Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 232787 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #60 : 04.09.2011 11:55:59 »

Ei, vaan sulla on ne suojelusenkelit matkassa, jotka eivät anna sun loukkaantua. Jos vakavat onnettomuudet eivät kuulu sielunsuunnitelmaan, niin enkelit pyrkivät ne estämään.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #61 : 04.09.2011 13:58:39 »

Minulle siis riittävät suojaukseksi pelkkä isä meidän -rukous ja mielikuva Mikaelin sinisestä viitasta päälläni. Mutta mieluusti en ilman suojausta kulje missään. Ja on se tunteiden imukyky jo hieman hellittänyt, mutta kun olen herkkä energioille, niin katson sen ennemminkin siunauksena kuin huonona asiana.

Minusta on tullut vanhemmiten myös erittäin herkkä energiolle. Esimerkiksi, teen paraikaa freelance-toimittajan hommia. Kävin tekemässä kevyen pikkukeikan baarissa. Viivyin 2 tuntia ja sain elämäni hirveimmän migreenin. Päätä särki koko yön, vapisin kuin haavan lehti ja jos minulla olisi oksennusrefleksi olisin oksentanut koko yön. Tuntuu, että olen edelleen parin päivän jälkeen vähän tööt ja seis tuosta kohtauksesta. Ja ihan vain siksi, että unohdin tehdä suojauksen itselleni ennen lähtemistäni niinkin mataliin ja sekaviin energioihin mitä joka baarissa on... Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #62 : 05.09.2011 15:00:47 »

No niin, suhun siis tarttu laskuhumala ja krapula kanssa Wink
Mahtoikohan niillä juopotelleilla olla aamulla parempi olo kun olis ilman sun keikkaa ollu? Shocked Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #63 : 05.09.2011 19:02:27 »

Ahahahha, en tiedä! 2funny Jos oli niin parasta saada kunnon henkinen hyvitys kärsimyksistä ja toisten puolesta henkisen krapulan potemisesta  Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #64 : 29.12.2011 10:45:08 »

Olen tehnyt suojauksia väkijoukossa liikkumista varten, etteivät kaikkien sekalaiset energiat sekoittaisi minuakin; etten herättäisi huomiota, yms.
Nyt on käynyt sillätavalla, että sitten, jos joudun avaamaan suuni ja sanomaan jotain, kaikki ikään kuin vasta huomaavat minut, ja kääntyvät katsomaan. Tulen tavallaan vasta silloin näkyväksi Cheesy Ennen vilkuiltiin ja tuijotettiin koko ajan.
Onko muille käynyt näin? Aika huvittavaa, mutta tarvis varmaan fiksata jotain  Undecided
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #65 : 01.01.2012 10:36:15 »

Olen tehnyt suojauksia väkijoukossa liikkumista varten, etteivät kaikkien sekalaiset energiat sekoittaisi minuakin; etten herättäisi huomiota, yms.
Nyt on käynyt sillätavalla, että sitten, jos joudun avaamaan suuni ja sanomaan jotain, kaikki ikään kuin vasta huomaavat minut, ja kääntyvät katsomaan. Tulen tavallaan vasta silloin näkyväksi Cheesy Ennen vilkuiltiin ja tuijotettiin koko ajan.
Onko muille käynyt näin? Aika huvittavaa, mutta tarvis varmaan fiksata jotain  Undecided

Minulle on käynyt. Cheesy
Teen joinakin aamuina niin, että suojaan itseni tietynlaisella energialla, tai tietynvärisellä enemminkin. Ihmiset suhtautuu muhun ihan eri tavoin riippuen siitä suojauksesta... Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #66 : 01.01.2012 11:21:08 »

Aika hyvin huomaa kyllä, että toimii  Cheesy


tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #67 : 01.01.2012 11:31:51 »

Todellakin. Cheesy ja sitten huomaa myös, miten rauhallinen oikeasti onkin kun ei koko ajan ime itseensä pesusienen tavoin toisten pahoja oloja ja stressejä...
tallennettu
Kuutamotuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Hiukan hukassa.


Profiili
« Vastaus #68 : 21.01.2012 09:47:25 »

Minulla toimii hyvin seuraavanlainen suojaus:
Maadoitan itseni (hieman hankalaa kävellessä, mutta toimii).
Kuvittelen päälleni haarniskan, joka saa kaiken kimpoamaan takaisin.
Ja kypärän, joka suojaa ajatuksiani ja mieltäni.

Yksinkertainen pitää yllä  Wink
tallennettu

"Pimeys ei ole aina paha, eikä valokaan aina hyvä" - P. C. Cast

<http://kuutamotuuli.blogit.fi/>
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #69 : 13.06.2012 22:53:14 »

Mitä jos suojaus ei toimi?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #70 : 14.06.2012 01:03:14 »

Jos suojaus ei toimi on lopputuloksena usein negatiivisia asioita, kuten väsymystä, päänsärkyä, energiavajetta, stressiä, epämiellyttävää oloa. Minä saan migreenin, jos en suojaa itseäni ennen isoihin ihmisjoukkoihin menemistä.

Kotona suojausten ollessa toimimattomia kodin energia on huono, väsyttävä, tunkkainen, epämiellyttävä. Vähä sama jos ei olisi siivottu pitkään aikaan.

Pahimmassa tapauksessa suojausten poisjättö voi aiheuttaa isojakin vahinkoja, joten olen katsonut viisaammaksi ottaa aina suojauksen käyttöön, kun erityistä tarvetta ilmenee. Suojaan itseni esimerkiksi matkojen ajaksi, ettei satu vahinkoja tai katoa tavaroita Smiley Missä vaan tuntuu, että tarvitsee ylimääräisen selustanturvaajan, suojauksia kehiin vaan! Riittää, että pyytää apua, jos ei muuten osaa tehdä suojausta tai ei koe sille tarvetta/ei ole aikaa.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #71 : 14.06.2012 18:45:19 »

Eikun meinasin jotta mistä johtuu että toisinaan suojaukset ei toimi vaikka kuinka yritän suojata? Häirikkö pääsee läpi?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Yep
Vieras
« Vastaus #72 : 14.06.2012 20:25:56 »

Eikun meinasin jotta mistä johtuu että toisinaan suojaukset ei toimi vaikka kuinka yritän suojata? Häirikkö pääsee läpi?

Silloin avaat itse itsesi vahingossa. Teet suojan ja sitten jokin sinussa laukaiseen tunnepuolen reaktion ja lasket suojat alas. Esim pelko, hyväksytyksitulemisen tarve, viha, katkeruus, hylätyksitulemisen pelko yms syövät suojausta sisältäpäin. Oma ajatusmylly on usein syypäänä häiriköiden läpipääsyyn.

Joskus ulkopuolelta tuleva - sinusta riippumaton - "hyökkäys" on niin kova, että se syö suojaenergian. Silloin suojausta saattaa joutua tekemään jatkuvasti, kunnes tilanne helpottaa. Silloin kannattaa pyytää vahvimmat mahdolliset energiat avuksi.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #73 : 14.06.2012 20:30:42 »



Minulla suojaus ei toimi silloin, kun suojaan, mutta en luota oikein suojaukseen, vaan lähden esim. väittelemään henkilön kanssa. Kun suojaa, täytyy silloin myös pysyä ikään kuin hiljaa ja neutraalina suojauksensa takana. Kun on pyytänyt suojausta, silloin ei saa puolustella itseään, ei väitellä, ei syyttää ketään smitten

Ok, tuo sopii osassa. Mutta entä kun en tiennyt että tyyppi on sama? Siis vastasin vaan eriävän näkemykseni keskustelupalstalla. (en täällä)
En tienny jotta tyyppi on sama kun ei ole hällä enää munaa kirjottaa rekattuna. Ja vastasin ihan asiallisesti. Mut sitten kun hyökkäs niin selkis jotta joo hän...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #74 : 14.06.2012 20:36:36 »

Silloin avaat itse itsesi vahingossa. Teet suojan ja sitten jokin sinussa laukaiseen tunnepuolen reaktion ja lasket suojat alas. Esim pelko, hyväksytyksitulemisen tarve, viha, katkeruus, hylätyksitulemisen pelko yms syövät suojausta sisältäpäin. Oma ajatusmylly on usein syypäänä häiriköiden läpipääsyyn.

Joskus ulkopuolelta tuleva - sinusta riippumaton - "hyökkäys" on niin kova, että se syö suojaenergian. Silloin suojausta saattaa joutua tekemään jatkuvasti, kunnes tilanne helpottaa. Silloin kannattaa pyytää vahvimmat mahdolliset energiat avuksi.

Jälkimmäänen  kappale todnäk, koska ei noi muut. En tajunnu pelätä ku en tienny jotta kyseessä on hän, katto vastaus tuolle toiselle. Eikä oo vihaa, katkeruutta (sääliä lähinnä ja suru hänen puolestaan) eikä hyväksytyksi tulemisen pelkoa...Öö siis MITÄ?Huh HYVÄKSYTYKSI TULEMISEN PELKO??? Onko tossa nyt joku kirjotus-tai ajatusvirhe? Ei kai kukaan pelkää tulla hyväksytyksi? Meni yli. Sorry.

Tuo toinen kappale siitäkin syystä jotten aina jaksa tehdä. Suojauksia siis.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: