Mun
on
1. huoneessa ja tekee neliötä
. Tosta jupiterin ja auringon neliöstä sanotaan juontuvan ylilyöntien ja ylivarojen menemisen eri asioissa. Mutta en mä ole yhtään sellanen, enemmän toi
kuvaa mua... Ehkä oon kokenut
enemmän omakseni tuon 1. huonesijainnin kautta, että olen kliseisesti positiivinen ja iloinen, avarakatseinen ja paljon hyväksyvä. Tuon
voisin ajatella tekevän ristiriitaa jupiterin edustaman onnen, uskon, idealismin ja saturnuksen edustaman rajojen, kasvun välillä. Neliö opettaa, kasvattaa ja
tiivistää, pidättelee. Eli ehkä tästä voisi jountua se, että minun on vaikea uskoa itseeni välillä, vaikea nähdä omia vahvuuksiani, vähättelen helposti itseäni. Muistan epäonnistumiset helpommin kuin onnistumiset. Tässä kuitenkin olen päässyt eteenpäin paljon, kun olen vaan töitä tekemällä huomannut saavuttavani juuri sen mitä haluan. Myös miehelläni on ollut iso vaikutus, hän on saanut minut uskomaan itseeni ihan vaan olemalla oma itsensä ihan eri tavalla kuin ennem.. ehkä tälle voisi löytyä selitys synastriakarttaa tutkimalla..
tekee myös yhtymää
, tosin 8 asteen orbilla.
korostaisi sitä laajentumista muiden auttamisen ja ymmärtämisen kautta, mitä myös marsin yhtymä ehkä korostaa. Tässä olen huomannut sellaisen vaaran, että helposti muiden auttaminen menee itseni edelle ja lopulta olen itsekin ihan loppu. Nykyään olen tosin oppinut, milloin vetäytyä vähän etäämmälle ja keskittyä myös itsestäni huolehtimiseen kun siihen on tarve. Ja olen saanut huomata, että kun pidän itsestäni huolta, pystyn myös auttamaan muita paljon paremmin.
muoks. tuota auttamistaipumusta lisää kyllä vielä
12. huoneessa, joka tekee semisekstiilin
kaloissa...