Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 124
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoidot jatkuvat Talvi 2024 tervetuloa mukaan  (Luettu 813840 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkuhippo77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #780 : 27.04.2012 12:22:10 »

Hei Vexi!

Milloin on seuraava kaukoparannusilta?

Tulen mielelläni mukaan seuraavalla kerralla,jos mahtuu.Oireina energiapuute,väsymys ja alakuloisuus tällä hetkellä.

T:Pikkuhippo
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #781 : 27.04.2012 15:03:19 »

moi pikkuhippo, kaukoparannusillat ovat aina parillisina iltoina alkaen klo 21.00. tervetuloa mukaan. vexi
tallennettu
pikkuhippo77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #782 : 27.04.2012 15:56:16 »

Tulen mukaan!Kiitos!!

moi pikkuhippo, kaukoparannusillat ovat aina parillisina iltoina alkaen klo 21.00. tervetuloa mukaan. vexi
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #783 : 01.05.2012 09:35:37 »




          Kiitos paljon Vexi huhtikuun hoidoista.     smitten
tallennettu
bichon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #784 : 02.05.2012 19:24:40 »

kiitos huhtikuun hoidoista minunkin puolesta!  Smiley Ja mukana oltaisiin taas koko perheellä  smitten 
tallennettu
Friadele
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40


Profiili
« Vastaus #785 : 03.05.2012 15:45:20 »

Hei,
pienen tauon jälkeen olisin mukana toukokuun ajan ja pojalle ja miehellekin toivotaan hoitoa.  Smiley Smiley Smiley
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #786 : 03.05.2012 17:11:50 »

Minäkin ilmoittaudun mukaan toukokuun hoitoihin. Kiitos. Smiley
tallennettu
Angellica
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150


Profiili
« Vastaus #787 : 04.05.2012 22:33:36 »

Mukana toukokuun ja toivekuun ajan. Kiitos.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #788 : 05.05.2012 10:53:30 »



   Hei Vexi, jos jatkat hoitoja toukokuussa,--ilmoittaudun kaikkiin mukaan.    Kiitos.    Smiley
tallennettu
eiska90
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #789 : 05.05.2012 16:48:16 »

Heippa. Anteeksi että kysyn, en oikein tiennyt mistä kysyä. Onko jossain paremmin selitettynä nämä parannaus jutut että miten menee? miten ottaa vastaan? Mutta kysymykseni koskee ystävääni, hän asuu ulkomailla ja olen itse liian kaukana hänestä että voisin olla lähellä tukena. Hän on miettinyt  itsemurhaa ja ilmeisesti oli lähellä tehdäkkin sen ja puhunut siitä minulle, en voi muuta kuin koneen kautta yrittää tukea häntä. Hänellä siis on mieli maassa, voiko tälläisellä parannus jutulla auttaa häntä? Vai täytyykö hänen olla itse tietoinen ja ottaa jotenkin sitä vastaan? Pystynkö hänen puolestaan sitä täältä pyytää?  Miulle voi toki laittaa jonkin linkin jos joku on tietoinen missä neuvotaan näitä juttuja, olen aidosti kiinostunut lukemaan niistä.
tallennettu
välittäjä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #790 : 05.05.2012 17:50:17 »

mukana ollaan koko toukokuu,jos mukaan mahtuu!!
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #791 : 06.05.2012 08:22:55 »

huomenta eiska90, älä pyydä anteeksi sitä, että pyydät apua ystävällesi, tai yleensä kysyt neuvoa tai tietoa asioista joita et tiedä. se on oikein kysyä ja ottaa selvää asioista, niin  oppii ja saa tietoa. voin toki yrittää ystävääsi auttaa kaukoparannuksella kun sinun kautta saan avunpyynnön. mitään en voi luvata mutta työskentelen kaikella tietotaidolla mitä minulle on elämässä kertynyt. aloitan tänään ja jatkan tarpeen mukaan. pyytäisin sinulta palautetta kun tai jos huomaat muutoksia suuntaan tai toiseen ystäväsi voinnissa. useasti kun ihminen puhuu itsemurhasta niin se on ihmisen hätähuuto, hän tarvitsee apua, yleensä se , joka ei puhu mitään aikeistaan, toteuttaa ajatuksensa. se joka puhuu, yleensä haluaa huomiota ja apua ystäviltään,ja silloin pitää auttaa parhaan mukaan... välillä jopa pyytää apua ammatti ihmisiltä.toivon, että saan häntä auttaa, ja muutenkin toivon , että hänen elämänsä normalisoituu, kevät on toisaalta hyvää aikaa kunhan ihminen itse säilyttää elämänhalunsa ja haluaa jatkaa, toisille kevät on raskas aika jos elämä oikein kovasti koittelee,mutta juuri siksihän on ihmiset ja ystävät tukemassa ja olemassa, että autetaan toisiamme jaksamaan ja kestämään täällä elämän myllerryksessä. hyvää kesän alkua sinulle ja ystävällesi. ja kaikille parannusiltoihini osallistuville. parannusillat jatkuvat normaalisti, tuttuun tapaan. vexi
tallennettu
eiska90
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #792 : 06.05.2012 11:34:04 »

Kiitos Vexi63, viestisi oli erittäin ihana lukea ja pelkästä viestistäsi minäkin jo piristyin ja sain hymyn kasvoilleni, kiitos paljon. Annan palautetta kun ja jos huomaan muutosta. Kiitos vielä erittäin paljon, jotenkin viestiäsi lukiessa tuli sellainen olo aivan kuin suuren suuri taakka olisi laskettu harteiltani, helpotti siis oloani jo pelkkä viestisi. Minua on niin nimittäin häirinnyt todella paljon  että itse tosiaan asun liian kaukana että voisin häntä olla lähellä tukemassa sekä itse olen tuntenut itseni ehkä jotenkin huonoksi ystäväksi kun en voi olla häntä lähellä tukemassa. Minäkin suuresti toivon että hän saisi elämänhalunsa takaisin ja toivottavasti tänäkesänä minäkin pääsen häntä tapaamaan pitkästä aikaa.  Hyvää kesää Vexi63 sinullekkin.
tallennettu
jim
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #793 : 07.05.2012 09:48:09 »

hei vexi, oon mukana koko toukokuun ajan. Kiitokset tähän astisista ja hyvää kevättä ja tietysti kesää!!! 
tallennettu
bichon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #794 : 08.05.2012 08:01:05 »

Kiitos aiemmista ja mukana oltas toukokuu ainaski...tai miten pitkään nyt jatkat näitä kaukoparannusiltoja  Smiley

Mielenkiintosia unia nähnyt,alitajunta työskentelee kovasti  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 124
  Tulostusversio  
 
Siirry: