Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.HUONE  (Luettu 60352 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« Vastaus #30 : 21.10.2006 17:53:25 »

Vau Artemis, kiitoksia erittäin hyvästä osoitteesta! smitten Löysin sieltä tällaiset kuvaukset sijainneistani:

Lainaus
The Sun in the Fourth House: gives a need to rule the roost. The tendency is to have a home that is as showy as one can afford. Luck and prosperity should steadily improve during the middle and declining years, although this one makes for a slow start in life. Unless something else interferes, Daddy was definitely NOT the shy type.

Ääh, isäni taitaa kyllä olla suht ujo. Tongue

Lainaus
Mercury in the Fourth House: Home is a place of communications. When you are home, the TV and computer are going while, at the same time, you’re on the phone and reading. The older you get, the more you are likely to talk and/or write. Daddy either talked a lot or moved around a lot.

Täällä on kyllä aina kaikki elektroniset laitteet päällä! Shocked smiley6600 Isäni kyllä matkustelee aika paljon.

Lainaus
Moon in the Fifth House: gives an emotional need to be on stage, but, since the Moon rules moods, this alternates with a desire to withdraw into a shell and be alone. The romantic interests will tend to be on the moody side and will either want to "mother" you (even the men) or be mothered by you. Be careful as this placement tends to attract "whiny" types. If you have children, you will have to watch the mood swings of the first born.

Vetäydyn kyllä jonkinlaiseen kuoreen ja tykkään olla yksin.

Lainaus
Venus in the Sixth House: The work environment is pleasant. It HAS to be otherwise you just can’t stand it. In a man’s chart, romantic interests are often met at or through work. This placement often makes it easier to find a job when you need one.

Lainaus
Mars in the Sixth House: Another workaholic placement. Mars needs action. If you have this placement, don’t take a routine desk job. Be up and around, moving, even arguing. Good for work requiring use of tools, machinery, or sharp instruments. Co-workers and subordinates will also be aggressive and energetic. Be careful of arguments on the job. Ah what the heck. You would probably love it.

Lainaus
Pluto in the First House: gives you the traits of the sign of Scorpio, intense and secretive. You can give orders to a stranger and they will frequently do as you say. Your intuition about the people you meet for the first time is uncanny. Be careful about what you want because you will get it, for better or worse. If you are ever injured, this gives the ability to make an amazing recovery, back from the dead, so to speak.

Oho. Shocked

Lainaus
Saturn in the Second House: can work out in three different ways. First, there are those for whom enough is never enough. They tend to become rich in money, but they have to watch out not to miss out on life’s other pleasures. Second are those who value security and protection above all else. They frequently gravitate towards "secure" jobs in the civil service or with large corporations (although the downswing movement has changed this). The third group gets depressed and gives up. This last alternative is to be avoided.Stephen Arroyo points out in his book "Relationships and the Life Cycle" (I highly recommend it) that Saturn shows what we regard as "important", so important that we try to control it. So important that we get nervous and fearful and frequently blow it. In the second house, the important thing for Saturn is money. If you can work through your fears (Saturn) you will find that your sense of self worth is ultimately more important.

Lainaus
Uranus in the Second House: Now how do you suppose the planet of crazy and unexpected events will act here? The same way it acts anywhere. People with this placement are frequently self employed or get paid on commission. Those in show business tend to have this one. The money comes in lumps, and then nothing for a while. If you have a "normal" 9-5 job and Uranus in the second house, something always seems to happen to interrupt the income, frequently something crazy. I don’t just mean things like quitting or getting fired (although that tends to occur with greater than normal frequency with this one). I mean things like the company burns down, or the chief financial officer embezzles all the money and runs off to Brazil. The only way to have both a steady income and Uranus in the second house is to work in some high tech or electronic field that Uranus rules.

Oi voi...ei vakkari työpaikkaa? :Smiley

Lainaus
Jupiter in the Third House: One drawback here is that, if you are ever depressed, no one will believe you because your communications SOUND so cheerful. Speech flows freely, sometimes too freely. Learn not to tell people too much. If the rest of the horoscope doesn’t back up this placement, then there will be a tendency to talk big and not deliver. Jupiter does have its perils. Still, communications tend to be optimistic (take care not to gloss over or ignore difficulties) and relations with siblings good.

Hyvä että suhteet säilyy. Wink

Lainaus
Neptune in the Third House: Well the imagination is good, but, if you have this one, don’t be an accountant. The books may not balance. Neptune here is excellent for anything artistic, though, especially poetry or fiction writing. Check out your career house (house ten) before making any career decisions based on this placement. You have the ability to paint pictures with words, but not to communicate the details of the real world. If there are siblings, at least one will be a spacey, dreamy type, or (if afflicted) will tend to have a substance abuse problem.

Täytyypi vilkaista sitä kymppiä...must hurry now... buck2 Wink
« Viimeksi muokattu: 21.10.2006 17:55:49 kirjoittanut Fiona » tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #31 : 21.10.2006 18:16:42 »

Minulla 12 huone ammottaa tyhjyttään, kärki (nousevassa) vaa'assa, tohon vaakaan osuu 2 kärkeä eli toinen on Asc. Näyttää siltä, kuin se olis väkisin isketty väliin tuo 12 huone.  Huh
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #32 : 21.10.2006 18:22:55 »



Myös täällä huone planeetoista tyhjä, vain  pallas siellä ja kärki  vaaka

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Fiona
Vieras
« Vastaus #33 : 21.10.2006 18:28:38 »

Minulla 12 huone ammottaa tyhjyttään, kärki (nousevassa) vaa'assa, tohon vaakaan osuu 2 kärkeä eli toinen on Asc. Näyttää siltä, kuin se olis väkisin isketty väliin tuo 12 huone.  Huh

Minulla sama juttu, paitsi että ei ehkä ihan näytä siltä, että olisi väkisin isketty väliin... Smiley

Edit: ai niin, onhan minulla juno 12. huoneessa. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.10.2006 18:30:45 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #34 : 21.10.2006 19:06:02 »

maineeltaan toi 12. huone on tosiaan aika paha ja mulla on siellä noususolmu skorpparissa. Pienen kriisin jälkeen olen ruvennut pitämään sitä positiivisena asiana, tosin tietämäni (julkisuuden) henkilöt joilla tämä on ovat päätyneet mielisairaalaan taikka kuolleet jotenkin oudolla tavalla  Shocked

Mutta kuten aina- negatiiviset asiat voi kääntää positiivisiksi ja niistä voi myös tulla sellaisia. Mind over matter. Pidän omaa 12. huoneeni sisältöä vastuussa mm. siitä että olen täällä astrossa ja ylipäänsä kiinnostunut henkimaailman jutuista.

Uskon myös että vanhemmiten tulen enenevissä määrin luopumaan materiasta, itse asiassa haaveilen jo nyt siitä että luopuisin kaikesta ja reissaisin ympäri maailmaa niin että kaikki mitä omistan ja tarvitsen kulkee mukana.. Olen myös unelmoinut kulkurielämästä, kävellen ympäri maailmaa. Tämä lienee sitä noususolmu- skorpparia 12. huoneessa jos mikä.. Wink
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #35 : 21.10.2006 20:11:47 »

Kiitokset Artemis !!  smitten
Hmmm... Käytyäni tuossa linkissä pisti silmään lause, että 12.huoneella on hirvittävä maine. Eli ilmeisesti melko "voimakas" tai vastaavaa... Myöskin sarjamurhaaja, massamurhaaja sanat hyppäsivät silmille... Eli onko 12.huone nyt sitten JOKO todella "hyvää" tai "pahaa" tarkoittava...?  Shocked  Undecided Itse olen erittäin hyvä ihminen, siksipä kai nuo murhaaja-luonnehdinnat kauhistuttivat. Nyyh !  Cry Vai onko tuolla huoneella vain sitten tietynlainen maine... buck2

Elä huoli noista, ei se sinusta murhaajaa tee  Smiley
Onhan noita tutkittu hirmusesti, eli sarjamurhaajien karttoja mm.
Joitain yhtäläisyyksiä he ovat löytäneet mutta eihän kartta automaattisesti sinusta tee tietynlaista, altistaa voi moniin asioihin, kuten esim. minun karttani eräs tulkinta antaa ymmärtää että minusta herkästi tulisi lääkeriippuvainen tai narkkari. Silti voin itse vaikuttaa.

Olkaa hyvä, mukavaa jos linkistä oli apua  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #36 : 21.10.2006 20:12:51 »

Niin, ja itselläni 12.huoneessa on ainoastaan Ceres ravussa. Eli viittaisi kaiketi hyvin tukahduttavaankin hoivaviettiin..
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #37 : 21.10.2006 20:21:03 »

Jebu jee...
Juuh, TOSI ruuhkainen on minulla 12.huone, mutta en anna senkään enää häiritä. ELÄMÄ ON, kuten sanonta kuuluu.  Smiley
Suurimmin näkösällä minulla on juuri tuo addiktoituminen.
Kuulun ihmisiin, jotka jäävät "koukkuun" lähes kaikkeen mahdolliseen.
Niitä kun listaisin, tulisi hirveä litania, heh... Ja olenhan silloin tällöin niistä jossain kertoillutkin, joten eipä niistä sen enempiä.
Joo ja ei minusta olisi miksikään serial-killeriksi...  Grin
« Viimeksi muokattu: 21.10.2006 20:23:05 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #38 : 21.10.2006 20:32:08 »

Sehän sitä 12.huonetta juuri on, mutta yleensäkin herkät ihmiset ajautuvat helposti huonojen aineiden käyttäjiksi. Herkkyys on ihana asia mutta sillä on puolensa. Ehkä sitä tavallaan se herkkyys tekee niin että vaikeuksien tullen hakee apua vääristä asioista.
Mutta hyvä kun tiedostat asian, taipumuksen addiktoitumiseen. Se on hieno juttu, tietää ongelma. Enkä uskoisikaan sinusta löytyvän sellaisia serial-killer puolia  Grin
Itsekin jollain tavalla olen addiktoituva mutta omaan myös toisaalta tietynlaisen voimakkaan itsekontrollin, joka ei sekään aina ole positiivinen asia  :Smiley
Eräällä ystävälläni on paljon tavaraa 12.huoneessa mutta hänellä on kausia jolloin menee lujaa, sitten taas hiljaiseloa hetken.
12.huone kertoo myös karmasta ja edellisestä elämästä, olisi kiva tietää siitä enemmän mutta vielä en ole onnistunut kuin löytämään vain vähän tietoa.

 smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #39 : 21.10.2006 20:39:19 »

Totta Sign!
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #40 : 21.10.2006 20:43:39 »

Mun pojalla näyttää olevan Pluto ja Juno 12 huonessa, eli skorpparissa joka hallitsee Asc kärkeä ja huonetta 12, hän on jouskari, niinkuin minä. Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #41 : 21.10.2006 21:00:58 »

"itsensä voittamisen ja korkeammille ihanteille antautumisen huone" kuulostaa paljon paremmalta ja onkin varmasti totta myös  Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #42 : 21.10.2006 21:06:25 »

Minulla juuri suurin ongelma elämässäni on se, etten VIELÄKÄÄN hallitse, osaa aina käsitellä elämän vaikeimpia puolia.
Kun asiat ovat hyvin ja mallillaan, ei MITÄÄN ongelmaa ja tunne on aivan mahtava ! Kaikki sujuu kuin vettä vaan.
Mutta heti, kun ns. paskaa sataa niskaan, niin KAIKKI suistuu raiteiltaan. Mikään ei suju. Kiroan itseni ja koko universumin, alan tehdä hirveitä typeryyksiä. USEIMMITEN, kun on hyvin vaikeaa tartun pulloon tai muulla tavoin tuhoan itseäni ja haen lohtua aivan vääristä asioista...
Ja koska olen toipuva alkoholisti, niin viimeksikin, kun sitten retkahdin, ikäänkuin "rankaisin" siitä syntyneen hirvittävän morkkiksen seurauksena lisää itseäni, viiltelemällä itseäni tikarilla.
HULLUA, mutta totta... Tulee fiilis, että v.u, menköön sitten ihan kaikki !
Ja jännä homma, että vaikka olen myös maanis-depressiivinen, niin TOSI HARVOIN edes HARKITSEN itseni vahingoittamista SELVINPÄIN.
Eli lähes aina sekaisin ollessa, tulee hulluja mieleen.
SILTIKIN tulee välillä ryyppykausia, VAIKKA TIEDÄN, etten saisi juoda ja että kaikkea tuollaista voi ilmetä siinä ohessa...
Noh, anyway, parhaani aina yritän, että pysyisin raittiina, mutta enää en lupaile itselleni, enkä muille mitään.
Olen vain ylpeä ja kiitollinen jokaisesta raittiista päivästä ja YRITÄN PARHAANI ! Se minusta riittää... Ja jos se ei riitä jollekulle muulle, ei voi mitään. Tämähän ON minun elämäni ja valintani ovat minun. Nyt olen ollut 2 viikkoa putkeen TÄYSIN raittiina ! Jipii, hyvä minä !  smitten  Cheesy
Sori, lisäys...
Niin minulla on totaalinen Jekyll/Hyde-meininki.
Eli selvinpäin olen useimmiten itse sympaattisuus, mutta jurrissa usein täysi kusipää ! Siltikin, vaikka siis TIEDÄN sen, en OSAA elää elämääni koko ajan täysin selvinpäin...
« Viimeksi muokattu: 21.10.2006 21:17:12 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #43 : 21.10.2006 21:30:17 »

Kiitokset terveisistä !  2funny
Minulla taas sitten tuo maaninen-puoli ilmenee lähinnä rahavaikeuksina...
Tai vaikeutena käsitellä rahaa. Olen silloin aivan holtiton sen suhteen. Vaikka TIETÄISIN, että EN voi ostella/tilailla mitään, niin kuin riivattuna teen sen kuitenkin... Muutenkin tietty silloin on hirveä vauhti ja draivi päällä.
Tässä ollaankin hiukan pohdiskeltu, josko kannattaisi hankkia ns. edunvalvoja... En tiedä sitten, sen kun kuulemma voi kumota VAIN uudella kumoavalla lausunnolla ja entäs, jos eivät myönnäkään kumoamista, vaikka itse haluaisi...  idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 22.10.2006 02:28:10 »

..ja alkuun palajaa hän..niinkös?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: