Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 153050 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #120 : 14.08.2012 17:52:55 »

Sit on olemassa jotain vesilinjojakin vai mikä sen nimi nyt onkaan. Parantajanainen tsekkas mun kropan läpi heiluria käyttäen asunko mä sellasen linjan päällä. Ei kuulemma mitään siihen viitaavaa tai ainakaan se heiluri ei värähtänytkään
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti

Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.

Profiili WWW
« Vastaus #121 : 19.08.2012 23:17:35 »

Tuli vain mieleen, että onko lähellä joitain voimalinjoja, radio/puhelinmastoa tms.?  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #122 : 20.08.2012 03:21:39 »

Ei ole, mutta täs alueessa muuten on joku outo viba. Se ei ole huono mutta tosiaan monilla ihan ihmekokemuksia niin kodissa kuin tässä lähimaastossakin
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #123 : 23.08.2012 23:12:34 »

Tosta pään peittämisestä juttelin mieheni kanssa just ja ortodoksisessa kirkossa papit peittää päänsä kamilafkalla saarnan ajaksi mutta ottavat sen pois esim ehtoollisen valmistuksen aikana sekä rukouksessa
Mä oon niin tottunut tähän turbaaniini jo etten osaa kunnol olla ilman sitä kun olo ihmisten parissa on niin paljon helpompaa
Toki olis ihanaa viilettää tukka hulmuten mut nyt näin ja tälläkin tarkoituksensa
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #124 : 03.11.2012 21:03:22 »

Munmielestä mun pitäs maadottaa noi mun naapurit kun ne ei mitään tajua mistään, koittanu olla varjo vaan sekottamatta asioita niiden täydelliseen elämään. Eiköhä lopputulos oo aika sillinpäitä lopulta valo voittaa mutta välil pimeys voittaa oishan se nyt aivan liian ihmeellistä elää ikusessa valossa, koska milläs sit leikittäis. Munmielest ihmiset on aika helppo aivopestä enemmän tai vähemmän psykologian avulla, kyseenalastamalla, haukkumalla, alentamalla ja syyttelemällä tekemään mitä niiden halutaan tehä. eri asia sit haluuko manipuloida uskomaan just siihen hyvään ja tasapainoseen elämään vai siihen pahaan ja toisia alentavaan elämäntyyliin jota itse suurella ylpeydellä harrastan. Tiiän että tää postaus tulee jakamaan mielipitetä. kolmepositiivist ja 16negaa. Joten tsemppiä kaikille Cheesy
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #125 : 22.12.2012 01:57:10 »

Jätin kodin tänään kuukaudeksi tyhjilleen, ja ennen lähtöä tein jotain mitä en ole aiemmin tehnyt ainakaan ääneen: tein suojauksen ja pyysin siunausta kodille. Pyysin enkeleitä avuksi ja pyysin samalla, että ne hyvät ja rakastavat asiat joita tämä koti kantaa suojelisivat myös sitä.

Lauloin myös "Dona nobis basem", joka on käsittääkseni joku ikivanha latinankielinen virsi, "Anna meille rauha" suomennettuna. Toimii!! Kuulin tämän virren ensimmäisen kerran laulaessani kahdeksanvuotiaana lapsikuorossa ja siitä lähtien olen sitä laulanut tilanteissa, joihin tarvitsen suojelusta.

Joka tapauksessa oli ihana sulkea ovi perässään kun tiesi, että mulla on apuvoimia. Aaaa!!
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #126 : 13.10.2013 15:38:36 »

Heippa! Mieheni kanssa oli tässä kerran puhetta, että minä kuulemma hohdan valkoista valoa kun olen iloinen tms.
Kysyisin nyt ihan uteliaisuuttani, että mitä se on? Smiley Osaisiko kukaan kertoa?
Voi olla ettei liity suojaus asiaan mitenkään, mutta pakko jostain kysyä kun ei mitää hajuakaann tämmöisistä Cheesy
Kiitos!
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #127 : 28.10.2013 12:19:27 »

Luuu: En tiedä oonko paras ihminen vastaamaan tähän mututuntumalla, mutta käsittääkseni valkoisen valon hehkuminen on kaikinpuolin positiivista. Valkoinen liitetään usein henkisyyteen. Auran värinä valkoinen on harvinainen. Toki näistä väritulkinnoista on hirveästi erilaisia käsityksiä liikkeellä.

Suojauksesta tuli mieleen, että olin jännän äärellä viikonloppuna, kun kotiini oli tunkeutumassa eräs henkilö, jonka olisi parempi ollut sillä hetkellä olla muualla oman humalatilansa ja agressiivisuutensa takia. Tein parhaani mukaan suojauksia molempien kotien ympärille: Että hän tajuaisi mennä nukkumaan eikä tehdä enää mitään typerää ja että minä saisin nukkua yöni rauhassa.

Sain ohjeita visualisoida sinistä valoa ja pyramidia. Näin ulkopuolelta, kuinka sininen, kuultava pyramidi laskeutui kotini ympärille pyörähtäen myötäpäivään kodin ympärille. Pyramidin alta laskeutui pyörähtämisen mukana valkoisia olentoja talon ulkopuolelle, kuin vartioon. Tämän jälkeen lähdin kulkemaan valkoisen valon perässä tietä pitkin tämän toisen henkilön talolle, ja sininen pyramidi ei pelkästään laskeutunut tämän henkilön kodin ympärille, vaan peitti koko pihamaan. Näin, kun yksi valkoinen ja pitkä olento meni vartioon pääoven eteen. Ihan käsittämätöntä, että tällaista voi tehdä ja nähdä. Kyllä saa taas olla kiitollinen!

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #128 : 13.06.2014 09:18:10 »

Ehkä pitäisi harrastaa jotain mentaalista suojauksen rakentamista, ja miettiä että miksi ne tietyt aina pääsee läpi, vaikka toisinaan osaan sulkea vääriä ihmisiä pois.

Yksi asia tulee mieleen: Oletko varma että ihmiset todella pääsevät läpi?

Omaa reaktiota siihen, miten toinen toimii tai puhuu on helppoa luulla energeettiseksi tunkeutumiseksi, vaikka tosiasiassa KAIKKI energiatapahtumat ja tuntemukset on silloin tuotettu omilla ajatuksilla siitä mitä se toinen teki.

Ei niiden suojien lävitse nimittäin kovinkaa helposti tulla ja on ihan se ja sama millä tavoin suojat teet, kaikki mikä toimii sinulle TOIMII. Joten jos jatkuvasti suojaat ja silti reagoit tiettyihin ihmisiin niin että sinusta tuntuu siltä kuin tapahtuisi energeettinen tunkeutuminen, on paljon todennäköisempää että kokemasi asia ei olekaan energeettinen tunkeutuminen vaan sinun itse itsellesi omilla tätä ihmistä koskevilla ajatuksilla tuottama tunnetila.

Lainaus
esimerkkinä. monina öinä, kun olo tuntuu ahdistavalta ja liikaenergiseltä,

Tuo ylläoleva on nimittäin myös ihan itse tuotettu tila. Kärsin itse nukahtamisvaikeuksista juuri nimenomaan tuontapaisista syistä vuosikymmeniä. Omat ajatukset aiheuttivat tuon tilan.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Downtempo
Vieras
« Vastaus #129 : 02.11.2014 20:47:52 »

Nyt on pakko palata aiheeseen,
kun on tullut ajankohtaiseksi...

en ole aiemmin ymmärtänyt tuota,
koska olen näköjään niin "maadoittunut" tai jotain...

mutta tajusinkin, että mullahan onkin ollut tuo suojaus aina päällä,
automaattisesti. sen takia se tuntui oudolle, nuo menetelmät.
en vain ole tajunnut sitä...se on lähtenyt ihan itsestä, eikä siihen ole tarvinut mitään mielikuviakaan.
se on ollut ihan lapsesta saakka. sulkee ittensä jotenkin...

nyt täytyy olla vahvempi. tickedoff
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #130 : 03.11.2014 00:16:22 »

Heippa! Mieheni kanssa oli tässä kerran puhetta, että minä kuulemma hohdan valkoista valoa kun olen iloinen tms.
Kysyisin nyt ihan uteliaisuuttani, että mitä se on? Smiley Osaisiko kukaan kertoa?
Voi olla ettei liity suojaus asiaan mitenkään, mutta pakko jostain kysyä kun ei mitää hajuakaann tämmöisistä Cheesy
Kiitos!

Olet ehkä aiemmassa elämässäsi (mahd. Tiibetissä tai Intiassa) harjoittanut joitakin siddhi-tekniikoita, tai silleen.

Yoga-suutra III 40 männöö näinikkäästi:

samaana-jayaaj jvalanam.

Noh, praaNalla (verbistä pra-an) on viisi alalajia. Yksi niistä on nimeltään samaana (verbistä sam-an).
Kääntäjien ja kommentaattoreiden keskuudessa on erimielisyyttä siitä, mitä Patañjali tarkoittaa sanalla
jvalanam*. Yleisin näkemys lienee se, että se viittaa iholla hehkuvaan valoon joogin niin halutessa.

Tuota näkemystä edustaa myös kirjassa Idän viisautta oleva käännös:

Samaanan hallinnasta (ruumiin valon) säteily.

Suppea sanakirjamääritelmä:

jvalana    a. burning, flaming, combustible; * m. fire (also {jva3lana} or {jvala3na}); n. burning, blazing.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 00:19:26 kirjoittanut sideman » tallennettu

Floor Jansen... Making current Pop divas sound like they're farting on a snare drum.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #131 : 03.11.2014 10:40:34 »

Kiitos Sideman tuosta tiedosta!  Shocked

Voi nimittäni olla että minun automaattisesti päällä oleva suojaukseni on samanlaista perua: Olen  muistanut yhden elämän tiibetinbuddhalaisena munkkina.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #132 : 03.11.2014 12:22:38 »

Tulipa vain mieleen:

Missähän määrin tiibetinbuddhalaisuudessa on piirteitä alueen alkuperäisestä bön-uskonnosta?
Mahdollisesti juurikin suojautumiset "pahoilta hengiltä"?

Huh

(Lisäys) Hauska, tosin lähteetön, anekdootti bön'in ja buddhalaisuuden suhteen alkuajoilta (Wiki):

Alun perin Bönin nimi oli Khos, mutta buddhalaisuuden saavuttua Khosin merkitys muuttui tarkoittamaan Dharmaa ja vanhan uskonnon nimeksi vakiintui Bön.lähde?

Kerrotaan, että kun tunnettu tantrikko Milarepa saapui käännyttämään Tiibetiä buddhalaisuuteen, paikallinen šamaani haastoi hänet kilpailuun siitä, kuka pääsee ensin erään hyvin korkean (ja kenties pyhän) vuoren laelle. Šamaani lähti lentämään vuoren huippua kohti ja oli jo lähellä huippua, kun munkki hyppäsi yhdellä loikalla vuorelle. Munkki ei kuitenkaan ajanut šamaania pois, vaan salli hänen jäädä pienemmälle vuorelle. Tämä kertomus selittää buddhalaisuuden suhteita Böniin ja molempien vaikutusta Tiibetiin.lähde?

« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 13:09:37 kirjoittanut sideman » tallennettu

Floor Jansen... Making current Pop divas sound like they're farting on a snare drum.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #133 : 03.11.2014 12:43:48 »

Minulla oli tuossa 2000-luvun alkupuolella jonkin sortin 'budhhalaisuus-lähetys' eli tutkin kovasti asioita selvittääkseni onko buddhalaisuus minua varten tässä inkarnaatiossa. Siinä yhteydessä sitten tuli bon uskontoakin sivuttua, siitä kai nimenomaan on aika paljon tullut  myös tiibetinbuddhalaisuuteen, mutta myös sitten on niin päin että vielä olemassaoleviin bon-suuntauksiin on myös sekoittunut buddhalaisuutta. Kumpaakaan ihan 'puhtaana' ei taida edes olla olemassa.

Kumpaankaan en sitten tutustunut sen tarkemmin, sillä tulin sitten lopulta siihen tulokseen, että tässä inkarnaatiossa buddhalaisuus ei ole minulle se juttu, koska näyttää kovasti siltä että Buddhan itsensä ennustama dharman päättymisen kausi on nyt koittanut. (Tämä tarkoittaa sitä että dharma alkaa tuottaa enemmän kärsimystä kuin se  poistaa, ja semmoinen meininki näkyy melkoisen selvästi suurelta englanninkieliseltä budddhalaiselta keskustelupalstalta jonka nimi on E-sangha.)

Hullunkurisinta koko tässä jutussa on se, että vasta kun olin tuohon tulokseen tullut, muistin tuon munkki-inkarnaation, näin sen Tiibet-unen ja myötätunto kaikkea elollista kohtaan palasi täytenä.  Smiley
tallennettu

Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #134 : 10.11.2014 20:00:11 »

Kuuntelin juuri tämän: http://audio.kryon.com/en/Bogota-14-main.mp3

Kryon sanoo, että jokaisella meistä on aiempien elämien valo ja kokemus suojanamme. Että suojat ovat vanhaa paradigmaa ja tarpeellisia niissä energioissa. Noh.. ei ole vääriä tapoja, mutta huomion arvoinen paljastus kumminkin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  

Siirry: