Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suojaus  (Luettu 232740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aminanda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« : 13.02.2006 17:01:50 »

Hei angel

Tässä suojauksen perusteet.

Suojaus onnistuu parhaiten valoenergioilla, joka voi tapahtua esimerkiksi seuraavalla tavalla…

Pyydä omalla tavallasi Korkeimman suojausta. Rentoudu ja luo mielikuva ylhäältäpäin laskeutuvasta puhtaan valkoisesta valosta. Koeta nähdä mielessäsi kuinka valo laskeutuu rauhallisesti kehosi ympärille. Näe itsesi kokonaan valon ympäröimänä. Voit nähdä myös valoputken ympärilläsi. Käytä sellaista mielikuvaa, johon luotat ja joka sopii sinulle parhaiten.

Voit vahvistaa suojausta, kun visualisoit (näe mielessäsi) kuinka valo virtaa hengitysilman mukana myös kehosi sisäpuolelle. Ja uloshengityksen aikana visualisoit kuinka valo säteilee rintakehän alueelta kuin laajeneva aurinko kaikkialle kehoosi ja lopulta myös kehosi rajojen ulkopuolelle. Hengitä valoa tarvittavan monta kertaa (yleensä muutama kertaa riittää).

Kiitä lopuksi saamastasi avusta. Kiitollisuuden tunne lähentää suhdettamme Luojaamme ja suojauksemme vahvistuu.

Suojaus on hyvin tärkeää psyykkisessä työskentelyssä (esim. telepatia, selvänäkö, meedio- ja kanavointitoiminta). Lyhyesti sanottuna se tarkoittaa sitä, että suojaamme itsemme kaikilta negatiivisilta ja elämää hajottavilta energioilta ja avaudumme samalla entistäkin täydemmin myönteisille ja elämää rakentaville energioille, kuten valolle ja rakkaudelle.

Puhtaan valkoisen värienergian tilalla voi käyttää myös voimakkaampaa vaalean violettia energiaa. Tulee kuitenkin muistaa, että vaalean violetilla energialla on hyvin korkea värähtely ja se voi rasittaa hermostoa liikaa käytettynä. Käytä sellaista värienergiaa, joka sopii sinulle parhaiten. Sydämesi kyllä kertoo, mitä värienergiaa on hyvä milloinkin käyttää.

Kun korkeamman Itsen (Jumalallisen olemuksemme) energiat voimistuvat, säteilemme niin paljon valoa ympärillemme, että erillistä suojausta ei enää tarvita muutoin kuin erikoistapauksissa. Korkeamman Itsen energiat ilmenevät Jumalallisena rakkautena ja voimakas rakkauskenttä toimii luonnollisena suojana. Kannattaa kuunnella sydäntään ja olla rehellinen itselleen. Suojauksen tekemistä voi suositella, jos sydämessä on pieninkin epävarmuuden tunne. Se on vertauskuvallisesti sama asia kuin pukea sopivan lämpimästi vaatetta päälle ulos mennessä, jos tuntuu siltä, että ulkona ei muuten tarkene.

Kun virittäydymme valoon ja rakkauteen, ympärillemme muodostuu luonnollinen suojakenttä. Hyvin usein on kuitenkin tarpeellista vahvistaa suojakenttää, jotta voisimme toimia entistäkin täydemmin. Suojakenttä vahvistuu, kun pyydämme Korkeimman suojausta, virittäydymme valoon ja rakkauteen, ja tiedostamme lopulta ympärillemme muodostuneen valokentän meille sopivalla tavalla.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2006 20:45:20 »

Hei angel

Tässä suojauksen perusteet.

Suojaus onnistuu parhaiten valoenergioilla, joka voi tapahtua esimerkiksi seuraavalla tavalla…

Pyydä omalla tavallasi Korkeimman suojausta. Rentoudu ja luo mielikuva ylhäältäpäin laskeutuvasta puhtaan valkoisesta valosta. Koeta nähdä mielessäsi kuinka valo laskeutuu rauhallisesti kehosi ympärille. Näe itsesi kokonaan valon ympäröimänä. Voit nähdä myös valoputken ympärilläsi. Käytä sellaista mielikuvaa, johon luotat ja joka  sopii sinulle parhaiten.

Voit vahvistaa suojausta, kun visualisoit (näe mielessäsi) kuinka valo virtaa hengitysilman mukana myös kehosi sisäpuolelle. Ja uloshengityksen aikana visualisoit kuinka valo säteilee rintakehän alueelta kuin laajeneva aurinko kaikkialle kehoosi ja lopulta myös kehosi rajojen ulkopuolelle. Hengitä valoa tarvittavan monta kertaa (yleensä muutama kertaa riittää).

Kiitä lopuksi saamastasi avusta. Kiitollisuuden tunne lähentää suhdettamme Luojaamme ja suojauksemme vahvistuu.

Suojaus on hyvin tärkeää psyykkisessä työskentelyssä (esim. telepatia, selvänäkö, meedio- ja kanavointitoiminta). Lyhyesti sanottuna se tarkoittaa sitä, että suojaamme itsemme kaikilta negatiivisilta ja elämää hajottavilta energioilta ja avaudumme samalla entistäkin täydemmin myönteisille ja elämää rakentaville energioille, kuten valolle ja rakkaudelle.

Puhtaan valkoisen värienergian tilalla voi käyttää myös voimakkaampaa vaalean violettia energiaa. Tulee kuitenkin muistaa, että vaalean violetilla energialla on hyvin korkea värähtely ja se voi rasittaa hermostoa liikaa käytettynä. Käytä sellaista värienergiaa, joka sopii sinulle parhaiten. Sydämesi kyllä kertoo, mitä värienergiaa on hyvä milloinkin käyttää.

Kun korkeamman Itsen (Jumalallisen olemuksemme) energiat voimistuvat, säteilemme niin paljon valoa ympärillemme, että erillistä suojausta ei enää tarvita muutoin kuin erikoistapauksissa.
Korkeamman Itsen energiat ilmenevät Jumalallisena rakkautena ja voimakas rakkauskenttä toimii luonnollisena suojana. Kannattaa kuunnella sydäntään ja olla rehellinen itselleen. Suojauksen tekemistä voi suositella, jos sydämessä on pieninkin epävarmuuden tunne. Se on vertauskuvallisesti sama asia kuin pukea sopivan lämpimästi vaatetta päälle ulos mennessä, jos tuntuu siltä, että ulkona ei muuten tarkene.

Kun virittäydymme valoon ja rakkauteen, ympärillemme muodostuu luonnollinen suojakenttä. Hyvin usein on kuitenkin tarpeellista vahvistaa suojakenttää, jotta voisimme toimia entistäkin täydemmin. Suojakenttä vahvistuu, kun pyydämme Korkeimman suojausta, virittäydymme valoon ja rakkauteen, ja tiedostamme lopulta ympärillemme muodostuneen valokentän meille sopivalla tavalla.


Hei "Aminanda"

 angel

Mistä tämä tieto on peräisin.  Mielenkiintoista tekstiä.


 angel


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Aminanda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2006 10:44:23 »

Kirjoitin ohjeet kokemusteni pohjalta yhteistyössä auttajieni ja oppaideni kanssa.

Suojausta voi käyttää myös arkipäivän tilanteissa, joissa energiat tuntuvat kuluttavilta, sumentavilta, hajottavilta tai jollain muulla tavalla negatiivisilta. Kun tekee suojauksen jokaiselle päivälle, voi välttyä monenlaisilta harmeilta.
Suojauksen avulla angel ja kuuntelemalla sydäntään smitten avautuminen henkisille asioille tapahtuu tasapainoisesti arkielämän kanssa. Rakentava työskentely valoenergioilla vie meitä eteenpäin henkisessä kasvussa ja auttamiskykymme kasvaa.

Monesti on käynyt niin, että henkimaailman asioista kiinnostunut henkilö on avautunut tietämättään myös alemmille henkitasoille ilman riittävää suojausta, jolloin kaikenlaiset alemmat energiat ovat päässeet vaikuttamaan häneen hyvin epäedullisella tavalla. Olen saanut avunpyyntöjä henkilöiltä, joille on käynyt näin. Silloin olen neuvonut yllä kerrotun suojauksen, jonka tekemällä voi avautua turvallisesti niin, että saamme henkitasoilta juuri sellaista energiaa, mitä milloinkin tarvitsemme. Silloin kaikenlaiset häiriötekijät eivät pääse sotkemaan elämäämme. Korkeimman suojausta pyytämällä ja virittäytymällä puhtaan valkoiseen värienergiaan olemuksemme puhdistuu ja ympärillemme muodostuu suojaava valokenttä.
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2006 10:25:21 »

Hih...Mä en ole ikinä tajunnnut että joka yö kun käyn makuulle suojaudun pahalta  Wink

Mä käytän tuota kirkasta/vaalea/valkosta valoa rauhoittamaan itseni kun menen maakuulle. Aikoinaan joka ilta...tuli sellanen rauhallinen ja hyvänolon tunne ja unikin tuli nopeammin. Joskus taisin käyttää muitakin värejä-liittyen mikä asia tarvitsi vahvistusta/paranemista tms...
Ikinä en ole näistä asioista lukenu paitsi nyt...Silloin vaan tein asian samalla tavalla kun nyt luettuani kirjoja olen huomannut miten ne kirjassa neuvotaan...Olipa vaikea lause...toiv ymmärsitte  Wink Siis olin kyllä lukenut chakroista ja niiden väreistä mutta oikeastaan se tieto mikä nyt on niin ihmettelen miten silloin osasin nuo asiat tehdä ilman tietoa... uglystupid2
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Ozzette
Vieras
« Vastaus #4 : 16.02.2006 12:35:29 »

Hyvä ja tärkeä pointti tämä suojaus ! Omakohtaisesti sain sen karvaasti kokea tuolloin vuonna 2003, kun sen laudan kanssa "pelleilin". Luulin, että osasin suojata itseni kunnolla ja oikein, mutta eipä se niin ollutkaan... Siksi jouduinkin kokemaan maanpäällistä helvettiä ja kauhuja näiden ns. "alempitasoisten" henkien ja itse Saatanankin taholta. Olin niin kokematon, tietämätön... Mutta ONNEKSI kaikki kohdallani kääntyi kuitenkin parhain päin ! Oppia ikä kaikki... Jumala & suojelusenkelit olivat sitten kuitenkin mukana minua auttamassa. Vaikkei tuolloin siltä tuntunutkaan... Kokeilujen, yritysten & erehdysten kauttahan sitä oppii. Ja minä kun olen luonteeltani vielä tällainen "luupää" ja hyvin kiinnostunut/utelias asioista. Minun täytyy aina takoa ns. päätäni seinään, ennenkuin opin/suostun oppimaan ja uskon.  idiot2  smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 16.02.2006 13:43:11 »

Suojauksen avulla angel ja kuuntelemalla sydäntään smitten avautuminen henkisille asioille tapahtuu tasapainoisesti arkielämän kanssa. Rakentava työskentely valoenergioilla vie meitä eteenpäin henkisessä kasvussa ja auttamiskykymme kasvaa.


Tuo on niin totta.  smitten Tosin, mitä "tehokkaammin" itseänsä oppii suojaamaan ja mitä "korkeammille värähtelytaisoille" "nousee", sen paremmin suojaus säilyy koko ajan ja sitä vähemmän tarvitsee tuollaista "suojausharjoitusta". Sitä on silloin ihan turvassa koko ajan ja kaikkialla.  angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 16.02.2006 13:52:32 »

Kun korkeamman Itsen (Jumalallisen olemuksemme) energiat voimistuvat, säteilemme niin paljon valoa ympärillemme, että erillistä suojausta ei enää tarvita muutoin kuin erikoistapauksissa. Korkeamman Itsen energiat ilmenevät Jumalallisena rakkautena ja voimakas rakkauskenttä toimii luonnollisena suojana. Kannattaa kuunnella sydäntään ja olla rehellinen itselleen. Suojauksen tekemistä voi suositella, jos sydämessä on pieninkin epävarmuuden tunne. Se on vertauskuvallisesti sama asia kuin pukea sopivan lämpimästi vaatetta päälle ulos mennessä, jos tuntuu siltä, että ulkona ei muuten tarkene.

Kun virittäydymme valoon ja rakkauteen, ympärillemme muodostuu luonnollinen suojakenttä.


No voi hyvänen aika, tuossahan se juuri tuli mitä tuossa äsken koitin selittää... Pitäisi lukea vähän tarkemmin. Olen pahoillani.  Embarrassed  Kiss
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #7 : 22.06.2010 23:29:29 »

Laitan tämän pysyväksi aiheeksi, koska suojauksesta ja puhdistuksesta tulee aina säännöllisin väliajoin puhetta ja kysymyksiä Smiley
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #8 : 23.06.2010 21:35:10 »

ihanat ohjeet, kiitoksia tooooosi paljon  smitten
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #9 : 08.07.2010 23:00:34 »

HRM kommentoi että visualisointi on aika tehotonta. Tehokkaampi vaikutus saadaan suoraan auringosta esim. sungazingin avulla.. Aurinko taitaakin olla käytännössä kirkkain valo tälle planeetalle.

http://solarhealing.com/
« Viimeksi muokattu: 08.07.2010 23:04:40 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #10 : 09.07.2010 17:58:15 »

Vai on visualisointi hänen mukaan tehotonta?  idiot2

/A
tallennettu
sissi85
Vieras
« Vastaus #11 : 17.07.2010 00:02:35 »

Jostain syystä joskus onnistun, joskus en. Suojaukseni ikäänkuin hajoaa tai se jää liian pieneksi... Toisaalta olen huomannut että jos mieheni on talossa niin epäonnistun, hän ei usko mihinkään mitä ei voi nähdä eikä koskea... Olenkin päättänyt että en "leiki" jos mieheni on kotona
tallennettu
metsävalo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #12 : 08.08.2010 20:33:10 »

Hyvät ohjeet ja vuosien ajan jo arjessa mukana  angel Tämä taisi ollakkin aikanaan ihan peruskurssi tavaraa..  Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #13 : 12.09.2010 01:30:54 »

Muille henkilöille voi lähettää suojaukseksi kultaista valoa tai sinistä valoa. Voi myös pyytää henkimaailmaa olemaan yleisesti suojeluksesta tai vastaavasti pyytää Arkkienkeli Mikaelia suojelemaan rakkaita.

Muita ihmisiä ei valitettavasti voi maadoittaa, ei ainakaan minun tietojen mukaan. Tähän voi tietysti aina pyytää apua henkimaailman auttajilta, josko he voisivat maadoittaa jotakuta. Se on sitten henkilöstä itsestään kiinni ottaako hän vastaan maadoittavan energian vai ei.

Maadoitus on sen verran henkilökohtaista ettei sitä voi tehdä muiden puolesta. Itsetehty maadoitus on paras ja välillä kun seurailee ihmisiä minulle ainakin tulee olo, että olisi se henkiselle tiedolle avautuminen enemmän tarpeen kuin entistä syvemmälle tähän fyysiseen tasoon ahtautuminen!  Grin
tallennettu
Kev
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #14 : 10.10.2010 19:10:58 »

Heippa vain kaikille!

Olen uusi sivustolla ja juuri tuon suojauksen takia aloin etsiä vastauksia täältä. Olen aina "aistinut" ympärilläni henkiä, tai kuten lapsena kutsuimme siskoni kanssa heitä kummituksiksi. Viime aikoina olen tuntenut kuin joku yrittäisi tunkeutua pääni sisään ja minä henkeni kaupalla pidellä "ovea"kiinni. Olen pyytänyt avukseni valkeaa valoa ja nukkunut valon alla puolisoni kanssa, mutta se ei tunnu auttavan. Itse vielä pystyn pelkoni ja ahdistukseni kanssa elämään, mutta viime yönä joku ei jättänyt minua rauhaan ja tunsin kuinka hän kohdisti "katseen" puolisooni joka heräsi huutaen. Puolisoni ei usko mihinkään mitä ei ole tieteellisesti todistettu ja hän pitää uskomuksiani ja tuntemuksiani mielikuvituksen tuotteena. Aamulla hän sanoi uneksineensa muista asioista kun kerroin mitä koin tapahtuneen.

Osaisko joku kertoa onko aiheesta keskusteltu aiemminkin, mikä ketju kannattaisi lukea? haluan pitää yllä tämän portin toiseen maailmaan, mutta voiko sitä jotenkin hallita?

Kiitos vastaajille!!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: