Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12.HUONE  (Luettu 59670 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #60 : 03.11.2006 14:18:33 »

Astrologiassa kyllä sanotaan, että 12 huoneen aurinko on yövalvoja.

Taas tulee muistutetuksi, että 12. huonehan on Kalojen huone ja vaikka oma Kalat-aurinkoni onkin 1. huoneessa, allekirjoitan silti tuon yökukkumisen. Nuorena valvoin aina etenkin kesälomilla kaiket yöt ja vieläkin valvon mielelläni aina, kun ei tarvitse nousta aikaisin seuraavana aamuna. Myös esim. yökerhot ovat tavallaan Kalojen aluetta, liittyväthän niihin tanssiminen ja myös alkoholin käyttö, jotka molemmat Neptunuksen symboliikkaan liitetään. Yökerhot ovat tavallaan sellainen "toinen maailma", jonne Kalojen on helppo sulautua. Mutta on myös toisia vaihtoehtoja noille "toisille maailmoille", tietysti. Yksi on kirjoittamiseen uppoutuminen, toinen elokuvat, jne.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
MetalLady
Vieras
« Vastaus #61 : 03.11.2006 14:32:28 »

Kivaa nähdä, että täällä on muitakin yökukkujia, mulla tosin 12 huoneen kärki on vaa'assa ja huone on tyhjä.

Tuohon yövalvomiseen en ole löytänyt syytä, se vaan on. Iltaisin on vaikee mennä nukkumaan, kun ei nukuta ja aamulla pitäisi nousta aikaisin ylös. Sad
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #62 : 03.11.2006 19:58:06 »

Sama juttu, jos olisin vapaa tekemään niin, valvoisin myöhään yöhön ja nukkuisin pitkään mutta eipä voi kun on työ  Smiley
Lomilla ja viikonloppuisin valvon mielelläni, yön tunteina on rauhallista. Nykyään tosin alan olla niin väsynyt illalla viikolla että uni maittaa jo ajoissa ja aamulla meinaan kuolla kellon soidessa.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #63 : 03.11.2006 21:16:42 »

Minä olen myös ikuinen yökyöpeli  Grin .12. huone on tyhjä paitsi nyt AP kartalla siellä on Lilith  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #64 : 06.11.2006 19:47:06 »

Astrologiassa kyllä sanotaan, että 12 huoneen aurinko on yövalvoja.

Taas tulee muistutetuksi, että 12. huonehan on Kalojen huone ja vaikka oma Kalat-aurinkoni onkin 1. huoneessa, allekirjoitan silti tuon yökukkumisen. Nuorena valvoin aina etenkin kesälomilla kaiket yöt ja vieläkin valvon mielelläni aina, kun ei tarvitse nousta aikaisin seuraavana aamuna. Myös esim. yökerhot ovat tavallaan Kalojen aluetta, liittyväthän niihin tanssiminen ja myös alkoholin käyttö, jotka molemmat Neptunuksen symboliikkaan liitetään. Yökerhot ovat tavallaan sellainen "toinen maailma", jonne Kalojen on helppo sulautua. Mutta on myös toisia vaihtoehtoja noille "toisille maailmoille", tietysti. Yksi on kirjoittamiseen uppoutuminen, toinen elokuvat, jne.

Mäkin olen oikea yökukkuja! Mut ei kyllä aurinkoa ole kaloissa. Sieltä löytyy kuu, Yhtyy  askendentti ja  uranus joka on huoneessa 1.

.... Huomaan olleeni väsynyt kun kirjoiti edelliseen.. Siis korjausta, ettei tule väärinkäsityksiä. Huoneesta 12 löytyy Kuu ja Vesta. Ovat skorppionin merkissä. Uranus ja Pallas huoneesta 1.. samoin skorpparissa. Kaloista ei löydy mitään muuta kuin 4 huoneen kärki.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2006 14:26:25 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
the_planet
Vieras
« Vastaus #65 : 06.11.2006 21:54:07 »

Näyttäsi  mars leijona olevan 12. huoneessa.
Artemiksen mainitsemalla sivulla oli aika huvittava kuvaus:
 
Mars in the Twelfth House: hides their anger and aggression. Watch out for this person when their temper finally explodes.  Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #66 : 06.11.2006 22:06:10 »

MetalLady ja taiska, missäs teidän Neptunukset ovat, löytyykö merkittäviä aspekteja? Huh Mietin vaan, jollei Kalaa tai 12. huonejuttuja löydy..? Täytyykö hyljätä tuo teoria yökukkumisen ja Kalat-teeman yhteydestä? Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
MetalLady
Vieras
« Vastaus #67 : 06.11.2006 23:22:43 »

Niin se vaan on, että 12 huone on ihan tyhjä. Tuosta Neptunukseta kysyit, no se on venuksen kanssa kuhertelemassa skorpparin 2 huoneessa, tosin 10° päässä toisistaan.
Kaloihin eli 5 huoneeseen, kun äkkii katsoo, niin siellä kimpassa höpöttää Jupiter 0° Chiron 14° ja Vesta 15°
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #68 : 08.11.2006 17:52:47 »

Metsämieli:
Lainaus
Luin jostain, että Jupiterin sijainti tässä huoneessa antaa onnea onnettomuuksissa ja olen kyllä huomannut, miten olen ihan "säkällä" selvinnyt läheltä piti tilanteista esimerkiksi autoillessani

Minulla on kanssa Jupiter ja chiron 12.huoneessa yhtymässä. Olen myös selvinnyt muutamista vaarallisistakin tilanteista säikähdyksellä.

Lilith, Vesta ja Pallas siellä luuraavat myös.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #69 : 08.11.2006 19:44:04 »

Näyttäsi  mars leijona olevan 12. huoneessa.
Artemiksen mainitsemalla sivulla oli aika huvittava kuvaus:
 
Mars in the Twelfth House: hides their anger and aggression. Watch out for this person when their temper finally explodes.  Grin

Huh huu, enpäs haluaisi olla paikalla kun niin käy  Grin
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #70 : 08.11.2006 19:51:36 »

MetalLady ja taiska, missäs teidän Neptunukset ovat, löytyykö merkittäviä aspekteja? Huh Mietin vaan, jollei Kalaa tai 12. huonejuttuja löydy..? Täytyykö hyljätä tuo teoria yökukkumisen ja Kalat-teeman yhteydestä? Wink

Ei tartte Ajatus  Grin .Kalaa on kartalla, vaikka muille jakaa  Grin . Minun Neptunus on Skorpioonissa 5. huoneessa.Kaloissa on Merkurius, Venus ja Keskitaivas   :Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #71 : 11.11.2006 13:33:52 »

Minulla on 12.huoneessa  venus vesimies  jupiter oinas  kuunsolmu kalat. Erityisesti tuon venuksen vaikutuksen näen niin, että minulla on suuri halu rakastaa koko maailmaa, jotenkin universaalin rakkauden käsite on minulle todella henkisesti läheinen. Tuosta Jupiterista en oikein osaa sanoa, enkä kuunsolmustakaan pahemmin.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #72 : 11.11.2006 15:18:08 »

Mulla on Merkkari, Jupiter ja Venus Skorpparissa 12. huoneessa...  Tongue
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #73 : 05.10.2009 06:07:44 »

Sen verran mielenkiintoinen aihe, että täytynee nostaa...

Oma 12. huone on tyhjä, kärki  neitsyt ja  askendentti siis  vaaka

Karttoja katsoessani olen törmännyt noihin massiivisiin 12 huoneisiin  Shocked sekä toisaalta planeetat niissä ovat olleet hyvin omistajaansa kuvaavia...

Esim.  saturnus 12 ja depressiot seuranneet toinen toistaan varhaislapsuudesta asti ja epäluottamus maailmaa kohtaan on luja

 mars aspect_con uranus aspect_con pluto 12 huoneessa ja raivo kulkee mukana ja vaativuus on huipussaan. Omat negatiiviset tunteet ovat itseltäkin piilossa ja tunteista puhuminen aiheuttaa vain nurkkaan ajetun eläimen reaktion.

Sitten  jupiter 12 huoneessa. Onnekkuutta ja okkultista mielenlaatua. Ja tosiaan jo 2 vähältäpiti tilannetta, jossa suojelusenkeli vetäisi takaisin, totesi henkilö itse.

Entä jos tuo 12 huone on valtava, käsittäen 3 merkkiä ja huomattan määrän henkilökohtaisia planeettoja?

Tai sitten "komerossa" eli yhden merkin sisällä, kuinka tulkitsette?


tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Norna
Vieras
« Vastaus #74 : 05.10.2009 07:44:53 »

 12. huoneen asukkeja ovat  leijona saturnus ( aspect_tri  neptunus) ja  neitsyt  kuu ( aspect_con  askendentti). Nämä keskenään yhtymässä.

 Saturnus tuo tännekin epäluottamusta joka aika ajoin nostaa päätään. Hieman inhaa kun tuo Saturnus tahtoo hallita Kuuta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: