Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter  (Luettu 20713 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #15 : 03.09.2010 19:09:30 »

Jotkut (oliko se peräti Seppo?) ovat sanoneet että Jupiter on eläinradan joulupukki

Juu, eikä liene sattumaa, että kartallani on tr Aurinko yhtyy Jupiteriin nimenomaan jouluisin. laugh

Ei sen puoleen, kappale on mulla äärimmäisessä alennuksessa - suorastaan poistomyynnissä - mutta kyllä sitä silloinkin pystyy hyödyntämään. Varmaan yksi selkeä joka liittyy Jupiterini kyseenalaiseen sijaintiin, on kyky nauttia sellaisista paikoista mitä useimmat ihmiset pitäisivät kolkkoina, ankeina tai suorastaan sietämättöminä (ei sillä, että mä olisin kauheasti istunut selleissä, mutta jos niin käy, luulen että tuo mun Jupiter tulisi siinä asiassa vastaan.)

 
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #16 : 05.09.2010 20:49:00 »

Niin, itselläkin jupiter kaksosissa ja merkkari vaaka. Sellaisen levottomuuden kyllä itsestäni tunnistan. Se näkyy myös ihmissuhteissa. Kyllästyn ihmisiin ja asioihin erittäin nopeasti yleensä, mikä on yksi huonoimmista piirteistäni. Olen kiinnostunut monista asioista yhtä aikaa ja keskittyminen yhteen asiaan on välillä niin ja näin. Olen vähän sellainen jokapaikan höylä. Koulunkäynti on aina ollut helppoa, sillä oppiminen on helppoa. Olen muuten auditiivinen oppija ja parhaiten opin keskustelujen kautta, muistan usein mitä minulle on sanottu ja opetettu. En tiedä liittyykö tähän.

Niin, mietin tuota semisekstiiliketjua, että en kyllä oikein tajua tuon tulkintaa. Olen juuri päässyt sisäistämään eri aspekteja, niin tälläiset "kuviot" tai ketjut ovat vähän vaikeaselkoisempia vielä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #17 : 05.09.2010 22:57:35 »

Multa löytyy jupiter, askendenttini ja keskitaivaani hallitsija, neitsyt
perääntyvänä, merkurius taas kalat perääntyvänä.. Jousimies on myös
oinaan kanssa hallitsevin merkkini, mutta en silti ole juurikaan saanut
tuosta jupiterista kunnolla kiinni, hmmh :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #18 : 07.09.2010 13:45:04 »

Mun jupiter on kalat 1. huoneessa ja tekee neliötä aurinko aspect_con saturnus jousimies . Tosta jupiterin ja auringon neliöstä sanotaan juontuvan ylilyöntien ja ylivarojen menemisen eri asioissa. Mutta en mä ole yhtään sellanen, enemmän toi aurinko aspect_con saturnus kuvaa mua... Ehkä oon kokenut jupiter enemmän omakseni tuon 1. huonesijainnin kautta, että olen kliseisesti positiivinen ja iloinen, avarakatseinen ja paljon hyväksyvä. Tuon jupiter aspect_squ saturnus voisin ajatella tekevän ristiriitaa jupiterin edustaman onnen, uskon, idealismin ja saturnuksen edustaman rajojen, kasvun välillä. Neliö opettaa, kasvattaa ja saturnus tiivistää, pidättelee. Eli ehkä tästä voisi jountua se, että minun on vaikea uskoa itseeni välillä, vaikea nähdä omia vahvuuksiani, vähättelen helposti itseäni. Muistan epäonnistumiset helpommin kuin onnistumiset. Tässä kuitenkin olen päässyt eteenpäin paljon, kun olen vaan töitä tekemällä huomannut saavuttavani juuri sen mitä haluan. Myös miehelläni on ollut iso vaikutus, hän on saanut minut uskomaan itseeni ihan vaan olemalla oma itsensä ihan eri tavalla kuin ennem.. ehkä tälle voisi löytyä selitys synastriakarttaa tutkimalla..

 mars tekee myös yhtymää jupiter , tosin 8 asteen orbilla. jupiter kalat korostaisi sitä laajentumista muiden auttamisen ja ymmärtämisen kautta, mitä myös marsin yhtymä ehkä korostaa. Tässä olen huomannut sellaisen vaaran, että helposti muiden auttaminen menee itseni edelle ja lopulta olen itsekin ihan loppu. Nykyään olen tosin oppinut, milloin vetäytyä vähän etäämmälle ja keskittyä myös itsestäni huolehtimiseen kun siihen on tarve. Ja olen saanut huomata, että kun pidän itsestäni huolta, pystyn myös auttamaan muita paljon paremmin.

muoks. tuota auttamistaipumusta lisää kyllä vielä kuu 12. huoneessa, joka tekee semisekstiilin mars kaloissa...
« Viimeksi muokattu: 07.09.2010 13:47:45 kirjoittanut Titania. » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #19 : 08.09.2010 10:36:16 »

Jupiter on nelosessa joten koti  smitten
Mutta viihdyn matkoillakin. Voin tehdä kotini minne vain missä viihdyn, sellaiseen paikkaan missä on hyvä fiilis.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #20 : 10.09.2010 19:40:43 »

Oho, solenna..
Jupiterhan on laajentava ja vielä kun tuommoisia aspekteja tekee
niin pakko kysyä, että onko sinulla jotain yliluonnollisia kykyjä? Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #21 : 11.09.2010 13:05:40 »

Täältä löytyisi  jupiter skorpioni 4. huoneessa. Sen tekemät aspektit ois seuraavanlaisia: (merkitsin myös nuo orbit sulkuihin...)
- aspect_tri  aurinko (2'), kuu (3'), merkurius (4'), saturnus (8')
- aspect_sex  chiron (1')
- aspect_opp Lilith (4'), pallas (1'), keskitaivas (4')
- tietysti myös  aspect_con IC (4')
- aspect_squ  uranus (9')
- aspect_kvi  vesta (0')
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #22 : 16.01.2011 17:10:50 »

Täältä löytyisi  jupiter skorpioni 4. huoneessa. Sen tekemät aspektit ois seuraavanlaisia: (merkitsin myös nuo orbit sulkuihin...)
- aspect_tri  aurinko (2'), kuu (3'), merkurius (4'), saturnus (8')
- aspect_sex  chiron (1')
- aspect_opp Lilith (4'), pallas (1'), keskitaivas (4')
- tietysti myös  aspect_con IC (4')
- aspect_squ  uranus (9')
- aspect_kvi  vesta (0')

Voi ei ! Siis 3.huoneessahan tuo  jupiter minulla oikeasti luuraa Cheesy
Ja on siis suuressa vesikolmiossa mukana.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #23 : 16.01.2011 20:56:21 »

Minulla jupiter on vaa'assa ja huone on 11.
Joku puhui tuolla ensimmäisellä sivulla että on jotenkin huono jos jupiter on vaa'assa  Undecided Ja tunnistan kyllä itseni siinä sillain että kun on tapana vähän väliä unohtaa itsensä auttaessaan muita ja muitten elämää.
11. huone on Uudistusten huone, ja sitä en koe kuitenkaan niin huonona, jos nyt yhtään osaan tulkita ja yhdistellä omaan elämääni näitä. Kyky on kyllä uudistaa elämää, välillä turhautumiseenkin asti, kyllästyn hyvin helposti jos minun täytyy jäädä johonkin asiaan paikoilleni moneksikin vuodeksi. Koko ajan muutenkin on tarve saada jotain uutta elämäänsä tms. Mutta eipä ole kauheasti tullut vääriä päätöksiä kokonaisuutta katsoen tehtyä.  :Smiley
hmm.. Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #24 : 16.01.2011 23:41:43 »

 jupiter  (eikösse r merkannu viä peruuttavaa?) rapu 10.huone
 aspect_opp merkurius
"10 .huone
URAN JA AMMATIN HUONE kertoo kyvystäsi tuntea tarkoin omat voimavarasi ja ottaa vain niitä vastaavia tehtäviä hoitaaksesi. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua jolle helposti lastaat suurempia tavoitteita kuin mihin voimasi riittävät. "

pitääkö siis päätellä että kun oon laiska lupaan ja lupaan enkä saa aikaseks mitään jos ei o pakko
puhun itteni kiipeliin mutta myös pois siitä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #25 : 17.01.2011 00:25:07 »

Mulla Jupiter ikiomassa huoneessaan, 9. huoneessa. Tosin vähän vieraassa merkissä, nimittäin olen  jupiter skorpioni . Jupiter on varsin näkyvä tekijä kartallani, vaikka tekee vähän aspekteja, on MC:ni hallitsija sekä olenhan Jupiterin lapsi tällä Jousimiespainotuksella Smiley

Aspekteja:

 jupiter aspect_sex mars
 jupiter aspect_con uranus (väljä!)
 jupiter aspect_ssx neptunus
 jupiter aspect_opp chiron
 jupiter aspect_sex juno
 jupiter aspect_squ vesta
 jupiter aspect_con keskitaivas

Jupiterin vaikutus on mulle jäänyt aika epäselväksi, kai se tuolla jotenkin potkii Huh  Ainakin tuon tarkan  jupiter aspect_opp chiron :nin tunnen että jollain tapaa muiden ihmisten auttaminen on tärkeää - helposti unohdan itseni, kun keskityn muihin... Tai sitten tämä johtuu karttani raskaasta  neptunus -painotuksesta :Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #26 : 20.01.2011 08:12:06 »

Miulla  jupiter on yhtymässä  aurinko kuu merkurius  kaksoset omassa huoneessaan, eli ysissä, sekä  aspect_opp neptunus  aspect_tri pluto ja  aspect_sex saturnus


Omaan Jupitermaiseen tapaansa... :Smiley


tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 21.01.2011 20:39:21 »

mut entäpä onni jupiter ja epäonni saturnus samassa huoneessa? mulla molemmat huoneessa 12....jup 0 mon+ chiron/jup 120 mer/jup 90 ven+mc/jup 180 ura+plu.....mä koen jupiterin onnen ehkä niin että selviän aina loppujen lopuksi jostain hankalasta tilanteesta, muuta en keksi...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #28 : 21.01.2011 23:51:22 »

^^ Olen kuullut muutamien   jupiter 12. huoneessa ihmisten kertomuksia tuosta sijainnista. Vähältäpiti tilanteita, joista ovat kuin ihmeen kaupalla selvinneet. Kummallisia onnenkantamoisia tilanteissa, joissa yleensä ei ole vaihtoehtoja. Onnettomuuksilta välttymistä, mutta toisaalta myös hyvin rikasta sisäistä elämää ja kiinnostusta elämän näkymätöntä puolta kohtaan...
 saturnus taas jalostaa missä ikinä onkaan. Saattaa erakoittaa tuolla 12 huoneessa. Voi teettää töitä elämän alkupuolella, mutta myöhemmin jalostuu voimavaraksi. Vastoinkäymisten ansiosta, tottakai. Aika erilainen teema tietysti näillä. Toinen laajentaa, toinen rajaa.

Hyvin Jupiternikkona tuosta onnesta sen verran että Hannu Hanhi en ole, mutta tiukoissa paikoissa yleensä selviän kuin ihmeen kaupalla. Niin ja kyky tarkastella jotain asiaa itsessään ikäänkuin ulkopuolelta, itsetietoisuus, on yllättävän luontevaa, ja jostain syystä yhdistän sen juuri tuohon  jupiter -laatuun.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #29 : 22.01.2011 00:15:34 »

^^ Olen kuullut muutamien   jupiter 12. huoneessa ihmisten kertomuksia tuosta sijainnista. Vähältäpiti tilanteita, joista ovat kuin ihmeen kaupalla selvinneet. Kummallisia onnenkantamoisia tilanteissa, joissa yleensä ei ole vaihtoehtoja. Onnettomuuksilta välttymistä, mutta toisaalta myös hyvin rikasta sisäistä elämää ja kiinnostusta elämän näkymätöntä puolta kohtaan...
 saturnus taas jalostaa missä ikinä onkaan.

 jupiter  aspect_con  askendentti

http://www.youtube.com/watch?v=JqG_E1ttJCU&feature=related

-jos maailmassa on vaikeaa,
joku hiivatti johdattaa...

Ja kun vielä  saturnus  aspect_con  aurinko ,
ja kun tämän elämäntaipaleen selviän,
monesti paremmin kuin hyvin ja ...

uskallanko sanoa...

Muut...

Niin ei kai sitä voi kai kuin kiittää.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: