Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kompositiokartan tulkintaa  (Luettu 139889 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 15.06.2013 12:28:09 »

käsi kädessä julkisilla paikoilla
ois minusta  chiron kuunsolmu aspect_ssx jupiter rapu, ( chiron käsi,  kaksoset käsi,  kuunsolmu kohtaaminen,  jupiter julkiset paikat ..)
siinä on kyllä henkistäkin oppia ja polkua,
ja jotenkin siitä vaan helposti tuli tää mieleen:
http://www.youtube.com/watch?v=qEl_AG16IrI

----
Face me, my dear one.. and unveil the grace in thine (sinun) eyes
Turn to me, dear one, turn thy face,
and unveil for me in thine eyes, their grace.

Pholus  aspect_opp Sappho

 vertex on  aspect_con mars harka
jos tuo  vertex osuu johkii omalle,
niin se ehkä kertos
mitä
tässä
kerran elämässä
sinapinsiemenestä kasvaa.. angel

tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #61 : 17.06.2013 11:56:03 »

Kiitos teille  smitten

Tuo komposition  vertex osuu miehen  chiron lle.  aspect_sex miehen kuu ja  aspect_tri miehen  saturnus  aspect_tri minun lilith.
Veikeetä Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 17.06.2013 22:20:44 »

 venus rapu noviili Lilith  neitsyt
ja Eros noviili  vertex  :Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #63 : 20.06.2013 18:08:29 »

Mitäs ne noviilit vois tarkoittaa? Millainen "suhde" noviilissa oikein on? Kysyy noviiSi  Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 20.06.2013 23:29:00 »

"Noviilit radix-kartalla, transiitteina, progressioina ja/tai suhdekartoilla voivat viitata onnen ja ilon mahdollisuuteen. Tosin kyseessä on asenne ja suhtautumistapa, se kuuluisa lapsenkaltainen tila, joka johtaa "taivasten valtakuntaan".
Marja-Liisa Niemi-Mattilaa lainaten.
Jotkut yhdistävät sen korkeampiin tietoisuuden tiloihin, jotkut juuri parisuhdeaspektiksi.
Noviili on rento, egoa korostamaton, "viaton", luonnonlapsi, hyväuskoinen, haavoittuva.
 Äiti-Amma, Rudolf Steiner ovat noviili-ihmisiä.

Ehkä tuossa  venus rapu noviili Lilith  neitsyt
on helppo "lukea" toisen kehonkieltä, sanattomia viestejä?
Tunnemuisti, muistot, luodaan muistoja?
Nautinnollisuutta  venus ja mukavuudenhalua, iloa erotiikasta Lilith.
Kääntöpuolena liika toisen miellyttämishalu ja ikävien asioiden välttely.

 Niinku tuo Eroskin, kun kuitenkin Vtx on  aspect_con mars
sitä erotiikkaa.Mars on vaan aktiivisempi. Liikunta saa endorfiinit virtaamaan.

Harmoninen suhde.

Jokaiselle taivaankappaleelle voi muuten laskea "ilon ja onnen pisteen"
eli noviilipisteen.Lisäämällä planeetan asteisiin 40 / 80 /120 / 160 /200/ 240 ja 280 ja 320 astetta eli noviilin (40 astetta ) kerrannaisia. Jos näille pisteille osuu toisen planeetta tai kulma se kertoo suhteen helppoudesta ja mahdollisuudesta kokea iloa yhdessä. ML NM Astro Logos maalis 2006
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #65 : 30.06.2013 14:10:41 »

Kiitos taasen nikki  smitten

Aivan totta puhut meidän suhteestamme, riitelyä vältetään, tosin ei ole ollut tarvetakaan, mutta molemmat sitä tietoisesti tai tiedostamatta kuitenkin välttelee.
Liikunta on meitä yhdistävä tekeminen, se mikä meidät alunperin yhdisti  Wink
tallennettu
Viviane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


I'm just gonna live when I'm alive!


Profiili
« Vastaus #66 : 12.07.2013 17:50:48 »

Tutustuin viime vuonna mieheen, jonka kanssa heräsivät tosi voimakkaat tunteet heti, vaikkei oltu edes vielä nähty. Tunteiden voimakkuus pelotti niin paljon että oli pakko paeta kunnes molemmat kaivoivat toisensa esiin tänä kesänä ja nyt on ei pelota enää samalla tavalla, mutta molemmilla tunne että tämä on se juttu ja ei pääse eroon......no, tein kompositiokartan ja siellä on erittäin vahva JOD -kuvio joka selittänee kaiken. Helppo suhde ei ole missään nimessä mutta ei pääse eroonkaan.......  smitten pakko katsoa mitä tästä tulee.....  buck2

Liitteenä on kompositiokartta, jossa Saturnus heiluttaa tahtipuikkoa. Jos tulee mieleen jotain tästä niin kommentit otan vastaan. Intensiteetti on ihan valtava.  crazy2
tallennettu

It is not the years in your life, it is the life in your years.
Corvus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #67 : 15.08.2013 23:26:00 »

Mulla ja yhdellä kiinnostavalla on kompositiokartalla vain kolmioita ja yksi oppositio. Lisäksi muutama pikkuaspekti ja siinä se. Helppoako?
tallennettu
Saara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #68 : 17.08.2013 20:41:55 »

Hei! Olisin kiinnostunut täst aiheesta, mutta minä en tajua puoliakaan. Olen syntynyt 1.11.1995 eli oon skorppioni. Voisiko joku vähän tarkemmin selittää.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 17.08.2013 20:53:35 »

Hei! Olisin kiinnostunut täst aiheesta, mutta minä en tajua puoliakaan. Olen syntynyt 1.11.1995 eli oon skorppioni. Voisiko joku vähän tarkemmin selittää.

Täällä tutkitaan kompositiokarttoja, jotka ovat sukua karttavertailulle. Kompositiokartassa on vähintään kahden henkilön syntymätiedot "yhteensulautettuna".
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #70 : 08.03.2015 19:53:28 »

Tässä viimeisin kompositiokartta herran kanssa, josta teen isän ja hän tekee minusta äidin Smiley Pohdin missä lapset (5.huone ?) näkyvät sitten? Yhteinen koti ja yhteisiä harrastuksia. Tuttavat olivat onnessaan ja vilpittömästi, kun huomasivat raskauden. Tässä nyt enää jännitetään, milloin vauva syntyy. Siksi nyt siis taas kiinnostus astrologiaa kohtaan, josko sieltä löytyi hyviä transiitteja omalle tai kompositiokartalle, koska "poksahdan"  Grin
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #71 : 09.03.2015 14:59:45 »

Onnea suuresti trius!  smitten

Missä tuo kartta sitten on, kun en huomaa sitä? Kaipa lapset on yleisesti vitoshuoneessa, mutta toisaalta sinne kuuluu myös se luovuus ja itseilmaisu. Lasten kanssa leikkiminen kyllä joo. IC olisi lapsia siinä mielessä, että se on sitä kotona ja perhepiirissä olemista. 4.huone taas suvun jatkamisen ja suvun henkisen perinnön jakamisen mielessä. Ja kuu tietysti siinä emotionaalisessa ilmapiirissä, siihenhän ne lapset syntyy.

En tiedä oletko jo löytänyt, mutta täällä on parikin ketjua synnytyksen transiiteille.  Smiley Mulle toteutui siinä sitten se saturnuksen ohitus marsille, tosin ei ensimmäisellä ohituksellaan..
tallennettu
Karavaani
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #72 : 10.06.2015 18:33:55 »

Heip! Nyt tuli vastaan sen verran mielenkiintoinen kompositio itseni ja uuden (netti)ystävän välillä, että astro.comin kompositioselostuksien jälkeen pistän tännekin, jos joku intoutuu tulkitsemaan. Kyseessä siis keskipistekompositio. Kyseessä siis tällä hetkellä sellainen ystävyys, joka perustuu lähinnä sekä toistemme että koko elämän analysointiin ja tutkimiseen erästä esoteerista maailmankatsomusjärjestelmää apuna käyttäen. Ihan yllättäen olemme huomanneet miten järjettömän paljon meillä on yhteistä, ja kommunikointi on erittäin antoisaa, hyödyllistä, inspiroivaa ja viihdyttävää. Kyseessä ei ole minkään mallin romanttinen suhde, olemme kumpikin parisuhteessa. Meillä on kumminkin hyvin samansuuntaisia, jonkin verran erikoisia ajatuksia siitä millaista elämää haluaisimme viettää, siihen kuuluisi paljon vapautta ja vapaasti liikkumista. Meillä on myös suunnitteilla tarkempia tutkimusprojekteja kyseisen järjestelmän tiimoilta.

Mun silmiini tämä kartta näytti aika silmiinpistävältä, mutta mielenkiinnolla kuulisin muita mielipiteitä. Etenkin kun en ole astroillut niin kovin pitkään aikaan.
(Lisäksi voisi mainita sen, että tämä ystävyys on siis erittäin tuore, parin kuukauden ikäinen, minä aikana transitoiva yläsolmu on mennyt yli pisteestä jossa hänen aurinkonsa on yhtymässä minun jupiter+saturnus -yhtymääni (kummankin 1. huoneessa).)

Smiley

http://img.photobucket.com/albums/v244/mongolia/Screen%20Shot%202015-06-11%20at%203.27.38%20AM_zps6e7a3wey.png
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #73 : 25.07.2016 23:04:31 »

Heips, heitän tämänkin tänne jos joku enemmän näistä tietävä viitsii/ehtii katsoa.
Synastriakarttaa tämän saman henkilön kanssa kyselin jo tuossa yhdessä erillisessä ketjussa, johon Lilli ystävällisesti vastailikin. Kiitos vielä Smiley Keskipistekompositio on tämä.

7. huone näyttäisi paljon pelastavalta.. heh  :Smiley ilmeisesti aika vaikeita aspekteja tässä kartalla osa? Onko mitään enemmän yhdistäviä?

t. haaveilija  Grin


Mercury   Conjunction   Venus   Orb   3°08'
Saturn   Conjunction   Pluto   Orb   5°01'
Saturn   Conjunction   MC   Orb   5°33'
Sun   Conjunction   Mercury   Orb   8°49'
Jupiter   Opposite   Uranus   Orb   6°00'
Moon   Square   Mars   Orb   2°37'
Pluto   Square   AS   Orb   5°35'
Sun   Square   Pluto   Orb   7°23'
Sun   Trine   Uranus   Orb   0°15'
Moon   Trine   Venus   Orb   0°23'
Moon   Trine   Mercury   Orb   2°45'
Jupiter   Trine   AS   Orb   4°27'
Venus   Sextile   MC   Orb   0°03'
Neptune   Sextile   Pluto   Orb   0°06'
Moon   Sextile   MC   Orb   0°27'
Uranus   Sextile   AS   Orb   1°32'
Mercury   Sextile   MC   Orb   3°12'
Saturn   Sextile   Neptune   Orb   5°07'
Venus   Sextile   Saturn   Orb   5°36'
Moon   Sextile   Saturn   Orb   6°00'
Sun   Sextile   Jupiter   Orb   6°15'
Jupiter   Inconjunction   Neptune   Orb   1°01'
Jupiter   Inconjunction   Pluto   Orb   1°08'
Mars   Inconjunction   MC   Orb   2°10'
Venus   Inconjunction   Mars   Orb   2°13'
Mars   SemiSquare   AS   Orb   1°00'
Moon   SemiSquare   AS   Orb   1°37'
Sun   SesquiQuadrate   Mars   Orb   0°48'
Mercury   SesquiQuadrate   Neptune   Orb   1°07'
Sun   Quintile   MC   Orb   0°01'
Jupiter   BiQuintile   Saturn   Orb   0°09'
Mercury   BiQuintile   Mars   Orb   0°37'
Sun   BiQuintile   Neptune   Orb   1°17'
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #74 : 26.07.2016 10:57:12 »

rasberry, synastriahan teillä oli suoraan sanottuna surkea, mutta saahan niitä kuvioita yrittää parannella tätä kautta. Itse olen huomannut, että kompositiokartta kannattaa edistää esimerkiksi nykyhetkeen tai tapaamisen alkuaikoihin, koska se kertoo hyvin siitä, millaiset mahdollisuudet suhteella juuri nyt on. Monilla pariskunnilla suhde on alkanut silloin, kun edistetyllä kompositiokartalla on ollut uusikuu tai täysikuu, eikä muita valtavia esteitä ole näkynyt. Suurin estäjä on tietysti Saturnuksen vahva sijainti, siitä kannattaa lähteä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: