Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: # AUTOMAATTIKIRJOITUS #  (Luettu 23234 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« : 10.05.2010 12:50:03 »

 angelMinä EN kirjoita mitään, onko hassua = minun EI tarvitse ajatella mitään, minä EN tee mitään!
SE ON kummallinen kyky = menee ja tulee taas takaisin >>
IsOt ja pienet kirjaimet menee sekaisin = SE vain menee NÄIN, kirjaimia jää pois tai tulee ylimääräisiä koukeroita, välillä tulee murteita ja taas jotai "siansaksaa" = en korjaile tekstiä, annan Olla, Ylhäältä On NÄIN tarkOitettu, NÄIN UYASKON #
Hän = nimeltään # KIKI HAMILT ¤ ON # Hän On Oppaani 774477 selkoisten seliltä, menneitten vaiOilta, mullassa mutevi, kaakin hännän alle meni ja kaiken mitä sieltä löytyi, PERI ?

Elikkä älkää ihmetelkö mitään - uusia sanoja tulee ja menee, lintukin voi olla lintuse sekä ÄITI luontuu helposti sanaksi: EMONI tai tissuliinini - kohtuni #
Opas tarkoittaa kuollutta sielua joka On Jumalan ARMoSTA VIRVOITETTU = enkeli SIIVILLÄ, Opas ei kuitenkaan lennä, vaan voi halutessaan liikkua paikasta A > paikkaan B alta aikayksikön = Taivaisissa EI OLE lainkaan AIKAA > t.timo # 774477
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1 : 10.05.2010 23:00:29 »

Hei Timo,

Niin sen verran voisi sanoa, että hienoa, että snulla on tuollainen lahja. Miettisin sinuna kuitenkin miten muotoilisin viestin ihan vaan siitä syystä, että olemme kuitenkin kaikki Yksilöitä. Emmekä ehkä vastaanota viestiä samalla taajudella.

Ymmärrätkö? Tarkoitan sitä, että tässä maailmassa on kuitenkin tietyt koodit, joilla pötkimme eteenpäin. Sinuna - jos haluaisin olla selkeä ja Oikeasti auttaa. (Kuten nikkisi AUTTAJA) Niin tekisin sen lempeämmin.

Älä pakota muita ymmärtämään sitä mitä sinä Suodatat. Ymmärrätkö? Räätälöi se. Mieti. Keskity.

Rakkaudella:
A
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.05.2010 07:45:30 »

 angel :smitten:Anahata Hyvä!
Siihen suuntaan toivon toiminnassani pääsevän, mutta kun SE ei ole oma tahtoni, vaan tulee
SE teksti "muualta kuin minusta", SE EI ole minua, eikä mitä minä haluaisin = sitä EI minulta liioin kysellä - ymmärrätkö mistä ON kysymys - en saa kirjoitusvirheitäni korjata = ne kuulemma kuuluvat asiaan jA SISÄLTÄVÄT jonkin uuden sisällön, liioin isoja ja pieniä kirjaimia tulee miten sattuu, sekin kuuluu asiaan, NÄIN ON minulle sanottu = ÄLÄ ajattele yhtään mitään?!
jObin pitää sanoa kaikki sanominen suoraan, ei mitään mielistelyjä saa olla, ei ihmisten turhaa kosiskelua = # TOTUUS #
t.timo
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.05.2010 07:55:14 »

No, jopas jotakin sinulle onin tapahtunut ehkä aloitusta sellaisen puhdistautumisen aluille, jonka jälkeen ne sanomisetkin uudistuu!  coolsmiley
angel :smitten:Zaphir = tulee mieleen "aprilli"?
Sanomisen tarvetta ei minulla ole tipan, tippaa, kaiken huolen toisille poloille moisille, itseni mukaan lukien, KIPPAAN, kimpassa kun meemme etehen päin, tämän ihmisten taakse jäänyttä kimppaa ei juuri enää ole, NÄIN SEN NÄIN - siis sain nähdä = tuli nähtäväkseni, vaikka en sitä tilannut, enkä pyytänyt
t,timo VAK. 323299opas@tuuli.com
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.05.2010 11:05:49 »

Hyvä ANNAELEN, EN MITÄÄN ANELE, kyllä Foorumoita riittää, ei niit tarvii ite siittää?Huh
t.timo

ps. Kyllä 13 vuotiaan on jo hyvä tietää mitä elä on >>>
SEN kurjat ja hurjat puolet, sadut ne vasta hurjia ovat, oikein pelotellaan lapsi raukat,
saavat siitä traumojakin, sanoo lääkäritkin?
ELI KAPUT VAAN  - ASTRO KAstOLOIDAAN kohta -Hevos Trijan kiipee yli aidan, taidan panna
sinne myöskin EXE:n oivan ettei lapset pääse katsoo sivuloita, noita pyhii, hiivattiin ne täytyy laittaa, taittaa ei saa" kenenkää" kaulaa, laulaa Kaija Koo, tämän sano:t.hoo = timo hakala #

Tuleeko mieleen: kieleen moiseen, toiseen nettisivuun hekin pääsee, see vasta SEKSII näyttää,
käyttää ne tytötkii, 13 (kolmituistavuotiaat) eiksnii sitä ne hamuaa ja haluaa, aa tuutullaa ei mee, vaan sivuloita tyhmii, tuhmii katselee, ihmettelee, kauhistelee, tuotaks meiän äiti ja isä tekköö, pelkköö  fyysist ähinää ja henkist räpinää, nää on totuuksii oivii, turha raapii siel korvii,
tulehtuvat vain, sain tän juuri tietooni, ontelooni sovitan jakovaksi sen kovitan ¤#¤
t.timo hoo
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5 : 11.05.2010 11:53:22 »

 Shocked
huhhuh.
empä taida sanoo mitään.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #6 : 11.05.2010 12:47:38 »

Jokainen meistä on opintiellään, jokainen on vastuussa omista teksteistään ja omasta tahdostaan, mitä sallii itsensä kautta kirjoittavan. Toki sitten on moderaattoreiden tahto erikseen, heidän tehtävänsä on karsia palstoille sopimaton teksti. Jolloin voi olla kova pala, kun oma tahto, henkisten kanavien tahto ja yleinen tahto on ristiriidassa, jolloin tulee kulkea sen mukaisesti, mitä ihmiset kykenevät vastaanottamaan.

Itse kanavoin tekstejä paljon, aikaisemmin automaattikirjoitukseni pyydettiin julkaisemaan henkiseltä puolelta raakana, joskus en saanut edes niitä lukea. Olin orja. Heidän tahtonsa toteuttaja ja kyllä on sellaisia kanavoita, jotka nauttivat siitä, että saavat ns. äänensä lävitse puhtaana ja sellaisena kuin se on heidän edun mukaistaan. Minä en lähde tuomitsemaan onko se hyvästä vai pahasta. Enkä lähde edes analysoimaan Jobin tekstin puhtautta, sisältöä tai muutakaan.

Mutta jotakin foorumeista kantapään kautta olen oppinut. Kanavoitsijan ja näkijän tulee olla varovainen sanoissaan, olen itse saanut varomuuttani, hyvää tarkoittaessani porttikiellon kahteen foorumiin. Molemmissa näin jälkikäteen virheeni, olin liian innokas, rehellinen ja no kirjoitin ja autoin paljon. Toiseen foorumiin pääsin takaisin, mutta toinen, joka oli minulle kuin koti. Niin sinne porttikielto on voimassa. Joten vaikka kanavoisimme puhdasta tietoa ja vaikka tarkoitksemme on hyvä on ajateltava myös toisia ja heillä on eri kyvyt vastaanottaa tekstiä ja tietoa. Olethan varovainen. Aistin sinusta saman innokkuuden kuin itsestäni ja joskus siitä saa nenilleen hyvinkin pahasti.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #7 : 11.05.2010 13:09:42 »

olisko tässä vaihtoehtona vaihtaa tonne yv:n puolelle? vaikka vaan vastaukset?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 11.05.2010 13:54:19 »

 angel :smitten:Ulkopuolinen puhuu asiaa >
Olen samaa mieltä, teen tutkimusta kirjaani varten ja samalla aineistoa, olen moliilla kymmenillä Foorumeilla ja lopetten kohta tämän osion ainakin täällä ASTROSSA #

En pelkää ketään, enkä mitään muuta kuinLuojaani, kaikkivaltiasta, NO Hänestä tulee kaikki hyvä sekä paha - jota piruklsi, Demooniksikin sanotaan = kaikki kuitenkin on Hänestä ja antaa tai ottaa, meiltä sen enempää kyselemättä #

ELI: KUN USKOO EI PELKÄÄ TARVITSE, kuoleman pelko on aivan tuntematon käsite silloin,
ON: jOs pelkäätmitä vain: ON : etusko, onko SE etusko vai harmisko SE ON?

T.timo = ei tarvii enää valistella: ON: jOs jobia mOititte.ON : mOIititte JUMALAA, LUOJAANNE, KAIKKIVALTIASTA : : EIKÄ siitä hyvää seuraa, saatte pirun seuraa silloin, milloin = HETI nyt ja TÄSSÄ # Heippa - kaput - porttikielto taivaaseen?Huh
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 11.05.2010 14:57:30 »

ZAPHIR :: Ei Sinun tarvitse jObin tekstiä lueskella: Eikä SE ole minun henk. koht. teks.::vaan
vallan muun, vallan jOta et edes tiedä olevankaan, SE On lähelläsi mutta kuitenkikin kaukana,
kiki = Hänen nimensä, siis sanonta: Silloin kun Häntä ei näy, Häntä sillä käy ja heiluu, Hän ON koira, tämä kiki - voi samaan aikaan olla täällä ja siellä, Hän ON "lentävä" = liikkuva poliisi = kyttä  = kiki = ZAPHIRIKIN nähnyt, ON kaikki nähnyt, satat kikin nähdä tänään = illalla myöhään peiton alle SE tulee, et kuitenkaan Häntää näe kikin, koiran kun ON pimeää, etkä halua valoja laittaa, kun häpeät olla koiran kanssa sängyssä.

Täällä ei ole mitään pakkoa, mäne pois, hus, hus ON sairaala, mäne sinne, siellä on työpaikkoja vapaana ei taRVITSE NETISSÄ ROIKKUA, oikkuja on kaikilla = minullakin, oikuttelu on minulta kielletty, onkos Zapilla?
Minä en lue tekstiä, minä silmäilen, NÄIN juuri kirjaimia, mut en ymmärrä mitään siitä, käsken Annen kohta lukemaan mulle iltasadun kauheuksien_- juon pullon viinaa - huoraan ja pelaan uhkapelejä yöhön asti, mutta ensin SE iltasatu, SE ON jännin juttu - sitten valehtelemaan vapaille Foorumeille, sitten ajan kirveellä kaikki ulos ja riviin, niin kova on jObi = sitten alkaa SE varsinainen, naisen pyydystys, SE vasta kauheaa ON #

t.timo = hellä ja lä = tapa@tavatkotavaksi.fi 3 mipnoko= japania
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10 : 11.05.2010 23:23:09 »

Jobi tai timo, miten vain. Miksi Jumalaa tarvitsisi pelätä, minulle hän vain on kaikki rakkaus mitä maanpäällä on, ongelma on, että kun jumala on rakkaus hän sallii kaiken, jolloin kuva vääristyy.

Ja muuten, kyllä maailmaan tekstejä mahtuu, mikä minä tai kukaan teistä on arvostelemaan mikä on puhdasta, mikä tullut mistäkin. Kyllä ne kaikki kukat mahtuvat kukkimaan, joskus toisen silmässä ehkä toinen kukka on toista kauniimpi, mutta sitten käykin niin, että toinen ei moista arvostakaan. Minulle kaikki kukat ovat yhtä rakkaita. Jokainen.

Niin, jopa voikukkien tulosta riemuitsen nykyisin, koska se tietää kaneilleni ruokaa ja harvinaiset ihanuudet ovat upeita, jopa piikikkäät, niissä on omaa luonnettaan. Takiainenkin, vaikka koirani on siihen meinannut tukehtua ja toinen saanut pahan tulehduksen ovat minulle rakkaita, koska muistan siitä aina äitini, joka sanoi minulle Pia, olet kuin takiainen, mutta niin kovin rakas. Niin minä aina roikuin hänessä kiinni joka paikassa. Rakastin häntä niin kovin.

Joten kun luette niin etsikää jotakin kaunista, jotakin hyvää ihmisestä, sillä opettelette kunnioittamaan toisianne sillä se miten reagoitte kertoo eniten teistä itsestänne, siinä käytte kouluanne. Ajatuksia voi muuttaa, niistä voi poimia oman totuutensa ja sallia toiselle omansa. Sillä elämä muuttuu armollisemmaksi ja hyväähän meistä jokainen valonkulkija tarkoittaa. Omalla tavallaan.
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 12.05.2010 06:58:05 »

 angel angel angel smitten smitten :smitten:ulkopuoliselle: Kauniita sanoja käytät,
näytät, että kirjaimia voi käyttää monella eri tavalla = KAIKKI elollinen pitää hyväksyä ja Heidän uskomuksensa, pyydän syvästi anteeksi, kun olen myös mennyt perisyntien viidakkoon,
arvostelemalla kanssa kulkijoitani - semmonen vaan = jObi = erilainen, sekalainen, tirskuv<a, helskyvä, vihainen, RAKASTAA KAIKKIA, välittää "Opaiden" totuuksia = Hekin ovat erhtyväisiä, heikkoja yksilöitä jOukOssa, mutta antakaamme Heidänkin yrittää helpOttaa elämäämme täällä telluksellamme.

Kaakatusta toivottavASTI EN ENÄÄ KUULE KUIN joskus, että tietäisin vielä kanojakin pidettävän vapaasti, ei häkeissä, ei ihme, jos vankeudessa, liian pienellä reviirillä oleva, jOskus tipukin Ollut, KAAKATTAA = aivan luonnOllinen ääntely kanalta - mitäs SE kukko tekeekään?
SE kiekuu aamulla, että, kanat pois parvelta, sos, sos, munimaan siitä ja välillä polkee hyvin valikoiden kanansa, SE haluaa lisää tipuja, SE ON SEN ainOa tehtävä tärkee, järkee ei SE tarvii, vaan himOt kukOn tuiman, kannuksensa SE näyttää, käyttää keinOt nuOrena Opitut, pitut, sa nOn minä, kun en kirOilla saa, vaan kaunOkirjOitusta pitäisi viljellä, jäljellä On vain kaunOnäppäimet- suuret ja pienet ihmiset, himoitset tOisen Omaa, sOmaa tytön tylleröä, kaipaat, saat Rakkauttatas suurempaa, parempaa Oppaaltain 774477 # taivas@porttikielto.net
t.timo
 ### kaakatus@tipukanala.com = sieltä saa myös apuja, varsinkin hikkaan, nikkaan nikkini vielä = jObinpOsti = sietäkin saa  apuja, kun kOvasti huutaa # APUVA #
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #12 : 12.05.2010 12:24:56 »

voi kuule, minä vain ehkä osaan kirjoittaa niin hyvin kantapään kautta. Kaikkihan täällä on oppimassa ja miksi sinun tulisi muuttaa tyyliäsi, se on ainakin minusta hyvin herskyvä, piristävä erilaisuus. Ja ehkä olet täällä opettamassa erilaisuutta. Mistä sitä tietää tai tietäähän sen.

Jaa, kyllä nuo kanat hyvin tuolla pihaperällä vapaana viihtyvät, joka aamu herättyään menee häkin alareunan reiästä ulos ja kuuden aikaan palaavat orrelle. Tosin välillä käyvät munimassa minulle maukkaan munan. Ja no, meidän kukko, kyllähän se vahtikoirasta käy, mutta valitettavasti minun kanalaumani pitää sen pikkuisen kääpiökukkoni tossunalla. Olen tänä vuonna ajatellut, että hankin sille yhtä ujon kääpiökanan, jota se voisi rakastaa ja ehkä kokisi silloin olevansa todellinen kukko. Kyllä se joskus polkee kanojaan, äitiäänkin, mutta vain jos kana on sillä tuulella. Nyt se on minun rakas herkkä poikaseni.

Kanat ovat metkoja eläimiä, erittäin laumatietoisia, on siellä nytkin koulutus menossa nokkimisjärjestyksestä, niskat on jälleen kynitty ja minun ainokainen häkkikanani, jonka pelastin puolivuotiaana häkkielämältä joskus moisesta stressaantuu ja alkaa syödä omia muniaan. Se kana on kaikkein kesyin ja nopein oivaltamaan asioita. Mutta valittaa maailman menoa kaikista eniten.
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 12.05.2010 14:13:39 »

 angel smitten angel :smitten:Ulkona elelevälle # ulkopuoliselle #
Katsos sa lapsi suloinen ulkopuolelles, avaruuden tähtii katsois, äidilt udelles, mit tää
äiti tekisit, jos tonne tähtiin pääsisit, siel ei valolamppuloita tarvitho lainkaan, minkä idean ma nyt sainkaan, mennään sinne, ei sähkölaskui tuu, ei voro ttajaa siel oo, ei mittään virkamiehii, naisii, aisii sää otat mummoin, ukin mukaan, siel HE saavat rauhas vanhuuttansa viettää, teetä, puuroo, kaffii keittää, SIRIUS = tähen oma nimi, kun tyttö pieni pillil mehuu imi, KARJALAST on me evakkoon "jou" uttu, juttu on sil lain, et myö muutetaan SIRIUKSEHEN, sehen kodin perustan korkeen kolmikerroksisen - parvekkeenkin teen soman, SE koti on meidän ikioman ukin suunnittelema, tupakkiaskin kanteen piirretty lyijykynäl terävällä, mustal, punainen on päältä käsin, soikee on muodoltansa, näit parvekkeit ei duunaa kuka tahansa, HANSA kaupungin on nimi SIRIUKSEN - osoite = Tauno Ulkopuolinen, Valokatu 77, 18111 HANSA #
Työpaikkakin sieltä löytyi: Hansapankki - tilin sielt saa kuka tahansa, ansapankki ei oo tää maksupaikka, vaan tilin voipi siellä ylittää kuig paljon tahansa # VAK::ansa@hansapankki.com
Sinne kaikki karjalaiset muuttaa, kaik asjat nyt männöö parempaa suunttaa, timokin sinne muuttaa, ulkopuolisen kans naapuriks lauhkeeks, ystäväksi ruppee, pirauttaa soittokelloo oven, ulkopuolel jää timo, Simo on mieheis nimi, mikäs Sun on iteis mannumper, LADY vissiin, Simo vietti kova Sun LADYN tissiin, vissiin SE NÄIN männöö tää elämämme uusi #
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 12.05.2010 19:11:20 »

Tämäpä on hauska ketju, suorastaan piristävä vaihtelu näille kanavointi-soopalle, 2funny
jotka normaalisti ohitan suosiosta. Cheesy

Mulle saa AUtomaaTTIkiRjoittaa, -iHAN vApAASti- mutta jOs tulee oIkein ROISIA tEksTiä,
niin eNNen kuiN kLiKKaaT *LÄHETÄ*-naPPuLAA, niin COPY+PASTE se kIRjoiTUS
ja LÄHETÄ se YKSITYISVIESTINÄ,
 nII-iN ei mUUT iHMiset herMOstu..
..tai suoRAstaaN kostu.. :Smiley Tongue
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: