Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 232788 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #15 : 10.10.2010 19:50:16 »

On monia tyylejä suojata itsensä ja lähimmäisensä. Toisille toimii visualisointi ja toiset tarvitsevat rituaaleja ja symboleja. Minä olen yhdistänyt visualisoinnin ja symbolit.

Joku ulkopuolinen voi luulla minua kajahtaneeksi jouluintoilijaksi, koska meillä on jokaisessa ikkunassa yksi tai useampi viiskantainen tähti, joka seisoo kahdella sakaralla (wicca/druidi symboliikkaa). Tämän lisäksi luen itselleni tärkeän rukouksen (Isä meidän, joka myös maadoittaa) lapsia nukuttaessa ja kun itse menen nukkumaan. Toisinaan liitän tähän myös visualisoinnin, jossa maadoitan lapseni ja itseni kasvattamalla juuret maapallon ytimeen sekä pyydän universaalin rakkauden vaaleanpunaisen valon ja seitsemän kertaisen Kristusvalon/valkean valon suojan ja kaiken tämän lisäksi saatan vielä visualisoida kultaisen kilven päälimmäiseksi. Eli kuvittelen vaaleanpunaisen valon lasteni ympärille ikäänkuin kuplaksi, sitten toisen valon tämän ensimmäisen valon ympärille ja kilven vielä näiden ympärille. Toisinaan riittää pelkkä kirkas valkoinen valo suojaksi tai suojelusenkelin pyytäminen vartioimaan unta ja päiväelämää. Toki tästä suojasta pitää aina kiittää. Itse en aina sitä muista konkreettisesti sanoa, mutta olenkin sanonut enkeleilleni, etten tahallani jätä kiittämättä, enkä ole kiittämätön ihminen. En vain aina muista ja tämän olen myös kertonut enkeleilleni.

Voit toki myös kokeilla poiskäskemistä. Tällä tarkoitan, että konkreettisesti käsket "tunkeilijaa" jättämään kotinne rauhaan, mikäli hän ei ole valosta kotoisin. Pyydä tältä häiriköijältä joko nimeä tai kysyt suoraan oletko valosta. Jos tämä vierailijanne on valosta hän kertoo sen suoraan vastaamalla kyllä. Mitkään kaarteluvastaukset eivät kelpaa. Valonhenget myös kertovat nimensä, kun sitä heiltä kysyy.
Minä olen ihan konkreettisesti joutunut käskemään pois sellaisia tunkeilijoita kodistamme, jotka eivät ole tulleet valosta. Itse olen heitä käskenyt, kristillisen kasvatuksen saaneena, Jeesuksen Kristuksen nimessä poistumaan kotoani. Toinen vaihtoehto on ollut Isä, Poika ja Pyhä Henki. Tällöin olen tuntenut myös omat enkelini hyvin voimakkaasti vierelläni suojaamassa itseäni (kylmän väreet ovat kulkeneet käsivarsiani pitkin ja olen ollut kananlihalla). Olen siis ihan käyttänyt käsiäni poistyöntämiseen. Tapoja on monia.

Pääsääntö kuitenkin on, että valonhenget eivät tee eivätkä halua pahaa. He eivät kiusaa. Välitilan henget yrittävät hakea apua päästäkseen takaisin kotiin, valkeaan valoon. Ja sitten on liuta muita henkiä, joista jotkut ovat kiusankappaleita, valitettavasti.

Luo oma suojausrituaalisi, jos se vaikka auttaisi myös puolisoasi siinä sivussa. Myös spiraali, joka kuvastaa jälleensyntymää, on suojaava symboli.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 19:52:57 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #16 : 10.10.2010 19:56:39 »

Minäkin käytän tuota välillä, kun en halua nähdä enkä kuulla mitään. Sanon välillä sen ihan ääneenkin, että tänään en halua nähdä mitään ylimääräistä, kiitos. Ja se on toiminut.

Tosin minulla on kyllä punasankaiset silmälasitkin maadoittamassa ylimääräistä näkemistä.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kev
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #17 : 11.10.2010 14:53:51 »

Kiitos vinkeistä!

Viime yönä saimme olla rauhassa. Taidanki ottaan raamatun uudelleen käyttöön ja vanhat kunnon ruokoukset täytyy siis opetella uudelleen  Smiley
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #18 : 14.10.2010 13:10:03 »

Mulla taitaa olla pieni ongelma täällä kotona. Olen alkanu epäilemään, että täällä hengailee joku negatiivinen energia. Meidän 1,5-vuotias tyttö on todella äkänen, itkuinen ja sillä on nyt joku vialla. Joo... lapsilla on vaiheita, tiedän, mut lisäksi olen itsekin nyt negatiivinen ja kärttyinen. Samoin miehenikin ja jopa toinen meidän kissa. Nyt viime aikoina on minun vaatekaapin korit putoilleet itsestään kiskoilta, mikä tuntuu mahdottomalta. Myös meidän verho heilu itsekseen... luulin, että kissa meni siellä verhoissa, koska liike oli saman näköistä, mutta kun kurkkasin, nii ei siellä mitää kissaa ollu.  Shocked Tunnistan kyllä mikä liike johtuu ikkunoista johtuvasta ilmavirrasta.  Wink
Nii ja meidän tyttö tuijottaa omassa huoneessaan jatkuvasti samaan nurkkaan ja itkee. On alkanu heräilee kesken unien tehden niin ja nyt jopa ennen nukkumistaan.

Olen aistinu about kuukausi sitten, että täällä on joku muukin, mut se ei tuntunu kovin rakkaudelliselta ja harmoniselta... se tunne oli aavistuksen arveluttava. En osaa selittää. Nyt minusta tuntuu, että negatiivisuus vaan kasvaa ja kasvaa ja alkaa ilmenemään täällä kotona. Mitähän mun pitäs tehdä? Oon käskeny sitä poistumaan jo ajat sitten ja tänää taas uudestaa. Onko kenelläkää omakohtasta toimivaa neuvoa?

Vai onko tää nyt vaan sattumien summa ja mä vaan oon hörhö joka kuvittelee aistimuksiaan?  uglystupid2
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #19 : 15.10.2010 07:39:59 »

Kiitokset vinkeistä.  smitten

Noista energian virtaamisista... Mulla on esillä vain tarkkaa valitut esineet ja talossa on ns. ilmavuutta ja tilaa. Silti mörkö on tänne livahtanu jostain... tai se on aina ollu täällä.  Undecided Koska enhän minä ole tänne muuttaessa puhdistanu muulla kun tolulla ja ajaxilla.  Grin

Tosiaan! Ostimme tämän talon reilu 7 vuotta sitten leskeksi jäänneeltä rouvalta, jonka mies kuoli syöpään vuotta aiemmin. Rouva halusi pois täältä ja hän ei kuulemma koskaa nii hirveen hyvin viihtyny täällä.  Huh Talo on heidän rakentama 70-luvulla.

Mutta noista neuvoista... hmm... oon aina vaihdellu vuoden aikojen mukaa värejä sisustuksessa ja takassa on tulet talvisin. Mut silti täällä on aina ollu joku. Oon siitä kirjottanu toisessa ketjussa joskus, mut näin voimakas se ei oo aiemmin ollu. En muistanu eilen mainita, että meidän vessassa on valot välkkyny reilun vuoden, mut nyt se on voimistunu. Silti ne ei ihan joka kerta välkyttele...

Ennen pelkäsin öisin ihan julmetusti, varsinkin jos nukuin yksin. Silloin oli pakko jättää telkkari päälle yöksi ja sanoa miehelle kun hän tuli yövuorosta kotiin, että olin muka nukahtanu telkkari päällä.  Embarrassed Enää en pelkää niin, mut toisinaan mulla on inha olo.

Eli taidan tarvita järeät puhdistukset ja sen päälle kunnon suojaukset. Oon hirveän huono luottamaan itseeni pelkällä visualisoinnilla. Joten mun tarvis tehä konkreettisesti jotain ja visualisoida siinä sivussa. Koska itse kuvittelen, että visualisointi ei varmaan toimi, jos siihen ei luota tarpeeksi... vai? Oonko ihan hakoteillä? Undecided
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #20 : 15.10.2010 17:31:16 »

Itse mietin tuossa viime keväänä, että haluanko muuttaa tähän nykyiseen asuntooni mieheni kanssa, koska edelliset asukkaat erosivat tässä asunnossa ja koin jotenkin oudolta muuttaa asuntoon jossa on huonoja energioita jo valmiiksi. Täällä ehkä eniten on auttanut se, että tästä tilasta on tehnyt oman. On tullut täällä nyt polteltua kynntilöitä, suitsukkeita, eteerisiä öljyjä sun muita huomattavasti enemmän kuin koskaan aiemmin, joten varmaan tämä on sitä puhdistautumista ihan alitajuiselta tasolta ohjattuna. Heti ennen kuin tavaroitakaan toin poltin täällä suitsukkeita ja siivosin nurkat, joten toivon mukaan ei noita vanhoja energioita leiju täällä.

Koen muuten aina positiivisena ja puhdistavana asiana sen, että kerää hyviä muistoja paikkaan. Eli kutsuu paljon ystäviä ja tuttuja kylään ja viettää laatuaikaa, järjestää juhlia tms.

Todella harvoin olen kokenut minkään henkien näkemisen negatiiviseksi. Jos keskityn niin saatan nähdä ne sellaisina auramaisina asioina, mutta eipä noita ilkeitä ole vastaan tullut. Aika usein tuolla koululla saattaa nähdä, jos huvikseen katselee kesken tylsän tunnin. =) Tai sitten näen vain harhoja, en ole vielä ihan päättänyt.  Cool
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #21 : 15.10.2010 17:54:09 »

Hassua, mäkin yliopistolla opiskellessani näin jokaisella luennolla luennoitsijan auran. Kait siihen vaikutti valkoinen seinä ja keskittyminen kuuntelemaan, katsoen samalla tiukasti silmiin.  Smiley

Joo, aivan sama täällä. Luulen, että väsymyksellä on osansa asiaan. Koittaa keskittyä, mutta silti väsyttää ja silmät lähtevät harhailemaan. Aika usein luennoitsijoilla olen nähnyt sinisiä auroja.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #22 : 18.10.2010 10:17:55 »

Olisiko noilla hengillä teidän talossanne jokin viesti sinulle/teille. Kumma, että ne viipyvät teillä, vaikka entinen asukas on muuttanut pois. Kysypä siltä, mitä se haluaa kertoa sinulle. Jos se ei olekaan mitään pahaa. Kun se on kertonut asiansa, se poistunee.  angel

Eilen yritin saada yhteyttä, mutta... eipä hän sanonu tai kommunikoinnu mitenkään tai sit mä en osaa tulkita niitä. Läsnä olon kyllä tunsin. Oli jotenkin todella raskas tunnelma ja fiilis. Joku kummallinen hajukin tuli, mut en saanu siitä kiinni, et mikä se haju oli? Mun intuitio sanoo, että tää henki ei olis entinen asukas eikä kukaa mun kuollut läheinen, koska heidän läsnä olo on aina tuntunu kevyeltä ja raikkaalta. Hmm... jospa mä jatkan kommunikointi yritystä ja jos ei tyyppi ala selviämään, nii paiskaan sen pihalle!  Grin

Jotenkin tuntuu, että meillä negatiivisuus voimistuu kaiken aikaa. Tyttö on alkanu heräilee useammin yössä (ei oo tavallista), nyt meidän kilttiäkin kiltimpikin kissa ärähtelee välillä...  Undecided

KooVeelle?
mä ihmettelin, et mitä ihmeen 8 sylinteristä moottoria (V8  Grin) oot tänne kirjotellu, kunnes tajusin, et siis tuohan on mun nicki Wee-Kasi-Kolmonen  Grin
Thänks ulosheittovinkeistä.  Wink Tulevat käyttöön, kun ekana yritän selvittää mitä se henki haluaa... jos sillä oli vain kiusaaminen mielessä, nii ei tässä kauaa ihmetellä, kun mä käärin hihani ja heitän sen kiusankappaleen sit pihalle.  knuppel2
Nii ja kiitokset hyvästä biisistä!  smitten
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
VeronicaJupiter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #23 : 23.10.2010 22:13:22 »

Heippa vaan kaikille! oon ollu täälä sivuilla jo pitemmän aikaa mutta "näkymättömänä". Halusin tähän kommentoida-
Löysin Budhalaisuuden puolitoista vuotta sitten ja olen harjoittanut sitä siitä lähtien. Tähän Nichiren Shosin japanilaiseen Budhalaisuuteen kuuluu sutra jonka matroja lausun aamulla kun aurinko nousee ja illalla kun aurinko laskee aina mahdollisuuksien mukaan. Olen tieni myötä löytänyt rakkaan mieheni jonka kanssa harjoitamme tätä Budhalaisuuden muotoa yhdessä. Mantra jota harjoitamme on niin voimakas ja suojeleva, se on myös suora tie valaistumiseen ja hyvinvointiin, ja totuuteen. Olen muuttanut yhden jos toisenkin ihmisen elämän ja olisi sääli olla jakamatta tietoa kanssanne. Lausumalla matraa autan itseni lisäksi myös lähimmäisiäni ja voin myös lähettää suojellusta ja apua sitä tarvitseville ystävilleni lähimmäisen rakkauden voimalla joka kehittyy ja monet muutkin piilevät voimat kehittyvät kun aloittaa meditoimisen säännöllisesti. Heidänkin elämänsä on muuttunut parempaan suuntaan. Olen niin kiitollinen tästä. Tähän ei tarvita mitään poppakonsteja. Hyvät henget automaattisesti ympäröivät ja suojelevat. Jos jotain ikävää sattuu, on silloin tarkoitus ottaa opiksi, ja kun näen jotain kaunista, kiitän ja olen onnellinen. Jos tunnen joskus oloni jollakin tapaa levottomaksi lausun chakrojen sointuterpiaa joka harmonisoi energiakeskukset. Negatiivisia ajatuksia voi torjua laittamalla kädet tiukasti toisiaan vasten ja keskittämällä energiansa. Myös jooga on mainio keino avata tukkeumia.

tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #24 : 26.10.2010 14:24:15 »

Hei VeronicaJupiter! Ja mukava kun päätit osallistua keskusteluun.. Smiley
Voisitko kirjoittaa tänne noita mantroja? Tai ainakin sen suojaavan.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #25 : 09.01.2011 22:14:39 »

Päätin sitten itsekin kommentoida tähän keskusteluun, vaikka yritänkin vältellä lukemista näistä henkimaailmaan yms. liittyvistä aiheista ja ainakin yrittää olla kommentoimatta niihin. (pelko, liittyen erääsee tapahtumaan johon palaan myöhemmin) Mielenkiintoni sattuu vaan olemaan liian korkea estääkseni itteäni.  :Smiley

Itse olen aina ollut jotenkin huono näissä suojaustraditioissa ja ihmetellyt sitä, koska uskon puutteesta se ei tietääkseni ole kyse. Meinasi tulla pieni probleema tämän asian suhteen kun tuossa melkein vuosi sitten tapahtui ikävä kohtaaminen jonkinlaisen pahan kanssa, johon en pystynyt itse suojautumaan vaan äitini teki sen. Ei ollut mikään kauhean mukava kokemus, mutta sai ainakin uskomaan asioihin. Ehkä en vain pysty keskittymään tarpeeksi, ja olen myöskin turhan kärsimätön enkä ole jaksanut enää pitkään aikaan yrittääkään.
Olen siis tyytynyt aina rukoiluun, joka auttaa minua, jos on kyseessä ihan normiahdistusta tms. Kannan myöskin kaulassani äitini antamaa rippiristiä, jossa uskon olevan nykyään erityinen suojaus. Wink
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #26 : 20.01.2011 18:39:21 »

Nyt vihdoin tuli se tunne että pitää lukea tämä ketju läpi  Smiley
Itsellä on sellainen tilanne, että imen ihmisistä energiaa ja paljon. Etenkin töissä teen sitä paljon ja varsinkin jos ilmapiiri on stressaava niin olen aivan loppu jo puolilta päivin.
Pitää kyllä kokeilla tuota suojausta vaikka heti huomenna ja katsoa miten se toimii  smitten
tallennettu
Animaija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Profiili
« Vastaus #27 : 21.01.2011 17:07:42 »

Doreen Virtue opastaa näin:

Kuvittele ympärillesi sylinterinmuotoinen,vaaleanpunaista valoa täynnä oleva säiliö,vähän kuin olisit suuressa huulipunapuikossa ,joka ulottuu pään yläpuolelle ja jalkojen alle.
Mikään muu kuin jumalallisesta rakkaudesta tuleva ei voi läpäistä tätä vaaleanpunaista valosuojaa.Tällä tavoin voit hyvin olla kenen tahansa lähellä eivätkä hänen kärsimyksensä vaikuta sinuun. smitten
tallennettu
Animaija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Profiili
« Vastaus #28 : 21.01.2011 17:26:26 »

Anu Wyskiel antaa tällaisia suojaustapoja:

Pysy aina maadoittuneena
Pyydä enkeleitä suojaamaan sinua ja poistamaan pelkosi
Pyydä Arkkienkeli Mikaelia pukemaan yllesi tummansininen suojaava viitta ja asettamaan suojaava symboli kuten risti tai muu sinulle sopiva symboli eteesi,taaksesi,vasemmalle ja oikealle puolellesi,sekä ylä - ja alapuolellesi. Jos olet reikin harjoittaja,chokurei-symboli voi olla sinulle oikea tapa suojautua.
Pyydä Mikaelia ja hänen joukkojaan asettumaan vartioon kotisi ovien ja ikkunoiden eteen,kun lähdet matkoille tms.
kutsu Kristuksen kultainen säde luoksesi sanoen: "Kutsun Kristuksen kultaisen säteen suojaamaan minua/meitä/kotiani".Lausu tämä kolme kertaa ja sano lopuksi vielä: "Niin tapahtukoon"
Kuvittele ympärillesi puhdas valo.
Kuvittele ympärillesi kultainen valopallo,joka heijastaa kaiken negatiivisen takaisin maailmankaikkeuteen ja muuntaa sen valoksi ja rakkaudeksi
Lausu Isä meidän-rukous
Kuvittele kultainen tai violetti pyramidi kotisi yläpuolelle ja toinen pyramidi kotisi alapuolelle (maan alle) ylösalaisin.Näin kotisi on täysin turvassa kahden pyramidin välissä

Jotkut ihmiset kokevat ,että eivät tarvitse suojaa lainkaan tai että enkelit ovat riittävä suoja heille.Kuuntele sydäntäsi.Sinuun tehoaa parhaiten juuri se,mikä tuntuu sinusta hyvältä ja mihin uskot.Ei ole oikeaa tai väärää tapaa toimia.  smitten
tallennettu
Animaija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Profiili
« Vastaus #29 : 21.01.2011 17:51:41 »

VALONPUTKI

Ohje: Voit käyttää tätä pikku dekreetä viemään sinut lähemmäksi MINÄ OLEN Läsnäoloasi ja rakentamaan ympärillesi voimakkaan suojeluenergian."Valonputki.dekree on hyvä lukea vähintään kolme kertaa jokaisen dekreetuokion alussa.
Visualisointi: Näe mielessäsi tulinen,läpinäkymätön,halkaisijaltaan kolme metriä oleva valkoinen henkinen energiapilari,jonka MINÄ OLEN Läsnäolosi laskee ympärillesi. Näe pilarin pysäyttävän kaiken sinuun kohdistetun kielteisen energian ja violettiliekin täyttävän  sen ja vapauttavan sinut päivittäisistä huolistasi.

Rakas,säteilevä MINÄ OLEN Läsnäoloni,
Sinetöi minut valon putkeesi
Ylösnousseen mestarin liekistä
Jumalan nimeen nyt kutsutusta
Pitäköön se temppelini vapaana
Minuun suunnatusta epäsovusta.

MINÄ OLEN kutsun violettitulta
Leiskumaan ja muuntamaan kaiken halun
Jatkaen näin mineen vapauden
Kunnes MINÄ OLEN yhtä kanssa liekkien. smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: