Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 124
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoidot jatkuvat Talvi 2024 tervetuloa mukaan  (Luettu 813863 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #45 : 05.12.2010 23:22:24 »

Voisin mielenkiinnosta olla mukana. Viimeksi onnistui erittäin hyvin Atlantin toiselta puolelta asti.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #46 : 06.12.2010 17:09:28 »

Mukana.
tallennettu
Maija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #47 : 06.12.2010 19:49:37 »

Hei!

Oon messissä Cheesy
tallennettu
Starrain
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #48 : 06.12.2010 20:21:23 »

Mukana
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #49 : 06.12.2010 21:41:50 »

Minun ei annettu ottaa vastaan tuota parantavaa voimaa. Meillä alkoi kovasti paukkua ikkunanpokat, eikä se ole sellaista paukkumista, mitä tulee pakkasesta. 
Ainoa asia, minkä koin, oli pulpahdus solarplexuksen kohdalla ja sitten tyttäreni alkoi nähdä painajaisia isoista mustista möröistä, jotka ajoivat häntä takaa.
Tyttäreni on hyvin herkkä näille henkimaailman asioille. Jouduin vartavasten pyytämään Arkkienkeli Mikaelin paikalle, jotta tytär saisi unen päästä kiinni.

Tätä kirjoittaessani, vasemman hartiani/lapani päällä on lämmintä, eli joko oppaani tai suojelusenkelini vahvistaa tuntemukseni.

Kiitos kuitenkin.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #50 : 06.12.2010 22:12:21 »

Moi "SanctAstra" . Kiitos vastauksestasi, olen pahoillani että näin kävi kohdallasi, en tiedä miksi parantava voima olisi estetty sinun kohdallasi, tämä on ensimmäinen kerta n 12 vuoteen mitä olen parantajantyötä tehnyt, on ollut muutamia ihmisiä toki joille hoito ei ole vain vaikuttanut mitään, mutta tämä sinun tapaus on erikoinen. Omalta kohdaltani en osaa muuta kuin toivottaa kaikkea hyvää elämässä ja kiittää osallistumisestasi ja palautteestasi.
vesa
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #51 : 06.12.2010 22:24:39 »


  Kiitos hoidosta,--mukana jatkossakin.   smitten
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #52 : 07.12.2010 07:03:09 »

minäkin ilmottaudun mukaan nyt  Smiley. edellisiin en ehtinyt.. Kiitos
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #53 : 07.12.2010 07:15:34 »

                              Hei Veksi,

Mukana olen 8.12.-10, mutta mihin aikaan?

Terv. Musta iloinen lumikki smitten
tallennettu
annu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 171


Profiili
« Vastaus #54 : 07.12.2010 07:44:58 »

kiitos ,  voimakas polte jalkaterissä ja kämmenissäsä
nukutti hyvin
olen mukana jatkossakin
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #55 : 07.12.2010 08:02:30 »

Huomen!
Uni tuli hyvinkin nopeasti, eli rentoutti ainakin!
Lentsu on voitettu, näin uskon, iso kiitos!  angel
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #56 : 07.12.2010 09:14:57 »

 Smiley. Kiitos Vesa eilisestä. Rentoutunut olo valtasi minut ja unikin oli rauhallista. Mukana tällä viikolla joka kaukoparannusillassa.  smitten. Eilinen oli ehkä ensimmäinen kerta kun tunsin jotain konkreettisesti.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #57 : 07.12.2010 10:29:43 »

Moi "SanctAstra" . Kiitos vastauksestasi, olen pahoillani että näin kävi kohdallasi, en tiedä miksi parantava voima olisi estetty sinun kohdallasi, tämä on ensimmäinen kerta n 12 vuoteen mitä olen parantajantyötä tehnyt, on ollut muutamia ihmisiä toki joille hoito ei ole vain vaikuttanut mitään, mutta tämä sinun tapaus on erikoinen. Omalta kohdaltani en osaa muuta kuin toivottaa kaikkea hyvää elämässä ja kiittää osallistumisestasi ja palautteestasi.
vesa

Eläpä kuule ole pahoillasi. Sanotaanko näin, että minä olen se poikkeus, joka vahvistaa säännön. Jään niin sanotusti normien ulkopuoliseen ryhmään (sosiologiasta opittua  Grin ), joita tarvitaan vahvistamaan sitä normia.

Ja mitä tähän estoon tulee, niin luultavasti minun on tarkoitus oppia tästä kehoni käyttäytymisestä ja tämän takia en saanut ottaa apua toisaalta vastaan.

Voin kertoa toisen esimerkin tyttäreni käytöksestä. Luin olohuoneessa Kalevalaisesta parantamisesta ja verenseisautusloitsuista, jolloin tyttäreni nousi puoliunessa sängystään ja alkoi vaeltaa asunnossamme. Pyysin häntä menemään omaan sänkyynsä uudelleen, mutta hän vain vaelsi. Kuulin, ettei tytär mennyt sänkyynsä ja menin hänen huoneeseensa, jolloin tytär alkoi kirkua vertahyytävästi ja pelkäsi minua. Sanoi nähneensä jättiläisiä (enkeleitä) ja pelkäsi. Yritin rauhoitella tytärtäni ja rukoilin sekä pyysin suojelusenkeleitä sekä Arkkienkeli Mikaelia tulemaan apuun. Tunsin huoneessa ja iholla kylmää/kylmiä väreitä, joita saan silloin, kun olen korkeiden energiavärähtelyjen kanssa tekemisissä. Suojasin huoneen ja tyttäreni, kun sain hänet rauhoittumaan.

Teen hyvin paljon yhteistyötä enkelien kanssa, tietoisesti että tiedostamatta.

Universaalia rakkautta ja valoa.  angel

-SA
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #58 : 07.12.2010 17:41:58 »

Ilmoittaudun seuraaville kerroille 8.-12.12. Eilen oli aika samanlainen kokemus kun ensimmäiselläkin kerralla, virtaus tuntui koko kehossa ja prosessi jatkui vielä yöllä. Mielenkiinnolla odotan seuraavia kertoja  smitten
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #59 : 07.12.2010 18:22:59 »


Hei!


Palautetta eilisestä. Nyt energia minun kohdallani tuntui kokonaisuudessaan melko pehmeältä, mitään suurempaa tunnetta en missään kohtaa kehossani tuntenut mutta yleisesti fiilis oli pehmeä.

Loukkasin eilen käteni ja sitä särki kovasti vielä nukkumaan mennessä mutta kun aamulla heräsin kipu oli tiessään.

Siis hieman erilainen kokemus. Kiitos jälleen  smitten

Mukana ole seuraavillakin kerroilla.

tähtisiipi
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 124
  Tulostusversio  
 
Siirry: