Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 99485 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #15 : 15.12.2010 00:31:31 »

Viime yönä näin unta, ihmettelin käsiäni: kaikki sormukset olivat poissa, vaikka olin ne juuri
mielestäni laittanut sormiini. Onniko on poistumassa nyt elämästäni ?  Smiley Smiley

Ei. Olet vain purkamassa henkisellä tasolla aiemmin solmimiasi tarpeettomaksi käyneitä sopimuksia, jotka ehkä rajoittavat nykyistä elämääsi ja henkesi vaellusta. Voivat olla sielun ja siellunvalluksenkin, toisinsanoen entisten elämien tasolla.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #16 : 16.12.2010 13:34:03 »

Mitäs sanot tähän.. Smiley

Unessa olimme kotonani, istuimme sohvalla. Viranomaistaho/tuttuni/tukijani, kysyi minulta ikääni ja aloitti sen arvaamalla "seiten.." (niinkuin 70-luvulla syntynyt) ja olin siihen että "ei kun -87" ja hän taas kuuli kai väärin ja sanoi "ysiseiska? (-97?) ja mä olin vaan taas että "eikun -87" jolloin se meni perille ja hän naurahti että "aivan, ethän sä nyt niin nuori ole.."  Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #17 : 16.12.2010 19:37:36 »

Viime yönä näin unta, ihmettelin käsiäni: kaikki sormukset olivat poissa, vaikka olin ne juuri
mielestäni laittanut sormiini. Onniko on poistumassa nyt elämästäni ?  Smiley Smiley

Ei. Olet vain purkamassa henkisellä tasolla aiemmin solmimiasi tarpeettomaksi käyneitä sopimuksia, jotka ehkä rajoittavat nykyistä elämääsi ja henkesi vaellusta. Voivat olla sielun ja siellunvalluksenkin, toisinsanoen entisten elämien tasolla.

Kiitos Unissa Kävelijälle. Tuo voi pitää paikkansa, mieli ei ymmärrä kaikkea  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #18 : 16.12.2010 23:52:49 »

Mitäs sanot tähän.. Smiley

Unessa olimme kotonani, istuimme sohvalla. Viranomaistaho/tuttuni/tukijani, kysyi minulta ikääni ja aloitti sen arvaamalla "seiten.." (niinkuin 70-luvulla syntynyt) ja olin siihen että "ei kun -87" ja hän taas kuuli kai väärin ja sanoi "ysiseiska? (-97?) ja mä olin vaan taas että "eikun -87" jolloin se meni perille ja hän naurahti että "aivan, ethän sä nyt niin nuori ole.."  Smiley

Kertoo epävarmuudestasi itseäsi kohtaan. Mitä muut musta ajattelevat ja kritiikinpelosta.
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #19 : 17.12.2010 21:39:11 »

Viime yönä unessani vieraili mustia,isoja hämähäkkejä Shocked
Pelkään "häkkejä" yli kaiken buck2
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #20 : 18.12.2010 13:15:59 »

Kumma juttu, näin hetkis sitten unen, jossa matkustin linkkarilla, ja bussikuski raiskas mut  Angry Seuraavanä päivänä luin lehdestä, että jotain bussikuskia syytetään raiskauksesta, oli raiskannut asiakkaansa bussissa...  Shocked Sad
tallennettu
kaisa_v
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #21 : 21.12.2010 15:01:31 »

Menin isälleni ja kun olin perillä oli jo pimeää ja tulin ulos ja näin oman sudenpentulemmikkini jota minulla ei oikeasti ole. Susi leikki lumessa ja näin vilahduksen  ruskeasta turkista metsänreunassa, se juoksi lujaa ja juoksin sen vieressä kun se ajoi suttani, ystäväni jäi seisomaan pihaan kun juoksinn ja ystäväni huojui edestakaisin.

Jatkoin juoksemista ryteikössä ja yhtäkkiä susi ja minä putosimmee rotkoon ja susi muuttui koirakseni, katsoin ylös ja rotkon reunaa kiippesi oranssiturkkinen kettu ja kun näin vilahduksen vielä valoon niin siellä ystäväni seisoi ilmeettömänä puhuen outoja sanoja

''heräsin'' pohjalla metsässä joka oli oudon näköinen, nostin cihuahuani syliini mutta päästin siitä irti kun näin virnistävän ketun kiven allla, sitten näin edessäni rääsyisen mummon joka pahoitteli kettunsa ilkeydestä ja sanoi jotain ketusta jota en saanut selvää.

Istuin metsässä jossa nyt oli ihmissyöjiä jotka repivät ja rusensivat luissa kaikenpalasiksi, lemmikkini pääsi karkuun ja kettua en enää nähnyt.
 

Olin kuollut enkä tuntenut mitään kuin surua ja näin kaikki kuolleena kunnes kaikki pimeni ja susilauma tuli hyvästelemään minua, mutta kuulin ystäväni huudon joka sattui sydämeen.


Anteeksi kirjoitusvirheet, mutta minulla oli kiire kirjoittaa tämä, olen siis 12v ja pelkään tässä unessa kaikkia muita paitsi susia.
Susi on myös lempi eläimeni ja rakastan tuota eläintä ylikaiken, esimerkiksi ulvon ja juoksen pitkin metsiä viikonloppuisin Smiley)
« Viimeksi muokattu: 22.12.2010 11:50:48 kirjoittanut kaisa_v » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #22 : 21.12.2010 15:53:09 »

Hei Kaisa! Mukava oli lukea untasi,kerroit niin huikealla tavalla sitä.Osaatpa kirjoittaa hyvin.

Minulla tuli mieleen unesta,että onko sinulla jokin asia,joka vaivaa niin,että sydämeen sattuu.
Joskushan on asioita,joita on vaikea puhua edes ystäville,tuntuu etteivät ymmärtäisikään.

Jotkut asiat sitten ovat unissa painajaisina,jollaisena pidän osittain untasi.
Olet vahva nuori tyttö siitä päätellen,että susieläin,joka on voimakas,oli sinun lemmikkisi unessa.Ne ovat vahvojen ihmisten unikuvia.
Unessa kuoleminen enteilee aina hyviä asioita.Hyviä muutoksia elämään,ja juuri aivan näihin päiviin,jouluun jne.
Jos haluat jutella lisää,niin juttele vain,ihan vaikka tässä.  sansa  smitten
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #23 : 22.12.2010 02:03:46 »

Viime yönä unessani vieraili mustia,isoja hämähäkkejä Shocked
Pelkään "häkkejä" yli kaiken buck2

Kohtaat pelkosi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #24 : 22.12.2010 02:04:52 »

Kumma juttu, näin hetkis sitten unen, jossa matkustin linkkarilla, ja bussikuski raiskas mut  Angry Seuraavanä päivänä luin lehdestä, että jotain bussikuskia syytetään raiskauksesta, oli raiskannut asiakkaansa bussissa...  Shocked Sad

Saatoit unesi aikana olla yhteydessä sielullisesti tuohon "suunnitelmaan".
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #25 : 22.12.2010 02:07:15 »

Menin isälleni ja kun olin perillä oli jo pimeää ja tulin ulos ja näin oman sudenpentulemmikkini jota minulla ei oikeasti ole. Susi leikki lumessa ja näin vilahduksen  ruskeasta turkista metsänreunassa, se juoksi lujaa ja juoksin sen vieressä kun se ajoi suttani, ystäväni jäi seisomaan pihaan kun juoksinn ja ystäväni huojui edestakaisin.

Jatkoin juoksemista ryteikössä ja yhtäkkiä susi ja minä putosimmee rotkoon ja susi muuttui koirakseni, katsoin ylös ja rotkon reunaa kiippesi oranssiturkkinen kettu ja kun näin vilahduksen vielä valoon niin siellä ystäväni seisoi ilmeettömänä puhuen outoja sanoja

''heräsin'' pohjalla metsässä joka oli oudon näköinen, nostin cihuahuani syliini mutta päästin siitä irti kun näin virnistävän ketun kiven allla, sitten näin edessäni rääsyisen mummon joka pahoitteli kettunsa ilkeydestä ja sanoi jotain ketusta jota en saanut selvää.

Istuin metsässä jossa nyt oli ihmissyöjiä jotka repivät ja rusensivat luissa kaikenpalasiksi, lemmikkini pääsi karkuun ja kettua en enää nähnyt.
 

Olin kuollut enkä tuntenut mitään kuin surua ja näin kaikki kuolleena kunnes kaikki pimeni ja susilauma tuli hyvästelemään minua, mutta kuulin ystäväni huudon joka sattui sydämeen.


Anteeksi kirjoitusvirheet, mutta minulla oli kiire kirjoittaa tämä, olen siis 12v ja pelkään tässä unessa kaikkia muita paitsi susia.


Susi edustaa sielunopastasi, siksi et niitä pelkää.
Kaikki muu on pelkojesi kohtaamista ja käsittelemistä.
Kuolema uudistus.
tallennettu
kaisa_v
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #26 : 22.12.2010 12:08:41 »

Olen melkein jokaisessa unessani susi, mutta vain hahmona ja kuulen huutoja ja ulvontaa jota en voi saavuttaa, koska en tunne maata jalkojeni alla. Rakastan susia yli kaiken, ihan pienestä pitäen ja olen niitä nähnytkin ja jotenkin ymmärrän niitä. Ne eivät pelkää minua enkä minäkään niitä, vaikka olisimme vain kahden metrin päässä toisistamme.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #27 : 22.12.2010 14:35:56 »

Ahaa Kaisa,susityttöhän sinä olet.Eipä sinulle unien jättiläisetkään voi yhtikäs mitään.

Pahoja unia tulee silloin tällöin,eivätkä vahingoita.Sinulla on varmasti joku läheinen aikuinen,jolle voisit kertoa unia silloin, kun ovat olleet kiusallisia,ja niistä jää paha mieli. Olisiko vaikka äiti sellainen henkilö?Joskus myös opettajallekin voisi kertoa,tai kirjoittaa koulussa aineen,jossa kerrot jättiläisistä ym. Tänne tietysti voit kirjoittaa,tottakai   smitten

                                                                                                    Sansai
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #28 : 25.12.2010 08:38:57 »

Näin viime yönä aika kummallista, jopa pelottavaa unta.

Olin kuulemma käyttänyt järjestöjä liikaa hyväkseni ja joidenkin tahojen mukaan minut pitäisi tappaa. Olin kulman takana kuulemassa tämän ja kun menin kotiin näin mustiin pukeutuneen
miehen nousevan talon terassille. Mutta jokin pelästytti hänet ja hän vetäytyi ainakin toistaiseksi aikeistaan. Samalla kuulin erään sukulaisteni tuttavan(ei minun tuttavani aikakaan vielä) keskustelevan isäni kanssa ja jotenkin minut otettiin esiin siinä mielessä, että hän oli minusta kinnnostunut. Aloin kuumeisesti etsimään tavaroitani, jotta pääsen lähtemään pakoon. Koira piti
kuitenkin ensin ulkoiluttaa ja kävelyllä ollessani tämä henkilö, joka oli kiinnostunut minusta tuli pyöräilemään hiljalleen viereeni ja juttelemaan. Hän oli ulkonäöltään aivan erään miespuolisen ystäväni näköinen. Tai siis hän oli tämä henkilö. Hän oli huolissaan ja ikään kuin halusi olla rinnalla.
Kuitenkin todliisuudessa on vain tuttava. Muuta en muista.

Aika hurja, mitä alitajunta haluaa kertoa ?

 
« Viimeksi muokattu: 25.12.2010 08:41:00 kirjoittanut astrofriikki » tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #29 : 25.12.2010 21:01:55 »

Näin viikolla unta että olin tuttavani luona kylässä ja hän kehoitti minua menemään makuuhuoneeseen katsomaan mitä hänellä siellä oli,,,
Suloinen tyttövauva  smitten
Mietin aamulla että mitähän se tarkoitti,hänellä on jo monta lasta ja mummaksikin jo ehtinyt.
Eilen kuulin että hän on menossa rintasyöpäleikkaukseen Undecided
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: