittivät purra unen näkijää, mutta jättivät tämän kuitenkin rauhaan miesystävän vuoksi.

Vamppyyrit tiesi vamppyyreiksi vain petomaisiksi muuttuvista silmistä, raateluhampaista
ja kynsistä, jotka ilmestyivät ihmisvamppyyrin ilmaistessa voimakkaita tunnetilojaan, suuttumusta, kiihottumista tai sosiaalisen voiman näyttöä.

Unen näkijää ei pelottanut, mutta tuleva vihkiytyminen jännitti.

Yhtäkkiä joku urosvamppyyri ampuu käsiaseella unen näkijää vasemmalle puolelle otsaa
ja unen näkijä kokee kuolevansa ja näkee, kuinka veri valuu hänen auki jääneen silmän
yli. Hän näkee, vaikka on kuollut, kaikki, mitä hänen ympärillään tapahtuu,
myös ensiapua antamaan tulleet tavalliset ihmiset. Hän ei pysty liikuttamaan kehoaan,
mutta ei tunne kipua, eikä pelkää.

Hetken kuluttua unen näkijä kykenee liikuttamaan kehoaan,
nousee ja toteaa, ettei hän olekaan kuollut, eikä hän kuole,
eikä koskaan tule kuolemaan ja kokee kehonsa uudistuneen.
Ampumahaava on parantunut hetkessä.

Unen näkijä kulkee miesystävänsä luo, joka iskee yllättäen injektioruiskun hänen
niskaansa ja unen näkijä kokee selkänsä ja kaulansa puuduttuneen.
Miesystävä iskee vamppyyrinhampaansa unen näkijän kaulaan veren roiskuessa ympäriinsä.

Vamppyyrit ovat alkaneet harrastaa seksiä heidän ympärillä ja unen näkijä päätyy
seksiin miesystävän kanssa ja viimein kaikkien vamppyyrien, naaraiden ja uroksien kanssa.

Unen näkijä herää todelliselta tuntuvaan käden kosketukseen olkapäällään,
joka unessa vielä oli unen miesystävän käsi.
Hän oli yksin kotonaan, eikä kukaan fyysisesti voinut koskea häntä.

Unen näkijä ei kokenut untaan painajaiseksi tai pelottavaksi, päinvastoin miellyttäväksi,
mutta hyvin todellisen tuntuiseksi.
Hän ei myöskään tunnistanut ketään unen henkilöitä keneksikään,
jonka voisi tunnistaa valvemaailmassa, mutta koki silti tuntevansa heidät.

Unen näkijä ikävöi unimaailmansa uusia vamppyyriystäviään valvemaailmassaan.



Kun haluat unitulkintaa, niin kirjoita unesi mahdollisimman tarkasti. Yritä muistaa yksityiskohtia.
Kerro hiukan elämäntilanteestasi valvetilassa.
Valvemaailmalla ja unimaailmalla on usein linkki toisiinsa.
Huom. multa ei voi saada vastauksia kysymyksiin, esim. mitä tarkoittaa hevosen kenkä unessa.


tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 06.12.2010 21:40:04 »

Olen omissa unissani huomannut hyvin paljon ns. pimeitä voimia silloin, kun olen lähtenyt kehittymään henkisesti enemmän. Olen taistellut vampyyreja vastaan ja nähnyt rituaalimurhia yms. Sitten eräs yö näin unta, että rakastelin mieheksi muuttuneen mustan, käyräsarvisen, palavasilmäisen oinaan kanssa.

Oma veikkaukseni on, että oman luonteen negatiiviset puolet ovat tuossa nyt tulleet näkyviksi ja hyväksytyiksi. Oma oinas-uneni oli selkeä animan kanssa tehty sinunkaupat-uni. Sen jälkeen unet ovat olleet seesteisempiä.  Smiley

Niin kuin tuossa unessakin, ei niitä itsensä pimeitä puolia tarvi pelätä, koska ne pystyy hallitsemaan. Kun on hyväksynyt itsensä molemmat puolet, tulee niistä yksi kokonaisuus.

Tämän takia tykkään myös katsella vampyyri- sekä ihmissusileffoja. Projisoin oman pimeän puoleni elokuviin.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 07.12.2010 10:16:19 »

 
       Tämä ei kyllä ollut unta..vaan totisinta totta ,Joutsenista...

         
       Täälläpäin  kuulee niiden ääntelyä,keväisin ja syksyin..


       Eräänä syyspäiväinä..Joutsenet..ainakin 20.lensivät aurassa

       
       aivan kuin kaartaen ylitseni....lensivät sitten joelle..uimaan kai..


       Ei ole ennen tuollaista sattunut...oli se jotenkin upea näky..
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 07.12.2010 11:08:04 »

Eräänä syyspäiväinä..Joutsenet..ainakin 20.lensivät aurassa.

Minäkin näin samanlaisen, oli vain vähemmän joutsenia. Tapahtui tänä syksynä.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 07.12.2010 14:14:25 »

Eräänä syyspäiväinä..Joutsenet..ainakin 20.lensivät aurassa.

Minäkin näin samanlaisen, oli vain vähemmän joutsenia. Tapahtui tänä syksynä.  Smiley
                   Hih..Ne tais olla meidän enkuli ystäviä. angel angel angel
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #5 : 09.12.2010 00:24:50 »

Olen omissa unissani huomannut hyvin paljon ns. pimeitä voimia silloin, kun olen lähtenyt kehittymään henkisesti enemmän. Olen taistellut vampyyreja vastaan ja nähnyt rituaalimurhia yms. Sitten eräs yö näin unta, että rakastelin mieheksi muuttuneen mustan, käyräsarvisen, palavasilmäisen oinaan kanssa.

Oma veikkaukseni on, että oman luonteen negatiiviset puolet ovat tuossa nyt tulleet näkyviksi ja hyväksytyiksi. Oma oinas-uneni oli selkeä animan kanssa tehty sinunkaupat-uni. Sen jälkeen unet ovat olleet seesteisempiä.  Smiley

Niin kuin tuossa unessakin, ei niitä itsensä pimeitä puolia tarvi pelätä, koska ne pystyy hallitsemaan. Kun on hyväksynyt itsensä molemmat puolet, tulee niistä yksi kokonaisuus.

Tämän takia tykkään myös katsella vampyyri- sekä ihmissusileffoja. Projisoin oman pimeän puoleni elokuviin.  Smiley

Ajattelen samoin, mutta sillä erolla, että varsinaista hyvä/paha-asetelmaa ei ole olemassa kuin ihmisensä itsen ajatusmaailmassa. Mun unennäkijäni kautta myötäeläen hänen kehitystään,
olen oppinut,vaikka taistelen ihmisyydessäni joitain pahalta tuntuvia asioita kohtaan,
kuten hänen uskottomuuttaan. Ymmärrän, että ketään ei voi omistaa ja hänellä on oikeus määrätä itse omasta elämästään ja kehostaan ja ajastaan.
En ole kohdannut näitä pimeitä puoliani vielä, vaikka niitä tarjotaan kohdattavaksi.

Ajattelin hänen unestaan laittaen sen hänen valve-elämäänsä, että hän on niin pitkällä omalla tiellään, että hän ei enään pelkää eikä välitä ihmismäisistä säännöistä ja moraalista. Häntä kiehtoo olla tekemisissä niiden voimien kanssa, joita normaali ihminen vielä pitää pahana.
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #6 : 13.12.2010 13:23:14 »

Mulla on toistuvia talo-unia. Talo vaan aina vaihtuu, ja se, kuinka oon sinne joutunut. Ensimmäinen uni on ollut jo joskus vuosikausia sitten. Se oli mun mumman talo. Menin siellä ullakolle (ei siellä oikeasti oo sellaista ullakkoa) ja siellä oli hirveän painostava tunnelma. Aivan kauhea tunnelma, niinkuin jotain pahaa olisi ollut siellä. Mä ylitin ullakon ihan pelko persiissä, ja laskeudun portaat alas. Olin aika pakokauhussa. Tämän jälkeen on ollut unia, että olen ollut talon pihalla, mutta en ole uskaltanut mennä sisään. Niissä on ollut jotain painostavaa. Erääseen taloon oli "pakko" mennä, ja sielläkin oli painostava tunnelma, mutta se ei enää ollut niin painostava, että olisi tarvinnut pakokauhuun asti jännittyä. Talot olivat aika ränsistyneitä ja synkkiä. Yleensä näihin uniin on liittynyt jonkinlainen "matka" sinne talolle. Joskus olen ajellut fillarilla, joskus kävellyt, joskus taas autoillut. Ja määränpäänä on siis ollut aina talo, vaikka olen ollut joskus muuallekin menossa.

En enää muista millaisia elämäntilanteita näihin talouniin on oikeassa elämässä liittynyt. Nyt en ole hetkeen nähnytkään niitä. Mutta on jäänyt jotenkin vaivaamaan, kun samantyylinen uni on toistunut niin monta kertaa.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 13.12.2010 14:33:33 »

Talot kuvaavat omaa itseä (minä näen unia lasiseinäisistä taloista). Kellarit olivat piilotajunta, mutten nyt muista mitä ullakot olivat... Kuitenkin itsekehitysuniahan nuo ovat nuo talounet.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 13.12.2010 21:18:05 »

Ullakko on alitajunta ja korkeampi tajunta. Se voi symboloida samaa kuin kellari alitajunnan/piilotajunnan osalta, mutta sillä erolla, että kellari on maallisempi ja syvemmällä, kun taas ullakko on henkisempi ja korkeammalla.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #9 : 14.12.2010 19:02:02 »

jenjen Tulee mieleen että olet unen näkemisen aikoihin, pelännyt jotain henkisiä asioita/omaa pääkoppaasi/kokemuksiasi. Kokenut ahdistusta jossain itsessäsi. Voinut huonosti, pitänyt huonosti huolta itsestäsi, kun talo ränsistynyt. Tai nähnyt itsesi rumana tms. Matkat ovat elämän kulkemisia "itseesi" eli juurikin omaa kehitystä ihmisenä, tilanteista selviytymistä ym. Matka= tapa "kulkea" itseesi, tapa kohdata asioita.. itsetutkiskelu - tai tutkimattomuus. Smiley

Unissa Kävelijä En tulkinnut tuota aloitusviestin unta, koska SanctAstra ja sinä jo tulkitsitte niin hyvin ettei mtn lisättävää.. Smiley

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #10 : 14.12.2010 19:33:32 »

Viime yönä näin unta, ihmettelin käsiäni: kaikki sormukset olivat poissa, vaikka olin ne juuri
mielestäni laittanut sormiini. Onniko on poistumassa nyt elämästäni ?  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #11 : 14.12.2010 19:51:50 »

jenjen Tulee mieleen että olet unen näkemisen aikoihin, pelännyt jotain henkisiä asioita/omaa pääkoppaasi/kokemuksiasi. Kokenut ahdistusta jossain itsessäsi. Voinut huonosti, pitänyt huonosti huolta itsestäsi, kun talo ränsistynyt. Tai nähnyt itsesi rumana tms. Matkat ovat elämän kulkemisia "itseesi" eli juurikin omaa kehitystä ihmisenä, tilanteista selviytymistä ym. Matka= tapa "kulkea" itseesi, tapa kohdata asioita.. itsetutkiskelu - tai tutkimattomuus. Smiley

Unissa Kävelijä En tulkinnut tuota aloitusviestin unta, koska SanctAstra ja sinä jo tulkitsitte niin hyvin ettei mtn lisättävää.. Smiley



Voipi olla hyvinkin mahdollista, että olen kokenut ahdistusta, olen nimittäin 9-vuotiaasta aina 25-vuotiaaseen asti ollut tavalla tai toisella ahdistunut. Nyt ihan tässä parin vuoden sisällä on ahdistus poistunut, ja olenkin paljon miettinyt kaikenlaisia henkisiä juttuja, miettinyt omaa elämäni syvempää tarkoitusta. Toivottavasti mä jonakin päivänä astelen unessani ihanaan ja rauhalliseen taloon  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #12 : 14.12.2010 22:00:31 »

Viime yönä näin unta, ihmettelin käsiäni: kaikki sormukset olivat poissa, vaikka olin ne juuri
mielestäni laittanut sormiini. Onniko on poistumassa nyt elämästäni ?  Smiley Smiley

Mitä sormukset symboloi sulle itsellesi? Se voi olla avain.. Smiley

Mulle tuli mieleen rahallista/omaisuuden menetystä.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #13 : 14.12.2010 22:51:55 »

Kiitos Metsänkeiju tulkinnastasi.  Smiley

Eivät ole vihkisormukset, joten eivät symbolisoi onnea siinä mielessä.

En tiedä, että olisin omaisuutta menettämässä, mutta mistä sitä tietää, mitä nurkan
takana väijyy. Hui.
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #14 : 15.12.2010 00:25:06 »

Mulla on toistuvia talo-unia. Talo vaan aina vaihtuu, ja se, kuinka oon sinne joutunut. Ensimmäinen uni on ollut jo joskus vuosikausia sitten. Se oli mun mumman talo. Menin siellä ullakolle (ei siellä oikeasti oo sellaista ullakkoa) ja siellä oli hirveän painostava tunnelma. Aivan kauhea tunnelma, niinkuin jotain pahaa olisi ollut siellä. Mä ylitin ullakon ihan pelko persiissä, ja laskeudun portaat alas. Olin aika pakokauhussa. Tämän jälkeen on ollut unia, että olen ollut talon pihalla, mutta en ole uskaltanut mennä sisään. Niissä on ollut jotain painostavaa. Erääseen taloon oli "pakko" mennä, ja sielläkin oli painostava tunnelma, mutta se ei enää ollut niin painostava, että olisi tarvinnut pakokauhuun asti jännittyä. Talot olivat aika ränsistyneitä ja synkkiä. Yleensä näihin uniin on liittynyt jonkinlainen "matka" sinne talolle. Joskus olen ajellut fillarilla, joskus kävellyt, joskus taas autoillut. Ja määränpäänä on siis ollut aina talo, vaikka olen ollut joskus muuallekin menossa.

En enää muista millaisia elämäntilanteita näihin talouniin on oikeassa elämässä liittynyt. Nyt en ole hetkeen nähnytkään niitä. Mutta on jäänyt jotenkin vaivaamaan, kun samantyylinen uni on toistunut niin monta kertaa.

Täältä puuttuu tykkää-painike. Talounet kuvaavat sua ja sun omaa tutkimusmatkaa itseesi ja itsesi syvälliseen tuntemiseen. Jos talot vaihtuvat, niin riippuen unen laadusta ja sen muista tekijöistä, se merkitsee, että joko vielä haet itseäsi ja kehityt (eri talot eri kehitysvaiheessa).
Mitä ränsistyneempi talo sisältä tai ulkoa, sen ränsistyneempi olet sisältä tai ulkoa (ulkoinen joskus merkitsee kehollista sairautta) tai ylin minäsi kokee sen niin. Yläkertaan meneminen tai siellä oleminen on tutustumista korkeampaan minääsi, jumaluuteeseesi. Talounia ei tarvitse pelätä, vaan ottaa seikkailumielellä vastaan. Ne kehittävät näkijäänsä vaikka olisivat kauhistuttavia.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: