Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 146376 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #30 : 09.01.2011 23:14:39 »

Päätin sitten itsekin kommentoida tähän keskusteluun, vaikka yritänkin vältellä lukemista näistä henkimaailmaan yms. liittyvistä aiheista ja ainakin yrittää olla kommentoimatta niihin. (pelko, liittyen erääsee tapahtumaan johon palaan myöhemmin) Mielenkiintoni sattuu vaan olemaan liian korkea estääkseni itteäni.  :Smiley

Itse olen aina ollut jotenkin huono näissä suojaustraditioissa ja ihmetellyt sitä, koska uskon puutteesta se ei tietääkseni ole kyse. Meinasi tulla pieni probleema tämän asian suhteen kun tuossa melkein vuosi sitten tapahtui ikävä kohtaaminen jonkinlaisen pahan kanssa, johon en pystynyt itse suojautumaan vaan äitini teki sen. Ei ollut mikään kauhean mukava kokemus, mutta sai ainakin uskomaan asioihin. Ehkä en vain pysty keskittymään tarpeeksi, ja olen myöskin turhan kärsimätön enkä ole jaksanut enää pitkään aikaan yrittääkään.
Olen siis tyytynyt aina rukoiluun, joka auttaa minua, jos on kyseessä ihan normiahdistusta tms. Kannan myöskin kaulassani äitini antamaa rippiristiä, jossa uskon olevan nykyään erityinen suojaus. Wink
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
coon
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #31 : 20.01.2011 19:39:21 »

Nyt vihdoin tuli se tunne että pitää lukea tämä ketju läpi  Smiley
Itsellä on sellainen tilanne, että imen ihmisistä energiaa ja paljon. Etenkin töissä teen sitä paljon ja varsinkin jos ilmapiiri on stressaava niin olen aivan loppu jo puolilta päivin.
Pitää kyllä kokeilla tuota suojausta vaikka heti huomenna ja katsoa miten se toimii  smitten
tallennettu
Animaija
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 21.01.2011 18:07:42 »

Doreen Virtue opastaa näin:

Kuvittele ympärillesi sylinterinmuotoinen,vaaleanpunaista valoa täynnä oleva säiliö,vähän kuin olisit suuressa huulipunapuikossa ,joka ulottuu pään yläpuolelle ja jalkojen alle.
Mikään muu kuin jumalallisesta rakkaudesta tuleva ei voi läpäistä tätä vaaleanpunaista valosuojaa.Tällä tavoin voit hyvin olla kenen tahansa lähellä eivätkä hänen kärsimyksensä vaikuta sinuun. smitten
tallennettu
Animaija
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 21.01.2011 18:26:26 »

Anu Wyskiel antaa tällaisia suojaustapoja:

Pysy aina maadoittuneena
Pyydä enkeleitä suojaamaan sinua ja poistamaan pelkosi
Pyydä Arkkienkeli Mikaelia pukemaan yllesi tummansininen suojaava viitta ja asettamaan suojaava symboli kuten risti tai muu sinulle sopiva symboli eteesi,taaksesi,vasemmalle ja oikealle puolellesi,sekä ylä - ja alapuolellesi. Jos olet reikin harjoittaja,chokurei-symboli voi olla sinulle oikea tapa suojautua.
Pyydä Mikaelia ja hänen joukkojaan asettumaan vartioon kotisi ovien ja ikkunoiden eteen,kun lähdet matkoille tms.
kutsu Kristuksen kultainen säde luoksesi sanoen: "Kutsun Kristuksen kultaisen säteen suojaamaan minua/meitä/kotiani".Lausu tämä kolme kertaa ja sano lopuksi vielä: "Niin tapahtukoon"
Kuvittele ympärillesi puhdas valo.
Kuvittele ympärillesi kultainen valopallo,joka heijastaa kaiken negatiivisen takaisin maailmankaikkeuteen ja muuntaa sen valoksi ja rakkaudeksi
Lausu Isä meidän-rukous
Kuvittele kultainen tai violetti pyramidi kotisi yläpuolelle ja toinen pyramidi kotisi alapuolelle (maan alle) ylösalaisin.Näin kotisi on täysin turvassa kahden pyramidin välissä

Jotkut ihmiset kokevat ,että eivät tarvitse suojaa lainkaan tai että enkelit ovat riittävä suoja heille.Kuuntele sydäntäsi.Sinuun tehoaa parhaiten juuri se,mikä tuntuu sinusta hyvältä ja mihin uskot.Ei ole oikeaa tai väärää tapaa toimia.  smitten
tallennettu
Animaija
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 21.01.2011 18:51:41 »

VALONPUTKI

Ohje: Voit käyttää tätä pikku dekreetä viemään sinut lähemmäksi MINÄ OLEN Läsnäoloasi ja rakentamaan ympärillesi voimakkaan suojeluenergian."Valonputki.dekree on hyvä lukea vähintään kolme kertaa jokaisen dekreetuokion alussa.
Visualisointi: Näe mielessäsi tulinen,läpinäkymätön,halkaisijaltaan kolme metriä oleva valkoinen henkinen energiapilari,jonka MINÄ OLEN Läsnäolosi laskee ympärillesi. Näe pilarin pysäyttävän kaiken sinuun kohdistetun kielteisen energian ja violettiliekin täyttävän  sen ja vapauttavan sinut päivittäisistä huolistasi.

Rakas,säteilevä MINÄ OLEN Läsnäoloni,
Sinetöi minut valon putkeesi
Ylösnousseen mestarin liekistä
Jumalan nimeen nyt kutsutusta
Pitäköön se temppelini vapaana
Minuun suunnatusta epäsovusta.

MINÄ OLEN kutsun violettitulta
Leiskumaan ja muuntamaan kaiken halun
Jatkaen näin mineen vapauden
Kunnes MINÄ OLEN yhtä kanssa liekkien. smitten
tallennettu
Oikkulinsa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #35 : 30.01.2011 00:52:10 »

Itsellä on sellainen tilanne, että imen ihmisistä energiaa ja paljon. Etenkin töissä teen sitä paljon ja varsinkin jos ilmapiiri on stressaava niin olen aivan loppu jo puolilta päivin.

Sama. Olen yläaste ajoista saakka imenyt toisista energiaa kuin pesusieni, todella kuluttavaa.  Sad
Vasta parin viime vuoden aikana olen tosissaan  tajunnut mistä se oikein johtuu että olo on usein kuin vasta puristetulla appelsiinillä ja tajunnut myös alkaa suojata itseäni.

Ketjussa olikin tosi hyviä ohjeita suojauksen tekemiseen Smiley tarpeeseen tulevat tänne.

Tätä juttua olen miettinytkin että miksi jotkut meistä ovat niin avoinna toisten tunteille.. niin hyvässä kuin pahassa..  kun taas joiltain ihmisiltä se omien rajojen suojelu tulee luonnostaan.  Ehkäpä siinä on justiinsa sitä elämänläksyä..oppia suojaamaan ne  omat rajat. Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 30.01.2011 15:41:42 »

Onko jollain jotain suojausmetodia siihen, että pysyy hengissä? Olen todella onnettomuusaltis - ollut nyt noin kuukauden ja toivoisin, että tämä meno loppuisi, elämä on kivaa! Jonkinlainen suojaus siis onnettomuuksia tms. vastaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rakkautta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #37 : 30.01.2011 18:39:02 »

Suojaushan on rukousta.
Uskomme, että Kristusenergia, suojelusenkelit ja arkkienkelit suojaavat meitä. Varmaan muutenkin suojaisivat, mutta varmimmin, kun pyydämme suojaamaan. Voimme pyytää suojaamaan niin, että pysymme täydellisen terveinä ja täydellisessä turvassa. Näin olemme suojassa myös onnettomuuksilta  angel angel angel
tallennettu

*Maya, Valkoinen Rytminen Tuuli
Animaija
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 31.01.2011 18:06:11 »

indiima, pyydä Arkkienkeli Mikaelia suojaamaan sinua,pyydä heti aamulla ja sano vaikka, että suojelee koko päivän ja illan, missä sitten oletkin  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 03.02.2011 19:49:14 »

Onnettomuusherkkyys on mahdollisesti merkki myös jostakin asiasta, neuvoo sinua pysähtymään ja valitsemaan elämässä suuntaa uudelleen. Kiinnittämään huomiota johonkin epäkohtaan, jota aiemmin et ole nähnyt.

Jos et keksi mitään, niin on olemassa erittäin hyvä keino pyytää ohjausta. Meditoi joka ilta samaan aikaan vaikka istuallesi. Pyydä ohjaustasi kertomaan, miksi olet onnettomuusherkkä. Tämän jälkeen istu ja odota, anna ajatuksien kulkea, jos ajaudut harhateille pysäytä ajatuskulku ja toista kysymys. Tunnet kyllä, kun oivallat vastauksen. Tähän voi mennä useita päiviäkin, mutta ole kärsivällinen.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 04.02.2011 14:12:30 »

Kiitos vastauksista!

Pysähtymisen tarve oli todella ilmeinen, ja olen tavallaan onnellinen, että olen saanut aikaa olla itseni kanssa.

Pidän mielessä vastauksenne ja katson mitä ajattelutapoja muuttamalla muutan oman elämäni. Hohoo.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #41 : 18.02.2011 14:48:10 »

Luettuani pääpirteisesti koko ketjun, muistui taas kuinka viisaita LAPSET ovat! Kumma miten nuo suojaushommatkin tulevat ihan luonnostaan. Itse muistan nimittäin muksuna suojanneeni itseni aina nukkumaan mennessä jos pelotti (lapsuudenkodissani oli useinkin aika painostava ja ahdistava tunnelma...) tietyllä mielikuvalla. Kuvittelin kirkkaan, tai kultaisen "näkymättömän suojakuplan" itseni ja sänkyni ylle. Lisävarmuudeksi kutsuin myös taivaasta "Halinalleja" suojelemaan minua, pari pään viereen ja muutama jalkopäähän  angel. Usein lähetin myös ystäville tai perheenjäsenille oman Halinallen suojelemaan. Eikä pelottanut enää!

Nyt olen jättänyt Halinallet vähemmälle mutta käytän samaista valokuplaani edelleen toisinaan. Ajoittain olen yöllä herännyt voimakkaaseen tunteeseen että makuuhuoneen ovella seisoo iso hhmo tuijottamassa. En ikinä uskalla katsoa vaan makaan liikkumattomana ja kauhuissani hiljaa sängyssä. Mielikuva on isosta mieshahmosta, mutta läsnäolon ja tuijottamisen tunne on pääasiassa. Muitakin erikoisia asioita on yöllä sattunut nykyisessä kämpässäni.. Valokehä auttaa jotenkuten mutta lapsuuden usko ei ole niin voimakas enää...
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 18.02.2011 21:57:38 »

Kuten Lilim edellä kirjoitti, minullakin oli pienenä tapana kuvitella itseni ja sänkyni päälle suojakupla, joka pitäisi möröt ja painajaiset poissa Smiley Lapset todellakin tietävät paljon! Muuten Lilim, minullakin kävi iso mies "kyläilemässä" joskus, lähemmäs kymmenen vuotta jo sitten tosin. Kyseessä taitaa olla jonkinlainen varjoihminen?

Minäkin olen pesusieni, johon vaikuttavat aina toisten ihmisten tunteet... Pikkuhiljaa olen oppinut suojaamaan itseni siltä, mutta vaikeaahan sellainen on.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 19.02.2011 13:00:29 »

Weeping Wllow, en tosiaan ole koskaan ihan kirjaimellisesti nähnyt sitä tuijottavaa hahmoa, mutta tunne jonkun läsnäolosta on ollut todella voimakas. Tämä samanen kauhuolo on ollut paitsi tässä nykyisessä asunnossa, niin pariin otteeseen myös kahdessa edellisessä asunnossa. Ja aina kuvittelen sen seisovan ovensuussa katsellen kun nukun..  Shocked
Voi olla että lapsuuden kokemukset ovat opettaneet tuota tunneherkkyyttä ainakin itselleni. Kotona riideltiin ja alkoholi oli voimakkaasti kuvioissa. Opin vaistoamaan jo rappukäytävässä mikä on tunnelma kotona. Nykyään aistin toisten tunteet luonnostaan. On vähän sellaista keittiöpsykologin vikaa  :Smiley
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti

Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 19.02.2011 22:36:43 »

Voi ihanaa Lilim, ne sinun "halinallesi" ovat olleet enkeleitä.  angel  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: